WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е WhatsApp?
WhatsApp е една от най-популярните платформи за обмен на съобщения, налични на пазара. Позволява на потребителите да се обаждат, да изпращат съобщения и да споделят файлове, използвайки достъпа си до интернет. Приложението е безплатно за iOS, Android, Windows, Mac OS и е налично и като уеб приложение, достъпно чрез браузър. Утвърдено е както като потребителско приложение, така и като приложение за бизнес цели.
Нашата интеграция с WhatsApp ви позволява да интегрирате профила си в WhatsApp със системата за управление на запитвания LiveAgent и да го използвате като канал за комуникация с клиентите си. Отговорът на съобщения от клиенти в WhatsApp е бърз и ефективен начин за обработка на запитванията им и предоставяне на удобно обслужване на всеки клиент. Тази интеграция е налична за потребители с Twilio VoIP и 360dialog.
Как да използвам интергацията с WhatsApp?
LiveAgent свързва вашите профили в WhatsApp и ги интегрира в хелп деск системата. След това събира всички разговори в WhatsApp и ги превръща в запитвания, които можете лесно да достъпите в универсалната си входяща кутия. Тази функция е отлична, защото можете да я използвате с много от другите ни основни и разширени функции. Благодарение на това можете да подобрите работните си процеси, да осигурите по-бързи отговори, да подредите съобщенията от клиенти и да разрешавате запитванията им много по-бързо.
Какви са предимствата от използването на интеграцията с WhatsApp?
- Конкурентно предимство
- По-висока клиентска удовлетвореност
- Удобен канал за обслужване
- Удобен за бързо разрешаване на по-прости запитвания
Поддръжка в WhatsApp чрез LiveAgent.
Вместо да използвате служебния си телефон или уеб приложението на WhatsApp, за да отговаряте на запитванията от клиенти, може лесно да интегрирате WhatsApp с LiveAgent и да го превърнете в ефективно бизнес решение. Можете да отговаряте на всяко запитване от клиенти директно чрез системата за управление на запитвания и да осигурите отлично потребителско изживяване, точно като във всеки друг канал.
Нашата интергация с WhatsApp ви позволява да свържете безпроблемно WhatsApp с номер в Twilio със системата за управление на запитвания LiveAgent. Така всяко входящо съобщение в WhatsApp ще бъде добре подредено във входящата ви кутия под формата на лесни за разрешаване запитвания. Интеграцията на профилите ви в WhatsApp може да ви помогне да организирате комуникацията си и да я съхранявате на едно място с останалите съобщения от клиенти, благодарение на нашия хибриден поток на съобщенията.
Интеграцията с WhatsApp работи добре с други функции за обработка на запитвания, като етикети, бележки или разделяне на запитвания. Можете дори да използвате правила за автоматизация, за да автоматизирате работния си процес, както и шаблони за отговор, за изпращате готови съобщения. WhatsApp ограничава своята бизнес интеграция само до съобщения, без възможност за обаждания. Всички отговори на съобщения трябва да се извършват в рамките на 24 часа. Когато изтекат 24 часа, можете да отговаряте на съобщения в WhatsApp само с предварително одобрени шаблони.
Как да интегрирам WhatsApp с LiveAgent
Първо отидете в своя акаунт в LiveAgent и отворете Конфигурация. Изберете WhatsApp в лявия панел и активирайте функцията.
Сега изберете WhatsApp номера в левия панел и добавете нов номер. Въведете данните от профила си в Twilio или 360dialog и запазете настройките. Готово! Вашият бизнес профил в WhatsApp вече е интегриран с LiveAgent.
- Вече можете да получавате запитвания чрез WhatsApp и да им отговаряте директно в системата за управление на запитвания LiveAgent. Интеграцията работи добре с функции като прехвърляне на запитвания, разрешаване или разделяне на запитвания.
Готови ли сте да пробвате интеграцията ни с WhatsApp?
Нека заедно подобрим клиентското ви обслужване. Започнете с LiveAgent днес с нашия безплатен 14-дневен тестов период и вижте колко е лесно да управлявате комуникацията си в WhatsApp през нашата система.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 14-day trial and improve your help desk today!
Frequently Asked Questions
Какво е WhatsApp?
WhatsApp е едно от най-популярните приложения за обмен на съобщения, използвано от милиони потребители по целия свят. Често се използва за лична комуникация, но също така намира своето място и в бизнес средите за целите на бизнес комуникацията. WhatsApp набира все по-голяма популярност и като канал за обслужване на клиенти.
Как да интегрирам WhatsApp с LiveAgent?
WhatsApp може лесно да се интегрира с LiveAgent чрез настройките на вашия хелп деск в LiveAgent. Всичко, което ви трябва, е профил в LiveAgent и номер от Twilio с WhatsApp интеграция. След това просто въведете данните си и свържете профила си със системата за управление на запитвания.
Защо е важно обслужването на клиенти чрез WhatsApp?
Предоставянето на обслужване на клиентите чрез WhatsApp е често недооценен начин за наистина бързо клиентско обслужване. WhatsApp е достъпен на всеки модерен телефон, лесен е за използване и изключително удобен за клиентите по целия свят. Той подпомага по-бързата комуникация, което може да бъде полезно за решаване на не много сложни проблеми и за скоростно клиентско обслужване.
Какви са ползите от интергацията с WhatsApp?
Една от основните ползи е конкурентното предимство, защото не всеки бизнес използва WhatsApp като канал за клиентско обслужване, въпреки нарастващата му популярност. Другите предимства са по-високата клиентска удовлетвореност благодарение на бързите отговори и удобната употреба. Ползите за операторите се крият в нашата система за управление на запитвания, която им позволява да използват други функции за запитвания, предлага хибриден поток на съобщенията и гарантира по-бързи отговори.