Правилният хелп деск софтуер
за всеки стартъп

LiveAgent е специализиран многоканален хелп деск софтуер, подходящ за компании с всякакви размери.

Използват ни

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Управлявайте комуникацията си
на едно място

Нашата система за управление на запитвания се справя с всичко – имейли, лайв чат, телефонна централа, социални медии, приложения за обмяна на съобщения и клиентски портал с база знания

LiveAgent - multichannel help desk

Предимствата на използването на LiveAgent
за стартъпа ви

Отличен хелп деск софтуер, предлагащ разнообразие от инструменти за по-лесно общуване с клиентите

Доволни клиенти

Подобрено общуване с клиентите

Нашата система за управление на запитвания може да ви помогне с управлението на всички канали за клиентско обслужване през едно табло, за да осигурите ефективно обслужване. Отговаряйте по-бързо на запитванията на клиентите, направете клиентите си по-щастливи и създайте лоялна клиентска база за стартъпа си. LiveAgent предлага много функционалности, които да ви помогнат да подобрите продуктивността си и да автоматизирате задачите, за да спестите време.

Бизнес успех

По-бърз растеж

Осигуряването на отлично клиентско обслужване от самото начало може да ви помогне да получите по-добра обратна връзка от клиентите, да създадете лоялни клиенти и да станете по-успешни. Подобрете продажбите си и надхвърлете очакванията на клиентите си с нашата добавка за лайв чат и я използвайте, за да помагате. Даването на правилната информация може да насърчи клиентите ви да направят покупка.

Познаваемост на бранда

По-широк обхват и по-интелигентен маркетинг

LiveAgent може да помогне на всички аспекти на маркетинговата ви комуникация. Изпращайте лесно бюлетин благодарение на шаблоните за имейли и сегментацията на клиентите или използвайте интеграцията ни със социалните медии, за да обработвате запитванията на клиентите. Интегрирайте Facebook, Instagram, Twitter, Viber или WhatsApp и увеличете онлайн общността си.

Improve agent's productivity with LiveAgent's canned responses

Продуктивност на служителите

Ефективен работен процес за служителите

Няма нужда да увеличавате работния ден, за да оговаряте на запитванията от клиенти след работно време. Ефективните инструменти на LiveAgent ще ви помогнат да се справите с входящите запитвания и да спестите ценно време. Подобрете пътя на клиента офлайн благодарение на портала за самообслужване и отговаряйте на простите запитвания с готови отговори.

Какво може да предложи LiveAgent на бизнеса ви?

Вижте какво получавате когато решите да използвате LiveAgent като основен хелп деск инструмент в стартъпа си.

Многоканален
хелп десн

Управление на запитвания с имейли, чатове, обаждания, клиентски портал и социални медии – Facebook, Twitter, Instagram и Viber

Функции и
интеграции

Възползвайте се от над 130 функции за продуктивност и над 190 интеграции с друг полезен софтуер

Клиентско обслужване
24/7

Свържете се с нас 24/7 по имейл, телефон или лайв чат винаги, когато имате нужда от помощ. Можете също така да разгледате клиентския ни портал

Разумни
цени

Цените ни няма да съсипят бюджета ви. Изберете един от трите ни плана и вземете правилния набор от инструменти за бизнеса си.

Вземете ексклузивната ни сделка за стартъпи

Условия, за да се възползвате от специалната ни сделка за стартъпи:

  • Трябва да сте нов клиент на LiveAgent
  • В етап на финансиране Angel, Pre-seed, Seed или Series A
  • Компанията ви е с до 40 служители
  • Компанията ви е с годишни приходи до $1 млн
  • Трябва да сте стартъп за дигитални/онлайн услуги

Ето какво получавате със специалната ни сделка за стартъпи:

  • Безплатни 6 месеца от нашия план Всичко-в-едно за 40 потребители
  • Отстъпка за един от плановете ни в следващите 6 месеца

$49

на месец

Всичко-в-едно

Всичко от Запитвания + чат, плюс:

  • Поддръжка на телефонна централа
  • Видео обаждания
  • Автоматизирана система за гласови отговори (IVR)
  • Разпределяне на обаждания и прехвърляне
  • Хардуерен IP телефон
  • Неограничен запис на обаждания

Специална оферта за стартъпи

$0

за 6 месеца

план Всичко-в-едно

Над 190 интеграции със CMS и платежни портали с LiveAgent

Интегрирайте, автоматизирайте, иновирайте

Сценарии за употреба

Идеален за всяка употреба и всеки случай

LiveAgent е отличен софтуер за клиентско обслужване за стартъпи във всеки тип ниша. Без значение дали имате нужда да подобрите времето за отговор, да осигурите повече възможности за комуникация за екипите си за продажби или просто да разширите бизнеса си, LiveAgent е насреща. Разгледайте как можете да използвате LiveAgent, за да подобрите разнообразни области от бизнеса си.

Защо много компании преминават към
хелп деск софтуер

Разгледайте някои от най-важните причини за това компаниите да преминават към хелп деск софтуер.

