Насрочване на демонстрация

Какво ще научите по време на демонстрацията
  • Как да постигнете Вашите бизнес цели с LiveAgent – без значение, дали се подобрява клиентското удолетворение или се генерират повече продажби.
  • Как работи LiveAgent. Ще Ви разведем, за да Ви покажем продукта, така че получите представа, как се работи с нашия софтуер.
  • Отговор на всеки един въпрос, който имате за цените, услугата, интеграциите и характеристиките.
Related Articles to Запитване за демонстрация (демо)
Уебинарите на LiveAgent за работа с клиенти са фокусирани върху представянето на мултиканалното ни Help Desk програмно решение, включващо система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и много други. Можете да използвате безплатната версия на LiveAgent само за ограничен период от време.

Научете всичко за LiveAgent с уебинари

Създаването на отделни бази знания и използването на чат на живо или проактивни покани за чат са чудесен начин за директен контакт с клиентите, потенциални клиенти и аудиторията на вашия сайт.

Искате ли да научите, как да превърнете нещастните клиенти във Ваши защитници? Продължете да четете и открийте съвети, как може да го промените и да го превърнете в преимущество.

Как да превърнете нещастните клиенти в адвокати на марката

ABM стратегии и клиентска обратна връзка са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване. Взаимоотношенията с клиентите са ключови за успеха в B2B сектора.

Обучението на сътрудниците от отдела за обслужване на клиенти е важно за всяка една компания фокусирана върху клиентската поддръжка, тъй като клиентите очакват бързи и решаващи проблемите им отговори.

Обучение на сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти

Обучението по обслужване на клиенти е важен процес за компаниите. Новите служители трябва да получават отзиви и да имат ясни стандарти. Важно е да се използват различни методи и инструменти за обучение, за да се осигури ефективност и мотивация.

Разгръщането на добри взаимоотношения с Вашите клиенти чрез клиентски взаимодействия може да изиграе централна роля в определянето на позицията на Вашата марка на пазара.

Въведение в клиентските взаимоотношения

Важността на добрите взаимоотношения с клиентите е ключова за успеха на компанията в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение за подобряване на клиентското обслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x