Специално място за клиентите ви

Дайте повече възможности на клиентите си с достъп до ресурси и преглед на запитвания

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer Portal Software

Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал

Създайте подробен, добре структуриран и удобен клиентски портал, който включва база знания, форуми и често задавани въпроси. Намалете времето и цената за комуникация с клиентите си като им предложите възможности за самообслужване и им дадете възможност да проверяват развитието на запитванията си без да се налага да се свързват с вас. С LiveAgent е лесно.

Какво е софтуер за клиентски портал?

Софтуерът за портал за клиентско обслужване, още наричан софтуер за клиентски портал, ви позволява да споделяте информация с клиентите си. Уеб порталът за клиенти позволява на клиентите ви да достъпват сигурно статуса и историята на запитванията си, задълбочена информация за продукта/услугата, и други.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Как работи софтуерът за клиентски портал?

Сигурен клиентски портал като LiveAgent позволява на клиентите ви да проверяват статуса на запитванията си след като се впишат. Тъй като цялата комуникация с клиентите се преобразува в запитвания, клиентът ще намери всички подробности в т. нар. “запитване”. Благодарение на тази технология, клиентите не е нужно да се свързват с вас и да чакат обслужване от сътрудниците обслужване на клиенти.

Софтуерът за клиентско портал е усъвършенствано софтуерно решение за клиентско обслужване, което създава безпроблемно онлайт изживяване и повишава ангажираността на потребителите чрез форуми, формуляри за обрана връзка и интерактивна база знания.

Защо ви трябва клиентски портал?

Клиентското обслужване еволюира значително последните няколко години. Няма нужда да чакате известие по имейл, че проблемът ви е бил решен. Софтуерът за клиентски портал дава на потребителите достъп до информацията, от която имат нужда, без да чакат някой да се свърже с тях. Тези специализирани портали за обслужване също така позволяват на потребителите си да виждат минали запитвания, база знания, форум и предоставят опцията да дадат обратна връзка.

Онлайн порталът за самообслужване може да е специализирано място, на което клиентите ви да търсят подходящи статии в базата знания. Спрете да създавате Google документи, които да споделяте с клиентите си. Тези сложни дейности могат само да влошат ангажираността на клиентите ви.

Ресурсите за самообслужване като база знания, форуми и обратна връзка отклоняват често задаваните въпроси от сътрудниците клиентско обслужване и им позволява да се фокусират върху по-сложните запитвания от клиенти. Възползвайте се от нашия софтуер за клиентски портал, за да споделяте съобщения за нови функционалности и бележки по версиите и за да подобрите продуктивността на сътрудниците си незабавно.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Ефективен клиентски портал, подходящ за бизнеса ви

Клиентският портал на LiveAgent съдържа база знания, форум и обратна връзка

70% от клиентите предпочитат да потръсят отговорите преди да се свържат с екипа за клиентско обслужване

Настройте клиентски портал и визуалните му елементи само с няколко клика. Създайте база знания и форум, така че клиентите ви да могат да си помогнат само и да обсъждат нови функционалности или предложения за подобрения.

smiling woman with coffee

LiveAgent прави клиентското обслужване милион пъти по-лесно. Сега времето ни за отговор е 26% по-кратко.

black Martinus logo

Научете клиентите си да търсят решението на проблемите си сами

В резултат сътрудниците ви ще получават по-малко запитвания и времето за отговор на клиентски запитвания ще бъде значително по-кратко.

Self-service customer portal

Онлайн клиентският портал съхранява статиите в базата знания, постове във форума, както и обратна връзка и предложения от клиентите ви. Вижте повече…

Powerful knowledge base builder

Базата знания е една от ключовите функционалности на портала, която предоставя на клиентите лесен достъп до статии или често задавани въпроси. Вижте повече…

customer portal software by LiveAgent

Форумът дава възможност на клиентите ви да си помагат един на друг като отговарят на въпросите си. Вижте повече…

Дайте възможност на клиентите ви да ви изпращат обратна връзка и препоръки. Създайте и поставете бутон за обратна връзка на сайта си. Вижте повече…

Дсотъпен софтуер за клиентски портал

Използвайте всички функционалности на клиентския портал и осигурявайте обслужване на клиентите си дори когато сътрудниците ви са офлайн, с нашите достъпни цени.

$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Претоварен екип за обслужване на клиенти?

Нека приемем реалността – клиентите ви винаги ще имат безброй въпроси, запитвания и желания. Времето е най-ценният ви ресурс и инвестицията в правилния актив може да даде значително предимство на бизнеса ви. Бизнесите губят милиони всяка година като отделят пари за неподходящи ресурси. Не бъдете едни от тях.

Портал за служители за сътрудниците клиентско обслужване

Очевидната ползва от клиентския портал е предоставянето на ефективно самообслужване на клиентите ви. Софтуерното решение за клиентски портал на LiveAgent обаче ви дава възможност също така да създадете вътрешна база знания за сътрудниците ви. Както вече споменахме, клиентският портал се състои от база знания и форум. И двете могат да бъдат създадени както за клиентите, така и за сътрудниците ви.

Подробната база знания може да е чудесен начин да споделите документи, с които да подпомогнете продължаващото обучение вътре в компанията. Освен това можете да споделите информацията чрез форум. Вътрешният форум може да бъде мястото, където да се обсъждат специфични теми, вместо чрез съобщения в други платформи. Като цяло, той създава по-добро взаимодействие в екипа и прави комуникацията на работното място лесна.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Над 30 000 бизнеса няма как да грешат

LiveAgent е обширна платформа с богат набор от функционалности, която предлага и портал за самообслужване. Вижте нашите истории на успеха и отзиви от потребители, за да разберете как LiveAgent може да подобри клиенското ви обслужване и да повиши удовлетворението на бизнес партньорите ви.

knowledge base designs in LiveAgent

Адаптирайте външния вид към бранда си

Настройте клиентския портал само с няколко клика. Създайте база знания и я адаптирайте към дизайна на компанията си без писане на програмен код. Само с няколко клика можете да генерирате форум за клиентите си, където те да обсъждат нови функционалности, да търсят помощ или да предлагат подобрения.

Дайте възможност на клиентите ви да се свържат с вас с гъвкав формуляр за запитвания

Формулярите за запитвания на LiveAgent позволяват на клиентите ви да се свържат с екипа ви за клиентско обслужване през клиентския портал. Какво е предимството от използването на този тип съобщения? LiveAgent може да съхранява и организира данните на клиентите чрез CRM система.

Следователно, всеки път когато клиентът се свърже чрез клиентския портал, сътрудникът разполага с допълнителна клиентка информация. В резултат може да предостави ефективно обслужване. Като цяло, това е умно решение за клиентски портал, което подобрява комуникацията с клиентите и вътрешните процеси по обслужването.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Какви ползи можете да извлечете от клиентския портал?

Очертали сме основните предимства на използването на софтуер за клиентски портал по-долу:

Намалява а разходите за клиентско обслужване

Да плащате на служител е по-скъпо отколкото да дадете възможност на клиентите си да намерят помощ в клиентския ви портал.

Спестява време на сътрудниците ви

Дайте шанс на сътрудниците ви да прекарват по-малко време на телефона, в имейла и лайв чата, решавайки проблемите на клиентите.

Лесен достъп до информация 24/7

Онлайн порталите дават лесен достъп на клиентите ви до помощта, от която се нуждаят.

Всички канали за комуникация под един покрив

Софтуерът за клиентски портал на LiveAgent може да се интегрира с множество канали за комуникация и предлага близо 200 функционалности.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Related Articles to Софтуер за клиентски портал
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x