Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Доволни ли са клиентите от предлаганото от вас обслужване?

Доволните клиенти са по-лоялни, по-склонни към повторни покупки, по-предразположени да препоръчат бранда ви, по-доходоносни за компанията ви — а разходите за задържането им са по-ниски. Измерването на удовлетвореността на клиентите стана нещо задължително за повечето компании в наши дни, тъй като дава ценна информация за качеството на предлаганото от вас обслужване.

Благодарение на интеграцията на инструментите за отчетност на LiveAgent  с един от водещите програмни продукти за повишаване на клиентската удовлетвореност, получавате възможност да издигнете нивото на удовлетвореност на клиентите си на друго ниво. Получавайте лесно отзиви от клиентите си за оказаното съдействие в LiveAgent, следете качеството на предлаганото от тях обслужване на клиенти и разберете още по-отблизо потребностите на клиентите си, за да подобрявате постоянно обслужването си.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Защо е толкова важна удовлетвореността на клиентите

Star icon

Доволните клиенти безплатно разпространяват положителни отзиви! След положителния опит с дадена компания, 69% от клиентите биха я препоръчали на друг, а 50% биха ползвали услугите на компанията по-често.(NewVoiceMedia)

Union icon

Клиентската удовлетвореност създава лоялни клиенти

Клиентската удовлетвореност изгражда доверие към бранда ви. 10% увеличаване в показателя за клиентска удовлетвореност води до 12% повишаване на доверието на клиентите. (Institute of Customer Service)

Flower money icon

Привличането е по-скъпо от задържането

Привличането на клиенти струва повече от задържането. Привличането на нов клиент е около 5 до 25 пъти по-скъпо от задържането на един съществуващ клиент. (Harvard Business Review)

undraw feedback h2ft

Какво представлява софтуерът за повишаване на клиентската удовлетвореност?

Софтуерът за повишаване на клиентската удовлетвореност е инструмент, който позволява на компаниите лесно да събират, организират и управляват отзивите на клиентите, да измерват нивото на клиентска удовлетвореност и да идентифицират недоволните клиенти. Тези приложения могат да включват функции за анализ, управление на проучванията, събиране на отзиви, проследяване на оплакванията, съставяне на отчети за телефонните обаждания и други функции. Освен че ви осигуряват ценна информация от компанията ви или от предоставеното от вас обслужване за това колко щастливи са клиентите ви, софтуерът за повишаване на клиентската удовлетвореност ще ви помогне да оцените работата на сътрудниците си въз основа на получените отзиви за тях.

Защо е важна клиентската удовлетвореност

business and finance (1)

Удовлетвореността на клиентите управлява печалбата

Високата клиентска удовлетвореност води и до повишаване на печалбата. Доволните клиенти, с положителен опит при взаимодействието си с дадена компания, харчат 140% повече от тези с незадоволителен или лош опит. (Harvard Business Review)

live chat increase sales

По-висока пожизнена стойност на доволните клиенти

Доволните клиенти са с по-висока пожизнена стойност. Пожизнената стойност на клиента с положителен опит при взаимодействието си с дадена компания е от 600 до 1400% по-висока от тази на клиента с негативен опит и отношение към компанията. (Bain & Company)

Измерването на клиентската удовлетвореност е изключително важно

В условията на съвременна пазарна икономика с убийствено високо ниво на конкуренция, създаването на перфектен продукт не е гаранция за успех, докато не го подплатите с безупречно клиентско обслужване. Качеството на клиентска поддръжка на компанията ви директно влияе върху цялостната клиентска удовлетвореност от бранда ви. Ако не измервате клиентската удовлетвореност, никога няма да узнаете колко доволни (или недоволни) са клиентите ви от качеството на обслужване, предлагано от компанията ви.

undraw report mx0a

Осигурете по-добро клиентско обслужване с LiveAgent и повишете удовлетвореността на клиентите

Платформата за клиентска поддръжка на LiveAgent представлява комплексно многоканално решение. Функциите, позволяващи ви да измерите удовлетвореността от обслужването на клиентите, са само малка част от възможностите на нашия софтуер. Той предлага над 179 функции, които могат да ви помогнат да оптимизирате комуникацията с клиентите си, да подобрите обслужването им и да повишите нивото на клиентска удовлетвореност.

Универсално решение за всичките ви нужди на екипа за клиентска поддръжка

Забравете за необходимостта от превключване между различни инструменти. LiveAgent съчетава:

  • – мощни функции за работа с тикета съчетани с иновативно разпределение на тикетите
  • – вграден кол център поддържащ гласови и видео разговори
  • – чат на живо с проактивни тригери и следене посетителите в реално време
  • – портал за самообслужване с база знания, раздел FAQ и форуми
  • – интеграция с най-използваните социални платформи като Facebook, Twitter и Instagram
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Осигурете многоканално клиентско обслужване

Днешните потребители използват множество различни канали за връзка с брандовете и очакват безупречно обслужване по всеки един от тях. Със софтуера на LiveAgent можете лесно да управлявате всички взаимодействия с клиентите си от едно място и да осигурите многоканално безупречно обслужване на клиентите си независимо от канала, който използват.

Подобрете ефикасността на екипа си за обслужване

Големият брой функции (включително автоматично разпределение на запитванията, управление на SLA, шаблони на отговори, възможност за съвместна работа, както и мигновен достъп до пълната информация на клиента и предишните му взаимодействия) позволяват на екипа ви да осигурява бързо, ефикасно и персонализирано обслужване – всичко това води и до повишаване нивото на клиентска удовлетвореност.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Не спирайте с измерването на клиентската удовлетвореност

Измервайте цялостната работа на екипа ви за поддръжка и открийте слабите си страни. LiveAgent предлага надеждни инструменти за анализ и отчитане, позволяващи ви да проследявате различни показатели на качеството на обслужване и KPI, да създавате различни отчети като използване на каналите за връзка, производителност на труда и достъпност на сътрудниците, спазване на SLA, отчети за следене на времето и още.

Защо LiveAgent е подходящата платформа за обслужване на клиенти за вашата компания

Stars

Изборът на 21K компании

LiveAgent спечели доверието на повече от 21000 компании по цял свят, в различни сфери на дейност.

Person icon

Гъвкав и с безброй възможности за настройване

Софтуерът е гъвкав, лесно мащабируем и може да бъде настройван според собствените ви нужди.

Money Bag

Прозрачни и достъпни цени

Без договори, без скрити такси. Предлагаме ви 4 различни тарифни плана на достъпни цени, от които да избирате – включително и безплатен такъв.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ (често задавани въпроси)

Какво представлява софтуерът за повишаване на клиентската удовлетвореност?

Софтуерът за повишаване на клиентската удовлетвореност е система, която помага на компанията ви да изгради дългосрочни взаимоотношения с клиентите си. В резултат на това компанията ви може да се радва на по-висока печалба, подобрен CX и разпознаваемост на бранда.

Кой е най-добрият начин за измерване на клиентската удовлетвореност?

Най-добрият начин за измерване или проследяване на удовлетвореността на клиентите ви е чрез съответните проучвания, особено след взаимодействие с клиента по електронната поща или в чата на живо. Преди да проведете такова проучване трябва да се уверите, че въпросите ви са в съответствие с нуждите/целите на компанията ви. Дайте възможност на клиентите да изразят мнението си, но не го правете задължително. Ако изисквате отговор на всички въпроси преди подаване на проучването, ще получите по-малко информация, която може да ви помогне да подобрите работата си. Създаването на добро проучване може да бъде времеемко, но това е най-добрият начин за измерване на клиентската удовлетвореност.

Защо следенето на клиентската удовлетвореност е по-важно от всякога?

Нека се спрем на един пример. Ако клиентите са доволни, те често се връщат и/или споделят положителни отзиви. В резултат на това те могат да се превърнат в защитници на бранда ви, създавайки органично разпознаваемост на бранда, което води до по-голяма печалба. Този пример само потвърждава какво голямо предимство пред конкурентите ви дават доволните клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо