Персонализиран статус

Какво е персонализиран статус?

Отворен, разрешен, нов, затворен… Това са състояния на тикети по подразбиране, които отразяват етап на разрешаване на тикети. Тези статуси са видими за клиенти и представители на клиентите. Компаниите не са еднакви и имат различни процеси. Така че в някои случаи компаниите се нуждаят от специален статус на тикета.

Какво е персонализиран статус?

Frequently asked questions

Какво е персонализиран статус?

Персонализираният статус е специално създаден статус, който точно отразява състоянието на вашия тикет. То ви позволява точно да се впишете в процеса на обслужване на клиенти в дадена компания. Стандартните състояния са отворени, разрешени, нови, затворени.

Как да проверя персонализирания статус?

Проверявате потребителския статус по същия начин, както стандартните статуси. Те са достъпни за отделни тикети в панела на агента в LiveAgent.

Мога ли да редактирам персонализиран статус в LiveAgent?

Можете да редактирате персонализирания статус в панела в LiveAgent, ако имате подходящите разрешения. Това е същото като редактирането на стандартен статус в LiveAgent.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо