Клиентско обслужване в социалните медии без стрес

Отпуснете се и си почивайте докато LiveAgent превръща всички известия в запитвания

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Social
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Обслужване в социалните медии в хелп деска ви

Свържете социалните си канали с LiveAgent и организирайте всички запитвания за клиентско обслужване в едно надежност решение. Системата за управление на запитвания LiveAgent ви позволява да управлявате запитвания от Facebook, Instagram, Twitter и Viber на едно удобно място. С платформа за комуникация с пълен набор от функции и хелп деск инструмент на едно място, поддържайте нивото на социалната си комуникация високо.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Поддръжка в социални медии

Клиентското обслужване в социалните медии е сравнително нова софтуерна ниша. Тази система ви позволява да комуникирате ефективно с аудиторията си като събира всички съобщения и споменавания на бранда ви от различни социални медии на едно място.

Основното предимство на многоканалната хелп деск система е, че ви позволява да видите взаимодействията с клиентите и от други канали за клиентско обслужване в едно общо табло. Освен това, всяко съобщение се събира в универсалната входяща кутия и след това се превръща в цялостно запитване с хибридния поток на съобщенията в запитванията.

Social support
Best solutions

Най-добрите решения

Как да избера инструмент за обслужване в социалните медии?

Най-важното, което трябва да вземете предвид, са всичките ви изисквания и очаквания. Първата стъпка е да проверите дали искате да добавите други канали за комуникация към системата си и дали искате да съберете цялата комуникация на едно място. Второ, проверете дали имате нужда от лайв чат, имейл, телефонна поддръжка или клиентски портал. Следващото нещо, което трябва да обмислите, са функциите и интеграциите. И накрая, сравнете цените, за да откриете инструмента, който ви предлага най-висока стойност.

Оставете LiveAgent да се погрижи за съобщенията ви в социалните медии

Свържете профили от всички популярни платформи за социални медии и оставете LiveAgent да се погрижи за профилите ви

Демонстрация на Facebook интеграция: Как работи

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Управление на аудиторията

Свържете Facebook профилите си и наблюдавайте всичко без да превключвате между подпрозорци или профили. LiveAgent може да ви помогне да управлявате клиентското обслужване в социалните медии през универсалната си входяща кутия. Интеграцията е лесна. Просто свържете Facebook страниците си с входящата си кутия в LiveAgent през конфигуацията и започнете. Всички коментари и харесвания на публикациите ви в социалните медии, както и въпросите от клиенти, автоматично ще се превръщат в запитвания. Изградете аудитория и осигурете отлично клиентско изживяване с популярни платформи за социални медии.

  • Отговаряйте на коментари, публикации и взаимодействайте със съдържание
  • Харесвайте или трийте коментари, добавяйте GIF и други прикачени файлове

Ефективна обмяна на съобщения

Погрижете се за всички лични съобщения във Facebook, като добавите Messenger към входящата си кутия. LiveAgent може да събере всичките ви съобщения и да ви помогне да решите с лекота всяко затруднение на клиентите ви. Интеграцията е съвместима с функциите ни за продуктивност, така че с LiveAgent можете да отговаряте по-подредено, надеждно и по-бързо от преди. Сортирайте съобщенията си и отговаряйте удобно през универсалната входяща кутия. Възползвайте се от широк набор от налични функции за управление на запитвания, които безпроблемно използвате и за да отговаряте на съобщения от Messenger.

  • Отговаряте на съобщения в Messenger през системата за управление на запитвания
  • Обработвате съобщенията като запитвания (тикети) в LiveAgent

Демонстрация на Facebook интеграция: Как работи

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Как да наблюдявате Twitter чрез LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Следвайте tweet-ове

Интеграцията на LiveAgent с Twitter ви позволява да наблюдявате всички @споменавания на страницата ви или всеки избран #хаштаг. Просто свържете Twitter профила си с таблото си в LiveAgent и изберете кои хаштагове и споменавания искате да наблюдявате. Всички наблюдавани хаштагове и споменавания автоматично ще се превръщат в запитвания, които автоматично ще се възлагат на избран от вас отдел. LiveAgent автоматично ще прихваща всички Tweet-ове с наблюдаваните от вас ключови думи и можете да започнете да им отговаряте през таблото си.

  • Следите споменаванията на бранда и ключови думи с множество профили
  • Отговаряте на Tweet-ове, коментари и споменавания през една входяща кутия

Управлявайте последователите

Стратегията ви в клиентското обслужване може да работи добре заедно със стратегията ви за социални медии в Instagram. Активирайте Instagram в LiveAgent и отговаряйте на всяка публикация, споменаване, коментар или лично съобщение, които получите. Подобрете времето си за отговор със специализирана система за управление на запитвания и осигурете правилните функции на екипа си за управление на запитвания. Instagram може да се превърне в една от най-добрите платформи за социални медии, която да използвате за обработка на запитвания от клиенти. Не забравяйте да я използвате, за да рекламирате бранда си докато осигурявате поддръжка.

  • Обработвате взаимодействията с клиенттие си в Instagram по-бързо от всякога
  • Следите комуникацията с клиенти от публикации в социалните медии

Как да използвате Instagram плъгина в LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Демо на интеграцията с Viber | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Обмяна на съобщения

Операторите могат да разрешават проблемите на клиентите и по Viber, една от най-популярните платформи за обмяна на съобщения в днешно време. LiveAgent ще събере всички съобщения от тази платформа в системата ви за управление на запитвания, където ще бъдат превърнати в клиентски запитвания. Можете да им отговаряте лесно през универсалната входяща кутия. Viber работи добре като допълнение към социалните медии, за клиенти, които предпочитат приложенията за чат. Огтоварянето на съобщения във Viber работи безпроблемно с другите канали за комуникация в системата ви за управление на запитвания.

  • Организирате комуникацията си във Viber на едно място
  • Отговаряте на съобщения от Viber във входящата кутия за запитвания

Slack известия

Ако използвате Slack, за да социализирате с колегите си, се възползвайте от нашата интеграция. Бъдете информирани за нови запитвания от клиенти или промени в статуса на запитвания. Имаме вграден Slack плъгин вътре в LiveAgent, така че няма да изтървете нищо важно. Просто го включете през настройките, за да получавате известия от LiveAgent в отделен канал в Slack. Интеграцията е с цялостна възможност за персонализация – можете да конкретизирате какъв тип информация искате да получавате и да изберете плавила за изпращане на известия към конкретен канал или канали.

  • Оставате информирани за активността по запитванията си в Slack
  • Персонализирате известията си в Slack за запитвания от LiveAgent
Slack Integration
WhatsApp Integration

Поддръжка за WhatsApp

WhatsApp е най-популярната платформа за обмяна на съобщения в света. Нашата интеграция позволява на сътрудниците обслужване на клиенти да използват друг важен канал за комуникация. Трансформирайте съобщенията си в запитвания за по-лесно разрешавате и бъдете популярни сред клиентите си, използвайки любимата им услуга за обмяна на съобщения. Всичко, което трябва да направите, е да добавите WhatsApp профила си към LiveAgent и можете да започнете да отговаряте на съобщенията на клиентите си. Интеграцията с WhatsApp работи добре с функцията ни за управление на запитвания, така че да можете да осигурите по-бързо и по-надеждно обслужване.

  • Интеграция с най-популярната платформа за обмен на съобщения
  • Управлявате комуникацията си в WhatsApp през системата за управление на запитвания
Let’s get social!

Решавайте проблемите на клиентите с функции за социални медии

Сътрудниците могат да отговарят лесно на въпросите на клиентите с нашата универсална входяща кутия с пълен набор от функции. Свържете профилите си във Facebook, Twitter, Instagram и Viber, за да осигурите качествено клиентско обслужване с по-добра ефективност.

Усъвършенствайте пъта на клиента чрез:

  • По-бърза комуникация благодарение на функции за продуктивност
  • Ефективна комуникация в социалните медии чрез универсална входяща кутия
  • Безпроблемна връзка с други канали за комуникация
Support team view

Стартирайте обслужване в социалните медии

Просто добавете всеки важен социален канал за клиентско обслужване. Свържете социалните си профили, управлявайте ги и създайте лоялна клиентска база в любимата си платформа.

Забележителни характеристики на нашия софтуер за обслужване в социалните медии

Разгледайте включовите функции, които ви помагат да осигурявате отлично клиентско обслужване и да подобрите възможностите си за управление на социалната си общност

Организирана комуникация

Универсална входяща кутия

Всяко лично съобщение от всяка социална медия е организирано във входяща кутия. Най-хубавата част е, че универсалната входяща кутия унифицира комуникацията от всички канали за комуникация и ви помага да съберете цялата комуникация с клиентите в единен разговор. Всички процеси в клиентското обслужване стават по-лесни когато информацията е на правилното място.

  • Държите разговорите с клиенти на едно удобно място
  • Организирате запитванията и комуникацията с клиенти
Organized communication
Efficient workflow

Ефективен работен процес

Правила за автоматизация

Ефективното клиентско обслужване може да се подобри допълнително с персонализирани правила за автоматизация. Те могат да ви помогнат да осигурите по-бързи и ефективни взаимодействия с клиентите като ви помогнат с повтарящите се еднотипни задачи. Правилата могат да се персонализират и приложат към различни ситуации и задачи, за да ви помогнат да създадете по-добър работен процес и да преглеждате по-бързо съобщенията си от клиенти.

  • Автоматизирате работния си процес и се фокусирате върху важното
  • Отървавате се от еднотипни или повтарящи се задачи

Категоризиране

Отдели и етикети

Екипите за обслужване на клиенти имат разлина специализация. Разделете представителите обслужване на клиенти на отдели и винаги изпращайте клиентите си към правилните експерти. Можете също така да използвате етикети, за да маркирате запитванията на клиентите или клиентските коментари. Етикетите вършат работата на категории за входящата ви кутия, така че винаги знаете с какъв тип проблем си имате работа.

  • Разделяте членовете на екипа за клиентско обслужване на база на опита им
  • Използвате етикети, за да организирате взаимодействията с клиенти
  • Осигурявате правилни и навременни решения на клиентите си

Научете повече за отделите

Categorizing
Ticket features

Функции за запитвания

Макрота, прикачени файлове и бележки

Намалете времето за отговор и подобрете клиентското обслужване с шаблони за отговори и готови отговори. LiveAgent поддържа различни типове прикачени файлове при отговор на запитване. Не се колебайте да оставяте бележки на колегите си в запитванията и да ги информирате за притесненията на клиента или положителните взаимодействия по всяко време.

  • Покривате очакванията на клиентите с шаблони за отговор
  • Оставяте бележки и добавяте прикачени файлове към запитванията
Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което предлагаме, с 14-дневен безплатен тест период

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Защо трябва да използвате софтуер за обслужване
в социалните медии

Разберете защо фирмите започнаха да използват социалните медии като един от основните си канали за клиентско обслужване

Smiley face icon

Изтървате цялостната картина

Не знаете за какво е бил предишния разговор с клиенти, защото е бил в различна платформа? LiveAgent следи това.

Clock icon

Губите ценно време

Прекалено често ли превключвате между различен софтуер? Нека LiveAgent свърши работата вместо вас.

Web icon

Трудно е за управление

Управлявате ли множество профили в различни социални мрежи? С LiveAgent можете да управлявате всички през едно табло.

Какво казват цифрите за обслужването в социалните медии?

Разгледайте някои от най-важните данни за клиентското обслужване в социалните медии и разберете защо трябва да използвате социалните медии за клиентско облужване.

Социален натиск

Обслужването на клиентите в социалнтие медии се превръща в необходимост в света на бизнеса. Достигнете както до съществуващи, така и до потенциални клиенти със страниците си в социалните медии. Предложете съвети за покупка и обслужване в социални медии на клиентите си.

  • Подобрявате присъствието си в социалните медии и отговаряте по-бързо
  • Управлението на запитвания стандартизира социалната ви комуникация
Chart

63%

от клиентите очакват обслужване в социалните медии

Социалните медии са се превърнали в жизнено важна част от клиентското обслужване. Подобрете присъствието си в социалните медии и бъдете на разположение за аудиторията си.

Клиентска удовлетвореност

Според проучванията, обработката на клиентските оплаквания и запитвания чрез социалните медии има високо ниво на удовлетвореност. Подобрете удовлетвореността на клиентите с LiveAgent и подобрете клиентското си обслужване.

  • Подобрявате клиентското удовлетворение чрез социални медии
  • Надхвърляте очакванията чрез редовни отговори и активност.
Chart

70%

степен на удовлетвореност

Висок процент от клиентите са доволни от начина, по който проблемите им биват разрешени чрез социалните медии. Не пестете от качествено клиентско обслужване и го подобрете още днес.

Създайте лоялност

Обработвайте взаимодествията с клиентите много по-бързо като изберете LiveAgent за софтуера си за социални медии. Отговаряйте скоростно и давайте последователни, задълбочени съвети и отговори във всички канали в социалните медии.

  • Повишавате клиентската лоялност с добри съвети
  • Осигурявате последователност при отговорите и клиентското обалужване
Chart

79%

от клиентите очакват отговор до 24 часа

Постигнете най-добрите резултати в анкетите за клиентска удовлетвореност и осигурете скоростна активност по клиентските запитвания в социалните медии.

Спестете повече от инструментите си за обслужване в социалнтие медии

Открийте софтуер за социални медии, който ви дава най-добра добавена стойност и щади бюджета ви. Започнете сравнението и открийте правилните функции на правилната цена.

Отзиви

Вземете LiveAgent
и се присъединете към 7 000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Най-доброто за парите ви

Подбрахме правилно функциите в ценовите ни планове, за да можете да изберете най-достъпния план с най-добрата добавена стойност. Плащате само за това, което използвате, без да надхвърляте бюджета си.

14 дни тест период
Не се изисква кредитна карта
и много други
$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form
Related Articles to Софтуер за клиентско обслужване в социалните медии
Погрижете се за управлението на Вашите сметки, фактури, удостоверяване на плащания и много повече с инструменти за управление на сметките и интеграции за LiveAgent.

Управление на сметки

Лесен за използване софтуер за хелп деск, със собствена функция за управление на фактури и интеграции с Braintree за управление на сметките.

Имейл известията могат да изпращат писма до служителите, когато им е възложено запитване или когато клиент отговори на същото. Прочете повече за тази функция.

Имейл известия

LiveAgent предлага софтуер за жив чат и CRM управление, което води до оптимизиране и спестяване на време при B2B обслужване.

Безупречното обслужване на клиентите стои в основата на увеличаването на продажбите, приходите и клиентската удовлетвореност. Служителите от отдела за обслужване на клиенти трябва да бъдат добре обучени.

Безупречно обслужване на клиенти

LiveAgent предлага софтуерни решения за безупречно обслужване на клиентите, което е ключът към успешен бизнес. Важно е за компаниите да осигурят изключително обслужване, което надвишава очакванията на клиентите.

Поддръжка чрез чат се осъществява чрез софтуер за лайв чат. LiveAgent предоставя онлайн чат на клиентите си. Сътрудник обслужване на клиенти е готов да помогне.

Поддръжка чрез чат

Чат поддръжка предлага бърза и персонализирана помощ. Важно е да се избягват съкращения и шаблонни отговори, за да се осигури професионално обслужване.

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество платформи в един интерфейс. Прехвърлете се от CallPage към LiveAgent и започнете да печелите ползи за вашия бизнес.

Преминавате от CallPage към LiveAgent?

Получавайте 24/7 поддръжка, повече от 175 функции и над 40 интеграции с LiveAgent. Изберете един от трите платени плана и преминете към обслужване на клиенти на високо ниво.

Погрижете се за управлението на Вашите сметки, фактури, удостоверяване на плащания и много повече с инструменти за управление на сметките и интеграции за LiveAgent.

Управление на сметки

LiveAgent offers proactive chat invitations with business benefits such as increased sales, customer satisfaction, and a 14-day free trial. The software includes various designs and customization options for chat invitations. Additionally, LiveAgent has a docking station for chat windows that provides a customer service platform with self-service software, complaint management system, and other features. The platform is popular, certified, and reasonably priced. Good support and a support portal are also available.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x