Създайте софтуер за контактен център
за 5 мин.

Насладете се на кристален звук и поддръжка без хардуер.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Вашият цялостен софтуер за контактен център ви очаква

Ангажирайте клиентите си без усилия във всички канали. LiveAgent, многоканалният софтуер за телефонна централа, базиран на облак, е всичко, от което се нуждаете, за да осигурите надеждно и персонализирано обслужване на клиентите ви. Нашата VoIP (voice over internet protocol – глас чрез интернет протокол) телефонна централа разполага с функции като интерактивни гласови отговори (IVR), връщане на обаждания, автоматично разпределяне на обаждания (ACD), интелигентно насочване на обаждания, трансфер на обаждания, неограничен запис на разговори и HD видео обаждания – и това е само началото.

  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Софтуер за контактен център за вашия хелп деск

00:00 / 02:02

Какво е софтуер за контактен център?

Софтуерните решения за контактен център са системи, които дават възможност на служителите в контактните центрове да обработват входящи и изходящи телефонни обаждания. Тези решения са идеални за по-персонално управление на връзките с клиенти и за осигуряване на бързо клиентско обслужване.

Демонстрация на софтуер за коктактен център

00:00 / 04:39

Разгледайте виртуаллния ни софтуер за контрактен център

Опитайте ключовите функции с безплатния тестов период от LiveAgent и вижте какво е усещането да предоставяте професионални услуги с нашия софтуер. Вижте колко е лесно да настроите телефонна централа, да добавите VoIP номер или да конфигурирате интерактивни гласови отговори (IVR) с нашия мощен инструмент

lets_call

Създайте персонализирани клиентски изживявания с LiveAgent

Нашият инструмент за контактен център може да ви помогне да създадете най-добрата платформа за агражиране на клиентите и да ви помогне да подобрите клиентската лоялност. Покажете на клиентите си отлично обслужване с нашето решение за контактен център, и решете бързо спешните проблеми.

Надскочете очакванията на клиентите

  • Създайте персонализирано изживяване за клиентите
  • Подобрете качеството на взаимодействията с клиентите
  • Осигурете безпроблемни контакти с клиентите
LiveAgent call center support - mockup

Пълен преглед на вашият софтуер за контактен център

Управлявайте работата на центъра си за обслужване на клиенти с лекота благодарение на нашето решение всичко в едно. Повишете максимално продуктивността си и подобрете качеството на взаимодействията с клиентите с LiveAgent.

Фукционалност​​ за контактен център, базирана на облак

Мощната функционалност, която ще ви помогне да се свързвате по телефон и да осигурите отлично клиентско изживяване.

01 call_center_internal_calls

Вътрешни обаждания

Вътрешните обаждания са функция, която ви дава възможност да говорите с колегите си по време на техните смени при нужда, както и да прехвърляте обаждания. Научете повече

Многоканален софтуер за хелп деск

Нашият многоканален софтуер за контактен център може да се справи с множество канали – нашата телефонна централа, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, лайв чат, клиентски портал и други. Научете повече

12 call_center_omnichannel_helpdesk
02 call_center_click to call

Възможности за обаждане с един клик и “mail-to”

Нашата уеб базирана телефонна централа има възможност да набере всеки номер. Кликнете върху номера, който желаете да наберете, и LiveAgent ще свърши останалото. Може също така да използва протоколи “mail-to”. Научете повече

Прехвърляне на обаждания

Нашата телефонна централа има възможност за съпроводени трансфери и трансфер чрез конферентна връзка. Трансферите чрез конферентна връзка подобряват удовлетвореността на клиентите и гарантират, че клиентът се е свързал с друг оператор, преди прекъсване на връзката. Научете повече

13 call_center_call_transfers
03 call_center_voip

VoIP система за телефонна централа

Телефонната централа на LiveAgent се интегрира с над 99% от VoIP доставчиците със SIP Trunk. Не виждате предпочитания от вас VoIP партньор? Свържете се с нас и с удоволствие ще го добавим към списъка си. Научете повече

Функция “обратно обаждане”

Повишете удовлетвореността на клиентите като им дадете възможност да поискат обратно обаждане ако нямат време да чакат или служителите ви са прекалено заети, за да вдигнат. Научете повече

14 call_center_callback_features
04 call_center_outbound_call_software

Софтуер за изходяща телефонна централа

Обслужвайте клиентите си като се свържете с тях с нашата ръчна изходяща телефонна централа. Подобрете връзките с клиентите и оптимизирайте взаимодействията с тях по време за изходящи обаждания. Научете повече

Насочване на обаждания към лично устройство

Сътрудниците имат възможност да насочват входящите обаждания към лично устройство, например мобилен телефон. Използвате своя собствен като пренасочите към GSM номер или нашето приложение LivePhone. Научете повече

15 call_center_call_routing
05 call_center_multiple_devices

Поддръжка на множество устройства и телефонни номера

Свържете неограничен брой устройства и мобилни номера с телефонната си централа. LiveAgent е съвместим както с физически, така и с виртуални устройства за обаждания, например софтфони. Научете повече

Многоканален екран за сътрудници

Решението за контактен център с всичко в едно LiveAgent предлага богат екран. Осигурете си лесно превключване между вдигане на обаждания и търсене на данни за клиента. Научете повече

16 call_center_omni_agent_desktop
06 call_center_crm_integrations

Вградени интеграции и интеграции от трети страни със CRM системи

Контактният ви център може да гарантира, че сътрудниците винаги осигуряват персонализирано обслужване с една от нашите три CRM интеграции. Можете да използвате и врадените ни CRM инструменти. Научете повече

Интеграция за компютърна телефония (CTI)

Интегрирайте компютрите, лаптопите и физическите си телефони с LiveAgent. Вдигайте и правете обаждания с лекота, като същевременно осигурявате на клиентите си отлично клиентско обслужване. Научете повече

17 call_center_computer_telephony_integration
07 call_center_push_notificationsv2

Пуш нотификации в приложението

Позволете пуш нотификациите в приложението LivePhone и то ще ви уведомява с известие всеки път когато се получи чат, обаждане или входящо запитване. Научете повече

Дневник на обажданията

Разгледайте взаимодействията си във връзка с обаждания, които са били направени, получени, вдигнати или пропуснати от сътрудници. Получете повече информация за историята на клиентите благодарение на дневниците за обаждания и въможностите да видите историята. Научете повече

18 call_center_call_logs
08 call_center_ivr

Интерактивни гласови отговори (IVR)

Софтуерът за контактен център LiveAgent поддържа IVR системи. Запишете свои собствени обаждания и качете записаните файлове в системата си за гласови отговори LiveAgent за интелигентно разпределяне. Научете повече

Автоматично разпределяне на обаждания (ACD)

Нашето приложение за телефонна централа разпределя обажданията според приоритета на сътрудниците или на случаен принцип. Изберете настройка, която ви устройва, както и потребителски настройки – например времето за почивка. Научете повече

19 call_center_automatic_call_distribution
09 call_center_call_recording

Записи на обаждания

Получете повече информация за историята на клиента с неограничен запис на обаждания, който пази всеки разговор. Пускайте ги по всяко време, за да видите как да осигурите отлично клиентско обслужване. Научете повече

Софтфони

Нашият бизнес софтуер за контактен център е съвместим с много VoIP телефонни системи, базирани на облак. Свържете ги с телефонната си централа в LiveAgent и се обаждайте през предпочитаните устройствата. Научете повече

20 call_center_softphones
10 call_center_inbound_software

Софтуер за входяща телефонна централа

Нашето цялостно решение за контактен център може да управлява множество устройства за обаждания. Системата ви известява всеки път когато някой се опитва да се свърже с вашия номер. Научете повече

Вградена база знания

Осигурете обслужване 24/7 и подобрете удовлетвореността на клиентите дори и когато сътрудниците ви са офлайн. Използвайте базата ни знания за офлайн поддръжка. Научете повече

20 call_center_softphones
11 call_center_historical_reports

Исторически отчети

Използвайте нашите исторически отчети, за да подобрите клиентското си обслужване. Използвайте графики или диаграми и сегментирайте данните си по какъвто начин пожелаете. Следете обажданията, времето на бездействие и други. Научете повече

Софтуер за видео обаждания

Нашият уеб базиран софтуер за телефонна централа дава възможност на сътрудниците да се свързват с клиентите чрез видео чат. Видео обажданията поддържат видео, глас и чат без възможност за запис. Научете повече

22 call_center_video_calls

Бързи решения

Свързвайте се по-бързо с клиентите

Телефонната централа на LiveAgent е лесна за настройка и лесна за употреба. Благодарение на пълната интеграция със системата ни за управление на запитвания, можете да правите и отговаряте на обаждания по-бързо. Краткото средно време за свързване може да ви помогне да решите проблемите много по-бързо.

  • Осигурете по-бързо обслужване с по-малко чакане и направете клиентите щастливи
  • Решете проблемите бързо и песонализирано
icontabs_chart

20сек

Средно време за свързване Интегрирайте многоканалния сисофтуер за управление на запитвания с приложения, които използвате ежедневно. Имаме над 150 налични интеграции чрез плъгини.

По-добър обхват

Разширете обхвата си и подобрете обслужването

Обажданията все още са един от най-популярните начини за свързване с контактни центрове, което прави обажданията един от най-бързите начини да удовлетворите клиентите си. Осигурете си един от най-популярните канали за комуникация и достигнете повече клиенти.

  • Осигурете си популярен канал за комуникация с клиенти за контактния си център
  • Достигнете повече клиенти, разрешете повече запитвания и повишете възвръщаемостта на инвестициите си
icontabs_chart

50 %

от всички клиенти се обаждат Половината от клиентската ви база може би чака за възможност да ви се обади, вместо да изпраща имейли, Дори няколко телефонни линии могат да подобрят удовлетвореността на клиентите.

Качествено обслужване

Осигурете качествено клиентско обслужване

Решете проблемите с индивидуален подход чрез истински разговори и разбиране. Обажданията могат да ви помогнат да се свържете с клиентите си по различен начин, същевременно избягвайки дълги разговори по имейли. Можете да използвате и видео обаждания.

  • Разрешете спешните проблеми лично по телефон
  • Добавете видео обаждания и се вижте с клиента лице в лице
icontabs_chart

70 %

Среден процент на решаване на оплакванията Проучванията показват, че обажданията са един от най-надеждните канали за разрешаване на проблеми. Надградете набора си от инструменти за спешни проблеми или пък се обаждайте на важните си клиенти.

Спестете повече от софтуер за телефонна централа

Вземете софтуера за контактен център, базиран на облак, който ви носи най-голяма ползва. Сравнете функциите и цените на потребител на месец с нашия калкулатор за цени.

Medal.svg

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което можем да ви предложим, с 14-дневен тест период

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Над 60 интеграции
с VoIP доставчици с LiveAgent

Интегрирайте, автоматизирайте, иновирайте

LiveAgent VoIP providers

Личните данни остават в безопасност със софтуер за контактен център LiveAgent

Софтуерът за контактен център от LiveAgent е съобразен с ОРЗД, криптиран чрез HTTPS и успешно преминава одитът Google OAuth API.

Union icon

Сигурност на продукта

Базираният на облак софтуер за VoIP телефонна централа използва безопасна връзка чрез HTTPS протокол. Цялата комуникация между браузъра ви и контактния център, базиран на облак, е криптирана, включително лайв чатове, обаждания през телефонната централа и имейл комуникация.

Cloud icon

Сигурност на центъра за данни

Сървърите на LiveAgent са хостнати в съоръжения, отговарящи на Tier III+ or IV или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001. Нашите центрове за данни са в защитен периметър с множество зони за сигурност, физическа охрана 24/7, видеонаблюдение чрез CCTV камери, многофакторна идентификация и други.

Web icon

Сигурност на мрежата

Мрежите ни са защитени от множество защитни стени, най-добрата в класа си рутерна технология, сигурна HTTPS връзка чрез публични мрежи и технологии за откриване и/или предотвратяване на проникване в мрежата (IDS/IPS), които наблюдават и/или блокират зловреден трафик и атаки към мрежата.

Осигурете обслужване във всички важни
канали за комуникация

Нашите готови интеграции могат да ви помогнат да създадете присъствие в социалните медии и да осигурите персонализирано клиентско изживяване във важните социални медии. Нашата система за управление на запитвания поддържа безпроблемни интеграции с Facebook, Instagram и Twitter. Можете дори дори да обработвате текстова комуникация с нашата интеграция с Viber.

Осигурете отлично клиентско обслужване с нашия лайв чат. Той е един от най-бързите лайв чат прозорци на пазара и може лесно да се интегрира на уебсайта ви. Създайте истински връзки с клиенттие си и превърнете посетителите на уеб сайта си в клиенти. Нашият чат може да ви помогне да намалите времето за обработка и да се превърне в ценен инструмент на всяко работно място.

Обогатете контактния си център с подробна база знания. Лесно създавайте полезни статии, информационни раздели и наръчници за самопомощ за клиентите, които препочитат да потърсят решението сами. Дайте отговор на често задаваните въпроси с FAQ раздел или създайте форуми, където хората да могат да се свържат със сътрудниците ви или други клиенти за помощ.

Управлявайте операциите по обслужване на клиенти с лекота благодарение на най-съвременната система за управление на запитвания. Всички дигитални канали са свързани, така че можете лесно да виждате разговорите с всички клиенти на едно място. Използвайте етикети, за да държите запитванията си подредени, оставяйте бележки на себе си и другите служителите и създавайте отдели, които отговарят за различни запитвания.

Отзиви

Вземете LiveAgent и се присъединете към над 7 000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Често задавани въпроси

Какво е софтуер за контактен център?

Софтуерът за контактен център е решение, което помага на бизнеса да управлява входящите обаждания от клиентите си. Може да има множество фунцкии, като централизирани телефонни обаждания от фиксирани и мобилни номера, интелигентно разпределяне на обажданията, автоматично набиране и дори запис на повиквания. Софтуерът за контактен център трябва също така да помага на служителите в контактния център да достъпват важна информация за клиентите си, например история на поръчките, информация за контакти и предищни запитвания.

Как работи софтуерът за телефонна централа?

Софтуерът за телефонна централа работи като централизира и пренасочва обажданията от фиксирани телефони или уебсайтове към софтуера ви. Ако се обади клиент, софтуерът сканира базата данни от клиенти, за да види дали има съществуваща информация за обаждащия се. Тази информация след това може да бъде достъпена от служителя и прегледана преди да вдигне обаждането. Междувременно, обаждането се насочва към опашка. След като бъдат вдигнати, обажданията се записват с цел обучение и контрол на качеството.

Какво е IVR в телефонна централа?

IVR е технология за интерактивни гласови отговори. IVR системата дава възможност на компютри да взаимодействат с хора чрез употребата на гласови команди или тонове от клавиатурата. IVR системата се използва в телефонните централи за насочване на обажданията към правилния сътрудник или отдел. IVR също така се използва, за да бъде намерена информация за профила или за да се даде обратна връзка. Следователно, това е отлично решение за бизнесите.

Каква е функцията на контактния център?

Основната цел на контактния център е да даде възможност на клиентите да се обаждат на бизнесите и да задават въпроси относно продукти, политики, връщане, функционалност, отстраняване на неизправности или обратна връзка.

Какви са ползите от софтуера за контактен център?

Ползите от софтуера за контантен център включват повишена продуктивност на служителите, ангажираност на клиентите, по-добро клиентско изживяване и продажби.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо