Какво е тикет за поддръжка
Тикетът за поддръжка позволява на клиентите да изпратят въпрос или запитване до организация. Тикетет за поддръжка е заявка, получена от тикетинг системата. Всеки създаден тикет има свой уникален идентификационен номер. Тикетът за поддръжка е отварен, докато не бъде разрешен от поддржката на клиенти. Той съхранява всички съобщения на разговора на едно място.
Frequently asked questions
Какво е тикет за поддръжка?
Тикетът за поддръжка е входящо запитване от клиент за компания, продукт или услуга. Той може да достигне чрез комуникационните канали, използвани от компанията. Всеки тикет има свои индивидуална идентификационен номер. Отчетът се обработва от агент, чиято задача е да осигури поддръжка на клиента и да окаже помощ.
Как е създаден един тикет за поддръжка
Тикетът за поддръжка се създава от клиента, който се свързва чрез някой от комуникационните канал, използвани от компанията.
Къде в LiveAgent мога да намеря списък с тикетите за поддръжка?
Списък с тикетите за поддръжка в LiveAgent можете да намерите в раздела Тикети.
Expert note
Тикет за поддръжка е входящо запитване за помощ от клиент към компанията. Всеки тикет има идентификационен номер и е отворен, докато не бъде решен от персонала за поддръжка.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent предлага създаване на клиентски портал и допълнителна информационна база срещу $19/месец. Ръководителите на екипи обикновено отговарят за 5-10 служители. Самообслужването е удобен начин за откриване на решения вместо да се свързвате с екипа за обслужване на клиенти. Временните сътрудници са потребители, създадени за кратък период от време. Персонализираният статус в тикетите помага на компаниите да се впишат по-точно в процеса на обслужване на клиенти. Стандартните статуси са отворен, разрешен, нов и затворен, но могат да бъдат редактирани в LiveAgent, ако имате подходящите разрешения.
Добре дошли в Академията за клиентско обслужване
Providing excellent customer service is crucial for businesses to remain competitive and successful in the long run. Satisfied customers are more loyal and spend more, while those who have experienced poor service often reject the brand, resulting in reduced revenue and a damaged reputation. Training for customer service involves equipping employees with the knowledge, competencies, tools, and skills necessary to serve and assist customers. This training is beneficial not only for customer service representatives but also for positions such as technical support and sales representatives.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграция с пет социални мрежи, включително Facebook, за подобряване на взаимодействието с клиентите. Мултибранд добавката на софтуера позволява управление на повече от една марка едновременно, включително управление на различни характеристики като хелп деск, обслужване на имейл адреси и социални медии. Обслужването чрез множество канали е важно за бизнеса, особено за марки, насочени към хора, свикнали с тези начини на комуникация. LiveAgent предлага безплатен тестов период за корпорации и функционалности включват личен мениджър на ключови профили.