Нека да подобрим
клиентското ви обслужване заедно

Намалете драстично времето за отговор и повишете удовлетвореността на клиентите си.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Бъдете постоянно до клиентите си

Затвърдете на връзките с клиентите и увеличете продажбите с отлично обслужване чрез всички канали.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Наблюдавайте поведението им и се включете, когато трябва

Подкрепете посетителите на уебсайта си с персонализирани покани за чат, базирани на CRM статистика, ; проследяване на поведението и & nbsp; преглед на въвеждане в реално време .

Mass actions feature in Help desk software - LiveAgent

Подобрете ефективността с автоматизации

Автоматизирайте скучните задачи, възползвайте се от масовата обработка, настройте гемификация, направете шаблонни отговори и автоматично пренасочвайте билетите към точните отдели или специалисти.

Известията от социалните мрежи Ви вбесяват?

Управлявайте всичко от LiveAgent. Отговаряйте на всички съобщения от Instagram, Twitter, Facebook, Messenger и Viber директно от Вашия LiveAgent панел.

Не Ви е достатъчно? Е, тогава настройте проследяване на ключови думи и комуникирайте с клиентите дори когато не сте изрично споменати в даден пост.

Social customer service templates

Премахнете възможността клиентите да не са обслужени добре

Следете представянето на Вашия екип. Регулирайте смените според обема на тикетите и пиковите часове, следете кой с кого разговаря, вижте какво говорят и се възползайте от рейтингите на сътрудниците.

Reports feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Облачен кол център за интелигентни продажби

Централизирайте обажданията от Вашия уебсайт или стационарен телефон и насочвайте разговори до най-подходящите служители благодарение на ACD и персонализирани IVR съобщения .

Денонощно обслужване

Създайте секции с полезна информация, включващи форуми, статии “Как да”, често задавани въпроси, and карета с отзиви и предложения.

Съчетайте всяка секция с Вашата бизнес визия чрез персонализиран CSS или нашия интуитивен
WYSIWYG редактор.

Безпроблемно обслужване чрез всеки канал за комуникация

Чатете, обаждайте се и отговаряйте на имейли и съобщения в социални мрежи от един централизирано табло за управление .

Достъп до всички инструменти и интеграции, за да осигурите незабравимо превъзходно обслужване на клиентите.

Други функции, които ще заобичате

Изтеглете нашите приложения за iOS и Android, за да разрешавате казуси в движение.

Насладете се на безплатни вътрешни чатове и обаждания в таблото за управление на LiveAgent.

Направете обслужването на клиенти забавно с функцията геймификация от LiveAgent.

Настройте уникално работно време на всеки от Вашите бизнес уебсайтове.

Добавете лични бележки за билети като напомняния за Вас самите или за други служители.

Създайте персонализирани CRM полета, за да съхранявате цялата важна информация за Вашите клиенти.

Създаден за сътрудничество и ефективност.

Направен от специалисти за специалисти

Без главоболия, само важни функции!

Поддържайте безпроблемни процесите във Вашия бизнес с LiveAgent.
Безплатна пробна версия | Без изискване за кредитна карта
Person speaking multiple languages

Над 40 поддържани езика

Security lock and badge

Първокласна защита

Customer service templates

Целогодишно денонощно обслужване

Нашите клиенти разказват най-добре

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Започнете да превръщате посетителите на Вашия уебсайт в плащащи клиенти

Предлагаме миграция от най-популярните help desk решения включително Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk, LiveChat, и много други.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Тур
Направете комуникация си начинание без никакъв риск и изберете мощен инструмент за комуникация за Вашия корпоративен бизнес - live чат от LiveAgent.

Live чат за корпорации

Live чат софтуерът е идеалното и рентабилно решение за подобряване на клиентското обслужване и носи най-добрата възръщаемост за всяко предприятие. Той е малка интерактивна икона вградена в сайта, обикновено във формата на бутон в долния десен ъгъл, който съдейства с всички запитвания на посетителите на уебсайта в реално време. Live чатът може да се персонализира и поддържа имиджа и стила на марката на компанията. Чрез live чата клиентите могат да започнат разговора си с компанията в прозорец за чат, да продължат с видео чат или да прикачат и изпратят файлове, всичко в един и същ интерфейс.

Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги

Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. LiveAgent е най-преглежданият хелп деск за правителства през 2019.

Хелп деск софтуер за правителства

LiveAgent е най-преглежданият хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към 100-ци правителствени организации и бъдете близо до своите агенти с LiveAgent.

Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Софтуерът за дистанционно обслужване на клиенти позволява сътрудничество с екипа и обслужване на клиентите от разстояние. Подходящият софтуер трябва да има функционалности за комуникация с колегите и клиентите, автоматизиране на работните процеси и създаване на отчети. Използването на софтуер за работа от разстояние увеличава ефективността и удовлетворението на работещите от разстояние.

LiveAgent е система за управление на запитванията с пълна функционалност. Тя предоставя help desk приложение с всичко в едно, което обединява всичките ви канали за комуникация.

Система за управление на оплаквания

Системите за управление на тикети за поддръжка могат да помогнат на бизнесите да се справят по-ефективно с жалбите на клиентите. За да се обработват оплакванията, е важно да се слушат внимателно клиентите и да се действа компетентно. Software-ът за клиентско обслужване като ActiveCampaign и Jira могат да бъдат полезни инструменти за управление на проекти и бъгове. Контекстната помощ е база от знания, която може да помогне на служителите да предоставят необходимата информация на клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо