Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Център за обслужване на клиенти

Какво е център за обслужване на клиенти?

Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти. Основната му функция е да управлява контактите с клиенти. Центърът за обслужване на клиенти е и съществена част от управлението на взаимоотношенията.

Може да бъде сравнен с кол центъра, но разликата е, че той обслужва всякакъв тип комуникация – имейли, чат, обаждания и факс.

Често задавани въпроси

Какво означава център за обслужване на клиенти?

Центърът за обслужване на клиенти е и софтуер, позволяващ Ви да осигурите пезпроблемна и ефективна поддръжка. Благодарение на него компанията има възможност да събира данни за клиентите, да развива и подобрява обслужването.

Какви са основните функции на центъра за обслужване на клиенти?

Основните функции на центъра за обслужване на клиенти са насочването на разговорите директно към определен служител, запис на разговорите (трябва да уведомите клиентите си за това), интеграция с мобилни телефони или интерактивен гласов отговор. Възможността за провеждане на анализи и събиране на данни е изключително важна.

Какви са видовете центрове за обслужване на клиенти?

Основният тип услуга за обслужване е кол център за входящи повиквания, в който се обработват само обаждания на клиенти. Вторият тип е център за изходящи обаждания, който извършва само обаждания от служители до потенциални или настоящи клиенти. Третият тип е виртуален център за обаждания, който ви позволява да провеждате всякакви телефонни разговори.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо