Правилният избор за всеки бизнес

Изцяло адаптивен, с възможност за персонализация и промяна на мащаба според нуждите на бизнеса ви.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Генерирайте повече приходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които ще увеличат приходите ви.

97%

Подобрете удолетвореността

Впечатлете клиентите си със светкавично бързи отговори..

16×

Повишете стойността за клиента

Повишете продажбите си като държите клиентите лоялни към бранда си.

Business background

Едно комплексно решение за различни типове бизнес

LiveAgent е хелп деск софтуер, който се адаптира към нуждите на различните бизнес модели. Открийте как може да помогне за клиентското обслужване във вашата компания.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Вижте как LiveAgent се вписва във вашата ниша

Свържете се и превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти за секунди чрез целенасочено съдържание и проактивни покани за чат.

Осигурете лесен достъп до важна информация, като използвате привлекателен портал за обслужване, разполагащ с Често задавани въпроси и форуми.

Оптимизирайте работата си в сферата на клиентското обслужване и автоматизирайте работните процеси преди обслужването на клиенти да се превърне в товар.

Изградете доверие, като предложите най- високите стандарти за сигурност що се отнася до защитата на личните данни на клиентите ви.

Превърнете клиентското обслужване в най-големия си актив като предложите персонализирано изживяване, което кара клиентите ви да искат още.

Спестете време и пари, като управлявате повече разговори с клиенти едновременно.

Спестете повече с LiveAgent

Вижте защо компаниите избират LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Растете рамо до рамо с най-добрите

Присъединете се към постоянно растящия списък от бизнеси, които разчитат на LiveAgent и идващи от различна бизнес среда. Научете как се възползват от предимствата на многоканалната платформата за комуникация и как и вие можете да се възползвате от тях.

LiveAgent може също така да покрие изискванията на различни сфери в индустрията. Разберете как и вижте въздействието му.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Често задавани въпрос

Какво прави хелп деск обслужването?

Хелп деск обслужването предоставя помощ на клиентите, обикновено чрез използването на софтуер за клиентско обслужване. Освен това, софтуерът позволява на служителите да обработват всички запитвания в една платформа.

Кое е нещото, което прави един хелп деск добър?

Добрият хелп деск предоставя необходимата помощ и знания за незабавното разрешаване на проблемите на клиентите. Също така използва правилните инструменти за ефективно управление на всички запитвания.

Защо бизнесите трябва да инвестират в хелп деск софтуер?

Хелп деск софтуерът повишава клиентското удовлетворение, приходите и задържането на клиентите в бизнеси с всякакви размери.

Related Articles to Бизнес

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо