Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Дайте възможност за самообслужване на клиентите

Тъй като днешните потребители са станали по-взискателни и самостоятелни от всякога, самообслужването вече не е задължително за бизнеса. Всъщност 70% от потребителите предпочитат да търсят отговори онлайн, преди да се обърнат към отдела за обслужване на клиенти.

Със софтуера за help desk и самообслужване на LiveAgent, можете да разширите възможностите си за обслужване и да позволите на клиентите си да разрешават проблеми сами – 24/7, по всяко време и навсякъде. Когато предоставяте на клиентите си помощта, от която се нуждаят чрез самообслужване, правите голяма услуга както на тях, така и на Вашите служители.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Приятна база знания за Вашите посетители

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Какво е софтуер за самообслужване?

Софтуерът за самообслужване дава на клиентите достъп до информация за продукти / услуги, намиране на отговори на техните въпроси и решаване на проблеми, без да взаимодействат със служител на компанията. Порталите за самообслужване могат да включват статии в базата знания, страници с често задавани въпроси (FAQ), ръководства за отстраняване на неизправности, видео уроци, форуми, подаване и проследяване на тикети и др.

90% от световните потребители очакват фирмите да предлагат онлайн портал за самообслужване, а софтуерният пазар за самостоятелно обслужване на клиенти се очаква да достигне 18,12 милиарда щатски долара до 2024 г.

Ключови ползи за бизнеса от самообслужването

Когато на клиентите се дава възможност да си помогнат самостоятелно нещата се подобряват за двете страни . Най- напредничавите бизнеси вече са запознати с многото преимущества на това да предлагаш на клиентите си опции за самообслужване. 

Tachometer icon

Подобрена ефективност на служителите

Самообслужването подобрява ефективността и продуктивността и на служителите Ви. Вместо да губят време с незначителни и повтарящи се въпроси, могат да се съсредоточат върху важните заявки.

Stars

Подобрена клиентска удовлетвореност

С денонощен достъп до правилната информация порталите за самообслужване повишават удовлетвореността, като предоставят на клиентите лесен начин да намерят решения в най-удобно за тях време.

dollar in zoom

По-малко административни разходи

Инвестицията в опции за самообслужване Ви помага да намалите административните разходи, тъй като практически разполагате с денонощно обслужване и това елиминира нуждата от наемане на допълнителен персонал .

Клиентски портал за самообслужване "Всичко в едно" от LiveAgent

Дайте на клиентите контрол над тяхното собствено обслужване. Дайте им възможност да видят статии в базата знания, да участват във форуми, да оставят обратна връзка, да изпращат и следят тикети – всичко това в един портал.

undraw book lover mkck

База знания и често задавани въпроси

Настройте изчерпателна база от знания в 4 лесни стъпки. Предоставете на клиентите си цялата полезна информация, от която се нуждаят – ръководства, статии с инструкции, съвети за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и др. Клиентите ви могат лесно да се обърнат към тях след Вашето работно време и когато служителите Ви са офлайн. Създайте множество бази знания – всяка с уникален дизайн, настройки и съдържание случай, че Вашият бизнес продава няколко продукта или управлявате няколко търговски марки. Вашите вътрешни бази знания ще бъдат достъпни само за служителите Ви.

Клиентски форуми

Разширете предложенията си за самообслужване с форум , който насърчава взаимодействието между Вашите клиенти и увеличава тяхната ангажираност с продукта. Насърчавайте клиентите си да си помагат, като си отговарят на въпроси, споделяте своите знания, решения, съвети и най-добри практики. Всеки запис във форума се трансформира в тикет, така че Вашите служители винаги могат да се намесят и да предложат помощ, ако е необходимо.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Събирайте отзиви и предложения

Знаете ли какви функции ценят най-много и искат да виждат във Вашите продукти клиентите? Нека разберат, че тяхното мнение има значение – позволете им да споделят отзиви и предложения , да гласуват за съществуващи предложения и да проследяват напредъка в изпълнението им. Поставете бутон за обратна връзка навсякъде на Вашия уебсайт и го персонализирайте така, че да отговаря на бизнес стила Ви и започнете да получавате отзиви.

Приемайте предложения и следете прогреса им

Уверете се, че клиентите, които сами търсят помощ, разполагат с лесен начин за подаване на заявки (ако не са успели да намерят това, което търсят чрез наличните ресурси за самообслужване.)

Ресурси като клиентски портал им позволяват да управляват собствените си тикети и да проследяват напредъка и състоянието им.

undraw progress overview 2dik

LiveAgent има какво още да Ви предложи

Самообслужването е само върхът на айсберга на това, което LiveAgent може да предложи. Изведете Вашето обслужване на клиенти на следващото ниво, като използвате всички възможности и функции, предназначени да осигурят многоканална поддръжка и безпроблемно обслужване.

undraw email campaign qa8y

Ефективно управление на тикети

LiveAgent предлага мощни тикетинг функции – включително интелигентно разпространение на тикети, автоматизация на работния поток, управление на SLA, готови отговори, разделяне и обединяване на тикети, инструменти за екипна работа, отчитане и анализ. Поддържайте цялата си комуникация с клиенти от множество канали под един покрив и разрешавайте казусите бързо и ефективно.

Гласови и видео разговори

Въпреки бързото разпространение на самообслужването и дигиталните канали, огромен брой потребители все още предпочитат обслужването по телефона. LiveAgent включва вграден облачен кол център, който Ви позволява да обедините обажданията от Вашия уебсайт или стационарен телефон на едно място. Проектирайте персонализирани интерактивни гласови менюта, автоматизирайте маршрутизирането на обажданията, правете неограничени записи на разговори и още много.

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Чат в реално време

Дайте възможност на клиентите си да се свържат с Вас с няколко кликвания, като осигурите мигновено обслужване в реално време чрез чат . Приложението за чат на LiveAgent съчетава както общи, така и уникални функции, включително много опции за маршрутизиране и разпространение, активни покани за чат, онлайн наблюдение на посетителите, изглед към въвеждане в реално време и други.

Връзка със социалните мрежи

Свържете Вашия help desk с най-популярните канали w socialnite mrevi като Facebook, Twitter и Instagram. Можете лесно да наблюдавате и да отговаряте на всичките си съобщения, коментари и споменавания на маркaта, тъй като те се преобразуват в тикети. Управлявайте всичко от един екран и спестете ценното си време като не превключвате между няколко профила.

undraw social notifications ro8o

Защо решението на LiveAgent за help desk и самообслужване е най-подходящо?

Group 370 icon

Повече от самообслужване

Това е само едно гише за работа с клиенти във Вашата компания, със система за управление на тикети, онлайн чат, кол център и възможност за интеграция със социалните мрежи.

1st place icon

Най-коментиран и класиран на първо място

LiveAgent е най-коментираният и класиран на първо място help desk софтуер за малък и среден бизнес за 2019-2020. 

Statistic icon

Гъвкав и богат откъм функции

Оборудван е с над 179 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничени възможности за персонализиране според Вашите нужди.

undraw Savings dwkw

Софтуер за самообслужване на разумна цена

Без повече дългосрочни договори или скрити такси, LiveAgent осигурявва най-доброто качество за цената си и е с напълно прозрачни и честни условия, таксува Ви само при реално използване всеки месец. Възможностите за самообслужване ги има във всеки план с изключение на безплатния.

FAQ

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо