Софтуер за кол център

Какво представлява кол център софтуерът?

Кол центърът е място където обажданията от клиенти се обработват от компания. Използва се за предоставяне на поддръжка на клиенти, телемаркетинг или за продажба на продукти и услуги. софтуерът за кол център е набор от приложения и инструменти. Има две категории от този тип софтуер: такъв за управление на връзките с клиентите и такъв за интеграция на компютърна телефония.

Youtube video:

Съществуват много видове софтуер за кол центрове, например базиран на браузър, базиран на облак или софтуер за хоствани кол центрове. С облачния софтуер е цялата информация и данни, съхранявани в облака. С браузър-базиран софтуер са всички функции в браузъра на потребителя.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо