За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага многоканално софтуерно решение за клиентско обслужване с функции като лайв чат, телефонна централа и база знания. Получавайте последните новини и контакти за демо.
Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси
Стратегии за подобряване на клиентското обслужване и маркетинг, включително софтуерни решения и примери от реални компании. LiveAgent предлага мощна система за обслужване на клиенти и маркетинг с прехвърляне от различни платформи и чат в реално време.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent е удобен и ефективен инструмент за подобряване на обслужването на клиентите. Много компании, като Marietta Corporation, eFortuna, TrustPay, Nay, Volterman, Partly, HostingAdvice, Covomo, HEWO и други, използват LiveAgent за по-добра комуникация и по-добра поддръжка на своите клиенти. Инструментът помага за категоризиране на тикетите и за проследяване на нуждите на клиентите, като по този начин може да подобри удовлетвореността на клиентите и да увеличи продажбите.
Хелп деск софтуер за правителства
LiveAgent предлага софтуерни решения за клиентско обслужване в B2B индустрията, включително онлайн чат и реферален маркетинг. Техните услуги помагат на организациите да подобрят обслужването на клиенти и да увеличат приходите.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.