Какво представлява интеграцията?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Компаниите използват различни приложения ежедневно. Тези инструменти и приложения са създадени, за да спомагат извършването на ежедневните задачи на компанията. Колкото и да са полезни, те могат да отнемат много време, заради превключването между приложенията. LiveAgent е софтуер за клиентска поддръжка, който дава възможност на екипа ви за обслужване на клиенти да работи от един интерфейс. Въпреки че служителите получават всички запитвания на клиентите в един софтуер, те трябва да използват и други приложения. Ето защо LiveAgent ви предлага възможности за интеграция и си сътрудничи с други компании за разширяването на опциите на системата на LiveAgent. С помощта на интеграциите, служителите ви от отдела за поддръжка, могат да работят от един софтуер, предлагащ им всички необходими инструменти.
Ползи на интеграциите:
- По-малко разходи за ресурси – като повече служители за обслужване на клиенти
- Автоматизация на работните процеси
- Осигуряване на по-добър клиентски опит
- Доволни служители от екипа за клиентска поддръжка
- Лоялни клиенти
- Възможност за споделяне на данни
Как можете да използвате интеграциите в LiveAgent?
Интеграциите подобряват работата на системата на LiveAgent. Те могат да свързват различни инструменти. И да подобряват ежедневната ви работа като цяло.
След като се регистрирате и запознаете с ръководството за начинаещи, можете да започнете да използвате LiveAgent. Интеграциите на LiveAgent могат да бъдат открити под различни форми. Могат да представляват вградени функции на LiveAgent или проста да става въпрос за активиране на разширение. Повечето от интеграциите на LiveAgent са вградени или могат да бъдат открити в Конфигурации – Система. Друга част от интеграциите можете да откриете в списъка с интеграции на LiveAgent с указания за инсталиране.
За да научите повече за определени интеграции, прочетете прегледа на интеграциите на LiveAgent.
Какви са разходите за интеграции в системата на LiveAgent?
LiveAgent предлага 3 абонаментни плана. Всички те ви предлагат много функции, част от които се заплащат допълнително. Но API и интеграциите са включени във всеки абонаментен план, без да е необходимо да плащате допълнително.
- Абонамент Тикет – $15 на служител
- Абонамент Тикет+чат – $29 на служител.
- Абонамент All-inclusive за $39 на служител
LiveAgent ви предлага 14-дневен безплатен пробен период за всеки един от абонаментните планове. Ако все още не можете да вземете решение след изтичането на това време, ви предлагаме и безплатен акаунт без ограничения.
Ако искате да научите повече за допълнителните функции, включени към всеки абонаментен план, прочетете Ценовата ни политика.
Преглед на интеграциите на LiveAgent
Известия в Slack
Slack е добре позната платформа, използвана от компаниите най-вече за вътрешни разговори. LiveAgent предлага интеграция на известията в Slack, за да сте сигурни, че служителите ви винаги са в крак със запитванията на клиентите ви. LiveAgent позволява на служителите ви да работят от един интерфейс. Но когато служителите ви са заети с различни задачи, лесно могат да забравят за някои тикети.
Разполагайки с тази интеграция, на служителите ви няма да се налага да използват Slack. Те просто ще получават известия и ще могат да отговарят от Slack по всяко време. Ако имате приложението на Slack на телефона си, можете да отговаряте на запитванията на клиенти в LiveAgent от устройството си. А можете да отговаряте на тикетите от телефона си чрез приложението на LiveAgent.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – Известия в Slack.
API
Интеграцията на API (приложно програмен интерфейс) помага 2 приложения да “общуват” помежду си. По този начин можете да свързвате инструментите, програмите си и още!
Ако искате да научите повече за различните действия на API, прочетете LiveAgent – API.
Zapier
Zapier е онлайн инструмент за автоматизация, който ви помага да свързвате приложения. Например да прехвърляте данни лесно и бързо. LiveAgent работи с Zapier. Затова , ако вече имате регистрация на Zapier, лесно можете да се свържете с LiveAgent. Искате да прехвърлите контакти до таблото си за управление в Trello? Няма проблем, само ги интегрирайте и сте готови за работа! Разгледайте интеграцията, за да видите всички възможности.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – Zapier.
Имейл маркетинг
Имейл маркетингът е изключително важна част от работата на много компании. Може да ви помогне по много начини. Например за създаването на много лидове, за създаването на общности и за връзка с клиентите ви, както и много други. С възможните интеграции на инструменти за имейл маркетинг във вашия LiveAgent, можете винаги да бъдете във връзка с клиентите си, да им предлагате страхотни сделки или просто да ги помолите за отзиви, за да подобрите качеството на предлаганите от вас услуги. Всички тези маркетингови интеграции могат да бъдат активирани чрез разширения в LiveAgent. Ето списък с интеграциите, в който можете да откриете кои интеграции с инструменти за имейл маркетинг предлагаме в момента.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – Имейл маркетинг.
Управление на плащанията
Софтуерът за клиентска поддръжка като LiveAgent е полезен по много причини. Можете да отговаряте на тикети от всички платформи в един софтуер. Екипът на LiveAgent иска да осигурява максимално добър клиентски опит, за това предлагаме възможности за интеграция за управляване на плащанията. Обслужването на клиентите често може да бъде трудно. А вие се опитвате да им помогнете бързо и своевременно.
Затова интеграцията на управлението на плащанията може да помогне да възстановите платена сума на клиента, да начислите суми за плащане, да проследите плащанията и много други от един интерфейс. Всички интеграции за управление на плащанията са достъпни в раздела Разширения на LiveAgent. Ето и списък с интеграциите, в който можете да видите какви интеграции за управление на плащанията предлагаме в момента.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – Управление ва плащанията.
