Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Усъвършенствайте пътя на клиента с:
Решение всичко в едно
Хибридни запитвания
Комуникация с екипа
Ефективен работен процес
Управление на знанията
80 %
86 %
73%
Most Popular
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Безплатен $0 на потребител/месецБезплатният ни план предлага функции за управление на запитвания, които ще ви свършат работа ако нямате голям обем от запитвания за поддръжка.
Запитвания $15 на потребител/месецУправление на запитванията от LiveAgent, което може да се справи с цялата ви комуникация по имейл. Планът включва много полезни функции, които ще ви помогнат с ежедневните дейности, както и клиентски портал с външна и вътрешна база знания.
Запитвания + Чат $29 на потребител/месецДобавете най-бързия прозорец за чат на пазара към сайта си. Получавате бърз и популярен канал за комуникация в допълнение на управлението на запитвания. Освен това получавате мощни инструменти за следене на уебсайта и други чудесни чат функции.
Всичко в едно $39 на потребител/месецНашият план Всичко в една включва всичко споменато в предишните планове и добавя възможности на телефонна централа с неограничен запис на обаждания, IVR система и видео обаждания. Включена е и поддръжка на социални медии, така че можете да добавите профилите си в Facebook, Instagram, Twitter и Viber.
Безплатен $0/месецБезплатният план включва трима служители и предлага функции за управление на запитвания и за обслужване, като споразумения за ниво на обслужване, лична база знания, помощен център и мобилни приложения.
Стандартен $14/месецВключва по-сложни ключови функции за управление на запитвания, социални канали и канали за комуникация, както и достъп до интеграции. Има и много допълнителни функции, които подобряват хелп деск обслужването.
Професионален $23/месецПрофесионалният план вкючва управление на запитвания с множество отдели, телефония, проследяване на времето, установяване на сблъсък на сътрудници и други ценни функции, които правят вашия Zoho Desk още по-добър.
Корпорация $40/месецНай-скъпият план включва лайв чат и поддържа Zia - изкуствен интелект. Този план включва всички налични функции на Zoho Desk, като IVR система с множестно нива, персонализирана функционалност, работно време и много други.
Могъщ"Могъщият" план предлага функции като създаване на запитвания през множество канали, база знания, помощ при прехвърляне и управление на споразуменията за ниво на обслужване.
Фантастичен"Фантастичният" план предлага всичко от "Могъщия", плюс допълнително хелп деск с множество брандове, персонализирани опашки за запитвания, обслужване по имейл 24/7, възможност за център за данни в ЕС и известия при нарушаване на споразуменията за ниво на обслужване.
КорпорацияОсвен всичко от предишните два плана, планът "Корпорация" предлага проактивни известия при сблъсък на сътрудници, управление на задачи и активи, поддръжка по имейл и чат 24/7 и надградени споразумения за ниво на обслужване.
Корпорация плюсПланът "Корпорация плюс" предлага всяка възможна функция от предишниет планове и добавя сценарии за обслужване, съхранение на 2 TB прикачени файлове, пълна история за отчети, обслужване по имейл 24/7, чат и телефон, както и мениджър по успех на клиента.
Основна поддръжка €19 на потребител/месецВключва основна поддръжка за имейл, Facebook и Twitter.
Suite team €49 на потребител/месецПланът Suite team предлага система за управление на запитвания и съобщения в уеб и мобилни транформи и социални медии. Освен това, получавате достъп до автоматизация, работни процеси и то 50 автоматични отговорям работещи с изкуствен интелект, унифицирано работно пространство за служителите, приложения и интеграции, както и други полезни функции.
Suite growth €79 на потребител/месецОсвен функциите от предишния план, получавате достъп и до клиентски портал, управление на знанието с изкуствен интелект, персонализирао форматиране на запитвания, управление на споразумения за ниво на обслужване и обслужване на множество езици, както и други функции.
Suite professional €99 на потребител/месецПланът Suite professional вклщчва всяка функция от предишните планове и добавя разпределяне на разговори на база на уменията на служителите, форуми, скрити разговори, разширени възможности за гласови обаждания, персонализирани табла и много други.
Клиентско обслужване Плановете включват управление на запитвания, самообслужване за клиенти, база знания, съвместна работа, CSAT, поддръжка на клиенти API, управление на споразуменията за ниво на обслужване и много други полезни функции. Чат в реално време Без значение кой план изберете, чатът в реално време може да има интеграции със CRM система и хелп деск, сигурност, многоканално управление на разговори и стандартна поддръжка на основн функции. Можете да получите допълнителни функции с по-висок план и да използвате чатботове, подобрена сигурност, онбординг услуги и дори специализирана поддръжка. Клиентски успех Функциите в плана включват абонаментно управление на приходите, профил на състоянието на клиентите, сегментиране на клиентите, интеграция с имейл, наблюдение на продуктивността на CSM и други. Сравнение на LiveAgent и TeamsupportЦени на TeamsupportTeamsupport предлага планове на база на оферта, започваща от $50 на месец. Освен това, можете да изберете между плановете Основен, Професионален и Корпоративен, които предлагат разнообразни функции за всяка част от Teamsupport.
БезплатненБезплатният план включва имейл и запитвания в социалните медии, разпределяне на запитвания, база знания, отчети за тенденциите в запитванията, местоположение на центъра за данни и функции за съвместна работа на екипа.
Растеж €15 на потребител/месецТози план включва всичко от безплания план и допълнителни функции. Автоматизация, откриване на припокриване, приложения за продажби, отчети за хелп деск, споразумения за ниво на обслужване и работно време и други полезни функции.
Професионален €49 на потребител/месецВсичко от предишните планове и допълнително персонализирани отчети и табла, API лимити с възможност за разширяване CSAT анкети, персонализирани приложения, многоезична база знания, множество продукти и други.
Корпорация €79 на потребител/месецПланът Корпорация включва всичко, споменато досека, и добавя разпределяне на база на умения, тестова среда, дневник за одит, смени на служителите, ограничения по IP диапазон, имейл бот, помощен бот, автоматичен триаж, инструмент за предлагане на статии, боро асистент и много други.
Стартер €41 на месецНачалният план премахва брандирането от лайв чат, график на срещи, документи и лични имейли. Планът включва споделена входяща кутия, имейл на екипа, пътека на запитванията, проста автоматизация на запитванията, базови ботове, обаждания, интеграция със Slack, шаблони и други полезни функции.
Професионален €331 на месец за пет платени потребителиПрофесионалният план добавя автоматизация за хелп деск, разпределяне на запитвания, външна база знания, видео хостинг, стандартни оценки на контакти, прогнози, анкети за клиенти, персонализирани отчети и много други.
Корпорация €1104 на месец за десет платени потребителиКорпоративният план включва всичко от предишните планове плюс роли на потребителя, йерархични екипи, права за достъп, калкулации, персонализация на записите, изкуствен интелект за разговори, цели, ръководства и други.
Екип $19 на потребител/месецТози план включва управление на казуси, клиентски портал и неограничен брой клиенти.
Бизнес $39 на потребител/месецОсвен функциите от предишния план, Бизнес планът включва каталог на услугите, управление на промените, споразумения за ниво на обслужване, групи, персонализирани роли, интернационализация, и поддръжка по чат в реално време 24/7.
Професионален $69 на потребител/месецПрофесионалният план добавя още функции, като персонализирани полета и формуляри, по-сложна автоматизажия, откриване на мрежи, управление на контакти, съотвтствие с лицензи, отчети по график, достъп до API и допълнителна поддръжка по чат, телефон или имейл.
Корпорация $89 на потребител/месецКорпоративният план включва всички споменати функции от предишните планове и добавя визуално управление на бази данни и карти на зависимостите, многофакторна автентикация, услуги за онбординг и до 1500 API обаждания на потребител в минута.
LiveAgent предлага първокачествена система, която може да се справи с всеки важен канал за комуникация с клиенти. Всеки канал и мощен иструмент е подкрепен от широка функционалност, която ви помага бързо и надеждно да разрешавате входящите запитвания. Свържете други приложения с LiveAgent благодарение на нашите интеграции и създайте най-добрия център за обслужване за вашите служители. Ние се грижим за клиентската лоялност и затова можете да обсъдите всичко с нашия екип за клиентско обслужване 24/7. Вземете достъп срещу справедлива цена и си осигурете най-доброто съотношение цена-качество.
На запитванеЦеновите модели на запитване ви дават възможност да плащате за това, от което се нуждаете. Този ценови модел е идеален за хелп дескове с малък брой запитвания от клиенти. Най-големият недостатък може да се окаже липсата на мотивация у сътрудниците да обработват запитванията, тъй като всяко от тях означава по-голяма дължима сума към доставчика на услугата.
На лицензЦеновите модели на лиценз могат да включват лицензи за един или повече потребители. Всеки, който има такъв, може да използва софтуерът неограничено дълго, стига цената да е платена. Цената на лиценз може да е еднократна сума или на абонамент.
На устройствоПодобно на ценовия модел на устройство, може да платите еднократна сума или абонаментна такса, която ви дава възможност да използвате софтуера за управление на запитвания на множество устройства. Крайната сума се натрупва за всяко устройсто, използвано в хелп деска.
На потребителМоделът на база потребители е най-често използваният и най-предпочитан, тъй като дава справедливи условия. Цената ви зависи от броя потребители на софтуера. Можете да използвате софтуера с всяка платена функция без лимити, наложени от обработка на запитвания или време за изпълнение.
Има много различни варианти що се отнася до софтуер за управление на запитвания, но не всички те се справят с предизвикателствата на съвременното обслужване в определени ситуации. Софтуерът за управление на запитвания LiveAgent е многоканален хелп деск софтуер, който поддържа всеки канал за комуникация, от който се нуждаете. Осигурете удобни възможности за общуване и най-доброто клиентско изживяване с подходящия инструмент. LiveAgent поддържа имейл, чат в реално време, телефонна централа, клиентски портал с база знания, често задавани въпроси и форуми, както и социални медии като Facebook, Instagram, Twitter и Viber.
Софтуер за управление на запитвания или софтуер за тикети е изключително важен инструмент за клиентско обслужване. Всеки софтуер за тикети включва система за управление на запитвания, която събира комуникацията от избраните канали и я превръща в запитвания. Тези запитвания след това се подреждат в едно удобно табло за лесен достъп от хелп деск екипите. Запитванията могат лесно да се подреждат, филтрират и разрешават от съструдниците обслужване на клиенти благодарение на възможностите за софтуера. Добрият софтуер за тикети поддържа множество канали за комуникация и предлага разнообразни функции и интеграции за допълнително разширяване на възможностите му.
Софтуерът за управление на запитвания се използва от хелп деск екипи по целия свят с цел увеличение на ефикасността и скоростта на клиентското обслужване. Тъй като поддържа разнообразни функции и канали, хелп деск екипите могат да получат достъп до комуникацията с клиентите по-бързо и да отговорят ефективно на запитванията. Това води по-високо клиентско удовлетворение и много по-висока ефективност на фронт офиса. Софтуерът за тикети също така е отличен инструмент за управление на контактите и инструмент за комуникация всичко-в-едно.
Тикетинг системата LiveAgent включва разнообразни възможности за автоматизация, наречени Правила. Тези правила могат да са персонализирани, което улеснява създаването на конкретен работен процес. Правилата могат силно да увеличат ефективността на потребителите и да подобрят времето за отговор. Те също така ограничават грешките, като същевременно намаляват разходите за обслужване. Автоматизацията на LiveAgent може да бъде достъпена и настроена в конфигурационните опции с множество възможности, между които да изберете.
Съвсем буквално няма как да е по-просто да настроите и да започнете да използвате LiveAgent. Можете да започнете с 14-дневен тестов период. Въведете имейла си и почти ведната сте готови да започнете да добавяте профили. LiveAgent предлага полезен прозорец Как да започна след първоначалната настройка, така че можете да го следвате, за да минете бързо през процеса. Добавете имейл акаунтите си, настройте бутон за лайв чат и телефонна централа. Създайте базата си знания и добавете профили в социалните медии. Пригответе се да осигурите отлично и бързо обслужване. Друг начин да разширите възможностите на LiveAgent са интеграциите и плъгините.
Софтуерът за управление на запитвания LiveAgent е лесен за изпозлване от всеки. След като го настроите, ще получите достъп го нашето руъководство Как да започнете, което ще ви преведе през целия процес на настройна на онлайн хелп деска ви. Когато приключите, ще сте научили всичко, от което се нуждаете да изпълнявате основни и комплексни задачи по управление на запитвания.
LiveAgent е едно от най-добрите хелп деск решения на разположение на всеки фронт офис. Спечелил е множество награди, например Най-добър софтуер за клиентско обслужване за 2021 или Най-добър софтуер на успехе от Digital.com. Други награди включват Лидер в софтуер за проследяване на проблеми и Топ лайв чат софтуер.
Цената на софтуера за управление на запитвания най-често се променя, за да отговори по-добре на изискванията на отделите за клиентско обслужване. Тези промени в цените могат също така да отразяват добавянето или премахването на конкретна функционалност, добавена стойност от интеграции и понякога дори търсенето на хелп деск софтуер в определен момент.
Има множество статистики и показатели, които можете да следите с LiveAgent. Например, можете да следите времето, което служителите отделят за поддръжка, позиция на служителите в класацията и техните постижения с функциите за игровизация. Наличен е цялостен анализ в хелп деск софтуера. Следете посетителите на уебсайта или вижте кои са най-популярните канали сред клиентите ви. Следете Споразуменията за ниво на обслужване с отчети за тях и много други.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни