Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Тикет полета

Какво са тикет полетата?

Тикет полетата съдържат данни за запитването. Служителите обикновено ги използват за събиране и съхраняване на допълнителна информация за конкретни клиенти и техните заявки. Например, когато клиент се обърне към тях за проблем с поръчката си, можете да запишете идентификационния му номер на поръчка в персонализирано тикет поле бъдещи справки.

Тикет полета в софтуера - LiveAgent

В резултат на създаването на персонализирано поле всеки оператор ще може да прегледа съществената информация, свързана със запитването, която може да ускори последващите отговори и като да подобри качеството на услугата.

Какъв тип информация мога да съхранявам в тикет полетата?

Със софтуера на LiveAgent възможностите са безкрайни. Например, можете да създадете неограничени тикет полета с множество опции за форматиране на въвеждане на данни.

Видове тикет полета

  • Текстова кутия (въвеждане на текст)
  • Списък (падащо меню със списък с опции)
  • Кутия (малка кутийка, в която е необходимо да се постави отметка)
  • Група кутии (потребителите могат да отбелязват множество кутийки)
  • Пощенски адрес (формат на адрес)

Опциите за валидиране могат да гарантират, че всички данни, въведени в полетата са верни.

Опции за валидиране

  • Без валидиране
  • Персонализиран регулярен израз (това\+е\е+текст)
  • Цяло число (число, което може да бъде положително, отрицателно или нула)
  • Дроб (нецяло число, като 2.25 или 1.6)
  • Буквено-цифров низ (букви и цифри)
  • Буквено-цифров низ с интервали
  • Уебадрес/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 или IPv6 (192.0. 2.146 или 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • Имейл адрес (hello@liveagent.com)
  • Номер на кредитна карта (1234-4567-7891-2345)
  • Щатски телефонен номер (888-257-8754)
  • Международен телефонен номер (+421 2 33 456 826)
  • Формати за дата (ГГГГ-ММ-дд или ГГГГ/ММ/дд или дд-ММ-ГГГГ)
  • Времеви форма (ЧЧ: MM)
  • Номер на социална осигуровка (123-45-6789)

Create unlimited custom ticket fields

Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Примери за тикет полета

Не знаете какви тикет полета могат да Ви бъдат полезни? Вдъхновете се от нашите примери.

  • Идентификатор на поръчка
  • Номер на кредитна карта
  • Номер на социална осигуровка
  • Кредитен рейтинг
  • Неправилен промоционален код
  • Причина за възстановяване на суми
  • Уебсайт
  • Име на профил
  • Пол
тикет полета

Как да създадете тикет полета

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Конфигурация.
  3. Кликнете на Система.
  4. Кликнете на Тикет полета.
  5. Кликнете на оранжевия бутон Създай до търсачката.
  6. Задайте кодово име за персонализираното си поле за билет . Например, това може да е нещо като „номер_на_поръчка или „възстановяване“ Моля, имайте предвид, че в кода са разрешени само малки букви, цифри, тирета или долни черти. Не можете да използвате интервали.
  7. Назовете Вашето поле. Този път можете да го кръстите „Идент. № на поръчката“ или „Причина за възстановяване на разходите“ без ограничения за форматирането.
  8. Кликнете върху Вид и изберете опцията за въвеждане, която Ви пасва най-много . Можете да избирате от следните формати: въвеждане на текстово поле, поле със списък, кутийка за отметка, група кутийки или пощенски адрес.
създаване на тикет поле

Незадължително: Кликнете върху описанието и напишете описание за тикет полето. Вие и Вашият персонал можете да разберете допълнителни подробности за полето, след като прочетете обяснението.

  1. Изберете опцията Видимост и изберете дали искате полето да се вижда винаги в информационния панел.
  2. Кликнете на Създай.

Тикет полетаДобавяне на тикет полета в настройките

Можете да намерите полетата в долния десен ъгъл на екрана, докато работите върху запитването. Иконата ще Ви помогне да ги намерите.

тикет полета при преглед на тикета

Добавяне или създаване на нови полета в запитването

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Тикети.
  3. Изберете тикет като кликнете върху него.
  4. Кликнете на Полета в долния десен ъгъл на екрана.
  5. Кликнете на Добави поле.
  6. Следвайте стъпки 6-10 от инструкциите по-горе.
  7. Попълнете тикет полето, което току-що създадохте.
  8. Кликнете на Запази.
 добавяне на ново поле в прегледа на тикета

Изтриване на тикет полета

За да изтриете персонализираното поле от запитването, кликнете върху иконата кошче до него. Като алтернатива, ако искате да изтриете изцяло полето (и да го премахнете от всички билети):

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Конфигурация.
  3. Кликнете на Система.
  4. Кликнете на Тикет полета.
  5. Намерете полето, което искате да изтриете, и кликнете върху иконата кошче .
  6. Изберете Да в диалоговия прозорец.
изтриване на тикет полета

Как можете да се възползвате от персонализираните тикет полета?

Тикет полетата могат да Ви помогнат да предоставите по-добро обслужване . Като разполагате с цялата необходима информация, ще можете да осигурите бърза, информирана и персонализирана поддръжка. Освен това информацията ще бъде достъпна за всички служители, което улеснява безпроблемното отговаряне на запитванията.

Да предположим например, че на служителя е възложено запитване, което съдържа дълга комуникация . С тикет полетата той може лесно да види съществената информация, вместо да разглежда през цялата история.

Да кажем, че клиентът иска да бъде информиран за напредъка с възстановяване на сумите му. Вместо да се налага да търсите в предишни съобщения, за да намерите идентификационния номер на поръчката, или по-лошото – да трябва да попитате клиента отново, служителите Ви могат да лесно да видят информацията в персонализираното поле.

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Статии с полезна информация

LiveAgent Product Tour

Готови ли сте да създавате неограничени персонализирани тикет полета?

Създайте уникални полета (като например номер на поръчката или GDPR съгласие), за да осигурите възможно най -доброто обслужване на клиентите. Започнете безплатна 14-дневна пробна версия днес. Не се изисква кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какво са тикет полетата?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Тикет полетата съдържат данни за запитването. Служителите обикновено ги използват за събиране и съхраняване на допълнителна информация за конкретни клиенти и техните заявки. Например, когато клиент се обърне към тях за проблем с поръчката си, можете да запишете идентификационния му номер на поръчка в персонализирано тикет поле бъдещи справки.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Как можете да се възползвате от персонализираните тикет полета?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Тикет полетата могат да Ви помогнат да предоставите по-добро обслужване. Като разполагате с цялата необходима информация, ще можете да осигурите бърза, информирана и персонализирана поддръжка. Освен това информацията ще бъде достъпна за всички служители, което улеснява безпроблемното отговаряне на запитванията.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какъв тип информация можете да съхранявате в тикет полето?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Със софтуера на LiveAgent възможностите са безкрайни. Например, можете да създадете неограничени тикет полета с множество опции за форматиране на въвеждане на данни. ” } }] }

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо