Тествай безплатно

Център за обслужване на клиенти

Какво е център за обслужване на клиенти?

Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти. Основната му функция е да управлява контактите с клиенти. Центърът за обслужване на клиенти е и съществена част от управлението на взаимоотношенията.

Може да бъде сравнен с кол центъра, но разликата е, че той обслужва всякакъв тип комуникация – имейли, чат, обаждания и факс.

Frequently asked questions

Какво означава център за обслужване на клиенти?

Центърът за обслужване на клиенти е и софтуер, позволяващ Ви да осигурите пезпроблемна и ефективна поддръжка. Благодарение на него компанията има възможност да събира данни за клиентите, да развива и подобрява обслужването.

Какви са основните функции на центъра за обслужване на клиенти?

Основните функции на центъра за обслужване на клиенти са насочването на разговорите директно към определен служител, запис на разговорите (трябва да уведомите клиентите си за това), интеграция с мобилни телефони или интерактивен гласов отговор. Възможността за провеждане на анализи и събиране на данни е изключително важна.

Какви са видовете центрове за обслужване на клиенти?

Основният тип услуга за обслужване е кол център за входящи повиквания, в който се обработват само обаждания на клиенти. Вторият тип е център за изходящи обаждания, който извършва само обаждания от служители до потенциални или настоящи клиенти. Третият тип е виртуален център за обаждания, който ви позволява да провеждате всякакви телефонни разговори.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо