Magento 2

Следвайте инструкциите по-долу, за да интегрирате Magento 2 с LiveAgent

  • Впишете се в профила си в LiveAgent
  • Кликнете Конфигурация
  • Кликнете Системни и Разширения
  • Намерете интеграцията с Magento 2
  • Активирайте интеграцията като натиснете върху плъзгача

Какво е Magento 2?

Magento 2 дава възможност на хиляди търговци с най-добрите електронни магазини бързо да въвеждат иновации и да растат.

Как се използва?

Този плъгин ви позволява да добавите прозорец за Magento 2 в екрана на запитванията. С активиран плъгин, автомаматично ще получавате информация за клиентите, които ви пращат имейли. LiveAgent ще се свърже с магазина ви в Magento и ще проверява дали клиентът, които ви пише, е също така клиент в магазина. Ако е така, в прозореца ще се заредят автоматично поръчките му. По този начин можете бепроблемно да комуникирате с клиентите си без да се налага да проследявате поръчките им ръчно извън LiveAgent.

Frequently asked questions

Какво е Magento 2?

Magento е софтуер за електронни магазини с отворен код. Magento 2 е просто по-бързата версия на оригиналния Magento. 

Как да интегрирате Magento 2?

1. Логнете се в профила си в LiveAgent

2. Отидете на Конфигурация - Системни - Плъгини

3. Активирайте Magento 2

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО
Magenta е доставчик на цялостни бизнес решения за телекомуникационни услуги в Австрия. Научете повече за интеграцията на Magenta в LiveAgent.

Magenta

VIPTel LiveAgent е фирма, която предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за управление на оплаквания. Компанията има и портал за поддръжка и партньорска програма, където е възможно да се научи повече за услугите и да се заяви демонстрация или оферта. В сайта има информация относно блог, терминологичен речник, академия, шаблони, уебинари, тест за скорост на писане и калкулатор на цени. Фирмата е носител на награди и сертификати и има отзиви от клиенти. Технологиите, които фирмата използва, са популярни и се отнасят до софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, клиентски портал и управление на имейли.

Как да се свържете с обслужване на клиенти на Magento по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Magento Помощни Контакти

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който се използва за управление на оплаквания, входяща телефонна централа, клиентски портал и други функции. Системата има контакти за продажби и политика за сигурност. LiveAgent е създаден от Quality Unit, LLC.

Nutricia предлага широка гама от модерни продукти за медицинско хранене и хранене в ранна възраст от повече от 100 години. Научете повече.

Nutricia | LiveAgent

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, система за управление на оплаквания и други. Клиентите могат да се свържат с продажбите чрез телефон, имейл или социални медии. LiveAgent също предлага бюлетин за последните новини и намаления.

LiveAgent e решение за справка, което свързва множество платформи в един интерфейс. Научете за Chaport алтернативата и започнете да печелите бизнес предимства.

Търсите ли алтернатива за Chaport?

LiveAgent е безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите за малки и средни бизнеси, оценена като #1 софтуер за SMB през 2020 г. Бизнесите могат да осигурят отлично обслужване и управление на клиенти чрез множество опции за обслужване на клиенти, включително имейл, чат на живо, социални мрежи и база със знания. Възможно е да се ползва безплатен тестов период от 7 или 30 дни.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо