Какво е тикет за поддръжка
Тикетът за поддръжка позволява на клиентите да изпратят въпрос или запитване до организация. Тикетет за поддръжка е заявка, получена от тикетинг системата. Всеки създаден тикет има свой уникален идентификационен номер. Тикетът за поддръжка е отварен, докато не бъде разрешен от поддржката на клиенти. Той съхранява всички съобщения на разговора на едно място.
Frequently Asked Questions
Какво е тикет за поддръжка?
Тикетът за поддръжка е входящо запитване от клиент за компания, продукт или услуга. Той може да достигне чрез комуникационните канали, използвани от компанията. Всеки тикет има свои индивидуална идентификационен номер. Отчетът се обработва от агент, чиято задача е да осигури поддръжка на клиента и да окаже помощ.
Как е създаден един тикет за поддръжка
Тикетът за поддръжка се създава от клиента, който се свързва чрез някой от комуникационните канал, използвани от компанията.
Къде в LiveAgent мога да намеря списък с тикетите за поддръжка?
Списък с тикетите за поддръжка в LiveAgent можете да намерите в раздела Тикети.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Как да сключите повече сделки чрез разговори с потенциални клиенти? Нашият списък със задачи за първия разговор с клиент ще ви помогне да максимизирате продажбите си.
SaaS продукт бордови имейл шаблони
Текстът представя различни начини за започване с продукта/услугата на компанията. Предоставят се съвети, ресурси и възможности за обучение. Предлагат се демонстрации на продукта/услугата и полезни ресурси за подобряване на купуваческото преживяване. Изпращат се имейли със съвети за използване на продукта/услугата, включително ценни техники и примери от други клиенти. Освен това предоставят безплатна електронна книга с полезни съвети и съветват за начин на четене на тази книга и взимане на мерки.