Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Функции
  • Тикет/Информация за клиента (CRM)

Тикет/Информация за клиента (CRM)

Вижте с кого общувате. Добавяйте полета за всеки контакт за запазване на определена информация. Добавяйте бележки, преглеждайте предишни тикети, интегрирайте разширения. С помощта на LiveAgent винаги ще бъдете подготвени. Опознайте клиентите си по-добре и подобрете качеството на клиентската си поддръжка.

Съхранението на важна информация за контактите ви може да увеличи бързо продажбите и ефективността на работата ви като цяло. LiveAgent ви предоставя мултифункционален прозорец с информация за контактите, където можете да съхранявате цялата информация за клиентите си и много повече!

Информационен прозорец на тикета

Тикет/Информация за клиента (CRM)
Информационен прозорец на тикета

В информационните прозорци на тикетите се съхранява цялата важна информация за клиента като име, имейл адрес, операционна система, език и браузър. Определете бързо местоположението на клиента с помощта на функцията мини-карта.

Ползи от съхранението на информация за клиента

  • Подобряване на удовлетвореността и задържането на клиентите
  • Откриване на най-добрите и доходоносни клиенти
  • Подобряване на стратегиите на компанията касаещи маркетинга и продажбите
  • И много още…

Преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки

Искате да добавите кратка бележка към контакта си? Няма проблем. Прегледайте предишните тикети на контакта и с лекота се превключвайте между тях. С помощта на Help Desk системата на LiveAgent разполагате с цялата ви необходима информация.

Тикет/Информация за клиента (CRM)
Пример за скорошен тикет

Разширени функции

Съхраняването на основна информация е чудесно, но какво да правите, ако искате да запазите допълнителна информация за клиентите си? Добавихме новата функция “Добави поле” за прозореца ви с контакти, за да можете да добавяте всякаква информация към контактите си. Искате да запазите адреса за доставка на контакта в специално поле? Просто добавете ново поле и попълнете информацията.

Тикет/Информация за клиента (CRM)

Търсите допълнителна информация?

Свържете се с което и да е било от наличните разширения на външни доставчици. Можете да ги откриете в раздела с разширения на LiveAgent .

Събирането на информация за клиентите ви може да бъде изключително полезно за онлайн бизнеса ви, от добиването на по-ясна представа за за целевата ви аудитория до подобряването на комуникацията с клиентите ви. С помощта на Help Desk софтуера на LiveAgent ще можете да съхранявате и управлявате всички данни на клиентите си и да се възползвате от това!

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Learn how to setup Ticket fields

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо