Искате
оферта?

Попълнете формуляра за контакти по-долу или ни изпратете имейл.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Искане за повече информация

Искате конкретни отговори на конкретни въпроси относно нашия софтуер? Ако е така, моля, прегледайте следната документация и изпратете данните си за контакт във формата за контакти по-долу. Ние ще се свържем с вас с отговорите директно.

Woman responding to text while walking
How it works

Искате ли да видите как работи?

Помагаме на бизнеси във всички отрасли да подобрят обслужването на клиентите си от 2004 г. Над 150 млн крайни потребители ни се довериха да осигурим обслужването им, защото знаем, че отличното клиентско обслужване изисква много работа. Точно така създадохме LiveAgent– софтуер, който да върши трудната работа вместо вас.

Насрочете демонстрация още днес, за да откриете всичко, което LiveAgent може да ви предложи. Няма да останете разочаровани.

Цени

Научете повече за нашия премиум модел за ценообразуване.

Фукнкции

Разгледайте над 180 разширени функции за информационното бюро, които предлагаме.

Политика за поверителност

Прегледайте нашата политика за поверителност, за да разберете как използваме вашите данни.

Нуждаете се от подписано споразумение за неразгласяване?

Ако се нуждаете от нас, да подпишем споразумение за неразгласяване, не се колебайте да се свържете с Анди на адрес andy@liveagent.com. Той с радост ще ви го изпрати.

Provide personalized customer service

Искате да чуете повече?

Попълнете формуляра и скоро ще се свържем с вас.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Поискайте оферта
Насочвайте своите потенциални клиенти към Вашия магазин за електронна търговия, като използвате софтуер за live чат от LiveAgent.

Чат за електронна търговия и услуги

Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. LiveAgent е най-преглежданият хелп деск за правителства през 2019.

Хелп деск софтуер за правителства

LiveAgent е най-преглежданият хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към 100-ци правителствени организации и бъдете близо до своите агенти с LiveAgent.

Софтуер за дистанционно обслужване на клиенти става новото нормално за повечето хора по света. Дори преди пандемията от covid-19 , работата от разстояние беше във възход

Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?

Софтуерът за дистанционно обслужване на клиенти позволява сътрудничество с екипа и обслужване на клиентите от разстояние. Подходящият софтуер трябва да има функционалности за комуникация с колегите и клиентите, автоматизиране на работните процеси и създаване на отчети. Използването на софтуер за работа от разстояние увеличава ефективността и удовлетворението на работещите от разстояние.

LiveAgent е система за управление на запитванията с пълна функционалност. Тя предоставя help desk приложение с всичко в едно, което обединява всичките ви канали за комуникация.

Система за управление на оплаквания

Системите за управление на тикети за поддръжка могат да помогнат на бизнесите да се справят по-ефективно с жалбите на клиентите. За да се обработват оплакванията, е важно да се слушат внимателно клиентите и да се действа компетентно. Software-ът за клиентско обслужване като ActiveCampaign и Jira могат да бъдат полезни инструменти за управление на проекти и бъгове. Контекстната помощ е база от знания, която може да помогне на служителите да предоставят необходимата информация на клиентите.

Създайте страхотни клиентски портали, бази знания и комплексни автоматични гласови менюта. Филтрирайте тикетите според тагове, отдели, проблеми или комуникационни канали. Възложете и прехвърлете автоматично отговорностите за тикети на служители или отдели. Организирайте, прехвърляйте и разрешавайте заявки от клиенти от централизирано табло за управление. Всичко това с LiveAgent.

Бъдете постоянно до клиентите си

Новата услуга предлага бързо време за отговор, качествено клиентско обслужване и гъвкавост в отказването. За да подобри връзката си с клиентите и да увеличи продажбите, компанията трябва да бъде на разположение 24/7 и да наблюдава поведението на клиентите си. Предлагат се персонализирани покани за чат, базирани на CRM статистика, за по-голямо участие.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо