Чат за електронна търговия и услуги
Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.
LiveAgent предлага многоканална поддръжка на клиенти за улеснение на обслужването. Интелигентното разпределяне на тикети, управлението на SLA, готовите отговори и други функции гарантират ефективно решаване на проблемите. Клиентският портал осигурява управление на собствените тикети и могат да се събират изявления и предложения. LiveAgent предлага гласови и видео разговори, за да се удовлетворят клиентските нужди.
Хелп деск софтуер за правителства
LiveAgent е най-преглежданият хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2020 г. Присъединете се към 100-ци правителствени организации и бъдете близо до своите агенти с LiveAgent.
Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?
Софтуерът за дистанционно обслужване на клиенти позволява сътрудничество с екипа и обслужване на клиентите от разстояние. Подходящият софтуер трябва да има функционалности за комуникация с колегите и клиентите, автоматизиране на работните процеси и създаване на отчети. Използването на софтуер за работа от разстояние увеличава ефективността и удовлетворението на работещите от разстояние.
Система за управление на оплаквания
Системите за управление на тикети за поддръжка могат да помогнат на бизнесите да се справят по-ефективно с жалбите на клиентите. За да се обработват оплакванията, е важно да се слушат внимателно клиентите и да се действа компетентно. Software-ът за клиентско обслужване като ActiveCampaign и Jira могат да бъдат полезни инструменти за управление на проекти и бъгове. Контекстната помощ е база от знания, която може да помогне на служителите да предоставят необходимата информация на клиентите.
Бъдете постоянно до клиентите си
Новата услуга предлага бързо време за отговор, качествено клиентско обслужване и гъвкавост в отказването. За да подобри връзката си с клиентите и да увеличи продажбите, компанията трябва да бъде на разположение 24/7 и да наблюдава поведението на клиентите си. Предлагат се персонализирани покани за чат, базирани на CRM статистика, за по-голямо участие.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни