Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център

Повишете продажбите и маркетинговите си усилия с нашето решение за обаждания от изходящ център, интегрирано с CRM системата ви.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Продавайте повече със софтуер за обаждания от изходящ център

Подкрепете проактивно клиентите си, като се свържете с тях със софтуер за кол център за изходящи обаждания – подобрете връзките с клиентите, оптимизирайте взаимодействията и генерирайте повече възможности за продажби. Със софтуера на LiveAgent изходящата комуникация с клиенти може да се обработва лесно и ефективно от един екран.

Проучване на inContact разкри, че по-голямата част от потребителите всъщност са отворени към активен контакт с компаниите. Всъщност 73% от тези, които са имали опит с входящо обаждане от бизнес / доставчик на услуги, съобщават, че са имали положителна промяна във възприятието си за организацията.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Какво представлява кол център софтуера за изходящи обаждания?

За разлика от входящия кол център, който се използва от предприятията за обработка на обаждания от клиенти, софтуерът за изходящи обаждания Ви позволява да осъществявате връзка с потенциални или настоящи клиенти. Изходящи обаждания могат да се извършват по различни причини, като активна подкрепа на клиенти, кръстосани продажби или продажби на съществуващи клиенти, провеждане на проучвания и др. Изборът на най-добрия софтуер за кол център за изходящи обежадния обикновено се свежда до избора на инструмента с най-подходящия набор от функции.

Възприемете проактивен подход към комуникацията с клиентите със софтуера за изходящи телефонни обаждания

Активно обслужване на клиенти

Осигурете активна поддръжка и се свържете с клиентите си, преди дори да им се наложи да поискат помощ.

Clock icon

Подновяване на продукти или услуги

Що се отнася до подновяванията, навременното телефонно обаждане може да помогне на бизнеса да предотврати загубата на клиенти.

Надграждане на продажбите и кръстосани продажби

Разширете офертите към съществуващи клиенти с Надграждане на продажбите и кръстосани продажби на сходни продукти.

Богат, откъм функции кол център софтуер

Със стабилните функции на софтуера за входящи и изходящи обаждания, LiveAgent може да ви помогне да подобрите комуникацията с клиентите, да подобрите ефективността и производителността на Вашите екипи за обслужване и да повишите удовлетвореността на клиентите. Свържете всеки VOIP доставчик, настройте интелигентно маршрутизиране на повиквания, създайте персонализирани интерактивни гласови менюта, лесно се справяйте с пропуснати повиквания, съхранявайте неограничени записи на разговори, получавайте обаждания от Вашия уебсайт и активирайте видео разговори с чат – всичко в LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Кол центъра като част от многоканално help desk решение

Нашият кол център софтуер за е само една част от нашата многоканална help desk платформа, която е оборудвана с над 180 функции ,повече от 40 интеграции и безкрайни опции за персонализиране. LiveAgent включва мощна тикетинг система с автоматизация, чат, връзка със социалните мрежи и възможности за самообслужване. Позволете на вашите клиенти да се свържат с вас от избрания от тях канал, като същевременно дадете възможност на служителите да се справят ефективно с всички комуникации от един екран.

Свързване на софтуер за кол център

С над 40 интеграции можете да опростите и подобрите Вашата изходяща комуникация. Получавате известия за нови тикети, докато се грижите за бизнеса в Slack, регистрирайте нови оферти за PipeDrive, таксувайте потребителите с ChargeDesk – всичко от панела на LiveAgent.

Designer holding pen in hand

Над 3000 ревюта в топ сайтове за отзиви

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Използвайте LiveAgent за изходяща комуникация с клиенти и стимулиране на продажбите

Agent providing support to customer

Инициирайте изходяща комуникация с няколко кликвания

Инициирайте изходящи обаждания или имейли до потенциалните си клиенти само с няколко кликвания – директно от таблото за управление на LiveAgent, докато посещавате уебсайтовете на потенциалния си клиент. Когато е активирана, функцията може да бъде от голяма помощ, особено за B2B търговски екипи, позволяващи на търговските агенти да се справят бързо и удобно с изходящите взаимодействия.

Лесен достъп до задълбочена информация за клиентите

С CRM софтуера на изходящия кол център на LiveAgent получавате незабавен достъп до изчерпателна информация за клиентите, включително лична информация за всеки клиент, предишни покупки и история на услугите – всичко това в един хибриден поток от тикети. Въоръжени с тези знания, служителите могат активно да се свържат със съществуващите клиенти и ефективно да надграждат или кръстосват продажбите на Вашите продукти.

Make use of unlimited call recordings

Използвайте неограничени записи на разговори

С функционалност неограничен запис на разговори можете да съхранявате всичките си клиентски обаждания и гласови съобщения безопасно и удобно точно във Вашия профил в LiveAgent. Тази функция гарантира, че не се губят обаждания на клиенти и позволява на служителите лесно да осъществяват достъп и да възпроизвеждат записите на повикванията, ако се нуждаят от напомняне за това, което се е случило в предишни съобщения, за да се обърнат към клиентите със съответни оферти.

Използвайте активните покани а чат, за да спечелите повече клиенти

Спечелете потенциални клиенти от Вашия уебсайт, като използвате активни покани за чат, които са част от многоканалното help desk решение на LiveAgent. Задайте автоматизирани покани за чат за отделни URL адреси на уебсайта си (например страницата ви за ценообразуване) или поканете посетителите да разговарят с Вашите служители по време на процеса на плащане, за да спечелите доверието им, да подобрите тяхното изживяване при пазаруване и да ги превърнете в редовни, плащащи клиенти.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Проследявайте и печелете потенциални клиенти в социалните мрежи

Следете взаимодействията в социалните мрежи с LiveAgent. Софтуерът се интегрира безпроблемно с най-популярните канали Facebook, Twitter и Instagram. Лесно наблюдавайте и незабавно отговаряйте на всичките си съобщения, коментари и споменавания в социалните мрежи от едно табло. Оказвайте навременна помощ и печелете повече потенциални клиенти.

Научете повече от анализите на колцентъра

Софтуерът за кол център LiveAgent се предлага с вградени функции за анализ. Получавайте ценна информация от почти безкрайните ни възможности за отчитане, които проследяват различни показатели на кол центъра и КПД. Генерирайте различни доклади, разберете как се представя Вашият кол център и идентифицирайте областите, които имат нужда от подобрение.

Learn from customer analytics and insights

Защо софтуерът за обаждания от изходящ център на LiveAgent е правилният избор?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Лесна за използване облачна технология

LiveAgent е облачна система и е лесен за настройка и използване. Започнете да използвате нашия надежден софтуер за кол център в рамките на минути, без да се налага да търсите помощ от ИТ отдела.

Outbound call center software

Входящи и изходящи обаждания

LiveAgent съчетава както изходящи, така и входящи софтуерни функции на кол центъра. Получавайте неограничени входящи обаждания или се свързвайте с клиентите активно.

Confused woman in front of the computer

Без допълнително увеличение на тарифата

Вземете най-доброто качество за парите си с прост и прозрачен модел на ценообразуване, без дългосрочни договори и без допълнителни такси.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Многоканална платформа "всичко в едно"

Центърът за обаждания е само част от по-сложно решение, което ви позволява лесно да управлявате тикети, имейли, чатове, гласови комуникации и съобщения в социалните мрежи.

Вземете LiveAgent на справедлива цена

Вземете професионален софтуер за обаждания от изходящ и входящ център, вграден в мощно решение за помощна бюро услуга на фиксирана месечна цена, без скрити такси или дългосрочни задължения. Регистрирайте се за безплатна пробна версия от 30 дни, за да получите пълен достъп до всички налични функции.

Пробният период е от 30 дни
Можете да се откажете по всяко време
и много други
$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form
Related Articles to Софтуер за изходящи обаждания
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x