Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Софтуер за входящ кол център в Help Desk системата ви

Въпреки бързото развитие и налагане на дигиталните канали, поддръжката по телефон си остава един от най-популярните и предпочитани начини за клиентска поддръжка, както в B2B, така и в B2C сферата. Проучване показва, че 39% от потребителите предпочитат да бъдат обслужени по телефона вместо по друг канал за връзка.

С LiveAgent можете да настроите виртуален кол център директно в Help Desk продукта си и да получавате обаждания от стационарния си телефон и от сайта си. Лесно управлявайте входящите повиквания от клиентите си, подобрете работата на екипа си за обслужване и генерирайте по-големи продажби от входящите обаждания.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Какво представлява софтуерът за входящия кол център?

Софтуерът за входящ кол център позволява на компаниите да се справят ефикасно с голям брой телефонни обаждания от клиентите. Софтуерът работи с IVR технология (интерактивна система за гласови отговори) и системи за интелигентно пренасочване на обажданията, намаляващи отпадането на обажданията и времето за изчакване, като същевременно гарантират на обаждащите се, че ще бъдат свързани с най-подходящия за случая им сътрудник.

Защо да използвате софтуер за входящ кол център?

Използвайки професионален софтуер във входящия си кол център можете да реорганизирате начина, по който компанията ви се справя с входящата комуникация от клиентите ви.

Phone icon

Обслужване с гарантирано високо качество

Независимо дали отговарят на клиентски запитвания или приключват продажба, служителите ви могат да постигнат положителен резултат само ако софтуерът за кол център, който използват им предоставя богат набор от полезни функции.

Smiley face icon

По-висока клиентска удовлетвореност

С вградената IVR система ще можете да оптимизирате работата си с клиенти, пренасочвайки обажданията към правилните отдели и сътрудници, намалявайки времето за изчакване и повишавайки клиентската удовлетвореност.

Clock icon

Увеличаване на продажбите от входящи обаждания

С мигновен достъп до подробната информация на обаждащия се, служителите ви могат да продават на клиентите ви допълнителни или по-скъпи продукти или услуги и да увеличат обема на продажбите.

Пълнофункционален софтуер за кол център от LiveAgent

Независимо дали отговарят на клиентски запитвания или приключват продажба, служителите ви могат да постигнат положителен резултат само ако софтуерът за кол център, който използват им предоставя богат набор от полезни функции.

Лесна интеграция на гласови услуги

LiveAgent предлага лесна интеграция с над 99% от националните, регионалните и глобалните VoIP партньори – изберете си доставчик на VoIP услуга, свържете неограничен брой SIP трънкове и местни номера. Можете да активирате и обажданията от компютър към компютър и да позволите на клиентите си да ви се обаждат само с натискането на един бутон на сайта ви.
Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Интелигентно пренасочване на обажданията

За да ви гарантира бърза и точна комуникация, софтуерът за кол център на LiveAgent автоматично пренасочва обажданията според зададените приоритети или ги разпределя на случаен принцип. При разпределението според зададени приоритети обажданията се пренасочват към свободния служител с най-висок приоритет и най-дълго изминало време от последното му обаждане, докато при разпределението на случаен принцип, обажданията отиват при свободните в момента служители.

Интелигентна IVR система

Благодарение на невероятния конструктор на интерактивна система за гласови отговори (IVR) можете да създавате дори най-сложните и индивидуални IVR дървета, да автоматизирате и ускорите гласовата си поддръжка, да спестите ресурси и да бъдете сигурни, че обажданията на клиентите ви винаги ще бъдат пренасочвани към най-подходящите отдели или служители.
Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Неограничени записи на разговори

Използвайте без ограничения функцията за записване на разговори, без да ви е необходим допълнителен софтуер и съхранявайте безопасно всички входящи обаждания на клиентите си и съобщения на гласовата поща в акаунта си в LiveAgent с цел безопасност, обучение на служителите или клиентска поддръжка. Възпроизвеждайте, сваляйте, връщайте се обратно към записаните обаждания всеки път, когато ви потрябват, за да обслужите още по-качествено клиентите си.

Интегриран видеочат

Поставете бутон за видеочат на сайта си и позволете на клиентите си да ви се обаждат от компютъра си за още по-персонализирано общуване. Видео обажданията на LiveAgent се осъществят изключително с помощта на браузър и няма нужда да инсталирате каквито и да е било допълнителни приложения. Видео обажданията се съхраняват безопасно в системата под формата на тикети.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Анализ на кол центъра

Получете пълна представа за работата на кол центъра си с помощта на функциите за подробни отчети. Създавайте различни отчети и следете всички важни показатели за работата на кол центъра и KPI, включително резултатите от работата на служителите и рейтингите им, показващи кои от служителите ви работят най-добре, както и онези, които може би се нуждаят от допълнително обучение.

Използвайте софтуера за кол център на LiveAgent за да увеличите продажбите си от входящите обаждания

Облачният кол център на LiveAgent ви предлага набор от функции, които ще помогнат на служителите ви да генерират повече възможности за продажби по време на взаимодействието си с клиентите и осигуряването на поддръжка.

Business woman walking and holding a mobile phone

Хибриден поток тикети

Независимо от използвания канал за поддръжка, цялата комуникация с всеки един клиент се съхранява в един и същ хибриден тикет под същия ID номер, с цялата подробна информация за клиента и проблемите му.

Powerful WYSIWYG editor

Изчерпателна информация за клиентите

Вградената CRM система на LiveAgent позволява на сътрудниците да видят веднага с кого си говорят. Добавяйте полета към всеки контакт за запазване на информацията за клиента, създавайте бележки, разполагайте с лесен достъп до историята на тикетите. Разполагайте с цялата ви необходима информация за осигуряването на персонализирана поддръжка, както и за реализирането на кръстосани продажби и ъпселинг.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Част от многоканална платформа за взаимодействие с клиенти

Входящият кол център е само част от нашето по-комплексно Help Desk решение. С LiveAgent клиентите ви могат да се свържат с вас от всяка една точка. Какъвто и канал да използват – имейл, телефон, чат на живо, социални медии – сътрудниците ви могат лесно, удобно и ефективно да управляват всички взаимодействия с клиентите от едно място с помощта на универсалното ни табло за управление и да осигуряват безупречно многоканално обслужване. Софтуерът ни предлага над 180 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничен брой опции за персонализирани настройки, за да го адаптирате към нуждите на компанията си.

Как да изберете най-добрия софтуер за входящ кол център

Ако търсите безплатен софтуер за входящ кол център, най-вероятно той ще разполага с ограничен брой функции. Когато търсите програмен продукт, обърнете внимание на набора от най-важни функции като IVR, опции за пренасочване на обажданията, неограничен брой записи на разговорите и още. Продуктът трябва лесно да се настройва и да позволява на екипите за поддръжка да започват работа и да имат достъп до всички функции в рамките на минути и само с няколко клика.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Фиксиран месечен абонамент, без допълнителни такси

Получете достъп до облачен софтуер за кол център – входящ и изходящ – без допълнително таксуване за използвани минути и то директно от програмния си продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent ви предлага най-доброто съотношение между качество и цена, с напълно прозрачни и достъпни цени, начислявани само за реалното ви потребление през месеца. Без дългосрочни договори, плащате само тогава, когато ползвате.

Package Name

All-Inclusive

Идеален за малкия бизнес, агенции и дори големи корпорации

$39 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ (често задавани въпроси)

Какво представлява входящият кол център?

Входящият кол център означава, че компанията получава обаждания, обикновено от съществуващи клиенти. Затова или екипът за клиентска поддръжка или този за техническа поддръжка контактуват с тези клиенти. От друга страна входящият кол център е фокусиран и върху привличането на нови клиенти. Тогава бива използван от отдела за продажби.

Как можете да подобрите входящия си кол център?

Има няколко неща, които може да направи компанията ви, за да подобри работата на входящия кол център. Първото нещо е осигуряването на необходимото обучение. Второто е да осигурите на сътрудниците си правилните инструменти за работа. Служителите често използват голяма част от времето си в търсене и превключване между отделни платформи, което може да се отрази на работния процес и натоварването им, ако не разполагат с подходящ Help Desk инструмент/софтуер. И накрая, но не на последно място по значение, мотивирайте служителите си чрез награди и постоянно ги ангажирайте. Търсете мнението им за ежедневната работа и насърчавайте новите идеи за подобрение.

Как софтуерът за кол център ще помогне на бизнеса ви?

Софтуерът за кол център разполага със стотици функции, които могат да променят напълно работата на екипа ви за обслужване. Например IVR, автоматично обратно позвъняване или пренасочването на обаждания са само част от стандартните функции, които могат да окажат положително въздействие върху работата на сътрудниците ви в кол центъра. Най-голямото предимство от използването на софтуер за кол център е че компанията ви ще може да повиши клиентската удовлетвореност, да увеличи продажбите и да оптимизира производителността на труда на служителите ви.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо