За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага многоканално софтуерно решение за клиентско обслужване с функции като лайв чат, телефонна централа и база знания. Получавайте последните новини и контакти за демо.
LiveAgent | Софтуер за телефонна централа във вашия хелп деск
Телефонната централа и IVR технологията подобряват комуникацията с клиентите, като осигуряват персонализирана помощ и повишават ефективността.
Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси
Стратегии за подобряване на клиентското обслужване и маркетинг, включително софтуерни решения и примери от реални компании. LiveAgent предлага мощна система за обслужване на клиенти и маркетинг с прехвърляне от различни платформи и чат в реално време.
This text discusses various ways to improve customer service using gamification, including SLA monitoring, language adaptation, customer portals, rewards and badges, attached files in articles, feedback suggestions, forums, multiple knowledge bases, and search widgets. Overall, these methods aim to enhance employee performance and create a better customer experience.
Търсите софтуер за дистанционно обслужване на клиенти?
LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията. Софтуерът предлага различни алтернативи за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.