Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Въпреки бързото развитие и налагане на дигиталните канали, поддръжката по телефон си остава един от най-популярните и предпочитани начини за клиентска поддръжка, както в B2B, така и в B2C сферата. Проучване показва, че 39% от потребителите предпочитат да бъдат обслужени по телефона вместо по друг канал за връзка.
С LiveAgent можете да настроите виртуален кол център директно в Help Desk продукта си и да получавате обаждания от стационарния си телефон и от сайта си. Лесно управлявайте входящите повиквания от клиентите си, подобрете работата на екипа си за обслужване и генерирайте по-големи продажби от входящите обаждания.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Софтуерът за входящ кол център позволява на компаниите да се справят ефикасно с голям брой телефонни обаждания от клиентите. Софтуерът работи с IVR технология (интерактивна система за гласови отговори) и системи за интелигентно пренасочване на обажданията, намаляващи отпадането на обажданията и времето за изчакване, като същевременно гарантират на обаждащите се, че ще бъдат свързани с най-подходящия за случая им сътрудник.
Използвайки професионален софтуер във входящия си кол център можете да реорганизирате начина, по който компанията ви се справя с входящата комуникация от клиентите ви.
Независимо дали отговарят на клиентски запитвания или приключват продажба, служителите ви могат да постигнат положителен резултат само ако софтуерът за кол център, който използват им предоставя богат набор от полезни функции.
С вградената IVR система ще можете да оптимизирате работата си с клиенти, пренасочвайки обажданията към правилните отдели и сътрудници, намалявайки времето за изчакване и повишавайки клиентската удовлетвореност.
С мигновен достъп до подробната информация на обаждащия се, служителите ви могат да продават на клиентите ви допълнителни или по-скъпи продукти или услуги и да увеличат обема на продажбите.
Независимо дали отговарят на клиентски запитвания или приключват продажба, служителите ви могат да постигнат положителен резултат само ако софтуерът за кол център, който използват им предоставя богат набор от полезни функции.
За да ви гарантира бърза и точна комуникация, софтуерът за кол център на LiveAgent автоматично пренасочва обажданията според зададените приоритети или ги разпределя на случаен принцип. При разпределението според зададени приоритети обажданията се пренасочват към свободния служител с най-висок приоритет и най-дълго изминало време от последното му обаждане, докато при разпределението на случаен принцип, обажданията отиват при свободните в момента служители.
Използвайте без ограничения функцията за записване на разговори, без да ви е необходим допълнителен софтуер и съхранявайте безопасно всички входящи обаждания на клиентите си и съобщения на гласовата поща в акаунта си в LiveAgent с цел безопасност, обучение на служителите или клиентска поддръжка. Възпроизвеждайте, сваляйте, връщайте се обратно към записаните обаждания всеки път, когато ви потрябват, за да обслужите още по-качествено клиентите си.
Поставете бутон за видеочат на сайта си и позволете на клиентите си да ви се обаждат от компютъра си за още по-персонализирано общуване. Видео обажданията на LiveAgent се осъществят изключително с помощта на браузър и няма нужда да инсталирате каквито и да е било допълнителни приложения. Видео обажданията се съхраняват безопасно в системата под формата на тикети.
Получете пълна представа за работата на кол центъра си с помощта на функциите за подробни отчети. Създавайте различни отчети и следете всички важни показатели за работата на кол центъра и KPI, включително резултатите от работата на служителите и рейтингите им, показващи кои от служителите ви работят най-добре, както и онези, които може би се нуждаят от допълнително обучение.
Облачният кол център на LiveAgent ви предлага набор от функции, които ще помогнат на служителите ви да генерират повече възможности за продажби по време на взаимодействието си с клиентите и осигуряването на поддръжка.
Независимо от използвания канал за поддръжка, цялата комуникация с всеки един клиент се съхранява в един и същ хибриден тикет под същия ID номер, с цялата подробна информация за клиента и проблемите му.
Вградената CRM система на LiveAgent позволява на сътрудниците да видят веднага с кого си говорят. Добавяйте полета към всеки контакт за запазване на информацията за клиента, създавайте бележки, разполагайте с лесен достъп до историята на тикетите. Разполагайте с цялата ви необходима информация за осигуряването на персонализирана поддръжка, както и за реализирането на кръстосани продажби и ъпселинг.
Входящият кол център е само част от нашето по-комплексно Help Desk решение. С LiveAgent клиентите ви могат да се свържат с вас от всяка една точка. Какъвто и канал да използват – имейл, телефон, чат на живо, социални медии – сътрудниците ви могат лесно, удобно и ефективно да управляват всички взаимодействия с клиентите от едно място с помощта на универсалното ни табло за управление и да осигуряват безупречно многоканално обслужване. Софтуерът ни предлага над 180 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничен брой опции за персонализирани настройки, за да го адаптирате към нуждите на компанията си.
Ако търсите безплатен софтуер за входящ кол център, най-вероятно той ще разполага с ограничен брой функции. Когато търсите програмен продукт, обърнете внимание на набора от най-важни функции като IVR, опции за пренасочване на обажданията, неограничен брой записи на разговорите и още. Продуктът трябва лесно да се настройва и да позволява на екипите за поддръжка да започват работа и да имат достъп до всички функции в рамките на минути и само с няколко клика.
Получете достъп до облачен софтуер за кол център – входящ и изходящ – без допълнително таксуване за използвани минути и то директно от програмния си продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent ви предлага най-доброто съотношение между качество и цена, с напълно прозрачни и достъпни цени, начислявани само за реалното ви потребление през месеца. Без дългосрочни договори, плащате само тогава, когато ползвате.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Входящият кол център означава, че компанията получава обаждания, обикновено от съществуващи клиенти. Затова или екипът за клиентска поддръжка или този за техническа поддръжка контактуват с тези клиенти. От друга страна входящият кол център е фокусиран и върху привличането на нови клиенти. Тогава бива използван от отдела за продажби.
Има няколко неща, които може да направи компанията ви, за да подобри работата на входящия кол център. Първото нещо е осигуряването на необходимото обучение. Второто е да осигурите на сътрудниците си правилните инструменти за работа. Служителите често използват голяма част от времето си в търсене и превключване между отделни платформи, което може да се отрази на работния процес и натоварването им, ако не разполагат с подходящ Help Desk инструмент/софтуер. И накрая, но не на последно място по значение, мотивирайте служителите си чрез награди и постоянно ги ангажирайте. Търсете мнението им за ежедневната работа и насърчавайте новите идеи за подобрение.
Софтуерът за кол център разполага със стотици функции, които могат да променят напълно работата на екипа ви за обслужване. Например IVR, автоматично обратно позвъняване или пренасочването на обаждания са само част от стандартните функции, които могат да окажат положително въздействие върху работата на сътрудниците ви в кол центъра. Най-голямото предимство от използването на софтуер за кол център е че компанията ви ще може да повиши клиентската удовлетвореност, да увеличи продажбите и да оптимизира производителността на труда на служителите ви.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни