Отпуснете се и си почивайте докато LiveAgent превръща всички известия в запитвания
Свържете социалните си канали с LiveAgent и организирайте всички запитвания за клиентско обслужване в едно надежност решение. Системата за управление на запитвания LiveAgent ви позволява да управлявате запитвания от Facebook, Instagram, Twitter и Viber на едно удобно място. С платформа за комуникация с пълен набор от функции и хелп деск инструмент на едно място, поддържайте нивото на социалната си комуникация високо.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Поддръжка в социални медии
Клиентското обслужване в социалните медии е сравнително нова софтуерна ниша. Тази система ви позволява да комуникирате ефективно с аудиторията си като събира всички съобщения и споменавания на бранда ви от различни социални медии на едно място.
Основното предимство на многоканалната хелп деск система е, че ви позволява да видите взаимодействията с клиентите и от други канали за клиентско обслужване в едно общо табло. Освен това, всяко съобщение се събира в универсалната входяща кутия и след това се превръща в цялостно запитване с хибридния поток на съобщенията в запитванията.
Най-добрите решения
Най-важното, което трябва да вземете предвид, са всичките ви изисквания и очаквания. Първата стъпка е да проверите дали искате да добавите други канали за комуникация към системата си и дали искате да съберете цялата комуникация на едно място. Второ, проверете дали имате нужда от лайв чат, имейл, телефонна поддръжка или клиентски портал. Следващото нещо, което трябва да обмислите, са функциите и интеграциите. И накрая, сравнете цените, за да откриете инструмента, който ви предлага най-висока стойност.
Свържете профили от всички популярни платформи за социални медии и оставете LiveAgent да се погрижи за профилите ви
00:00/03:02
Управление на аудиторията
Свържете Facebook профилите си и наблюдавайте всичко без да превключвате между подпрозорци или профили. LiveAgent може да ви помогне да управлявате клиентското обслужване в социалните медии през универсалната си входяща кутия. Интеграцията е лесна. Просто свържете Facebook страниците си с входящата си кутия в LiveAgent през конфигуацията и започнете. Всички коментари и харесвания на публикациите ви в социалните медии, както и въпросите от клиенти, автоматично ще се превръщат в запитвания. Изградете аудитория и осигурете отлично клиентско изживяване с популярни платформи за социални медии.
Ефективна обмяна на съобщения
Погрижете се за всички лични съобщения във Facebook, като добавите Messenger към входящата си кутия. LiveAgent може да събере всичките ви съобщения и да ви помогне да решите с лекота всяко затруднение на клиентите ви. Интеграцията е съвместима с функциите ни за продуктивност, така че с LiveAgent можете да отговаряте по-подредено, надеждно и по-бързо от преди. Сортирайте съобщенията си и отговаряйте удобно през универсалната входяща кутия. Възползвайте се от широк набор от налични функции за управление на запитвания, които безпроблемно използвате и за да отговаряте на съобщения от Messenger.
00:00/03:02
00:00/06:38
Следвайте tweet-ове
Интеграцията на LiveAgent с Twitter ви позволява да наблюдявате всички @споменавания на страницата ви или всеки избран #хаштаг. Просто свържете Twitter профила си с таблото си в LiveAgent и изберете кои хаштагове и споменавания искате да наблюдявате. Всички наблюдавани хаштагове и споменавания автоматично ще се превръщат в запитвания, които автоматично ще се възлагат на избран от вас отдел. LiveAgent автоматично ще прихваща всички Tweet-ове с наблюдаваните от вас ключови думи и можете да започнете да им отговаряте през таблото си.
Управлявайте последователите
Стратегията ви в клиентското обслужване може да работи добре заедно със стратегията ви за социални медии в Instagram. Активирайте Instagram в LiveAgent и отговаряйте на всяка публикация, споменаване, коментар или лично съобщение, които получите. Подобрете времето си за отговор със специализирана система за управление на запитвания и осигурете правилните функции на екипа си за управление на запитвания. Instagram може да се превърне в една от най-добрите платформи за социални медии, която да използвате за обработка на запитвания от клиенти. Не забравяйте да я използвате, за да рекламирате бранда си докато осигурявате поддръжка.
00:00/04:03
00:00/01:45
Обмяна на съобщения
Операторите могат да разрешават проблемите на клиентите и по Viber, една от най-популярните платформи за обмяна на съобщения в днешно време. LiveAgent ще събере всички съобщения от тази платформа в системата ви за управление на запитвания, където ще бъдат превърнати в клиентски запитвания. Можете да им отговаряте лесно през универсалната входяща кутия. Viber работи добре като допълнение към социалните медии, за клиенти, които предпочитат приложенията за чат. Огтоварянето на съобщения във Viber работи безпроблемно с другите канали за комуникация в системата ви за управление на запитвания.
Slack известия
Ако използвате Slack, за да социализирате с колегите си, се възползвайте от нашата интеграция. Бъдете информирани за нови запитвания от клиенти или промени в статуса на запитвания. Имаме вграден Slack плъгин вътре в LiveAgent, така че няма да изтървете нищо важно. Просто го включете през настройките, за да получавате известия от LiveAgent в отделен канал в Slack. Интеграцията е с цялостна възможност за персонализация – можете да конкретизирате какъв тип информация искате да получавате и да изберете плавила за изпращане на известия към конкретен канал или канали.
Поддръжка за WhatsApp
WhatsApp е най-популярната платформа за обмяна на съобщения в света. Нашата интеграция позволява на сътрудниците обслужване на клиенти да използват друг важен канал за комуникация. Трансформирайте съобщенията си в запитвания за по-лесно разрешавате и бъдете популярни сред клиентите си, използвайки любимата им услуга за обмяна на съобщения. Всичко, което трябва да направите, е да добавите WhatsApp профила си към LiveAgent и можете да започнете да отговаряте на съобщенията на клиентите си. Интеграцията с WhatsApp работи добре с функцията ни за управление на запитвания, така че да можете да осигурите по-бързо и по-надеждно обслужване.
Сътрудниците могат да отговарят лесно на въпросите на клиентите с нашата универсална входяща кутия с пълен набор от функции. Свържете профилите си във Facebook, Twitter, Instagram и Viber, за да осигурите качествено клиентско обслужване с по-добра ефективност.
Усъвършенствайте пъта на клиента чрез:
Социалните медии са отлични за целите на клиентското обслужване. Изградете лоялна клиентска база разрешете проблемите или дайте съвет за покупка на аудиторията си. LiveAgent може да ви помогне да управлявате разговорите с клиенти чрез изобилие от функции и организиран работен процес.
Усъвършенствайте пъта на клиента чрез:
Просто добавете всеки важен социален канал за клиентско обслужване. Свържете социалните си профили, управлявайте ги и създайте лоялна клиентска база в любимата си платформа.
Разгледайте включовите функции, които ви помагат да осигурявате отлично клиентско обслужване и да подобрите възможностите си за управление на социалната си общност
Организирана комуникация
Всяко лично съобщение от всяка социална медия е организирано във входяща кутия. Най-хубавата част е, че универсалната входяща кутия унифицира комуникацията от всички канали за комуникация и ви помага да съберете цялата комуникация с клиентите в единен разговор. Всички процеси в клиентското обслужване стават по-лесни когато информацията е на правилното място.
Ефективен работен процес
Ефективното клиентско обслужване може да се подобри допълнително с персонализирани правила за автоматизация. Те могат да ви помогнат да осигурите по-бързи и ефективни взаимодействия с клиентите като ви помогнат с повтарящите се еднотипни задачи. Правилата могат да се персонализират и приложат към различни ситуации и задачи, за да ви помогнат да създадете по-добър работен процес и да преглеждате по-бързо съобщенията си от клиенти.
Категоризиране
Екипите за обслужване на клиенти имат разлина специализация. Разделете представителите обслужване на клиенти на отдели и винаги изпращайте клиентите си към правилните експерти. Можете също така да използвате етикети, за да маркирате запитванията на клиентите или клиентските коментари. Етикетите вършат работата на категории за входящата ви кутия, така че винаги знаете с какъв тип проблем си имате работа.
Функции за запитвания
Намалете времето за отговор и подобрете клиентското обслужване с шаблони за отговори и готови отговори. LiveAgent поддържа различни типове прикачени файлове при отговор на запитване. Не се колебайте да оставяте бележки на колегите си в запитванията и да ги информирате за притесненията на клиента или положителните взаимодействия по всяко време.
Пробвайте всичко, което предлагаме, с 14-дневен безплатен тест период
Разберете защо фирмите започнаха да използват социалните медии като един от основните си канали за клиентско обслужване
Не знаете за какво е бил предишния разговор с клиенти, защото е бил в различна платформа? LiveAgent следи това.
Прекалено често ли превключвате между различен софтуер? Нека LiveAgent свърши работата вместо вас.
Управлявате ли множество профили в различни социални мрежи? С LiveAgent можете да управлявате всички през едно табло.
Разгледайте някои от най-важните данни за клиентското обслужване в социалните медии и разберете защо трябва да използвате социалните медии за клиентско облужване.
Социален натиск
Обслужването на клиентите в социалнтие медии се превръща в необходимост в света на бизнеса. Достигнете както до съществуващи, така и до потенциални клиенти със страниците си в социалните медии. Предложете съвети за покупка и обслужване в социални медии на клиентите си.
63%
от клиентите очакват обслужване в социалните медии
Социалните медии са се превърнали в жизнено важна част от клиентското обслужване. Подобрете присъствието си в социалните медии и бъдете на разположение за аудиторията си.
Клиентска удовлетвореност
Според проучванията, обработката на клиентските оплаквания и запитвания чрез социалните медии има високо ниво на удовлетвореност. Подобрете удовлетвореността на клиентите с LiveAgent и подобрете клиентското си обслужване.
70%
степен на удовлетвореност
Висок процент от клиентите са доволни от начина, по който проблемите им биват разрешени чрез социалните медии. Не пестете от качествено клиентско обслужване и го подобрете още днес.
Създайте лоялност
Обработвайте взаимодествията с клиентите много по-бързо като изберете LiveAgent за софтуера си за социални медии. Отговаряйте скоростно и давайте последователни, задълбочени съвети и отговори във всички канали в социалните медии.
79%
от клиентите очакват отговор до 24 часа
Постигнете най-добрите резултати в анкетите за клиентска удовлетвореност и осигурете скоростна активност по клиентските запитвания в социалните медии.
Открийте софтуер за социални медии, който ви дава най-добра добавена стойност и щади бюджета ви. Започнете сравнението и открийте правилните функции на правилната цена.
Подбрахме правилно функциите в ценовите ни планове, за да можете да изберете най-достъпния план с най-добрата добавена стойност. Плащате само за това, което използвате, без да надхвърляте бюджета си.
Most Popular
Ало имате въпроси, ние имаме отговорите. Разгледайте най-често задаваните въпроси за калкулатора ни за цени на хелп деск.
Обслужването в социалните медии се отнася до предоставянето на обслужване в която и да е социална мрежа, където съществуват профили както на бизнеса, така и на клиента. Най-често срещаните и най-популярни социални медии за предоставяне на клиентско обслужване са Facebook, Twitter и Instagram. Сайтове като Quora или Reddit също често се използват по същия начин.
Софтуерът за клиентско обслужване в социалните медии е тип софтуер за клиентско обслужване, който се фокусира директно върху това да помогне на сътрудниците обслужване на клиенти да осигуряват ефективно обслужване в социалните медии. Всички социални профили на бизнеса са събрани на едно място и за коментарите, tweet-овете, личните съобщения и другата комуникация в социалните медии се създават запитвания. След това комуникацията може да бъде ефективно разпределена между операторите, които могат да се погрижат по-бързо за нуждите на клиента.
LiveAgent е отлично решение за обслужване в социалните медии благодарение на фунционалностите си за Facebook, Twitter, Instagram и Viber. Свържете профилите си в социалните медии и следете всичко, което се случва с бизнес страниците ви в надеждната система за управление на запитвания на LiveAgent. Всяко взаимодействие с клиент ще бъде сигурно съхранено, организирано и разпределено между наличните сътрудници.
Употребата на социалните медии постоянно расте по целия свят. Ето защо е важно за компаниите да присъстват точно там, където клиентската им база прекарва много време. Предоставянето на обслужване в социалните медии е удобно за клиентите и позволява на бизнеса да удовлетвори нуждите им, което от своя страна носи повече продажби на продуктите и услугите им.
Основните ползи са скорост, ефективност и надеждност. Софтуерът за клиентско обслужване в социалните медии дава възможност на по-малките екипи да осигурят цялостно клиентско обслужване благодарение на подредена комуникация и лесна употреба. Бизнес профилите в социалните медии могат да се разрастнат благодарение на надеждно обслужване, което може от своя страна да подобри представянето в други аспекти, например продажбите.
LiveAgent предлага платен план, който поддържа неограничен брой профили във Facebook, Messenger, Instagram и Viber на разумна цена. Ще получите също достъп до система за управление на запитвания от най-ново поколение, надежден инструмент за чат, телефонна централа и клиентски портал с база знания за $49 месечно на потребител.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни