Дайте повече възможности на клиентите си с достъп до ресурси и преглед на запитвания
Създайте подробен, добре структуриран и удобен клиентски портал, който включва база знания, форуми и често задавани въпроси. Намалете времето и цената за комуникация с клиентите си като им предложите възможности за самообслужване и им дадете възможност да проверяват развитието на запитванията си без да се налага да се свързват с вас. С LiveAgent е лесно.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Софтуерът за портал за клиентско обслужване, още наричан софтуер за клиентски портал, ви позволява да споделяте информация с клиентите си. Уеб порталът за клиенти позволява на клиентите ви да достъпват сигурно статуса и историята на запитванията си, задълбочена информация за продукта/услугата, и други.
Сигурен клиентски портал като LiveAgent позволява на клиентите ви да проверяват статуса на запитванията си след като се впишат. Тъй като цялата комуникация с клиентите се преобразува в запитвания, клиентът ще намери всички подробности в т. нар. “запитване”. Благодарение на тази технология, клиентите не е нужно да се свързват с вас и да чакат обслужване от сътрудниците обслужване на клиенти.
Софтуерът за клиентско портал е усъвършенствано софтуерно решение за клиентско обслужване, което създава безпроблемно онлайт изживяване и повишава ангажираността на потребителите чрез форуми, формуляри за обрана връзка и интерактивна база знания.
Клиентското обслужване еволюира значително последните няколко години. Няма нужда да чакате известие по имейл, че проблемът ви е бил решен. Софтуерът за клиентски портал дава на потребителите достъп до информацията, от която имат нужда, без да чакат някой да се свърже с тях. Тези специализирани портали за обслужване също така позволяват на потребителите си да виждат минали запитвания, база знания, форум и предоставят опцията да дадат обратна връзка.
Онлайн порталът за самообслужване може да е специализирано място, на което клиентите ви да търсят подходящи статии в базата знания. Спрете да създавате Google документи, които да споделяте с клиентите си. Тези сложни дейности могат само да влошат ангажираността на клиентите ви.
Ресурсите за самообслужване като база знания, форуми и обратна връзка отклоняват често задаваните въпроси от сътрудниците клиентско обслужване и им позволява да се фокусират върху по-сложните запитвания от клиенти. Възползвайте се от нашия софтуер за клиентски портал, за да споделяте съобщения за нови функционалности и бележки по версиите и за да подобрите продуктивността на сътрудниците си незабавно.
Клиентският портал на LiveAgent съдържа база знания, форум и обратна връзка
Настройте клиентски портал и визуалните му елементи само с няколко клика. Създайте база знания и форум, така че клиентите ви да могат да си помогнат само и да обсъждат нови функционалности или предложения за подобрения.
LiveAgent прави клиентското обслужване милион пъти по-лесно. Сега времето ни за отговор е 26% по-кратко.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
В резултат сътрудниците ви ще получават по-малко запитвания и времето за отговор на клиентски запитвания ще бъде значително по-кратко.
Онлайн клиентският портал съхранява статиите в базата знания, постове във форума, както и обратна връзка и предложения от клиентите ви. Вижте повече…
Базата знания е една от ключовите функционалности на портала, която предоставя на клиентите лесен достъп до статии или често задавани въпроси. Вижте повече…
Форумът дава възможност на клиентите ви да си помагат един на друг като отговарят на въпросите си. Вижте повече…
Дайте възможност на клиентите ви да ви изпращат обратна връзка и препоръки. Създайте и поставете бутон за обратна връзка на сайта си. Вижте повече…
Използвайте всички функционалности на клиентския портал и осигурявайте обслужване на клиентите си дори когато сътрудниците ви са офлайн, с нашите достъпни цени.
Most Popular
Нека приемем реалността – клиентите ви винаги ще имат безброй въпроси, запитвания и желания. Времето е най-ценният ви ресурс и инвестицията в правилния актив може да даде значително предимство на бизнеса ви. Бизнесите губят милиони всяка година като отделят пари за неподходящи ресурси. Не бъдете едни от тях.
Очевидната ползва от клиентския портал е предоставянето на ефективно самообслужване на клиентите ви. Софтуерното решение за клиентски портал на LiveAgent обаче ви дава възможност също така да създадете вътрешна база знания за сътрудниците ви. Както вече споменахме, клиентският портал се състои от база знания и форум. И двете могат да бъдат създадени както за клиентите, така и за сътрудниците ви.
Подробната база знания може да е чудесен начин да споделите документи, с които да подпомогнете продължаващото обучение вътре в компанията. Освен това можете да споделите информацията чрез форум. Вътрешният форум може да бъде мястото, където да се обсъждат специфични теми, вместо чрез съобщения в други платформи. Като цяло, той създава по-добро взаимодействие в екипа и прави комуникацията на работното място лесна.
LiveAgent е обширна платформа с богат набор от функционалности, която предлага и портал за самообслужване. Вижте нашите истории на успеха и отзиви от потребители, за да разберете как LiveAgent може да подобри клиенското ви обслужване и да повиши удовлетворението на бизнес партньорите ви.
Настройте клиентския портал само с няколко клика. Създайте база знания и я адаптирайте към дизайна на компанията си без писане на програмен код. Само с няколко клика можете да генерирате форум за клиентите си, където те да обсъждат нови функционалности, да търсят помощ или да предлагат подобрения.
Формулярите за запитвания на LiveAgent позволяват на клиентите ви да се свържат с екипа ви за клиентско обслужване през клиентския портал. Какво е предимството от използването на този тип съобщения? LiveAgent може да съхранява и организира данните на клиентите чрез CRM система.
Следователно, всеки път когато клиентът се свърже чрез клиентския портал, сътрудникът разполага с допълнителна клиентка информация. В резултат може да предостави ефективно обслужване. Като цяло, това е умно решение за клиентски портал, което подобрява комуникацията с клиентите и вътрешните процеси по обслужването.
Очертали сме основните предимства на използването на софтуер за клиентски портал по-долу:
Да плащате на служител е по-скъпо отколкото да дадете възможност на клиентите си да намерят помощ в клиентския ви портал.
Дайте шанс на сътрудниците ви да прекарват по-малко време на телефона, в имейла и лайв чата, решавайки проблемите на клиентите.
Онлайн порталите дават лесен достъп на клиентите ви до помощта, от която се нуждаят.
Софтуерът за клиентски портал на LiveAgent може да се интегрира с множество канали за комуникация и предлага близо 200 функционалности.
Порталът за клиентско обслужване дава възможност на клиентите ви да намерят отговор на въпросите си в реално време без да се налага да се свързват с екипа за клиентско обслужване. Клиентският портал е на разположение 24/7 и съдържа полезна информация за неща като политики на компанията, фактури, доставки, поръчки и онлайн плащания.
Добрият клиентски портал подобрява качеството на взаимодействията между марката и клиентите ви като им предлага по-лесен достъп до информация.
Функционалностите на клиентския портал включват, но не само, самообслужване 24/7, възможност да го персонализирате и да добавите свой брандинг, лесно вграждане в сайтовете на компанията, достъп до извлечения и онлайн плащания, възможност да четете/записвате информация и възможности за персонализиран CSS стил.
Целта на уеб портала е да предостави една точна за достъп до необходимата информация като политики на компанията, фактури, плащания и статии с инструкции. Добрият уеб портал позволява на клиентите ви да намерят търсената информация сами, без да се налага да ви търсят за помощ.
Клиентският портал се използва за база знания със статии, форуми, предложения и обратна връзка. Освен това, той показва историята на предишните запитвания на клиента. В резултат на това клиентите могат да проверяват миналите си запитвания и при нужда да започнат чат.
В днешно време клиентите очакват сайтовете да имат възможност за самообслужване. Самообслужването вече е първият избор за търсене на нужната информация. Ако нямате клиентски портал/база знания, клиентите ви могат да отидат при конкурентите за секунди. Най-важните предимства на клиентския портал включват клиентско обслужване 24/7, увеличени продажби и повишено клиентско удовлетвоение.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни