В наши времена, дигитално грамотните консуматори използват множество платформи за да достигнат до компании и от всички тях очакват унифицирано преживяване. Ето защо повечето бизнеси, работещи с клиенти да приемат решенията за контактния център за да отговорят на нуждите на техните клиенти за безпроблемно омниканал преживяване.
Без значение, какъв канал използват Вашите клиенти- със софтуера за контактния център на LiveAgent можете лесно, удобно и ефективно да управлявате всички Ваши клиентски взаимодействия от едно единствено място.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Софтуерът за контактния център е инструмент, който позволява на компаниите да рационализират комуникациите с клиентите във всички потенциални допирни точки и канали. Това може да включва глас, VoIP, имейл, чат на живо, текст и платформи за социални медии.
С нарастващия брой на бизнеси, използващи решения за контактен център, се очаква размерът на световния пазар за системи за контактен център да достигне 47.76 билиона долара до 2025.
Базираният в облак софтуер за контактен център премахва нуждата да се разчита на традиционните локални решения. Това означава, че ще сте в състояние да се настрои и да се ръководи мощна система за център за контакт със солидни характеристики, които няма да изискват повече скъпи хардуери, инфраструктура и професионални IT екипи, които да ги управляват.
Базираните в облак решения са подходящи както за малки бизнеси, така и за по- големи организации, тъй като те предоставят страхотна мащабируемост, гъвкавост, предоставят подобрена безопасност и са изключително изгодни.
Докладване и анализ на възможностите на инструментите за системи за контактния център, който улесняват мениджърите да наблюдават и да управляват всеки аспект от техните дейности по обслужването, да следят критичните показатели на услугата и да печелят разбиране, как се представят агентите.
Решенията за софтуер за контактния център предоставят напреднали характеристики за безопасност, включително криптиране на данни и бекъп на данни за да защитят чувствителната клиентска информация.
Платформите за системи за контактен център са оборудвани с висок набор от характеристики, които позволяват на клиентите да следят клиентската информация и им позволяват бързо и професионално да разрешават проблеми, докато поддържат високи нива на продуктивност.
Рационализирайте, автоматизирайте и оптимизирайте процеса на Вашето обслужване, което означава по- кратко време за отговор, по- бързи резолюции и по- малко повтарящи се обаждания – всички допринасящи за повишената ефикасност на обслужването и по- ниските операционни разходи.
С мигновен достъп до обширни клиентски данни, обхващащи лична информация за всяка клиентска покупка до история на обслужването, агентите могат да продават кръстосано и в посока нагоре съответните услуги или продукти, когато е необходимо.
Системата за контактния център на LiveAgent е с множество канали, богато на характеристики приложение, което прави Вашето обслужване по-ефикасно, а Вашите клиенти по- щастливи.
Софтуерът на контактния център на LiveAgent предлага пълен обхват от тикетинг характеристики, включително смарт разпределение на тикети, автоматизация на работния поток, лесно управление на отговорности, консервирани отговори и шаблони, управление на Споразумението за предоставяне на услуги, разделяне и обединяване на тикети, инструменти за екипно сътрудничество, докладване и много повече за бързи и ефикасно разрашеване на билети.
Чатът на живо е една от основните характеристики на платформата за контактен център на LiveAgent, която Ви позволява предоставянето на мигновено обслужване, което днешните консуматори, очакват от марките.
Чатът на живо на LiveAgent е оборудван с множество както общи, така и уникални характеристики за чат на живо, включително множество опции за маршрутизиране, проактивни чат покани, онлайн наблюдение на посетителите, преглед на печат в реално време и повече.
Базираният в облак кол център е интегрален компонент на комплексното решение за контактен център на LiveAgent. Това Ви позволява да получавате обаждания от стационарни телефони или от Вашия уебсайт, да моделирате дори и най- сложните и персонализирани IVR дървета, да определяте маршрути и прехвърляне на обаждания, да правите неограничен брой записи на обаждания и много повече.
65% от хората на възраст между 18-34 считат, че социалната медия е ефективен канал за клиентско обслужване. LiveAgent интегрира най- популярните социални медии като Facebook, Twitter и Instagram за да Ви помогне да наблюдавате и да отговаряте на всички Ваши съобщения в социалните медии, коментари и споменаване на марки от едно единствено табло. С LiveAgent няма нужда да превключвате между различните социални акаунти или да наблюдава множество устройства.
70% от потребителите предпочитат да използват сайта на компанията за да получат отговори на своите въпроси, отколкото да използват телефон или имейл за да се свържат с компаниите за да получат отговори на своите въпроси, отколкото за да използват телефон или имейл за да се свържат с компаниите. С LiveAgent можете да разширите Вашите възможности за обслужване като активирате изцяло възможен за персонализиране портал за самообслужване с база знания, Най-често задавани въпроси, което дава възможност на клиентите сами да решават проблеми без да включват агентите.
С множество доставчици на софтуер за контактен център на пазара, избирайки само един може да се окаже сложно за Вас. След като един път сте се запознали с вида на софтуера за контактния център, който търсите, помислете за създаването на списък от характеристики, които трябва да имате и които са от съществено значение за Вашия екип от клиентско обслужване. Докато някои предлагат някои от основните функционалности на контактния център, други включват разширени възможности. На LiveAgent, ние изграждаме само решения за контактен център с множество канали с повече от 179+ характеристики достъпни в момента и над 40 включени интеграции.
Наслаждавайте се на бързо внедряване, лесна употреба, разширена безопасност и други предимства на базираната в облак технология.
Над 30,000 бизнеси в различни индустрии са избрали LiveAgent като техен инструмент за клиентско обслужване.
Софтуерът може да бъде лесно мащабиран и персонализиран според специфичните изисквания.
Добрият софтуер за контактен център е този, който перфектно се съгласува с Вашите бизнес цели, Вашите клиентски нужди и Вашия бюджет.
LiveAgent предлага 4 различни плана – включително един изцяло безплатен – без договори и скрити такси, изцяло прозрачно и честно ценообразуване, което се таксува всеки месец единствено за реална употреба. Можете да понижавате и надграждате Вашия план, да добавяте или премахвате клиенти по всяко едно време.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Системата за контактен център е софтуер, в който цялата клиентска комуникация е обединена в един интерфейс, което превръща системата в ефективно и ефикасно решение за агентите и клиентите. Клиентите бързо получават отговори и агентите лесно решават запитванията. Обикновено, контактният център е част от комплексно хелп деск решение, което предоставя различни характеристики за създаването на възможно най- доброто CX.
Контактният център за омниканал означава, че Вашата компания е в състояние да интегрира всички канали в едно решение за контактен център и да предоставя безпроблемно клиентско обслужване. Още повече, решението за контактен център включва данни за Вашите клиенти, както и предишна тикет история.
Целта на контактния център е да предоставя подкрепа на Вашите клиенти, когато е необходимо по възможно най- ефикасния и ефективен начин.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни