Софтуер за клиентско обслужване

Софтуер за клиентско обслужване - иновативни решения за улесняване на комуникацията между бизнеса и клиентите. Висококачествен хелпдеск, многоканална поддръжка и мощни инструменти за управление на проекти и бъгове. Live чат и контекстна помощ за по-добро обслужване.

Какво представлява софтуерът за клиентско обслужване?Как работи софтуерът за клиентско обслужване?Компоненти на системата за обслужване на клиентиЗащо да използвате софтуер за клиентско обслужване за бизнеса си?Подобрете вързките с клиентите сиРешавайте проблемите на клиентите си по-бързо.Подобрете значително удовлетвореността и лоялността на клиентите сиНамалете времето за отговор чрез самообслужванеПодобрете продуктивността на сътрудниците обслужване на клиентиВъзползвайте се от автоматизация на клиентското обслужванеКак да избера най-добрия софтуер за клиентско обслужване?Ключови функционалности на софтуер за клиентско обслужванеКлючови фактори при избора на инструменти за клиентско обслужванеТоп 20 доставчици на софтуер за обслужване на клиенти1. LiveAgentОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена2. MailChimpОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена3. SlackОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена4. PipeDriveОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена5. ClickUpОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена6. SocialbakersОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена7. BufferОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена8. NicereplyОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена9. TrelloОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена10. Monday.comОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена11. ActiveCampaignОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена12. JiraОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена13. LiveChatОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена14. KlaviyoОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена15. FreshdeskОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена16. Google AnalyticsОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена17. IntercomОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена18. KlausОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена19. ZendeskОсновни функцииПредимства и недостатъциЦена20. SurveyMonkeyОсновни функцииПредимства и недостатъциЦенаСравнение на софтуер за клиентско обслужване1. LiveAgent2. Zendesk Support3. Freshdesk4. LiveChat5. IntercomЗаключение

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо