LiveAgent Login

Влезте във Вашия LiveAgent профил

Моля, въведете името на Вашия домейн в LiveAgent и ние ще Ви помогнем!

Related Articles to Вход
Sorry, I am not able to summarize text in Bulgarian.

Кол център

Sorry, I am not able to summarize text in Bulgarian.

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

Брандинг

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп

Добавката за лайв чат може да ви помогне да осигурите отлично клиентско обслужване и да подобрите продажбите си. Научете повече за тази възможност за по-бърз растеж и по-добра обратна връзка от клиентите.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Блог

В текста се споменава за VoIP телефонните системи, които позволяват на потребителите да провеждат гласови обаждания през интернет. Текстът предлага списък с 20 най-добри системи и интеграции за VoIP телефони.

Времето на разговор е ценен показател на кол центъра, спомагащ постигането на високи нива на клиентска удовлетвореност.

Време на разговор

Иновативният маркетингов процес оптимизира комуникацията и повишава ефективността на кампаниите с помощта на интелигентни аналитични инструменти. LiveAgent предлага подобрено клиентско обслужване и комуникационно изживяване, включително и CRM управление. Времето на разговор е важен показател за ефективността на обслужването на клиентите и може да бъде подобрен с подходящи обучения.

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с популярни функции като VoIP телефонни системи и управление на имейли. Компанията има награди и сертификати, както и отзиви от клиенти. LiveAgent също има партньорска програма и оферти за демо обаждания.

Важни моменти

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с популярни функции като VoIP телефонни системи и управление на имейли. Компанията има награди и сертификати, както и отзиви от клиенти. LiveAgent също има партньорска програма и оферти за демо обаждания.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x