Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Достъп до запитвания

Какво е достъп до запитвания?

Обикновено в по-малките компании всеки сътрудник може да вижда цялата информация. В големите компании от друга страна, има много поверителна информация. Инструментът за определяне на достъпа до запитванията помага да се определи кои сътрудници какви запитвания и информация могат да видят. Някои сътрудници могат да виждат цялата информация, а други само това, което им е възложено. Администраторите могат да определят до кои отдели да имат достъп определени сътрудници.

FAQ

Какво е достъп до запитвания?

Достъпът до запитванията определя кои запитвания може да вижда сътрудникът. Ако бизнесът е малък, обикновено сътрудникът може да вижда цялата информация. Точно обратното обаче важи за големите компании, в които част от информацията е конфиденциална. Като използвате инструмента Достъп до запитвания, можете да определите до какви запитвания и информация имат достъп сътрудниците ви. Сътрудниците имат различен достъп и чрез тази функционалност можете да прегледате какъв е той. Администраторът решава до кои отдели да има достъп сътрудникът.

Как да проверя достъпа до запитвания в LiveAgent?

Достъпът до запитвания на сътрудника може да се провери от администратора или собственика (дори и да не са добавени към конкретен отдел) като отидат в Конфигурация и изберат Отдели.

Как да настроя достъп до запитвания в LiveAgent?

За да настроите достъпа на сътрудниците до запитванията, отидете в раздел Конфигурация и след това изберете Отдели или директно в прозореца Редактирай сътрудник след като изберете Запитвания, чат, връзки. Потребителите с достъп Сътрудник могат да виждат и да отговарят само на запитвания към отдела, към който са добавени. Администраторите могат да виждат целия отдел, дори и ако не са добавени в него. Подобен достъп имат и собствениците, с разликата, че могат да започнат чат или обаждане в отдел, към който не принадлежат.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо