Правилният избор за всеки бизнес

Изцяло адаптивен, с възможност за персонализация и промяна на мащаба според нуждите на бизнеса ви.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Генерирайте повече приходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които ще увеличат приходите ви.

97%

Подобрете удолетвореността

Впечатлете клиентите си със светкавично бързи отговори..

16×

Повишете стойността за клиента

Повишете продажбите си като държите клиентите лоялни към бранда си.

Business background

Едно комплексно решение за различни типове бизнес

LiveAgent е хелп деск софтуер, който се адаптира към нуждите на различните бизнес модели. Открийте как може да помогне за клиентското обслужване във вашата компания.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Вижте как LiveAgent се вписва във вашата ниша

Свържете се и превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти за секунди чрез целенасочено съдържание и проактивни покани за чат.

Осигурете лесен достъп до важна информация, като използвате привлекателен портал за обслужване, разполагащ с Често задавани въпроси и форуми.

Оптимизирайте работата си в сферата на клиентското обслужване и автоматизирайте работните процеси преди обслужването на клиенти да се превърне в товар.

Изградете доверие, като предложите най- високите стандарти за сигурност що се отнася до защитата на личните данни на клиентите ви.

Превърнете клиентското обслужване в най-големия си актив като предложите персонализирано изживяване, което кара клиентите ви да искат още.

Спестете време и пари, като управлявате повече разговори с клиенти едновременно.

Спестете повече с LiveAgent

Вижте защо компаниите избират LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Растете рамо до рамо с най-добрите

Присъединете се към постоянно растящия списък от бизнеси, които разчитат на LiveAgent и идващи от различна бизнес среда. Научете как се възползват от предимствата на многоканалната платформата за комуникация и как и вие можете да се възползвате от тях.

LiveAgent може също така да покрие изискванията на различни сфери в индустрията. Разберете как и вижте въздействието му.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Бизнес
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn

Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

Безплатната система за управление на тикети за клиентска поддръжка е масово използван инструмент, улесняващ комуникацията и взаимодействията между компаниите и клиентите.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка

Тикет системите за управление на клиентска поддръжка улесняват комуникацията между компаниите и клиентите. Те създават индивидуален канал за връзка и организират исканията за поддръжка на едно място.

Progress IMail Server надеждна, универсална система за обмяна на съобщение, която е лесна за конгифурация и поддръжка.

Progress IMail Server

Представяне на стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасност и съвместимост на кол центровете са важни.

Научете как да посрещате с увереност новите си клиенти, използвайки нашите напълно персонализирани шаблони за имейл за електронна търговия.

Шаблони за приветствени имейли

Приветствените имейли са важни за изграждане на взаимоотношения с клиентите в електронната търговия. Те предлагат стойност, информация и насърчават следене на магазина в социалните мрежи.

Подобрете обслужването на клиентите си чрез разширените Help Desk функции, които ще ви помогнат да персонализирате общуването и да осигурявате бързи отговори на клиентите си.

Искате да подобрите обслужването на клиентите си?

Софтуерът за маркетинг подобрява обслужването на клиенти чрез управление на имейли и чат. Наблюдавайте клиентите, задържайте ги и подобрявайте приходите. LiveAgent предлага бизнес решения с ресурси и интеграции за различни индустрии. Удовлетворените клиенти се присъединяват към нас за по-добро клиентско преживяване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо