Какво е достъп до запитвания?
Usually, in smaller companies every agent is able to see all information. In big corporations, on the other hand, there are much secret information. Agent ticket scope helps to define, what tickets and information are agents able to see. Every agent is assigned to a ticket scope with a different accesses. Some agents can see everything, some just information assigned to them. Admins can define to which departments will an agent has access.
Шаблони за благодарствени имейли до клиенти
Персонализирайте нашите шаблони за иблагодарствени имейли до клиенти директно в LiveAgent, Изпращането на имейл за благодарност никога не е било толкова лесно!
Неограничени записи на разговори
LiveAgent е мултифункционална комуникационна платформа, която предлага функции за вътрешен чат, опции за разширено маршрутизиране и трансфер на обаждания. Предлага безплатна 14-дневна пробна версия и подобрява удовлетвореността на клиентите. Характеристиките на системата включват уникален идентификатор за тикети, универсална пощенска кутия и поддръжка на много езици. Вътрешният чат улеснява връзката между екипите и автоматично разпределя чатовете, за по-ефективна работа на агентите.