Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Създаване на безпроблемно преживяване на услугата със софтуер за контактен център

В наши времена, дигитално грамотните консуматори използват множество платформи за да достигнат до компании и от всички тях очакват унифицирано преживяване. Ето защо повечето бизнеси, работещи с клиенти да приемат решенията за контактния център за да отговорят на нуждите на техните клиенти за безпроблемно омниканал преживяване. 

Без значение, какъв канал използват Вашите клиенти- със софтуера за контактния център на LiveAgent можете лесно, удобно и ефективно да управлявате всички Ваши клиентски взаимодействия от едно единствено място. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw key points ig28

Какъв е софтуерът за контактния център?

Софтуерът за контактния център е инструмент, който позволява на компаниите да рационализират комуникациите с клиентите във всички потенциални допирни точки и канали. Това може да включва глас, VoIP, имейл, чат на живо, текст и платформи за социални медии.

С нарастващия брой на бизнеси, използващи решения за контактен център, се очаква размерът на световния пазар за системи за контактен център да достигне 47.76 билиона долара до 2025. 

Защо се нуждаете от софтуер в облак за контактния център?

Базираният в облак софтуер за контактен център премахва нуждата да се разчита на традиционните локални решения. Това означава, че ще сте в състояние да се настрои и да се ръководи мощна система за център за контакт със солидни характеристики, които няма да изискват повече скъпи хардуери, инфраструктура и професионални IT екипи, които да ги управляват. 

Базираните в облак решения са подходящи както за малки бизнеси, така и за по- големи организации, тъй като те предоставят страхотна мащабируемост, гъвкавост, предоставят подобрена безопасност и са изключително изгодни.

undraw maintenance cn7j

Какво можете да очаквате от употребата на софтуер за решения за контактния център

Statistic icon

По-добро управление на услугата

Докладване и анализ на възможностите на инструментите за системи за контактния център, който улесняват мениджърите да наблюдават и да управляват всеки аспект от техните дейности по обслужването, да следят критичните показатели на услугата и да печелят разбиране, как се представят агентите.

Union icon

Подобрена безопасност на данните

Решенията за софтуер за контактния център предоставят напреднали характеристики за безопасност, включително криптиране на данни и бекъп на данни за да защитят чувствителната клиентска информация. 

Tachometer icon

Подобрена продуктивност

Платформите за системи за контактен център са оборудвани с висок набор от характеристики, които позволяват на клиентите да следят клиентската информация и им позволяват бързо и професионално да разрешават проблеми, докато поддържат високи нива на продуктивност.

Допълнителни предимства на софтуера за контактния център

live chat increase sales

Намалено обслужване    разходи

Рационализирайте, автоматизирайте и оптимизирайте процеса на Вашето обслужване, което означава по- кратко време за отговор, по- бързи резолюции и по- малко повтарящи се обаждания – всички допринасящи за повишената ефикасност на обслужването и по- ниските операционни разходи.

Integrations pricing

Повишени възможности за продажби

С мигновен достъп до обширни клиентски данни, обхващащи лична информация за всяка клиентска покупка до история на обслужването, агентите могат да продават кръстосано и в посока нагоре съответните услуги или продукти, когато е необходимо.

Всичко в едно контакт от много канали софтуер за контактен център на LiveAgent

Системата за контактния център на LiveAgent е с множество канали, богато на характеристики приложение, което прави Вашето обслужване по-ефикасно, а Вашите клиенти по- щастливи.

Изцяло функционален тикетинг

Софтуерът на контактния център на LiveAgent предлага пълен обхват от тикетинг характеристики, включително смарт разпределение на тикети, автоматизация на работния поток, лесно управление на отговорности, консервирани отговори и шаблони, управление на Споразумението за предоставяне на услуги, разделяне и обединяване на тикети, инструменти за екипно сътрудничество, докладване и много повече за бързи и ефикасно разрашеване на билети.

Поддръжка на чат на живо

Чатът на живо е една от основните характеристики на платформата за контактен център на LiveAgent, която Ви позволява предоставянето на мигновено обслужване, което днешните консуматори, очакват от марките.

Чатът на живо на LiveAgent е оборудван с множество както общи, така и уникални характеристики за чат на живо, включително множество опции за маршрутизиране, проактивни чат покани, онлайн наблюдение на посетителите, преглед на печат в реално време и повече.

Гласово и видео обаждане

Базираният в облак кол център е интегрален компонент на комплексното решение за контактен център на LiveAgent. Това Ви позволява да получавате обаждания от стационарни телефони или от Вашия уебсайт, да моделирате дори и най- сложните и персонализирани IVR дървета, да определяте маршрути и прехвърляне на обаждания, да правите неограничен брой записи на обаждания и много повече.

Социална интеграция на медии

65% от хората на възраст между 18-34 считат, че социалната медия е ефективен канал за клиентско обслужване. LiveAgent интегрира най- популярните социални медии като Facebook, Twitter и Instagram за да Ви помогне да наблюдавате и да отговаряте на всички Ваши съобщения в социалните медии, коментари и споменаване на марки от едно единствено табло. С LiveAgent няма нужда да превключвате между различните социални акаунти или да наблюдава множество устройства.

Цялостен портал са самообслужване

70% от потребителите предпочитат да използват сайта на компанията за да получат отговори на своите въпроси, отколкото да използват телефон или имейл за да се свържат с компаниите за да получат отговори на своите въпроси, отколкото за да използват телефон или имейл за да се свържат с компаниите. С LiveAgent можете да разширите Вашите възможности за обслужване като активирате изцяло възможен за персонализиране портал за самообслужване с база знания, Най-често задавани въпроси, което дава възможност на клиентите сами да решават проблеми без да включват агентите.

undraw book lover mkck

Нуждаете се от софтуер за контактен център?

С множество доставчици на софтуер за контактен център на пазара, избирайки само един може да се окаже сложно за Вас. След като един път сте се запознали с вида на софтуера за контактния център, който търсите, помислете за създаването на списък от характеристики, които трябва да имате и които са от съществено значение за Вашия екип от клиентско обслужване. Докато някои предлагат някои от основните функционалности на контактния център, други включват разширени възможности. На LiveAgent, ние изграждаме само решения за контактен център с множество канали с повече от 179+ характеристики достъпни в момента и над 40 включени интеграции.

Защо решението на LiveAgent за контактния център е правилното за Вас

Cloud icon

Базирана в облак технология

Наслаждавайте се на бързо внедряване, лесна употреба, разширена безопасност и други предимства на базираната в облак технология.

Lovely customer icon

Доверена от 30k бизнеси

Над 30,000 бизнеси в различни индустрии са избрали LiveAgent като техен инструмент за клиентско обслужване.

Buble icon

С възможност за мащабиране & персонализиране

Софтуерът може да бъде лесно мащабиран и персонализиран според специфичните изисквания.

undraw Savings dwkw

Изберете план, който отговаря на Вашия бизнес

Добрият софтуер за контактен център е този, който перфектно се съгласува с Вашите бизнес цели, Вашите клиентски нужди и Вашия бюджет.

LiveAgent предлага 4 различни плана – включително един изцяло безплатен – без договори и скрити такси, изцяло прозрачно и честно ценообразуване, което се таксува всеки месец единствено за реална употреба. Можете да понижавате и надграждате Вашия план, да добавяте или премахвате клиенти по всяко едно време. 

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Най- често задавани въпроси за софтуер за контактен център

Какво е система за контактен център?

Системата за контактен център е софтуер, в който цялата клиентска комуникация е обединена в един интерфейс, което превръща системата в ефективно и ефикасно решение за агентите и клиентите. Клиентите бързо получават отговори и агентите лесно решават запитванията. Обикновено, контактният център е част от комплексно хелп деск решение, което предоставя различни характеристики за създаването на възможно най- доброто CX.

Какво е решението за контактен център за омниканал?

Контактният център за омниканал означава, че Вашата компания е в състояние да интегрира всички канали в едно решение за контактен център и да предоставя безпроблемно клиентско обслужване. Още повече, решението за контактен център включва данни за Вашите клиенти, както и предишна тикет история.

Каква е целта на контактния център?

Целта на контактния център е да предоставя подкрепа на Вашите клиенти, когато е необходимо по възможно най- ефикасния и ефективен начин.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо