Quality Unit, компанията зад софтуерния продукт LiveAgent, винаги е отделяла нужното внимание по отношение на стабилността и безопасността на продуктите си. Още със стартирането на проекта ни през 2004 година, заслужихме доверието на десетки хиляди доволни клиенти, с различни изисквания към продукта ни.
Нашият програмен продукт е достатъчно сложен, затова не можем да разчитаме на 1 или 2 центрове за данни, които да се грижат за информацията на LiveAgent. В момента имаме множество центрове за данни по цял свят. Инсталираме акаунтите на клиентите ни на възможно най-добрите сървъри, в зависимост от това къде се намират и съобразявайки се с националното законодателство.

Списък с центровете ни за данни по света:
- Нюарк, Ню Джърси, САЩ
- Далас, Тексас, САЩ
- Лондон, Великобритания
- Франкфурт, Германия
- Братислава, Словакия
- Сингапур, Сингапур
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
Текстът включва информация за портал за поддръжка, прехвърляне на данни, статус на системата, списък с промени и оферти за поддръжка. Компанията разполага с награди и сертификати, има отзиви от клиенти и партньорска програма. На сайта има блог, речник, академия и калкулатор на цени за софтуер за клиентско обслужване. Контакти за продажби са на разположение и има възможност за записване на демо и абониране за бюлетин.
Местите се от Teamsupport към LiveAgent?
LiveAgent е най-доброто help desk приложение за 2019 и 2020, с най-много отзиви. Компании, като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University се възползват от световен клас обслужване на клиентите чрез LiveAgent. Предлагат се пакети Ticket и Ticket + Chat за малки бизнеси и маркетинг специалисти на цени от $15 до $29 на месец.
Прехвърляте се от Customerly към LiveAgent?
LiveAgent е инструмент с над 175 функции и 40 възможности за интеграция. Предлага три тарифни плана и поддържа 43 езикови версии на продукта. Позволява увеличаване на спестяванията и възвращаемостта на инвестициите.