Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Относно LiveAgent

Относно LiveAgent

Знаете ли, че LiveAgent е първият help desk софтуер?

Още през 2004 г. нашите основатели Виктор и Андрей създават компания за разработка на софтуер, наречена Quality Unit. Те осъзнават, че комуникацията с клиентите им често е неефективна, затова започват да търсят софтуер, който да им помогне да предоставят обслужване в реално време. След като откриват, че никой готов софтуер не може да отговори на нуждите им, решават да разработят LiveAgent – мощен инструмент за клиентско обслужване с лайв чат, управление на запитвания и възможности за help desk.

Останалото е история. Ражда се LiveChat, оглавен от двама безсташни пионери, които са решени да сбърнат местите си. И го правят. Днес, LiveChat обслужва над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса по целия свят. За нас работят над 100 иноватори и имаме 3 офиса – два в Европа (Братислава и Киев) и един в Ню Йорк.

И знаете ли кое е най-хубавото? Почти 15 години по-късно, клиентите ни са доказателство за всеотдайността ни към това да направим LiveAgent най-добрият и най-разнообразен help desk софтуер на пазара.

Мисия

Ние от LiveAgent сме отдадени на това да създаваме достъпен, функционален и най-вече полезен софтуер. Целта ни е да продължаваме да прекрачваме границите на мисленето, дизайна и програмирането и постоянно да ставаме по-добри. Стремим се да предлагаме иновативен инструмент, който продължава да се развива според нуждите на клиентите ни.

Визия на компанията

Визията ни е да превърнем клиентското обслужване в сърцето на всеки бизнес. Ние искаме отличното клиентско обслужване да е достижимо и да е стандартна практика. Отличното обслужване не трябва да е нещо забележително; то трябва да е обичайно, без значение от използвания канал за комуникация.

Запознайте се с лидерите на нашите екипи

  • Андрей Харсани

    Андрей Харсани

  • Виктор Земан

    Виктор Земан

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо