Партньор
Partner Privacy Policy
Magento 2 Политика за поверителността
Следвайте инструкциите по-долу, за да интегрирате Magento 2 с LiveAgent
- Впишете се в профила си в LiveAgent
- Кликнете Конфигурация
- Кликнете Системни и Разширения

- Намерете интеграцията с Magento 2
- Активирайте интеграцията като натиснете върху плъзгача

Какво е Magento 2?
Magento 2 дава възможност на хиляди търговци с най-добрите електронни магазини бързо да въвеждат иновации и да растат.
Как се използва?
Този плъгин ви позволява да добавите прозорец за Magento 2 в екрана на запитванията. С активиран плъгин, автомаматично ще получавате информация за клиентите, които ви пращат имейли. LiveAgent ще се свърже с магазина ви в Magento и ще проверява дали клиентът, които ви пише, е също така клиент в магазина. Ако е така, в прозореца ще се заредят автоматично поръчките му. По този начин можете бепроблемно да комуникирате с клиентите си без да се налага да проследявате поръчките им ръчно извън LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е Magento 2?
Magento е софтуер за електронни магазини с отворен код. Magento 2 е просто по-бързата версия на оригиналния Magento.
Как да интегрирате Magento 2?
1. Логнете се в профила си в LiveAgent 2. Отидете на Конфигурация - Системни - Плъгини 3. Активирайте Magento 2
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предоставя решения като VoIP телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портал. Компанията има Партньорска програма и множество награди и сертификати. Чрез интеграцията с Magenta - доставчик на цялостни бизнес решения за телекомуникационни услуги в Австрия - LiveAgent осигурява лесна VoIP интеграция. Интеграцията е безплатна, но имайте предвид, че Magenta таксува отделно за услугите си.
Чат за електронна търговия и услуги
Електронната поща и сегментацията на клиентите в B2B индустрията подобряват маркетинга и удовлетвореността на клиентите. ABM маркетингът и обучението на персонала са от решаващо значение. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни инструменти за подобряване на клиентското обслужване. Live чатът представлява решението за успех с клиента и инвестиционната полза за интернет базиран бизнес.
Регистрирайте се безплатно за обслужване на клиенти в B2B индустрията. LiveAgent предлага софтуерни решения и различни начини за поддръжка, като жив чат и CRM управление. Тикети за поддръжка, форми и социални медии се използват от компаниите за подобряване на клиентското обслужване. Контекстуалните помощни бази се използват за отговори на често задавани въпроси. Обслужващите специалисти отговарят на тикетите и предоставят персонализирани услуги чрез уникални полета за контактна информация. LiveAgent предлага решение за съхраняване на контактната информация и персонализирани полета. Trello осигурява различни методи за клиентска поддръжка, включително имейл, жив чат, телефон и форум.