Прост, но мощен софтуер за клиентско обслужване.

Възползвайте се от силна автоматизация и мощни интеграции още днес.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Използват ни

Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване

Управлението на запитванията на клиентите може да бъде предизвикателство, особено ако взаимодействате с тях чрез множество комуникационни канали. Тук на помощ идва софтуерът за обслужване на клиенти. Той насочва цялата комуникация в един интерфейс, позволявайки на Вашия екип да поддържа невероятно ниво на обслужване.

LiveAgent е напълно оборудван софтуер за обслужване, който използва тикетинг система, за да обедини всички Ваши процеси. Благодарение на този софтуер ще бъде много по-лесно на Вашите служители да работят с клиенти, да проследяват техните заявки и да изграждат дългосрочни взаимоотношения с тях.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Slido green logo
analyze - illustration

Защо се нуждаете от софтуер за обслужване на клиенти

Най-важният фактор за изграждането на добри взаимоотношения с клиентите е ясната и ефективна комуникация. Днешните клиенти искат да се свържат с Вашата марка чрез всички канали: не само по телефон или имейл, но и онлайн чат, социални мрежи и SMS. Управлението на връзките с клиентите по всички тези канали може да бъде обезсърчително, особено ако имате много голям екип за поддръжка. Имейл съобщенията могат да се загубят или служителите да се объркат, особено ако клиентът изпраща една и съща заявка чрез няколко канала едновременно.

Софтурът за обслужване на клиенти като LiveAgent обединява всички тези канали в едно. Той предлага решение „всичко в едно“ обединяващо Вашите платформи ато help desk софтуер, чат, кол център, и социални мрежи. Това значително улеснява управлението на обслужването и ВИ позволява да се грижите по-добре за Вашите клиенти.

Защо се нуждаете от софтуер за обслужване на клиенти

Софтуерът за сервизна поддръжка Ви помага да разрешите някои често срещани проблеми:

Защо се нуждаете от софтуер за обслужване на клиенти

Закъснели отговори

Отговарянето на клиентите своевременно и ефективно е друго огромно предизвикателство за съвременния бизнес. Отговори, които са твърде закъснели, могат да влошат репутацията Ви сред клиентите.

Закъснели отговори

Сигурност

Като облачна система, софтуерът за обслужване има редица важни предимства, включително значително по-добри мерки за сигурност. Това е така, защото вместо да се запазват на физически твърди дискове, данните се съхраняват в Интернет.

Сигурност

Затруднения при сътрудничество

Тъй като комуникацията с клиентите обикновено се разпространява чрез голям брой канали, персоналът за обслужване на клиенти може да се затрудни . Софтуерът за обслужване улеснява съвместната работа, защото всички Ваши служители могат да видят точно какво се случва с всяка заявка.

Още причини да започнете да използвате софтуер за обслужване на клиенти

Без споделена система за управление на комуникацията с клиенти е изключително трудно да се оцени колко добре обслужвате клиентите си. Освен това системата ви позволява бързо да видите какво правите правилно и къде трябва да се подобрите.

live chat increases sales - icon

Управление на ефективността

С LiveAgent можете да наблюдавате цялата комуникация, протичаща между Вашия екип и клиентите. Можете лесно да забележите проблеми или да възнаградите служителя, който предоставя на клиентите Ви отлично обслужване.

Gear - icon

Бизнес решения

Софтуерът за обслужване е идеален за фирми от всякакви размери и отрасли. Използвайте го в:

Електронна търговия и услуги

-Пътуване и -Настаняване

-Маркетинг и тлекомуникации

-Развлечения

Многоканална комуникационна платформа

LiveAgent е многоканален софтуер за обслужване. Той използва уникална тикетинг система, която проследява заявките на клиентите, независимо от комуникационния канал, чрез който те се появяват. Това позволява на Вашите клиенти да се свържат с вас по начина, по който се чувстват най-комфортно, и гарантира, че екипът Ви никога няма да загуби заявките от клиенти. Също така позволява на персонала Ви бързо и лесно да прехвърля между различни комуникационни канали, така че да поддържате постоянен контакт с клиентите си.

Ако Вашите клиенти искат да се свържат с вас чрез кол център ,чат или имейл, LiveAgent дава тази възможност. Той дори включва социални мрежи , така че Вашият екип може непрекъснато да наблюдава всеки възможен начин, по който клиентите Ви си взаимодействат с компанията. 

online discussion - illustration
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат , тикетинг и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна обслужване на клиентите си.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Разширени функции

Направихме LiveAgent с оглед на удовлетвореността на клиентите. Софтуерът предлага набор от инструменти за управление на Вашето обслужване, обединени в един интерфейс.

Нашият софтуер за обслужване предоставя голяма стойност за цената си , особено предвид осезаемото въздействие, което подобрената удовлетвореност на клиентите може да окаже върху рентабилността на Вашата търговска марка.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Най-доброто за парите Ви

Ние сме много горди от рейтингите, които рецензенти дадоха на нашия софтуер за обслужване. LiveAgent е оценен като избор номер 1 от повече потребители от всеки друг доставчик.

Мобилно help desk приложение

Що се отнася до софтуера за обслужване, постоянната комуникация е от ключово значение. LiveAgent позволява на персонала Ви да взаимодейства с Вашите клиенти по много канали, както чрез настолни, така и чрез мобилни приложения.

Нашето специално приложение за Android и iOS се интегрира безпроблемно с Вашия профил и Ви позволява да обслужвате клиентите си, дори когато персоналът е отдалечен от работното си място.

LiveAgent mobile applications
connected world map

Напълно многоезичен

Най-добрият софтуер за обслужване трябва да Ви позволява да общувате с клиентите си на езика, на който те се чувстват най-удобно. LiveAgent предлага пълна многоезична поддръжка за повече от 40 езика.

Това означава, че Вашият екип може да използва родния си език, когато отговаря на запитвания и заявки на клиенти, и че клиентите Ви могат да потърсят помощ на своя език.

Функции, от които имате нужда

Без софтуер за обслужване управлението на комуникацията с клиентите може да стане много сложно. LiveAgent е създаден, за да даде на Вашата компания набор от ключови приспособления за опростяване на работните процеси, управление на множество комуникационни канали и в крайна сметка подобряване на връзката Ви с клиентите.

Чрез LiveAgent можете незабавно да превключвате между различни платформи, без да изпускате от поглед цялостната комуникация. Можете да автоматизирате честите и отнемащи време задачи и да приспособите Вашето обслужване към нуждите на Вашия сектор, като създадете уникални форми за контакт. Това обаче е само началото и ние непрекъснато усъвършенстваме нашия софтуер. Вече имаме повече от 179+ функции и над 40 интеграции .

task done - illustration

Повече от 21 000 бизнеса не могат да грешат

Ние сме много горди, че сме работили с някои от най-големите компании и марки в света, но също така от факта, че сме помогнали на над 20 000 малки фирми да подобрят своето обслужване.

Разгледайте нашите истории и препоръки, за да видите как LiveAgent може да ви помогне да управлявате Вашата услуга по-лесно.

feeling proud - illustration

LiveAgent се адаптира към Вашия бизнес

Най-добрият софтуер за обслужване се адаптира към Вашия бизнес, така че естествено, LiveAgent се предлага с разширени функции за персонализиране.

Използвайки нашия софтуер, можете да създадете решение, подходящо както за Вашите клиенти, така и за Вашия сектор. Можете също да използвате нашия софтуер, за да се напаснете, промените и увеличите капацитета на Вашият отдел за обслужване , докато Вашата компания расте.

Какво е софтуер за обслужване на клиенти?

Софтуерът за обслужване има за цел директно да се справи с едно от основните предизвикателства пред бизнеса днес. С толкова много комуникационни канали, достъпни за Вашите клиенти, от имейл до социални мрежи, може да бъде изключително трудно да се проследяват клиентските запитвания .

LiveAgent използва тикетинг система, за да обедини всички взаимодействия с клиентите на едно място, позволявайки на Вашия персонал безпроблемно да управлява и отговаря на заявките.

Софтуерът за обслужване обикновено се изгражда като SaaS услуга – защото този бизнес модел Ви предлага максимална гъвкавост, когато става въпрос за управление на обслужването. Софтуерът от този тип също използва облачно съхранение, за да гарантира, че Вашият персонал има мигновен достъп до всички данни, необходими за предоставяне на невероятно обслужване .

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Как да изберем правилният софтуер за обслужване на клиенти

Има много различни видове софтуер, но не всички са създадени еднакво. Както при вземането на всякакъв вид инвестиционно решение за Вашия бизнес, трябва внимателно да прецените ключовите функции, от които се нуждаете при обслужване.

Някои от най-важните фактори, които трябва да се имат предвид при избора на софтуер за обслужване на клиенти, са разнообразието от канали, които даден софтуер ви позволява да използвате, сигурността, както и предлаганите функции.

Сравнения на софтуера за обслужване на клиенти

В крайна сметка изборът на подходящия за Вас ще зависи от сектора, размера и специфичните нужди на вашия бизнес.

Като казахме, ние създадохме LiveAgent за бъдете възможно най-бързи, за да могат фирми от всякакви размери и отрасли да подобрят комуникацията с клиентите си. Ето защо на LiveAgent се доверяват някои от най-големите марки в света и от над 20 000 малки фирми при управлението на техните отдели за обслужване.

Men shaking hands - illustration

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Какво представлява софтуерът за обслужване на клиенти?

Софтуерът за обслужване на клиенти служи за управление на процесите, открива и свободни служители, които да помогнат на клиентите с техните запитвания.

Какви са предимствата на софтуера за обслужване на клиенти?

Предимствата на софтуера са; безпроблемни работни процеси, подобрено клиентско изживяване и съкратено време за реакция.

Какви са разликите между help desk софтуер и софтуер за обслужване на клиенти?

Help desk софтуера и софтуера за обслужване често са взаимозаменяеми. Има обаче и малка разлика. И двата се фокусират върху управлението на ИТ запитвания, но основната разлика е, че софтуерът за обслужване на клиенти предоставя повече функционалности за Вашите служители, като база знания и отчети.

Ресурси, свързани сСофтуер за обслужване на клиенти

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    ×
    Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

    Свободни сме в различни дни

    Насрочете демо