Подкрепете проактивно клиентите си, като се свържете с тях със софтуер за кол център за изходящи обаждания – подобрете връзките с клиентите, оптимизирайте взаимодействията и генерирайте повече възможности за продажби. Със софтуера на LiveAgent изходящата комуникация с клиенти може да се обработва лесно и ефективно от един екран.
Проучване на inContact разкри, че по-голямата част от потребителите всъщност са отворени към активен контакт с компаниите. Всъщност 73% от тези, които са имали опит с входящо обаждане от бизнес / доставчик на услуги, съобщават, че са имали положителна промяна във възприятието си за организацията.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
За разлика от входящия кол център, който се използва от предприятията за обработка на обаждания от клиенти, софтуерът за изходящи обаждания Ви позволява да осъществявате връзка с потенциални или настоящи клиенти. Изходящи обаждания могат да се извършват по различни причини, като активна подкрепа на клиенти, кръстосани продажби или продажби на съществуващи клиенти, провеждане на проучвания и др. Изборът на най-добрия софтуер за кол център за изходящи обежадния обикновено се свежда до избора на инструмента с най-подходящия набор от функции.
Осигурете активна поддръжка и се свържете с клиентите си, преди дори да им се наложи да поискат помощ.
Що се отнася до подновяванията, навременното телефонно обаждане може да помогне на бизнеса да предотврати загубата на клиенти.
Разширете офертите към съществуващи клиенти с Надграждане на продажбите и кръстосани продажби на сходни продукти.
Със стабилните функции на софтуера за входящи и изходящи обаждания, LiveAgent може да ви помогне да подобрите комуникацията с клиентите, да подобрите ефективността и производителността на Вашите екипи за обслужване и да повишите удовлетвореността на клиентите. Свържете всеки VOIP доставчик, настройте интелигентно маршрутизиране на повиквания, създайте персонализирани интерактивни гласови менюта, лесно се справяйте с пропуснати повиквания, съхранявайте неограничени записи на разговори, получавайте обаждания от Вашия уебсайт и активирайте видео разговори с чат – всичко в LiveAgent.
Нашият кол център софтуер за е само една част от нашата многоканална help desk платформа, която е оборудвана с над 180 функции ,повече от 40 интеграции и безкрайни опции за персонализиране. LiveAgent включва мощна тикетинг система с автоматизация, чат, връзка със социалните мрежи и възможности за самообслужване. Позволете на вашите клиенти да се свържат с вас от избрания от тях канал, като същевременно дадете възможност на служителите да се справят ефективно с всички комуникации от един екран.
С над 40 интеграции можете да опростите и подобрите Вашата изходяща комуникация. Получавате известия за нови тикети, докато се грижите за бизнеса в Slack, регистрирайте нови оферти за PipeDrive, таксувайте потребителите с ChargeDesk – всичко от панела на LiveAgent.
Инициирайте изходящи обаждания или имейли до потенциалните си клиенти само с няколко кликвания – директно от таблото за управление на LiveAgent, докато посещавате уебсайтовете на потенциалния си клиент. Когато е активирана, функцията може да бъде от голяма помощ, особено за B2B търговски екипи, позволяващи на търговските агенти да се справят бързо и удобно с изходящите взаимодействия.
С CRM софтуера на изходящия кол център на LiveAgent получавате незабавен достъп до изчерпателна информация за клиентите, включително лична информация за всеки клиент, предишни покупки и история на услугите – всичко това в един хибриден поток от тикети. Въоръжени с тези знания, служителите могат активно да се свържат със съществуващите клиенти и ефективно да надграждат или кръстосват продажбите на Вашите продукти.
С функционалност неограничен запис на разговори можете да съхранявате всичките си клиентски обаждания и гласови съобщения безопасно и удобно точно във Вашия профил в LiveAgent. Тази функция гарантира, че не се губят обаждания на клиенти и позволява на служителите лесно да осъществяват достъп и да възпроизвеждат записите на повикванията, ако се нуждаят от напомняне за това, което се е случило в предишни съобщения, за да се обърнат към клиентите със съответни оферти.
Спечелете потенциални клиенти от Вашия уебсайт, като използвате активни покани за чат, които са част от многоканалното help desk решение на LiveAgent. Задайте автоматизирани покани за чат за отделни URL адреси на уебсайта си (например страницата ви за ценообразуване) или поканете посетителите да разговарят с Вашите служители по време на процеса на плащане, за да спечелите доверието им, да подобрите тяхното изживяване при пазаруване и да ги превърнете в редовни, плащащи клиенти.
Следете взаимодействията в социалните мрежи с LiveAgent. Софтуерът се интегрира безпроблемно с най-популярните канали Facebook, Twitter и Instagram. Лесно наблюдавайте и незабавно отговаряйте на всичките си съобщения, коментари и споменавания в социалните мрежи от едно табло. Оказвайте навременна помощ и печелете повече потенциални клиенти.
Софтуерът за кол център LiveAgent се предлага с вградени функции за анализ. Получавайте ценна информация от почти безкрайните ни възможности за отчитане, които проследяват различни показатели на кол центъра и КПД. Генерирайте различни доклади, разберете как се представя Вашият кол център и идентифицирайте областите, които имат нужда от подобрение.
LiveAgent е облачна система и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център в рамките на минути, без да се налага да търсите помощ от ИТ отдела.
LiveAgent съчетава както изходящи, така и входящи софтуерни функции на кол центъра. Получавайте неограничени входящи обаждания или се свързвайте с клиентите активно.
Вземете най-доброто качество за парите си с прост и прозрачен модел на ценообразуване, без дългосрочни договори и без допълнителни такси.
Центърът за обаждания е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети, имейли, чатове, гласови комуникации и съобщения в социалните мрежи.
Вземете професионален софтуер за кол център за входящи и изходящи обаждания, вграден в мощен софтуер за обслужване на фиксирана месечна цена, без скрити такси или дългосрочни ангажименти. Регистрирайте се за 14-дневен безплатен пробен период , за да получите пълен достъп до всички налични функции.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Центърът за изходящи обаждания обикновено е отдел за продажби, който се обажда, за да генерира нови клиенти за бизнеса.
Най-добрият начин за търсене на софтуер, който позволява на Вашите служители да се справят ефективно с изходящите повиквания, е да се насочите към уебсайтовете с доверен преглед, като G2 или Capterra. След това решете въз основа на рейтингите, характеристиките, цената и персонализацията.
Предимствата на кол център софтуера за изходящи повиквания включват; повече потенциални клиенти, подобрен работен поток за обслужване на клиенти, по-малко разходи с VoIP услуги и по-добра познаваемост на марката.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни