Какво представляват детайлите на тикета?
След като кликнете върху ID на тикета в темата на тикета, се появяват детайлите на дадения тикет. Детайлите на тикета предоставят допълнителна информация за самия тикет като тема на тикета, персонализирани полета, получатели, забележки, отчет за времето и прикачени файлове.
Frequently Asked Questions
Какво представляват детайлите на тикета?
Данните за тикета представляват информация за входящия тикет.
Как можете да получите достъп до детайлите на тикета?
Кликнете върху ID на тикета, за да получите достъп до детайлите му. След това ще видите данните на дадения тикет.
Каква информация съдържат детайлите на тикета?
Детайлите на тикета съдържат информация като тема на тикета, име на получателя, лични забележки, отчет за времето, прикачени файлове и персонализирани полета.
Expert note
Детайлите на тикета съдържат информация като тема на тикета, име на получателя, лични забележки, отчет за времето, прикачени файлове и персонализирани полета.

This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.