Какво представлява кол център софтуерът?
Кол центърът е място където обажданията от клиенти се обработват от компания. Използва се за предоставяне на поддръжка на клиенти, телемаркетинг или за продажба на продукти и услуги. софтуерът за кол център е набор от приложения и инструменти. Има две категории от този тип софтуер: такъв за управление на връзките с клиентите и такъв за интеграция на компютърна телефония.

Съществуват много видове софтуер за кол центрове, например базиран на браузър, базиран на облак или софтуер за хоствани кол центрове. С облачния софтуер е цялата информация и данни, съхранявани в облака. С браузър-базиран софтуер са всички функции в браузъра на потребителя.
Expert note
Софтуерът за кол център е важен инструмент за обработка на обажданията на клиенти, осигуряване на поддръжка и улесняване на дейностите на представителите. Има различни видове софтуер, включително облачен и базиран на браузър.

LiveAgent предлага функция за IVR, която може да бъде използвана от отдела за обслужване на клиенти и от отдела по продажби. Вътрешните обаждания могат да ускорят комуникацията между колеги, особено при дистанционна работа. LiveAgent предлага и опция за пренасочване на обажданията с потвърждение, която е по-удобна за клиента от обичайното студено пренасочване.
LiveAgent е система за управление на съдържанието с мощни функции за онлайн магазини, включително чат на живо, автоматизация и многоезичност. Тя предлага интеграции с различни приложения и имейл профили, като също така предоставя безплатен пробен период от 14 дни и поддръжка за докинг чат на прозореца. Това решение е идеална алтернатива на Hubspot Service Hub и предлага безплатен пробен период от 14 дни.
Текстът обяснява софтуерната поддръжка и базата знания на LiveAgent, която предоставя документация за продуктите на компанията и помага да се решат проблеми. Специалистите по обслужване на клиенти имат достъп до системата на LiveAgent и могат да обработват тикети и запитвания. Категориите в клиентския портал и автоматичното затваряне на запитванията са сред функциите на LiveAgent.
Софтуер за мониторинг на разговорите
Софтуер за мониторинг на разговорите се използва от отдели и екипи за продажби за поддръжка на клиентите. Не всички потребители могат да го използват, а само администраторите и хората с делегирани права да следят разговорите.