Електронна търговия
Компанията ви купува/продава стоки или услуги? LiveAgent ви позволява да интегрирате някои инструменти за онлайн магазина си. Електронната търговия привлича много нови клиенти ежедневно. Затова те трябва да бъдат обслужвани ефективно. Благодарение на интеграциите за електронна търговия на LiveAgent можете лесно да направите бизнеса си по-печеливш. Например можете да влияете върху решенията на клиентите интегрирайки бутона за чат на живо, който клиентите да използват по време на процеса на покупка. Ето списък с интеграциите, от който можете да видите какви интеграции за електронна търговия предлагаме в момента, както и инструкции за инсталирането им.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – Електронна търговия.
CRM система
CRM системата е стратегия, от която трябва да се възползва всяка една компания. Тя спомага задържането на клиентите, клиентската удовлетвореност и като цяло подобрява взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent ви осигурява страхотна система за управление на взаимоотношенията с клиенти. Можете лесно да организирате и съхранявате данни за клиентите си в LiveAgent. Ако искате да увеличите възможностите на LiveAgent, ви предлагаме чудесен набор от интеграции свързани с CRM. Ето и списък с интеграциите, в който можете да откриете наличните към момента интеграции свързани с CRM системата, както и инструкции за инсталирането им.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – CRM система.
CMS система
CMS системата (система за управление на съдържанието) е интеграция, поддържаща създаването на съдържанието ви. LiveAgent ви предлага удобен за работа редактор – WYSIWYG (получавате това, което виждате). Да, с него наистина се работи толкова лесно! Всеки в компанията ви ще може да използва този редактор за създаване на съдържание. LiveAgent предлага и голямо разнообразие от шаблони за имейл съобщения, за да можете лесно да поддържате връзка с клиентите си. Освен това можете да разширите възможностите на вашата CMS система в LiveAgent, добавяйки бутони за чат на живо във всяка една поддържаща CMS система. Ето и списък с интеграциите, в който можете да откриете какви интеграции за CMS системата предлагаме в момента, както и инструкции за инсталирането им.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – CMS система.
Управление на проекти
Всяка една компания си има цели, но без подходящото управление на проектите, постигането им може да се превърне в хаотичен процес. Затова правилното управление на проектите може да създаде ясна схема за работа на служителите ви. Това води до успешното постигане на зададените цели на компанията. LiveAgent ви предоставя тази интеграция, за ви помогне да постигате целите си последователно. Ето списък с интеграциите, в който можете да откриете предлаганите в момента интеграции за управление на проекти, както и инструкции за инсталирането им.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – Управление на проекти.
Инструменти за съвместна работа
Инструментите за съвместна работа са необходими за всяка една компания. С помощта на тези инструменти екипът ви може да общува по-ефективно и без излишни прекъсвания в рамките на деня. Ползвайки такъв инструмент, вие създавате ефективна среда, която помага на служителите ви да поддържат връзка, без това да прекъсва работния процес. Затова свързването на LiveAgent с такива инструменти прави работния процес на служителите ви по-ефективен и резултатен, като същевременно те са в крак с всички споделени актуализации/новини/задачи. Ето и списък с интеграциите, в който можете да откриете инструментите за съвместна работа, които предлагаме в момента, както и инструкции за инсталирането им.
Ако искате да научите повече за тази функция, прочетете LiveAgent – Инструменти за съвместна работа.
Разширения за пренос на данни
Вероятно се чудите дали да преминете към системата на LiveAgent, заради преноса на цялата информация от настоящата ви система за клиентска поддръжка. Не се тревожете, LiveAgent създаде специални разширения за пренос на данни. Разширенията за пренос на данни ви помагат да прехвърлите цялата си важна информация от предходния софтуер за обслужване на клиенти към LiveAgent. Всички разширения за пренос на данни са достъпни в раздела Разширения на LiveAgent. Ето и списък с интеграциите, в който можете да видите какви интеграции на разширения за пренос на данни предлагаме в момента..
Ако искате да научите повече за данните, които искате да прехвърлите, прочетете LiveAgent – Разширения за пренос на данни.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
The TEXT provides an overview of marketing strategies, focusing on customer-centric approaches and data-driven decision making. It also highlights the challenges in the digital landscape. LiveAgent software improves customer service through segmentation and margin retention, with investments being crucial. It offers referral marketing and online chat for B2B industries. LiveAgent and Dealer channels provide contact options and support for car dealerships, emphasizing the importance of personalization and employee training.
Създаването на добре подредени статии във външни/публични бази знания може да предпази компаниите от загуба на клиенти. Клиентите искат бърз и лесен достъп до необходимата им информация, а мултибазите със знания и удобният WYSIWYG редактор на LiveAgent могат да им осигурят това. Такива инструменти са полезни не само при организирането на информацията, но и при диференциране на съдържанието на няколко бранда или компании.Ако статиите в базата знания не са добре подредени, клиентите могат да се обръщат към конкуренцията или към екипа за обслужване на клиенти, което е неприятна ситуация.
Прехвърляте се от Customerly към LiveAgent?
LiveAgent предлага широка гама от функции и възможности за интеграция, подходящи за малки и големи компании. Преминете към LiveAgent и подобрете своето клиентско обслужване.
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
LiveAgent предлага софтуер за клиентска поддръжка и комуникация, включващ функции за безопасност и управление на тикети от различни източници.