Quality Unit, компанията зад софтуерния продукт LiveAgent, винаги е отделяла нужното внимание по отношение на стабилността и безопасността на продуктите си. Още със стартирането на проекта ни през 2004 година, заслужихме доверието на десетки хиляди доволни клиенти, с различни изисквания към продукта ни.
Нашият програмен продукт е достатъчно сложен, затова не можем да разчитаме на 1 или 2 центрове за данни, които да се грижат за информацията на LiveAgent. В момента имаме множество центрове за данни по цял свят. Инсталираме акаунтите на клиентите ни на възможно най-добрите сървъри, в зависимост от това къде се намират и съобразявайки се с националното законодателство.

Списък с центровете ни за данни по света:
- Нюарк, Ню Джърси, САЩ
- Далас, Тексас, САЩ
- Лондон, Великобритания
- Франкфурт, Германия
- Братислава, Словакия
- Сингапур, Сингапур
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат, са представени в текста. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall.
Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп
Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.