Тест за скорост на въвеждане

Коя е най-добрата скорост на въвеждане?

Няма категоричен отговор относно най-добрата скорост на писане, но средната за повечето хора е приблизително 40 думи в минута (WPM) . Ако кандидатствате за работа, която изисква много писане (например представител обслужване на клиенти в чат), ще трябва да можете да въвеждате 60-80 думи в минута . Други професии, включващи за машинопис на добро ниво (като съдебни секретари, секретари или транскрипционисти) може да изискват да въвеждате до 100 думи в минута .

Защо е важно да имате добра скорост на въвеждане?

Работодателите предпочитат служители, които пишат бързо, защото могат да свършат повече работа за по-кратък период от време. Важно е обаче да не жертвате точността на въвеждането заради скоростта. Ако пишете бързо, но правите много грешки, ще трябва да се върнете назад и да коригирате всичко, което сте написали, което далеч не е ефективно. Ако правите много грешки, помислете за усъвършенстване на уменията си за писане с нашия тест за въвеждане.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Тест за скорост на въвеждане от LiveAgent

LiveAgent е първият по рода си help desk и чат софтуер на пазара . От 2003 г. помага на бизнеса да предоставя безупречна подкрепа на своите клиенти.

Готови ли сте да изпробвате нашия продукт?

Безплатна пробна версия

Затрупани сте от запитвания?

Искате да подобрите Вашата скорост на въвеждане и да намалите обема на тикетите? Няма проблем!

Използвайте функциите на LiveAgent , за да впечатлите клиентите си със светкавично бързи отговори, които освен това са компетентни и персонализирани.

С LiveAgent, обслужването на световно ниво е лесно.

Безплатна пробна версия
Woman brainstorming

Как теста за скорост на въвеждане може да помогне на Вашия бизнес?

Подобрява продуктивността на служителите

Когато скоростта на въвеждане се увеличава, ефективността на служителите се подобрява. Колкото по-бързо пишат, толкова повече казуси могат да разрешат и да преминат към по-сложни задачи.

Подобрено време за реакция

По-бързото писане означава по-кратко време за реакция. Изненадайте клиентите си със светкавично бързи отговори в чата или в социалните мрежи, като подобрите скоростта си на писане с нашия тест за въвеждане.

Повишена клиентска удовлетвореност

Клиентите искат на запитванията им да се отговаря възможно най-скоро. Впечатлете ги със скоростта на реакциите си и увеличете удовлетвореността на клиентите.

Повече продажби

Добрата скорост на писане може да Ви помогне да превърнете посетителите на уебсайта си в плащащи клиенти. Покажете уменията си за бързо писане с активни покани за чат!

Често задавани въпроси

Тестът за скорост на въвеждане измерва броя на думите и символите, които можете да въведете за минута. В допълнените тестът измерва и точността при въвеждането.

Нормалната скорост на въвеждане варира, но обичайната за един професионалист е между 65 и 70 думи в минута

Абревиатурата ДВМ означава думи в минута. Когато правите тест за скорост на въвеждане трябва да се стремите към резултат 65-70 думи в минута .

СВМ е броят на символите, които можете да въведете за една минута, ведно с грешките които сте допуснали. 

Ако искате да пишете по-бързо, е важно да тренирате и да установите правилната позиция на пръстите си върху клавиатурата. Не се фокусирайте върху скоростта си на писане, когато тепърва започвате. Вместо това се опитайте да се съсредоточите върху натискането на правилните клавиши, без да гледате клавиатурата. След като разберете местоположението на всеки клавиш, опитайте да забързате. Чудесен начин да подобрите скоростта си на въвеждане е да правите практически тестове, за да проследите напредъка си във времето.

Да накарате потенциални и настоящи служители да направят тестове за скорост на въвеждане може да помогне за подобряване на производителността, удовлетвореността на клиентите и съответно на приходите. Колкото по-бързо Вашите служители могат да разрешават казуси, толкова по-доволни ще бъдат Вашите клиенти. На свой ред високите нива на удовлетвореност ще подобрят нивата на продажбите и приходите Ви.

Скоростта на въвеждане е важна за обслужването на клиенти, защото колкото по-бързо може да пише служителя,
на толкова повече тикети може да отговори. Това намалява обема на запитванията, подобрява продуктивността на служителите и повишава удовлетвореността на клиентите.

Изучаването на клавишни комбинации, след като усвоите основите на писането, може да Ви помогне да подобрите ефективността си, тъй като те намаляват броя на кликванията, които трябва да направите, за да изпълнявате определени задачи.

Трябва да тествате скоростта си на писане поне веднъж месечно. Тъй като точността и бързината на Вашето писане зависи от мускулната памет, добре е да го тренирате и да упражнявате с произволно генерирани думи в тестове

Скоростта на въвеждане е от значение, защото показва колко бързо и точно можете да пишете. Много бизнеси използват скоростта на писане като критерии, за да разберат дали бихте се справили добре с определени машинописни позиции, като специалист обслужване на клиенти или секретар.

Най-добрият начин да практикувате по-бързо въвеждане е да правите тестове отново и отново. Отначало е важно да се съсредоточите върху мускулната си памет, разположението на пръстите и да дадете приоритет на точността пред скоростта. С течение на времето, докато мускулната ви памет се настройва и натискате правилните клавиши, докато пишете, можете да започнете да пренасочвате фокуса си към скоростта.

Тестът за въвеждане на LiveAgent е безплатен. Искахме да създадем приспособление, което да използвате отново и отново, за да практикувате и усъвършенствате уменията си .

Няма идеално позиция за пръстите Ви на клавиатурата. Те трябва да се чувстват комфортно с позицията си на клавиатурата. Може да Ви е от помощ леко да извиете пръстите си и да сложите ръцете си надолу, така че да са свободни за движение.

Ако искате да поддържате точност и същевременно да пишете бързо, е важно да се въздържате от гледане на клавиатурата и вместо това да се доверите на сетивата и мускулната си памет. Ако започнете да гледате клавиатурата, пръстите Ви може да изгубят синхрон.

Не всеки работодател вълнува от скоростта, с която пишете, но ако кандидатствате за професия, която я изисква, това може да Ви коства позицията . Обикновено специалистите обслужване на клиенти, секретарите или копирайтърите трябва да имат средна или над средната скорост на писане, за получат работата.

Ще бъдете в добри ръце!

Related Articles to Тест за скорост на въвеждане
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

LiveAgent предлага многоканално софтуерно решение за клиентско обслужване с функции като лайв чат, телефонна централа и база знания. Получавайте последните новини и контакти за демо.

LiveAgent е в състояние да изпълни изискванията на няколко бизнес сфери. Вижте как LiveAgent може да отговаря на вашите изисквания и да подобри поддръжката на клиентите Ви.

преведи на български и запази включеният таг: Ценно във всяка една индустрия

LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество интеграции и функции, подходящи за различни индустрии. Подобрете отговорността и намалете заявките в системата за поддръжка. Научете повече за тяхната услуга.

Повишете коефициента на конверсия като промените аспектите на стратегията си за обслужване на клиенти - използвайте чат на живо и осигурете поддръжка в реално време.

Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent

Предоставени са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent предлага алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Повишете скоростта си на отговаряне с 26% с помощта на LiveAgent. Клиентите ви ще бъдат приятно изненадани, а продажбите ви ще се увеличат. Опитайте LiveAgent още днес.

Искате да повишите скоростта си на отговаряне?

Персонализирани опции за брандиране и база данни са важни инструменти за клиентска поддръжка. LiveAgent предлага алтернатива на Dashly и Freshcaller, подобрявайки клиентското обслужване в B2B индустрията. Макросите автоматизират обслужването на клиенти и подобряват клиентския опит. LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията.

Разгледайте селекция от най-използваните софтуери за управление на запитвания на пазара. Изберете идеалния инструмент за управление на запитвания и издигнете клиентското си обслужване до най-високо ниво.

Софтуер за управление на запитвания

Шаблоните за отговор намаляват времето за отговор от служителите, увеличавайки профуктивността и фокуса. База знания и клиентски портал предлагат възможности за самообслужване и управление на запитвания. LiveAgent е препоръчителен доставчик на софтуер за управление на запитвания.

LiveAgent ви предлага перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация за безупречно обслужване на клиентите ви. Увеличете продажбите си с LiveAgent още днес.

В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!

ABM маркетингът подобрява ориентацията към клиентите в B2B сектора, като препоръчва комуникационни умения, обучение на персонала и използване на автоматизирани инструменти за подобряване на продажбите и клиентското обслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x