Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Защо ми е система за управление на оплакванията от клиенти?

Оплакванията от клиенти са сериозно предизвикателство на клиентското обслужване, срещу което трябва да се изправи всеки. Тъй като взаимодействията с клиентите включват докладването на проблеми и други притеснения, ключът към успеха е да знаете как да се справяте с тях.

Бизнесите могат (и трябва) да прилагат структуриран процес за разрешаване на проблеми при клиентските оплаквания. Ако успявате да разрешите правилно оплакванията, те могат да се превърнат в нова възможност. Ако разрешавате оплакванията по забележително добър начин, можете да си върнете доверието на клиента и да го задържите като клиент. Освен това, с правилните инструменти, можете да превърнете притесненията на клиентите в предимство. Например, можете да започнете да проследявате просбемите до “първоизточника” им и да разработите стъпки към елиминирането им в бъдеще.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
image person 3

Трябва ви софтуер за управление на оплаквания?

LiveAgent е софтуер за управление на оплакванията от клиенти с пълен набор от функции, който дава възможност на екипа ви да се справя с предизвикателствата ефективно и професионално. Той предоставя help desk приложение с всичко в едно, което обединява всичките ви канали за комуникация – имейл, лайв чат, обаждания и социални медии – в обща входяща кутия на компанията.

Колко са важни оплакванията

Ако оплакването е разрешено правилно, позитивната развръзка създава силна емоционална връзка с компанията или бранда – и така клиентът продължава да се връща обратно. Интересна статистика, която потвърждава това твърдение, твърди че хората са почти двойно по-склонни да разкажат за лош опит, отколкото за добър. Освен това, допълнително проучване разкрива, че трябват 12 позитивни преживявания, за да компенсират едно лошо.

Да можете да превърнете потенциално разочароваща ситуация в позитивно преживяване за клиента е критична част от клиентското обслужване. Затова е важно да дадете на служителите си всички интрументи, които им трябват, за да предоставят отлично клиентско обслужване.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Използвайте софтуер за управление на оплакванията от клиенти

Софтуерът за управление на оплакванията от клиенти се използва, за да се справяте с лекота с проблемите на клиентите. Той дава възможност на екипа за клиентско обслужване да пази информация за оплакванията на клиентите и да категоризира и проследява оплакванията от начало до край.

Софтуерът използва множество критерии, за да приоритизира оплакванията, да известява членовете на екипа и да разпределя ресурсите за разрешаване на проблеми. Също така пази записите за бъдещи разследвания и допълнителен анализ.

Ключовите функционалности накратко

Изборът на система за управление на оплакванията от клиенти, която отговаря на нуждите на компанията ви, може да отнеме много време. Различните доставчици на услуги може да ви предложат напълно различен набор от функционалности и разнообразни модели на работа, криещи се зад сходни твърдения. Как да намерите правилното решение бързо?

Има няколко важни неща, които да проучите относно системата за управление на оплаквания преди да вземете решение. За ваше удобство сме направили списък с основните функционалности за управление на оплаквания, които трябва да има един добър софтуер.

Group 370 icon

Многоканално решение

Правилната система за управление на оплаквания трябва да ви дава възможност да осигуряване безпроблемно и последователно обслужване чрез всички канали (телефон, лайв чат, имейл и социални медии).

Email icon

Категоризация и приоритизиране

За да сте сигурни, че сътрудниците могат ефективно да обработят голямо количество клиентски запитвания без да влошат качеството и скоростта на разрешаването им, модерните съвременни системи използват автоматично разпределение и приоритизация на база на набор от параметри (източник, тема, категория и други)

Statistic icon

Централизирано управление

За да предоставите бепроблемно клиентско обслужване, е важно всичките ви бележки да са на едно място и да имате въжможност да виждате и управлявате цялата информация и комуникация с клиента.

Допълнителни ползи

Използването на правилното решение за управление на оплакванията може да донесе допълнителни ползи. Някои от тях, като по-високия процент затворени оплаквания, могат да имат почти незабавен ефект върху работния процес и продуктивността на служителите. Други, като практическата информация и положителния имидж на бранда – могат да бъдат считани за дългосрочни предимства, справящи се със стратегически проблеми на бизнеса.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

По-висок процент затворени оплаквания

Ако клиентите трябва да повтарят информацията относно проблемите си когато използват различен канал за комуникация, това може да ги изнерви. Ако обаче отделът ви за клиентско обслужване има всички данни и цялата комуникация, събрани на едно място, ще има всичко необходимо, за да се справи с проблемите на клиента.

Чрез софтуера за управление на оплаквания сътрудниците обслужване на клиенти имат много по-задълбочено разбиране за оплакването на клиента и подхождат към клиента по подходящ начин. Когато имат цялата информация на един клик разстояние, могат да разберат каква е първопричината за проблема и бързо да проверят прогреса/статуса преди клиента да сподели каквито и да е подробности.

Ефективно сътрудничество

Предоставянето на достъп до информацията за затвореното оплакване на всички участващи улеснява сътрудничеството между хора от различни екипи. Като споделя цялата информация с всички и дава възможност на служителите да работят заедно за разрешаване на проблема, софтуерът за управление на оплаквания гарантира, че комуникацията е централизирана и информацията може да бъде достъпена бързо и лесно.

Close More
undraw report mx0a

Практическа информация

Освен повишаването на продуктивността в резултат от използването на система за управление на оплакванията, софтуерното решение трябва да предлага пакет за доклади и анализи с богата функционалност. С тази функционалност виждате обобщение за представянето на екипа ви за клиентско обслужване и рабирате кои са проблемните области на бизнеса ви. Ще можете да набележите стъпките за подобряване и да видите основните начини, по които се използва услугата.

По-силен имидж на компанията

Успешното разрешаване на оплаквания от клиенти води до лоялност към бранда и редовни клиенти. И дори по-важното е, че ефективната комуникация с клиентите създава емоционална връзка, която устоява и създава положителен имидж на компанията, на брандовете и продуктите й. В този смисъл инвестицията в система за управление на оплакванията води до по-добра репутация, по-продължително задържане на клиентите и повече препоръки от уста на уста, които са от съществена важност за дългосрочния успех на компанията.

undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Правим управлението на оплаквания лесно

LiveAgent предлага софтуерно решение с всички необходими функции, създадено, за да разрешавате ефективно оплакванията от клиенти. С LiveAgent, екипът ви има правилните интрументи, за да се справя с предизвикателствата професионално чрез бърз и безпроблемен процес, осигурен от комуникационна технология от най-ново поколение.

Ако търсите най-добрият софтуер за управление на оплаквания, за да създадете и да поддържате възможно най-добрата среда за отлично клиентско обслужване в компанията си, опитайте LiveAgent. LiveAgent е софтуерът с най-много отзиви и №1 help desk софтуер според SMB за 2020 г. Започнете 14-дневен тест период още днес и направете дори и най-капризните си клиенти щастливи и лоялни. Не се изисква кредитна карта.

Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предлагаме отлично обслужване на клиентите си.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Online Complaint System FAQ

Какво представлява системата за управление на оплаквания от клиенти?

Системата за управление на оплаквания от клиенти е help desk софтуер, който помага на сътрудниците ви да се справят успешно с проблемите на клиентите. Освен това, софтуерът позволява на сътрудниците да отговарят на запитвания от клиенти през множество канали, използвайки един единствен интерфейс, намалявайки времето за отговор.

Как да следя оплакванията от клиенти?

Help desk sсофтуерът комбинира и свързва множество платформи. По този начин можете лесно да следите оплакванията от клиенти. Например, като свържете Twitter с help desk приложението си, ще получавате ново запитване всеки път когато компанията ви е спомената в tweet.

Как да разреша оплакването в три стъпки?

Първата и най-важна стъпка е да слушате. Не прекъсвайте клиента и го изслушайте внимателно. Следващата стъпка е да се извините за неудобството и да се съгласите с клиента ако е прав. Не се опитвайте да лъжете. Прозрачността е ключова когато обслужвате оплаквания. Третата стъпка е да го уверите, че ще му помогнете. Дори ако смятате, че не можете да му помогнете, пак можете да му предоставите необходимата информация, да го прехвърлите към друг отдел или да намерите алтернативно решение. Всички тези варианти могат да помогнат.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо