Насладете се на кристален звук и поддръжка без хардуер.
Ангажирайте клиентите си без усилия във всички канали. LiveAgent, многоканалният софтуер за телефонна централа, базиран на облак, е всичко, от което се нуждаете, за да осигурите надеждно и персонализирано обслужване на клиентите ви. Нашата VoIP (voice over internet protocol – глас чрез интернет протокол) телефонна централа разполага с функции като интерактивни гласови отговори (IVR), връщане на обаждания, автоматично разпределяне на обаждания (ACD), интелигентно насочване на обаждания, трансфер на обаждания, неограничен запис на разговори и HD видео обаждания – и това е само началото.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
00:00 / 02:02
Софтуерните решения за контактен център са системи, които дават възможност на служителите в контактните центрове да обработват входящи и изходящи телефонни обаждания. Тези решения са идеални за по-персонално управление на връзките с клиенти и за осигуряване на бързо клиентско обслужване.
00:00 / 04:39
Опитайте ключовите функции с безплатния тестов период от LiveAgent и вижте какво е усещането да предоставяте професионални услуги с нашия софтуер. Вижте колко е лесно да настроите телефонна централа, да добавите VoIP номер или да конфигурирате интерактивни гласови отговори (IVR) с нашия мощен инструмент
Нашият инструмент за контактен център може да ви помогне да създадете най-добрата платформа за агражиране на клиентите и да ви помогне да подобрите клиентската лоялност. Покажете на клиентите си отлично обслужване с нашето решение за контактен център, и решете бързо спешните проблеми.
Надскочете очакванията на клиентите
Управлявайте работата на центъра си за обслужване на клиенти с лекота благодарение на нашето решение всичко в едно. Повишете максимално продуктивността си и подобрете качеството на взаимодействията с клиентите с LiveAgent.
Мощната функционалност, която ще ви помогне да се свързвате по телефон и да осигурите отлично клиентско изживяване.
Вътрешните обаждания са функция, която ви дава възможност да говорите с колегите си по време на техните смени при нужда, както и да прехвърляте обаждания. Научете повече
Нашият многоканален софтуер за контактен център може да се справи с множество канали – нашата телефонна централа, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, лайв чат, клиентски портал и други. Научете повече
Нашата уеб базирана телефонна централа има възможност да набере всеки номер. Кликнете върху номера, който желаете да наберете, и LiveAgent ще свърши останалото. Може също така да използва протоколи “mail-to”. Научете повече
Нашата телефонна централа има възможност за съпроводени трансфери и трансфер чрез конферентна връзка. Трансферите чрез конферентна връзка подобряват удовлетвореността на клиентите и гарантират, че клиентът се е свързал с друг оператор, преди прекъсване на връзката. Научете повече
Телефонната централа на LiveAgent се интегрира с над 99% от VoIP доставчиците със SIP Trunk. Не виждате предпочитания от вас VoIP партньор? Свържете се с нас и с удоволствие ще го добавим към списъка си. Научете повече
Повишете удовлетвореността на клиентите като им дадете възможност да поискат обратно обаждане ако нямат време да чакат или служителите ви са прекалено заети, за да вдигнат. Научете повече
Обслужвайте клиентите си като се свържете с тях с нашата ръчна изходяща телефонна централа. Подобрете връзките с клиентите и оптимизирайте взаимодействията с тях по време за изходящи обаждания. Научете повече
Сътрудниците имат възможност да насочват входящите обаждания към лично устройство, например мобилен телефон. Използвате своя собствен като пренасочите към GSM номер или нашето приложение LivePhone. Научете повече
Свържете неограничен брой устройства и мобилни номера с телефонната си централа. LiveAgent е съвместим както с физически, така и с виртуални устройства за обаждания, например софтфони. Научете повече
Решението за контактен център с всичко в едно LiveAgent предлага богат екран. Осигурете си лесно превключване между вдигане на обаждания и търсене на данни за клиента. Научете повече
Контактният ви център може да гарантира, че сътрудниците винаги осигуряват персонализирано обслужване с една от нашите три CRM интеграции. Можете да използвате и врадените ни CRM инструменти. Научете повече
Интегрирайте компютрите, лаптопите и физическите си телефони с LiveAgent. Вдигайте и правете обаждания с лекота, като същевременно осигурявате на клиентите си отлично клиентско обслужване. Научете повече
Позволете пуш нотификациите в приложението LivePhone и то ще ви уведомява с известие всеки път когато се получи чат, обаждане или входящо запитване. Научете повече
Разгледайте взаимодействията си във връзка с обаждания, които са били направени, получени, вдигнати или пропуснати от сътрудници. Получете повече информация за историята на клиентите благодарение на дневниците за обаждания и въможностите да видите историята. Научете повече
Софтуерът за контактен център LiveAgent поддържа IVR системи. Запишете свои собствени обаждания и качете записаните файлове в системата си за гласови отговори LiveAgent за интелигентно разпределяне. Научете повече
Нашето приложение за телефонна централа разпределя обажданията според приоритета на сътрудниците или на случаен принцип. Изберете настройка, която ви устройва, както и потребителски настройки – например времето за почивка. Научете повече
Получете повече информация за историята на клиента с неограничен запис на обаждания, който пази всеки разговор. Пускайте ги по всяко време, за да видите как да осигурите отлично клиентско обслужване. Научете повече
Нашият бизнес софтуер за контактен център е съвместим с много VoIP телефонни системи, базирани на облак. Свържете ги с телефонната си централа в LiveAgent и се обаждайте през предпочитаните устройствата. Научете повече
Нашето цялостно решение за контактен център може да управлява множество устройства за обаждания. Системата ви известява всеки път когато някой се опитва да се свърже с вашия номер. Научете повече
Осигурете обслужване 24/7 и подобрете удовлетвореността на клиентите дори и когато сътрудниците ви са офлайн. Използвайте базата ни знания за офлайн поддръжка. Научете повече
Използвайте нашите исторически отчети, за да подобрите клиентското си обслужване. Използвайте графики или диаграми и сегментирайте данните си по какъвто начин пожелаете. Следете обажданията, времето на бездействие и други. Научете повече
Нашият уеб базиран софтуер за телефонна централа дава възможност на сътрудниците да се свързват с клиентите чрез видео чат. Видео обажданията поддържат видео, глас и чат без възможност за запис. Научете повече
Бързи решения
Телефонната централа на LiveAgent е лесна за настройка и лесна за употреба. Благодарение на пълната интеграция със системата ни за управление на запитвания, можете да правите и отговаряте на обаждания по-бързо. Краткото средно време за свързване може да ви помогне да решите проблемите много по-бързо.
20сек
Средно време за свързване Интегрирайте многоканалния сисофтуер за управление на запитвания с приложения, които използвате ежедневно. Имаме над 150 налични интеграции чрез плъгини.
По-добър обхват
Обажданията все още са един от най-популярните начини за свързване с контактни центрове, което прави обажданията един от най-бързите начини да удовлетворите клиентите си. Осигурете си един от най-популярните канали за комуникация и достигнете повече клиенти.
50 %
от всички клиенти се обаждат Половината от клиентската ви база може би чака за възможност да ви се обади, вместо да изпраща имейли, Дори няколко телефонни линии могат да подобрят удовлетвореността на клиентите.
Качествено обслужване
Решете проблемите с индивидуален подход чрез истински разговори и разбиране. Обажданията могат да ви помогнат да се свържете с клиентите си по различен начин, същевременно избягвайки дълги разговори по имейли. Можете да използвате и видео обаждания.
70 %
Среден процент на решаване на оплакванията Проучванията показват, че обажданията са един от най-надеждните канали за разрешаване на проблеми. Надградете набора си от инструменти за спешни проблеми или пък се обаждайте на важните си клиенти.
Вземете софтуера за контактен център, базиран на облак, който ви носи най-голяма ползва. Сравнете функциите и цените на потребител на месец с нашия калкулатор за цени.
Пробвайте всичко, което можем да ви предложим, с 14-дневен тест период
Интегрирайте, автоматизирайте, иновирайте
Софтуерът за контактен център от LiveAgent е съобразен с ОРЗД, криптиран чрез HTTPS и успешно преминава одитът Google OAuth API.
Базираният на облак софтуер за VoIP телефонна централа използва безопасна връзка чрез HTTPS протокол. Цялата комуникация между браузъра ви и контактния център, базиран на облак, е криптирана, включително лайв чатове, обаждания през телефонната централа и имейл комуникация.
Сървърите на LiveAgent са хостнати в съоръжения, отговарящи на Tier III+ or IV или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001. Нашите центрове за данни са в защитен периметър с множество зони за сигурност, физическа охрана 24/7, видеонаблюдение чрез CCTV камери, многофакторна идентификация и други.
Мрежите ни са защитени от множество защитни стени, най-добрата в класа си рутерна технология, сигурна HTTPS връзка чрез публични мрежи и технологии за откриване и/или предотвратяване на проникване в мрежата (IDS/IPS), които наблюдават и/или блокират зловреден трафик и атаки към мрежата.
Нашите готови интеграции могат да ви помогнат да създадете присъствие в социалните медии и да осигурите персонализирано клиентско изживяване във важните социални медии. Нашата система за управление на запитвания поддържа безпроблемни интеграции с Facebook, Instagram и Twitter. Можете дори дори да обработвате текстова комуникация с нашата интеграция с Viber.
Осигурете отлично клиентско обслужване с нашия лайв чат. Той е един от най-бързите лайв чат прозорци на пазара и може лесно да се интегрира на уебсайта ви. Създайте истински връзки с клиенттие си и превърнете посетителите на уеб сайта си в клиенти. Нашият чат може да ви помогне да намалите времето за обработка и да се превърне в ценен инструмент на всяко работно място.
Обогатете контактния си център с подробна база знания. Лесно създавайте полезни статии, информационни раздели и наръчници за самопомощ за клиентите, които препочитат да потърсят решението сами. Дайте отговор на често задаваните въпроси с FAQ раздел или създайте форуми, където хората да могат да се свържат със сътрудниците ви или други клиенти за помощ.
Управлявайте операциите по обслужване на клиенти с лекота благодарение на най-съвременната система за управление на запитвания. Всички дигитални канали са свързани, така че можете лесно да виждате разговорите с всички клиенти на едно място. Използвайте етикети, за да държите запитванията си подредени, оставяйте бележки на себе си и другите служителите и създавайте отдели, които отговарят за различни запитвания.
Софтуерът за контактен център е решение, което помага на бизнеса да управлява входящите обаждания от клиентите си. Може да има множество фунцкии, като централизирани телефонни обаждания от фиксирани и мобилни номера, интелигентно разпределяне на обажданията, автоматично набиране и дори запис на повиквания. Софтуерът за контактен център трябва също така да помага на служителите в контактния център да достъпват важна информация за клиентите си, например история на поръчките, информация за контакти и предищни запитвания.
Софтуерът за телефонна централа работи като централизира и пренасочва обажданията от фиксирани телефони или уебсайтове към софтуера ви. Ако се обади клиент, софтуерът сканира базата данни от клиенти, за да види дали има съществуваща информация за обаждащия се. Тази информация след това може да бъде достъпена от служителя и прегледана преди да вдигне обаждането. Междувременно, обаждането се насочва към опашка. След като бъдат вдигнати, обажданията се записват с цел обучение и контрол на качеството.
IVR е технология за интерактивни гласови отговори. IVR системата дава възможност на компютри да взаимодействат с хора чрез употребата на гласови команди или тонове от клавиатурата. IVR системата се използва в телефонните централи за насочване на обажданията към правилния сътрудник или отдел. IVR също така се използва, за да бъде намерена информация за профила или за да се даде обратна връзка. Следователно, това е отлично решение за бизнесите.
Основната цел на контактния център е да даде възможност на клиентите да се обаждат на бизнесите и да задават въпроси относно продукти, политики, връщане, функционалност, отстраняване на неизправности или обратна връзка.
Ползите от софтуера за контантен център включват повишена продуктивност на служителите, ангажираност на клиентите, по-добро клиентско изживяване и продажби.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Обучете екипите си на основите на комуникацията с клиенти и клиентското изживяване
Обучете екипите си за комуникация с клиенти и подобрете клиентското изживяване с безплатния профил на LiveChat.ladesk.com. Регистрирайте се сега!
Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?
Разнообразни стратегии и софтуерни решения могат да подобрят клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall и се използва от различни компании.
Софтуер за мониторинг на разговорите
Стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.
Софтуер за клиентско обслужване
Съветите за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията включват реферален маркетинг и онлайн чат. Инвестиции в софтуер за телефонни центрове и управление на клиентските отношения са от съществено значение. Използването на социалните медии за клиентско обслужване не е предпочитано.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни