Live чат софтуерът е идеалното и рентабилно решение за подобряване на клиентското обслужване и носи най-добрата възръщаемост за всяко предприятие. Той е малка интерактивна икона вградена в сайта, обикновено във формата на бутон в долния десен ъгъл, който съдейства с всички запитвания на посетителите на уебсайта в реално време. Live чатът може да се персонализира и поддържа имиджа и стила на марката на компанията. Чрез live чата клиентите могат да започнат разговора си с компанията в прозорец за чат, да продължат с видео чат или да прикачат и изпратят файлове, всичко в един и същ интерфейс.
Чат за електронна търговия и услуги
Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.
LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.
Хелп деск софтуер за правителства
LiveAgent е най-преглежданият хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към 100-ци правителствени организации и бъдете близо до своите агенти с LiveAgent.
Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?
Софтуерът за дистанционно обслужване на клиенти позволява сътрудничество с екипа и обслужване на клиентите от разстояние. Подходящият софтуер трябва да има функционалности за комуникация с колегите и клиентите, автоматизиране на работните процеси и създаване на отчети. Използването на софтуер за работа от разстояние увеличава ефективността и удовлетворението на работещите от разстояние.
Система за управление на оплаквания
Системите за управление на тикети за поддръжка могат да помогнат на бизнесите да се справят по-ефективно с жалбите на клиентите. За да се обработват оплакванията, е важно да се слушат внимателно клиентите и да се действа компетентно. Software-ът за клиентско обслужване като ActiveCampaign и Jira могат да бъдат полезни инструменти за управление на проекти и бъгове. Контекстната помощ е база от знания, която може да помогне на служителите да предоставят необходимата информация на клиентите.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни