Хелп деск софтуер за образователни институции и НПО

Фокус върху положителното въздействие на Вашата институция в обществото или околната среда в LiveAgent, най- преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес през 2020. Останете близо до Вашите партньори и направете още днес промяната.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Спестете време, като внедрите автоматизация

Образованието и НПО-тата обикновено са склонни да образуват силни лични връзки, защото оперират заедно на едно и също ниво. Въпреки това е добра идея за тях да обхващат своите лични дейности с LiveAgent за да спестят своите операционни времеви ресурси. Комбинирайки цялата документация, включително и социални медийни канали, чат на живо и контактни форми е от съществено значение за техния бизнес. Плюс това, уважаваме техните усилия да направят този свят по- добро място за всички!

Рационализирайте комуникацията с Вашите заинтересовани страни

Никога не губете следата на Вашите предишни разговори с настоящи и възможни заинтересовани страни. Благодарение на универсалната входяща кутия и мощно търсене, можете да откриете точно най- правилният тикет, от който се нуждаете. Започнете разговор в чат, продължете с билета и дори се обадете накрая- всичко на едно и също място!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Отговорете по- бързо на запиванията

Получете веднага отговори на Вашите въпроси и разчупете езиковите бариери още сега. Можете да получите преглед на написаното в реално време, което ще Ви помогне да подготвите правилните отговори по правилното време. Често ли се местите между различни места? Няма проблеми, LiveAgent Ви предлага мобилни приложения за да останете във връзка, където и да сте. Вашите ученици ще бъдат шокирани от скоростта! Знаете: E=mc2!

Модернизирайте Вашето клиентско обслужване

Утвърдете модерното мислене във Вашата институция, както и достъпната и разумната организация на комуникацията и изградете ползотворно, ориентирано към клиента онлайн присъствие. Свържете се с потенциалните студенти и техните родители или привлечете нови дарители като използвате чат на живо.

Right tools to increase sales

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения.

.

Как Вашата институция или НПО ще спечели от употребата на LiveAgent?

Повишаване на удовлетвореността

Дайте на Вашите клиенти свободата да се свържат с Вас на всеки един канал, който харесват– без значение, дали е чат на живо, имейл, телефон или социална медия.

Подобрете ефективността

Автоматизирайте скучните и повтарящи се задачи, така че можете да се фокусирате върху грижовната клиентска връзка.

Дайте пример

Станете лидер в индустрията в клиентското обслужване, като подобрите клиентското удовлетворение, време за отговор и продуктивност.

5 star rating

Най- високи стандарти за безопасност

LiveAgent предлага най- високите стандарти за безопасност с най- актуалното съответствие. Вашата лична комуникация е безопасна и шифрована, разположена в рамките на ЕС, САЩ или азиатските центрове за данни, на базата на Вашите предпочитания. LiveAgent е също така изцяло съвместим с Общия регламент за защита на личните данни и следва най- добрите добри практики в софтуер като услуга (SaaS).

Ефективно управление на ресурсите

Финансовите и човешките ресурси са едни от най-важните части на всяко една организация с нестопанска цел. Никога не губете времето на Вашите доброволци или участници като управлявате няколко имейл входящи кутии или други канали, и инвестирайте по скоро увеличаване на въздействието на вашите проекти в по-голям мащаб. Осланянето на LiveAgent може да Ви донесе значителен тласък на представянето и успеха на Вашата визия.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Предоставяне на клиентското обслужване 24/7/365

Бизнес партньорите и клиентите искат да имат достъп до информация относно проектите, финансовото участие или мигновеното въздействието на Вашите дейности без значение от времето, деня или местонахождението. Създаването на лесен, но все пак невероятно ценен клиентски портал с Най-често задавани въпроси, обществени форуми или няколко различни категории и статии могат да им помогнат да получат правилната информация през цялото време. Това също така спестява време на Вашите агенти, тъй като клиентите имат възможността да гледат сами за отговорите. 

Вижте, защо компаниите избират LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Най- достъпното хелп деск решение

Безплатният план на LiveAgent предлага безплатна база данни сред другите характеристики. С платения план, можете да получите дори повече за тази разумна цена.

.

Package Name

Тикет

Най- доброто попадение са малки бизнеси и предприемачи

$15 /mo
Package Name

Тикет +чат

За малки и средни бизнеси, професионални търговци и големи агенции

$29 /mo

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to НПО в сферата на образованието

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо