Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Функционалности

Запознайте се с всички функционалности на LiveAgent, които са част от комплексен многоканален help desk софтуер. Описани на едно място в дълбочина.

Колекции

Налично в

Подходящ за

Категория

Списък с функционалности
(1746)
  • Universal inbox

    Универсална пощенска кутия

    Универсалната пощенска кутия на LiveAgent е като по-интелигентната версия на Вашия имейл. Обединява електронни писма, чатове, обаждания, Facebook и Tweeter заявки, съобщения във форми.

  • Ticketing

    Работа с тикети

    LiveAgent автоматично ще организира комуникацията на Вашата компания в тикети.

  • hybrid ticket stream

    Хибриден тикет поток

    Следвайте клиентите и им помагайте с проблемите през различни канали.

  • Automated ticket distribution

    Автоматично разпределение на тикети

    Създайте оптимални работни процеси за служителите си автоматично

  • Rules

    Правила

    Автоматизирайте работния си процес чрез времена, действия и SLA правила.

  • To solve button

    Бутон Разреши

    Бутонът ви уведомява, когато трябва да се отговори на SLA тикет

  • Time Rules

    Времеви правила

    Правилата за времето се изпълняват във фонов режим на интервали (обикновено всяка минута) и проверяват дали условията са изпълнени. Ако резултатът е положителен, правилото се изпълнява. Правилата за време се използват най-често за почистване на задачи, изпращане на напомняния по имейл, разрешаване на тикети, по които не е имало активност от известно време, добавяне на тагове и т.н.

  • Responsibility

    Отговорност

    Възлагайте и прехвърляйте тикети между сътрудници и отдели

  • Department

    Отдели

    Разпределете тикети и служители по отделите.

  • Time tracking

    Проследяване на времето

    Проследявайте лесно времето, през което Ваш сътрудник работи върху конкретен тикет

  • Tags

    Маркери

    Използвайте маркери, за да диференцирате клиентите и темите на тикетите.

  • Service level agreement (SLA)

    Споразумение за ниво на обслужване (SLA)

    Споразумението за ниво на обслужване (sla) е договорка за постигане на определени цели при отговор на тикети. Sla е споразумение за постигане на цели при отговор на заявки от Вашите служители. Sla предоставя по-ясна представа, когато се появят проблеми.

  • Business hours

    Работно време

    Работното време на LiveAgent настройва Вашите SLA, така че да се задействат в определени периоди от време с възможност да се изключат през празниците.
    Пример за работно време: Вашият екип за обслужване на клиенти работи по стандартен график от понеделник до петък от 9:00 до 17:00 ч. Ако нов тикет пристигне в 16:00 ч. в петък, тогава до 9:00 ч. в понеделник тази заявка ще е само на 1 час (работно време).

  • Contacts groups

    Контактни групи

    Контактните групи могат да бъдат създадени и персонализирани според Вашите нужди. Създайте контактни групи и управлявайте по-ефективно обслужването на Вашите клиенти. Те Ви помагат да разпределяте бизнес контакти си по лесен начин.

  • Contacts

    Контакти

    Съхранявайте и управлявайте информацията за клиентите си в LiveAgent

  • Геймификация в обслужването на клиенти

    Направете ежедневната работа на служителите си по-забавна и ги мотивирайте да се трудят по-ефективно чрез геймификация.

    Прочетете повече
  • Rewards & Badges

    Награди и значки

    Давайте награди и значки на най-упорито трудещите се ваши сътрудници

  • Levels

    Нива

    С течение на времето, обработвайки запитванията на клиентите, служителите придобиват определени нива.

  • Benchmarks and Leaderboards

    Сравнителни показатели и списъци на лидерите

    Разполагате с функции като сравнителни показатели и списъци с лидери, виждате личната си статистика, например колко дълго сте били онлайн и на колко съобщение сте отговорили. Сравнете се с останалите членове на екипа за обслужване на клиенти.

  • Поддръжка на много езици

    Позволете на Вашите специалисти обслужване на клиенти да използват LiveAgent на предпочитан от тях език. Прочетете и научете повече.

    Прочетете повече
  • Language adaptable widgets

    Приспособления за адаптиране към езика

    Настройте приспособления за чат, контакти или обратна връзка на Вашия език.

  • Мобилни help desk приложения

    Проследявайте какво се случва с обслужването, дори когато не сте на лаптопа си. Прочетете повече за приложенията за iOS и Android.

    Прочетете повече
  • Android

    Android

    LiveAgent предлага собствено приложение за Android за любимото Ви мобилно устройство, за да можете да предоставяте обслужване на клиенти си в движение. Изтеглете безплатното приложение за Android LiveAgent, което ви позволява да поддържате връзка с посетителите на уебсайта си извън офиса.

  • iOS

    iOS

    LiveAgent предлага собствено приложение за iOS за любимото Ви мобилно устройство,за да можете да предоставяте и обслужване на клиенти си дори в движение. Изтеглете безплатното LiveAgent приложение за iOS.

  • Migration plugins

    Плъгини за пренос на данни

    Плъгините за пренос на данни ви помагат да прехвърлите всичките си данни от предишния Help Desk софтуер. Всичко, което трябва да направите е да ги активирате и да следвате инструкциите.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×

    Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

    Свободни сме в различни дни

    Насрочете демо