Повече клиенти

По-доброто клиентско обслужване привлича повече клиенти чрез реклама от уста на уста. Повечето клиенти биха препоръчали компания на приятел след положително изживяване. Разширете клиентската си база с помощта на препоръки от лоялни клиенти.

  • Осигурете положително изживяване и получете по-добра обратна връзка
  • Разширете базата си от лоялни клиенти благодарение на чудесно обслужване с LiveAgent

Разгледайте още данни

Chart

77 %

препоръчват бизнеси с отлично обслужване

Разширете клиентската си база с LiveAgent. Повечето клиенти биха препоръчали компания на приятел след като са имали положително изживяване с клиентското обслужване.

По-добри приходи

Използвайте платформата си, за да повишите продажбите като предложите отлично клиентско обслужване, помощ при покупка и препоръки за избор. Клиентите ви ще са ви благодарни за качественото обслужване и много по-склонни да похарчат парите си при вас когато усещат помощта ви.

  • Улеснете пътя на клиента и подобрете обслужването
  • Продавайте повече на клиентите си и повишете приходите

Разгледайте още данни

Chart

86 %

от клиентите плащат повече за отлично обслужване

LiveAgent може да ви помогне да повишите приходите си. Повечето клиенти са склонни да похарчат повече ако в замяна получат чудесно клиентско изживяване.

Повишено задържане на клиентите

Доволните клиенти, които получават надеждно обслужване от любимите си компании, са по-склонни да купят отново от тях. LiveAgent може да ви помогне да подобрите задържането на клиентите и да изградите силна клиентска лоялност около всеки наличен канал за комуникация.

  • Заемете силна позиция на пазара и изпреварете конкурентите си
  • Помагайте на клиентите да намират решения и изградете силно чувство на лоялност към бранда си

Разгледайте още данни

Chart

96 %

от клиентите смятат, че клиентското обслужване е важно

Изградете клиентска лоялност благодарение на чудесно обслужване с функциите на LiveAgent. Почти всички клиенти смятат клиентското обслужване за важно когато избират на кой бранд да бъдат лоялни.

Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което предлагаме, с 14-дневен безплатен тест период

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Спестете повече без компромиси

Не плащайте прекалено много за ключовите функции, с които да повишите продуктивността на служителите си. Сравнете хелп деск софтуера на LiveAgent с алтернативни варианти и вижте колко можете да спестите без значение от размера на компанията.

Отзиви

Вземете LiveAgent и се присъединете към 7 000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Най-доброто за парите ви

Избрахте внимателно функциите в нашите ценови планове, за да можете да изберете най-достъпния план с най-доброто съотношение цена-качество. Плащайте само за това, което използвате, без да надхвърляте бюджета си.

14 дни тест период
Не се изисква кредитна карта
и още много
$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Доволните клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме услуги за асистирано прехвърляне на информацията от повечето полулярни хелп деск решения на пазара.

Related Articles to Стартъпи
Ms Templates Categories - %D0%B1%D0%B0%D0%B7%D0%B0 %D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F

База знания

Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy against generating misleading information.

Разгледайте подобрениятя в LiveAgent - разглеждаме в подробности последните ни разработки, създадени, за да подобрят ефективността ви в клиентското обслужване.

Какво ново в LiveAgent: юни

Разгледайте подобрениятя в LiveAgent - разглеждаме в подробности последните ни разработки, създадени, за да подобрят ефективността ви в клиентското обслужване.

Безплатен тест период за VIP линия за успех на клиента с Микаела. Свържете се директно с Микаела чрез бутона на страницата.

Микаела - LiveAgent

LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и чат система на живо, които подобряват клиентското обслужване. Много компании използват LiveAgent за по-добра комуникация и поддръжка на клиенти.

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

Брандинг

LiveAgent има продуктивна мисия да създава чист и иновативен софтуер. Цветовата им палитра включва оранжев градиент за бутони и оранжев кремав фон за уеб елементи. Логото им е гъвкав и не трябва да се разтяга или прерисува. Изображенията им са минималистични и ясни, а продуктовите изображения трябва да бъдат с високо качество.

Времето на разговор е ценен показател на кол центъра, спомагащ постигането на високи нива на клиентска удовлетвореност.

Време на разговор

Иновативният маркетингов процес оптимизира комуникацията и повишава ефективността на кампаниите с помощта на интелигентни аналитични инструменти. LiveAgent предлага подобрено клиентско обслужване и комуникационно изживяване, включително и CRM управление. Времето на разговор е важен показател за ефективността на обслужването на клиентите и може да бъде подобрен с подходящи обучения.

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с популярни функции като VoIP телефонни системи и управление на имейли. Компанията има награди и сертификати, както и отзиви от клиенти. LiveAgent също има партньорска програма и оферти за демо обаждания.

Важни моменти

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване с популярни функции като VoIP телефонни системи и управление на имейли. Компанията има награди и сертификати, както и отзиви от клиенти. LiveAgent също има партньорска програма и оферти за демо обаждания.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x