Управление за обслужването на клиенти
Стратегии за подобряване на клиентско обслужване и маркетинг в B2B индустрията с обновяване на системите, инвестиции в софтуер и използване на онлайн чат и социални медии.
Създаване на безпроблемно преживяване на услугата със софтуер за контактен център
Подобрете маркетинговите съобщения и задръжте клиентите с помощта на клиентския портал и хелп деск софтуер. Жив чат и CRM управление са важни за подобряване на клиентското обслужване.
Kustomer алтернатива - LiveAgent
Различни стратегии за подобряване на B2B клиентско обслужване включват реферален маркетинг и онлайн чат, без използване на социални медии. Безопасността и съвместимостта са също важни.
Имате спешна нужда от софтуер за запис на разговори?
Разнообразни стратегии и софтуерни решения могат да подобрят клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall и се използва от различни компании.
Искате да повишите скоростта си на отговаряне?
Една готова система за уеб хостинг, която предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Основните стратегии включват реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Софтуерът LiveAgent помага за подобряване на клиентското преживяване чрез жив чат и управление на CRM.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни