Вижте с кого общувате. Добавяйте полета за всеки контакт за запазване на определена информация. Добавяйте бележки, преглеждайте предишни тикети, интегрирайте разширения. С помощта на LiveAgent винаги ще бъдете подготвени. Опознайте клиентите си по-добре и подобрете качеството на клиентската си поддръжка.
Съхранението на важна информация за контактите ви може да увеличи бързо продажбите и ефективността на работата ви като цяло. LiveAgent ви предоставя мултифункционален прозорец с информация за контактите, където можете да съхранявате цялата информация за клиентите си и много повече!
Информационен прозорец на тикета
В информационните прозорци на тикетите се съхранява цялата важна информация за клиента като име, имейл адрес, операционна система, език и браузър. Определете бързо местоположението на клиента с помощта на функцията мини-карта.
Ползи от съхранението на информация за клиента
- Подобряване на удовлетвореността и задържането на клиентите
- Откриване на най-добрите и доходоносни клиенти
- Подобряване на стратегиите на компанията касаещи маркетинга и продажбите
- И много още…
Преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки
Искате да добавите кратка бележка към контакта си? Няма проблем. Прегледайте предишните тикети на контакта и с лекота се превключвайте между тях. С помощта на Help Desk системата на LiveAgent разполагате с цялата ви необходима информация.
Разширени функции
Съхраняването на основна информация е чудесно, но какво да правите, ако искате да запазите допълнителна информация за клиентите си? Добавихме новата функция “Добави поле” за прозореца ви с контакти, за да можете да добавяте всякаква информация към контактите си. Искате да запазите адреса за доставка на контакта в специално поле? Просто добавете ново поле и попълнете информацията.
Търсите допълнителна информация?
Свържете се с което и да е било от наличните разширения на външни доставчици. Можете да ги откриете в раздела с разширения на LiveAgent .
Събирането на информация за клиентите ви може да бъде изключително полезно за онлайн бизнеса ви, от добиването на по-ясна представа за за целевата ви аудитория до подобряването на комуникацията с клиентите ви. С помощта на Help Desk софтуера на LiveAgent ще можете да съхранявате и управлявате всички данни на клиентите си и да се възползвате от това!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.