Правилният избор за всеки бизнес

Изцяло адаптивен, с възможност за персонализация и промяна на мащаба според нуждите на бизнеса ви.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Генерирайте повече приходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които ще увеличат приходите ви.

97%

Подобрете удолетвореността

Впечатлете клиентите си със светкавично бързи отговори..

16×

Повишете стойността за клиента

Повишете продажбите си като държите клиентите лоялни към бранда си.

Business background

Едно комплексно решение за различни типове бизнес

LiveAgent е хелп деск софтуер, който се адаптира към нуждите на различните бизнес модели. Открийте как може да помогне за клиентското обслужване във вашата компания.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Вижте как LiveAgent се вписва във вашата ниша

Свържете се и превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти за секунди чрез целенасочено съдържание и проактивни покани за чат.

Осигурете лесен достъп до важна информация, като използвате привлекателен портал за обслужване, разполагащ с Често задавани въпроси и форуми.

Оптимизирайте работата си в сферата на клиентското обслужване и автоматизирайте работните процеси преди обслужването на клиенти да се превърне в товар.

Изградете доверие, като предложите най- високите стандарти за сигурност що се отнася до защитата на личните данни на клиентите ви.

Превърнете клиентското обслужване в най-големия си актив като предложите персонализирано изживяване, което кара клиентите ви да искат още.

Спестете време и пари, като управлявате повече разговори с клиенти едновременно.

Спестете повече с LiveAgent

Вижте защо компаниите избират LiveAgent

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Растете рамо до рамо с най-добрите

Присъединете се към постоянно растящия списък от бизнеси, които разчитат на LiveAgent и идващи от различна бизнес среда. Научете как се възползват от предимствата на многоканалната платформата за комуникация и как и вие можете да се възползвате от тях.

LiveAgent може също така да покрие изискванията на различни сфери в индустрията. Разберете как и вижте въздействието му.

Related Articles to Бизнес
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziz Za Telefon Poly Edge B20

Отзив за телефон Poly Edge B20

Videos - Otziz Za Telefon Poly Edge B20

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Насрочете демо

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Насрочете демо
Start Free Trial x