Софтуер за самообслужване на клиентите на достъпна цена без скрити такси. Оставете клиентите да си помогнат самостоятелно и намалете времето за реакция. LiveAgent също предоставя множество инструменти за управление на тикети и многоканална поддръжка.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Тъй като днешните потребители са станали по-взискателни и самостоятелни от всякога, самообслужването вече не е задължително за бизнеса. Всъщност 70% от потребителите предпочитат да търсят отговори онлайн, преди да се обърнат към отдела за обслужване на клиенти.
Със софтуера за help desk и самообслужване на LiveAgent, можете да разширите възможностите си за обслужване и да позволите на клиентите си да разрешават проблеми сами – 24/7, по всяко време и навсякъде. Когато предоставяте на клиентите си помощта, от която се нуждаят чрез самообслужване, правите голяма услуга както на тях, така и на Вашите служители.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Софтуерът за самообслужване дава на клиентите достъп до информация за продукти / услуги, намиране на отговори на техните въпроси и решаване на проблеми, без да взаимодействат със служител на компанията. Порталите за самообслужване могат да включват статии в базата знания, страници с често задавани въпроси (FAQ), ръководства за отстраняване на неизправности, видео уроци, форуми, подаване и проследяване на тикети и др.
90% от световните потребители очакват фирмите да предлагат онлайн портал за самообслужване, а софтуерният пазар за самостоятелно обслужване на клиенти се очаква да достигне 18,12 милиарда щатски долара до 2024 г.
Когато на клиентите се дава възможност да си помогнат самостоятелно нещата се подобряват за двете страни . Най- напредничавите бизнеси вече са запознати с многото преимущества на това да предлагаш на клиентите си опции за самообслужване.
Самообслужването подобрява ефективността и продуктивността и на служителите Ви. Вместо да губят време с незначителни и повтарящи се въпроси, могат да се съсредоточат върху важните заявки.
С денонощен достъп до правилната информация порталите за самообслужване повишават удовлетвореността, като предоставят на клиентите лесен начин да намерят решения в най-удобно за тях време.
Инвестицията в опции за самообслужване Ви помага да намалите административните разходи, тъй като практически разполагате с денонощно обслужване и това елиминира нуждата от наемане на допълнителен персонал .
Дайте на клиентите контрол над тяхното собствено обслужване. Дайте им възможност да видят статии в базата знания, да участват във форуми, да оставят обратна връзка, да изпращат и следят тикети – всичко това в един портал.
Настройте изчерпателна база от знания в 4 лесни стъпки. Предоставете на клиентите си цялата полезна информация, от която се нуждаят – ръководства, статии с инструкции, съвети за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и др. Клиентите ви могат лесно да се обърнат към тях след Вашето работно време и когато служителите Ви са офлайн. Създайте множество бази знания – всяка с уникален дизайн, настройки и съдържание случай, че Вашият бизнес продава няколко продукта или управлявате няколко търговски марки. Вашите вътрешни бази знания ще бъдат достъпни само за служителите Ви.
Научете повече
Разширете предложенията си за самообслужване с форум , който насърчава взаимодействието между Вашите клиенти и увеличава тяхната ангажираност с продукта. Насърчавайте клиентите си да си помагат, като си отговарят на въпроси, споделяте своите знания, решения, съвети и най-добри практики. Всеки запис във форума се трансформира в тикет, така че Вашите служители винаги могат да се намесят и да предложат помощ, ако е необходимо.
Знаете ли какви функции ценят най-много и искат да виждат във Вашите продукти клиентите? Нека разберат, че тяхното мнение има значение – позволете им да споделят отзиви и предложения , да гласуват за съществуващи предложения и да проследяват напредъка в изпълнението им. Поставете бутон за обратна връзка навсякъде на Вашия уебсайт и го персонализирайте така, че да отговаря на бизнес стила Ви и започнете да получавате отзиви.
Уверете се, че клиентите, които сами търсят помощ, разполагат с лесен начин за подаване на заявки (ако не са успели да намерят това, което търсят чрез наличните ресурси за самообслужване.)
Ресурси като клиентски портал им позволяват да управляват собствените си тикети и да проследяват напредъка и състоянието им.
Самообслужването е само върхът на айсберга на това, което LiveAgent може да предложи. Изведете Вашето обслужване на клиенти на следващото ниво, като използвате всички възможности и функции, предназначени да осигурят многоканална поддръжка и безпроблемно обслужване.
LiveAgent предлага мощни тикетинг функции – включително интелигентно разпространение на тикети, автоматизация на работния поток, управление на SLA, готови отговори, разделяне и обединяване на тикети, инструменти за екипна работа, отчитане и анализ. Поддържайте цялата си комуникация с клиенти от множество канали под един покрив и разрешавайте казусите бързо и ефективно.
Научете повече
Въпреки бързото разпространение на самообслужването и дигиталните канали, огромен брой потребители все още предпочитат обслужването по телефона. LiveAgent включва вграден облачен кол център, който Ви позволява да обедините обажданията от Вашия уебсайт или стационарен телефон на едно място. Проектирайте персонализирани интерактивни гласови менюта, автоматизирайте маршрутизирането на обажданията, правете неограничени записи на разговори и още много.
Дайте възможност на клиентите си да се свържат с Вас с няколко кликвания, като осигурите мигновено обслужване в реално време чрез чат . Приложението за чат на LiveAgent съчетава както общи, така и уникални функции, включително много опции за маршрутизиране и разпространение, активни покани за чат, онлайн наблюдение на посетителите, изглед към въвеждане в реално време и други.
Научете повече
Свържете Вашия help desk с най-популярните канали w socialnite mrevi като Facebook, Twitter и Instagram. Можете лесно да наблюдавате и да отговаряте на всичките си съобщения, коментари и споменавания на маркaта, тъй като те се преобразуват в тикети. Управлявайте всичко от един екран и спестете ценното си време като не превключвате между няколко профила.
Това е само едно гише за работа с клиенти във Вашата компания, със система за управление на тикети, онлайн чат, кол център и възможност за интеграция със социалните мрежи.
LiveAgent е най-коментираният и класиран на първо място help desk софтуер за малък и среден бизнес за 2019-2020.
Оборудван е с над 179 функции, повече от 40 интеграции и почти неограничени възможности за персонализиране според Вашите нужди.
Без повече дългосрочни договори или скрити такси, LiveAgent осигурявва най-доброто качество за цената си и е с напълно прозрачни и честни условия, таксува Ви само при реално използване всеки месец. Възможностите за самообслужване ги има във всеки план с изключение на безплатния.
Започнете безплатна пробна версия
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.