Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Софтуер за кол център

Какво представлява кол център софтуерът?

Кол центърът е място където обажданията от клиенти се обработват от компания. Използва се за предоставяне на поддръжка на клиенти, телемаркетинг или за продажба на продукти и услуги. софтуерът за кол център е набор от приложения и инструменти. Има две категории от този тип софтуер: такъв за управление на връзките с клиентите и такъв за интеграция на компютърна телефония.

Съществуват много видове софтуер за кол центрове, например базиран на браузър, базиран на облак или софтуер за хоствани кол центрове. С облачния софтуер е цялата информация и данни, съхранявани в облака. С браузър-базиран софтуер са всички функции в браузъра на потребителя.

FAQ

Какво представлява кол център софтуерът?

Софтуерът за кол център е система, благодарение на която компаниите могат да бъдат имейл, телефон чат на живо, съобщения и социални медии. Може да се използва като част от софтуера за поддръжка на клиенти.

Какви функции трябва да предлага софтуерът на кол център?

Интрументите на кол центъра трябва да бъдат функционални, пълни с фукции за разширяване на текущите Ви процеси и лесни за използване, тъй като екипът Ви ще го използва ежедневно. Това, което определено трябва да изискате от решението на кол центъра, е гъвкавостта. Уверете се, че той предлага функции като запис на обаждания и анализ на обажданията, така че да можете да се възползвате маскимално от данните на клиентите и да ги ползвате не само за продажби или обратна връзка, но и за подобряване на управлението и ефективността на Вашия център за обаждания. Също така трябва да разгледате списъка с интеграции, за да можете да свържете софтуера на кол центъра към инструментите, които вече сте използвали: CRM или инструменти за имейл маркетинг, само за да изброите няколко.”

Какви са предимствата на кол център софтуера?

Благодарение на софтуера за кол центъра, обслужването на клиентите е автоматизирано и също така по-ефективно. Удовлетвореността на клиентите се увеличава и реално това може да се превърне в печалба за Вашата компания. Това също улеснява екипа Ви за поддръжка на клиенти.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо