Впечатлете клиентите си с бързи и точни отговори.
Възползвайте се от по-високата продуктивност на сътрудниците си и по-дълго задържане на клиенти (или по-добра конверсия) с нашия многоканален help desk софтуер. Съотношението цена-качество е непобедимо. С над 180 функционалности на help desk и над 40 интеграции, нашият софтуер е перфектното решение за бизнеси с всякакъв размер и от всякакви индустрии.
Обединете всички канали за комуникация и ги управлявайте от една обща входяща кутия за цялата компания. Насладете се на интергация със социални медии, неограничена история на запитванията, записи на обаждания, хибридна история на запитванията и други инструменти за по-висока продуктивност.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Help desk софтуерът на LiveAgent обединява множество канали за комуникация в обши запитвания.
LiveAgent комбинира отличен лайв чат, управление на запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предоставим отлично обслужване на клиентите си.
Peter Komornik, CEO
Дайте на екипа си правилния help desk интрумент, за да увеличите продуктивността им и да намалите времето, прекарвано в обработка на клиентски запитвания. С LiveAgent, клиентите ви могат да се свържат с вас от всякъде. Няма значение дали искат да ви изпратят имейл, да чатят, да се обадят или да се свържат чрез социалните медии. LiveAgent ви позволява да отговорите на запитванията им от едно място.
LiveAgent предлага прости функции, които имат огромен ефект върху цялостното представяне на екипа ви.
Разпределяйте автоматично имейлите, чатовете и обажданията на база на предварително определени правила и източници. Вижте повече…
Правилата са набор от действия, които се изпълняват, когато определени условия са изпълнени. Вижте повече…
Дайте повече възможности на клиентите си с автоматичното връщане на обаждания, за да подобрите удовлетвореността им и да намалите усилията, които полагат, за да се свържат с вас. Вижте повече…
Дайте на сътрудниците си всичката информация, от която се нуждаят, за да предоставят информирано и персонализирано обслужване на всяка точка за контакт. Вижте повече…
Запазените отговори са предварително създадени отговори, които ще ви помогнат да отговаряте по-бързо. Вижте повече…
Обединете множество съобщения от различни източници в един разговор. Вижте повече…
LiveAgent е №1 help desk софтуер за малък бизнес и с най-много отзиви за 2019 и 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и ги обслужвайте по-бързо.
Инсталирайте приложението ни за Android или iOS, за да отговаряте на запитванията от клиенти докато не сте в офиса. Няма значение дали трябва да отговорите на имейли или обаждания, нашето мобилно приложение ви позволява да обърнете внимание на всички запитвания.
Позволете на сътрудниците и клиентите си да използват родния си език и да се чувстват уверени в комуникацията. LiveAgent е преведен на над 40 езика и освен това ви позволява да персонализирате всяка буква или буквено ударение в приложението.
Клиентското обслужване в социалните медии е необходимост в наши дни. LiveAgent предлага най-популярните интергации със социални медии, така че бизнесът ви да може бързо да ангажира публиката си в социалните мрежи. Например, можете да се свържете с Facebook, Twitter или Instagram чрез проста интеграция.
LiveAgent работи с множество партньори, за да позволи обединяването с платформи за управление на отношенията с клиенти. Чрез интеграция със CRM система, сътрудниците ви ще могат също така да достъпват информацията на клиентите ви бързо и ефективно. По този начин, можете бързо да разрешите всяко клиентско запитване и едновременно с това да създадете дълготрайни взаимоотношения.
LiveAgent ви предлага правилното количество функционалности на help desk софтуер, включително система за управление на запитвания с мощна автоматизация, срокове за отговор, лайв чат, социални медии и съобщения, телефонна централа, интерактивна система за гласови отговори, форми за контакт и център за поддръжка. В момента са налични над 180 функционалности за help desk и над 40 включени интеграции!
LiveAgent като help desk софтуер бързо се адаптира към нуждите на различни бизнес модели. Открийте как може да помогне с клиентското обслужване на вашата компания.
Стартъпи и корпорации
Големи предприятия
Правителствени организации
Образователни и неправителствени организации
Е-търговия и услуги
Пътуване и настаняване
Маркетинг и телекомуникация
Забавления
Вашата компания има ли същите проблеми като повечето ни клиенти, които преминаха към help desk софтуера на LiveAgent?
Изтървате ли важни срокове или губите нишката на приоритетните запитвания във входящата си кутия? Задайте срокове за обслужване за имейлите с висок приоритет.
Колегата ви е отпуска и трябва да поемете отговорностите му? Общата входяща кутия е правилното решение.
Наясто ли сте какво се случва в комуникацията на екипа ви? Анализирайте всички отговори, минаващи през компанията, на едно място.
Вижте нашите отзиви и истории на успеха, за да разберете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване и да направи бизнес партньорите ви щастливи.
Обикновено всичката входяща комуникация преминава през help desk софтуера и той я превръща в запитвания за по-лесно управление. Клиентите ви използват най-различни начини да се свържат с вас, като имейл, телефон, съобщения в социалните медии или лайв чат, така че да имате всички съобщения на едно место помага на сътрудниците обслужване на клиенти да разберат по-добре проблема и да отговорят по-бързо.
Help desk софтуерът ви позволява да обслужвате клиентите си 24/7. Как? Като просто създадете база знания. Според проучванията ни, почти 70% от клиентите предпочитат вариантите за самообслужване. Самообслужването е бързо, удобно и може да даде на бизнеса ви предимство пред конкурентите
Не губете повече време в прехвърлянето между различни платформи, за да отговорите на запитванията на клиентите си. Зарадвайте сътрудниците и клиентите си като свържете имейла, лайв чата, телефонните обаждания, социални медии и т.н. в LiveAgent и наблюдавайте как взаимодействието ви с клиентите се подобрява незабавно.
Бъдете винаги информирани за представянето на сътрудниците си, за да ставате по-добри всеки ден. Данните за работата на екипа в LiveAgent може да даде на бизнеса ви ценна информация за клиентското обслужване. В резултат можете да прецените дали има нужда от допълнително обучение или как да подобрите клиентското удовлетворение.
Един от начините да подобрите клиентското изживяване е да се свържете с клиентите докато разглеждат сайта ви. Софтуерът за клиентско обслужване позволява на сътрудниците ви да се свържат с клиентите чрез проактивни покани за чат. Като резултат, сътрудниците ви могат да предотвратят високия процент на напусналите сайта, да подобрите клиентското преживяване и в крайна сметка да повишите лоялността на клиентите си.
За да създадете звездно клиентско преживяване, сътрудниците ви трябва да бъдат бързи и ефективни. Повтарянето на едни и същи задачи обаче може да заеме голяма част от времето им. Атоматизирането на задачите и създаването на имейл шаблони/запазени отговори чрез системата за запитвания им позволява да използват времето си за клиентите, които имат нужда от тях.
Help desk системата позволява на колегите ви да си взаимодействат по различни начини. Екипът за клиентско обслужване може да си комуникира директно в клиентските запитвания и да разрешава проблемите на клиентите много бързо. Освен това, екипът за клиентско обслужване може да чати и извън клиентските запитвания. Ефективната работа в екип ще издигне клиентското ви обслужване на професионално ниво, което ще доведе до щастливи клиенти.
Има десетки help desk приложения на пазара, но разликите в това, което предлагат, са значителни. Изборът на подходящия help desk софтуер трябва да е свързано с вашите лични нужди и тези на компанията.
На пазара има доста help desk приложения и да изберете правилното може да бъде предизвикателство. Затова ще ви улесним в избора на правилния софтуер за вас. Комбинирали сме опростен интерфейс, богата функционалност и разумна цена в един пакет, който струва колкото вечеря за двама.
Help desk софтуерът на LiveAgent е интегриран с множество канали за комуникация и предлага близо 200 функционалности.
IT help desk е специален отдел в компанията или организацията, който помага с техническите въпроси на потребителите си.
Help desk за клиентско обслужване е софтуер, който помага на екипите за клиентско обслужване да управляват входящите си запитвания и заявки.
Всеки бизнес е различен и има различни предпочитания и нужди. Затова има различни видове help desk софтуер, Някои предпочитания са относно размера на бизнеса, функциите за клиентско обслужване и броя на сътрудниците обслужване на клиенти. Като резултат, пазарът предлага help desk софтуер, базиран на облак, хостван на място, help desk софтуер с отворен код и help desk софтуер за големи предприятия.
Системата за управление на запитвания е инструмент за управление и съхранение на клиентските запитвания, познати още като тикети. Системата за управление на запитванията трябва да е удобна за работа и да може да съхранява нужната клиентска информация.
Термините help desk и бюро за обслужване често се използват като взаимнозаменяеми, но всъщност имат различни значения. Help desk приложението се счита за по-насочено към оправяне на бъгове, докато бюрото за обслужване помага и със запитвания, свързани с услуги (искане за нови услуги) и запитвания за информация (напр. Как да направя Х?)
Help desk софтуерът е за всеки, който иска да предостави звездно клиентско обслужване през множество канали. Имайки това предвид, софтуерът се използва от работещи на свободна практика, малки бизнеси и големи помпании. Има различни абонаменти за всяка категория, така че можете да изберете това, от което се нуждаете или което предпочитате.
Причините, поради които за бизнеса е добре да използва help desk софтуер, включват намалени разходи поради това, че сътрудниците ви ще могат ефективно да обработват запитванията от множество канали. Освен това, тъй като сътрудниците ви работят през един интерфейс, ще си спестят много време, което води до по-добро клиентско изживяване. Удовлетвореността на клиентите е целта на help desk приложенията. Доволните кллиенти стават ваши лоялни клиенти и това дава на компанията ви предимството пред конкурентите, което всеки търси.
Преди да си изберете софтуер за клиентско обслужване, трябва да оцените функционалностите на различните варианти. Ето няколко основни функционалности, които да търсите: автоматично разпределяне на запитвания, срокове за отговор, вътрешни запитвания/бележки, CRM за запитвания, запазени отговори, правила и интеграции.
Системите за управление на запитванията са нужни, за да предоставите ефективно и точно клиентско обслужване. Да управлявате едновременно имейли, социални медии, лайв чат и обаждания отнема време и е неефективно. Системите за управление на запитвания събират цялата комуникация в едно табло под формата на запитвания. По този начин клиентското обслужване става по-ефективно, тъй като сътрудниците имат по-добър поглед върху всички канали за комуникация на едно място.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Помощен софтуер за банковата индустрия
Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
Тикет системите за управление на клиентска поддръжка улесняват комуникацията между компаниите и клиентите. Те създават индивидуален канал за връзка и организират исканията за поддръжка на едно място.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни