Тествай безплатно

Тикет за поддръжка

Какво е тикет за поддръжка

Тикетът за поддръжка позволява на клиентите да изпратят въпрос или запитване до организация. Тикетет за поддръжка е заявка, получена от тикетинг системата. Всеки създаден тикет има свой уникален идентификационен номер. Тикетът за поддръжка е отварен, докато не бъде разрешен от поддржката на клиенти. Той съхранява всички съобщения на разговора на едно място.

Frequently asked questions

Какво е тикет за поддръжка?

Тикетът за поддръжка е входящо запитване от клиент за компания, продукт или услуга. Той може да достигне чрез комуникационните канали, използвани от компанията. Всеки тикет има свои индивидуална идентификационен номер. Отчетът се обработва от агент, чиято задача е да осигури поддръжка на клиента и да окаже помощ.

Как е създаден един тикет за поддръжка

Тикетът за поддръжка се създава от клиента, който се свързва чрез някой от комуникационните канал, използвани от компанията.

 

Къде в LiveAgent мога да намеря списък с тикетите за поддръжка?

Списък с тикетите за поддръжка в LiveAgent можете да намерите в раздела Тикети. 

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо