Правилният избор за всеки бизнес

Изцяло адаптивен, с възможност за персонализация и промяна на мащаба според нуждите на бизнеса ви.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Генерирайте повече приходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които ще увеличат приходите ви.

97%

Подобрете удолетвореността

Впечатлете клиентите си със светкавично бързи отговори..

16×

Повишете стойността за клиента

Повишете продажбите си като държите клиентите лоялни към бранда си.

Business background

Едно комплексно решение за различни типове бизнес

LiveAgent е хелп деск софтуер, който се адаптира към нуждите на различните бизнес модели. Открийте как може да помогне за клиентското обслужване във вашата компания.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Вижте как LiveAgent се вписва във вашата ниша

Свържете се и превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти за секунди чрез целенасочено съдържание и проактивни покани за чат.

Осигурете лесен достъп до важна информация, като използвате привлекателен портал за обслужване, разполагащ с Често задавани въпроси и форуми.

Оптимизирайте работата си в сферата на клиентското обслужване и автоматизирайте работните процеси преди обслужването на клиенти да се превърне в товар.

Изградете доверие, като предложите най- високите стандарти за сигурност що се отнася до защитата на личните данни на клиентите ви.

Превърнете клиентското обслужване в най-големия си актив като предложите персонализирано изживяване, което кара клиентите ви да искат още.

Стартъпи, малки и средни предприятия

Спестете време и пари, като управлявате повече разговори с клиенти едновременно.

Научете повече

Спестете повече с LiveAgent

Вижте защо компаниите избират LiveAgent

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Растете рамо до рамо с най-добрите

Присъединете се към постоянно растящия списък от бизнеси, които разчитат на LiveAgent и идващи от различна бизнес среда. Научете как се възползват от предимствата на многоканалната платформата за комуникация и как и вие можете да се възползвате от тях.

LiveAgent може също така да покрие изискванията на различни сфери в индустрията. Разберете как и вижте въздействието му.

Related Articles to Бизнес
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x