Правилният хелп деск софтуер
за всеки стартъп

LiveAgent е специализиран многоканален хелп деск софтуер, подходящ за компании с всякакви размери.

Използват ни

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Управлявайте комуникацията си
на едно място

Нашата система за управление на запитвания се справя с всичко – имейли, лайв чат, телефонна централа, социални медии, приложения за обмяна на съобщения и клиентски портал с база знания

LiveAgent - multichannel help desk

Предимствата на използването на LiveAgent
за стартъпа ви

Отличен хелп деск софтуер, предлагащ разнообразие от инструменти за по-лесно общуване с клиентите

Доволни клиенти

Подобрено общуване с клиентите

Нашата система за управление на запитвания може да ви помогне с управлението на всички канали за клиентско обслужване през едно табло, за да осигурите ефективно обслужване. Отговаряйте по-бързо на запитванията на клиентите, направете клиентите си по-щастливи и създайте лоялна клиентска база за стартъпа си. LiveAgent предлага много функционалности, които да ви помогнат да подобрите продуктивността си и да автоматизирате задачите, за да спестите време.

Бизнес успех

По-бърз растеж

Осигуряването на отлично клиентско обслужване от самото начало може да ви помогне да получите по-добра обратна връзка от клиентите, да създадете лоялни клиенти и да станете по-успешни. Подобрете продажбите си и надхвърлете очакванията на клиентите си с нашата добавка за лайв чат и я използвайте, за да помагате. Даването на правилната информация може да насърчи клиентите ви да направят покупка.

Познаваемост на бранда

По-широк обхват и по-интелигентен маркетинг

LiveAgent може да помогне на всички аспекти на маркетинговата ви комуникация. Изпращайте лесно бюлетин благодарение на шаблоните за имейли и сегментацията на клиентите или използвайте интеграцията ни със социалните медии, за да обработвате запитванията на клиентите. Интегрирайте Facebook, Instagram, Twitter, Viber или WhatsApp и увеличете онлайн общността си.

Продуктивност на служителите

Ефективен работен процес за служителите

Няма нужда да увеличавате работния ден, за да оговаряте на запитванията от клиенти след работно време. Ефективните инструменти на LiveAgent ще ви помогнат да се справите с входящите запитвания и да спестите ценно време. Подобрете пътя на клиента офлайн благодарение на портала за самообслужване и отговаряйте на простите запитвания с готови отговори.

Какво може да предложи LiveAgent на бизнеса ви?

Вижте какво получавате когато решите да използвате LiveAgent като основен хелп деск инструмент в стартъпа си.

Многоканален
хелп десн

Управление на запитвания с имейли, чатове, обаждания, клиентски портал и социални медии – Facebook, Twitter, Instagram и Viber

Функции и
интеграции

Възползвайте се от над 130 функции за продуктивност и над 190 интеграции с друг полезен софтуер

Клиентско обслужване
24/7

Свържете се с нас 24/7 по имейл, телефон или лайв чат винаги, когато имате нужда от помощ. Можете също така да разгледате клиентския ни портал

Разумни
цени

Цените ни няма да съсипят бюджета ви. Изберете един от трите ни плана и вземете правилния набор от инструменти за бизнеса си.

Вземете ексклузивната ни сделка за стартъпи

Условия, за да се възползвате от специалната ни сделка за стартъпи:

  • Трябва да сте нов клиент на LiveAgent
  • В етап на финансиране Angel, Pre-seed, Seed или Series A
  • Компанията ви е с до 40 служители
  • Компанията ви е с годишни приходи до $1 млн
  • Трябва да сте стартъп за дигитални/онлайн услуги

Ето какво получавате със специалната ни сделка за стартъпи:

  • Безплатни 6 месеца от нашия план Всичко-в-едно за 40 потребители
  • Отстъпка за един от плановете ни в следващите 6 месеца

$49

на месец

Всичко-в-едно

Всичко от Запитвания + чат, плюс:

  • Поддръжка на телефонна централа
  • Видео обаждания
  • Автоматизирана система за гласови отговори (IVR)
  • Разпределяне на обаждания и прехвърляне
  • Хардуерен IP телефон
  • Неограничен запис на обаждания

Специална оферта за стартъпи

$0

за 6 месеца

план Всичко-в-едно

Над 190 интеграции със CMS и платежни портали с LiveAgent

Интегрирайте, автоматизирайте, иновирайте

Сценарии за употреба

Идеален за всяка употреба и всеки случай

LiveAgent е отличен софтуер за клиентско обслужване за стартъпи във всеки тип ниша. Без значение дали имате нужда да подобрите времето за отговор, да осигурите повече възможности за комуникация за екипите си за продажби или просто да разширите бизнеса си, LiveAgent е насреща. Разгледайте как можете да използвате LiveAgent, за да подобрите разнообразни области от бизнеса си.

Защо много компании преминават към
хелп деск софтуер

Разгледайте някои от най-важните причини за това компаниите да преминават към хелп деск софтуер.

Повече клиенти

По-доброто клиентско обслужване привлича повече клиенти чрез реклама от уста на уста. Повечето клиенти биха препоръчали компания на приятел след положително изживяване. Разширете клиентската си база с помощта на препоръки от лоялни клиенти.

  • Осигурете положително изживяване и получете по-добра обратна връзка
  • Разширете базата си от лоялни клиенти благодарение на чудесно обслужване с LiveAgent
Chart

77 %

препоръчват бизнеси с отлично обслужване

Разширете клиентската си база с LiveAgent. Повечето клиенти биха препоръчали компания на приятел след като са имали положително изживяване с клиентското обслужване.

По-добри приходи

Използвайте платформата си, за да повишите продажбите като предложите отлично клиентско обслужване, помощ при покупка и препоръки за избор. Клиентите ви ще са ви благодарни за качественото обслужване и много по-склонни да похарчат парите си при вас когато усещат помощта ви.

  • Улеснете пътя на клиента и подобрете обслужването
  • Продавайте повече на клиентите си и повишете приходите
Chart

86 %

от клиентите плащат повече за отлично обслужване

LiveAgent може да ви помогне да повишите приходите си. Повечето клиенти са склонни да похарчат повече ако в замяна получат чудесно клиентско изживяване.

Повишено задържане на клиентите

Доволните клиенти, които получават надеждно обслужване от любимите си компании, са по-склонни да купят отново от тях. LiveAgent може да ви помогне да подобрите задържането на клиентите и да изградите силна клиентска лоялност около всеки наличен канал за комуникация.

  • Заемете силна позиция на пазара и изпреварете конкурентите си
  • Помагайте на клиентите да намират решения и изградете силно чувство на лоялност към бранда си
Chart

96 %

от клиентите смятат, че клиентското обслужване е важно

Изградете клиентска лоялност благодарение на чудесно обслужване с функциите на LiveAgent. Почти всички клиенти смятат клиентското обслужване за важно когато избират на кой бранд да бъдат лоялни.

Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което предлагаме, с 14-дневен безплатен тест период

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Спестете повече без компромиси

Не плащайте прекалено много за ключовите функции, с които да повишите продуктивността на служителите си. Сравнете хелп деск софтуера на LiveAgent с алтернативни варианти и вижте колко можете да спестите без значение от размера на компанията.

Отзиви

Вземете LiveAgent и се присъединете към 7 000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Най-доброто за парите ви

Избрахте внимателно функциите в нашите ценови планове, за да можете да изберете най-достъпния план с най-доброто съотношение цена-качество. Плащайте само за това, което използвате, без да надхвърляте бюджета си.

14 дни тест период
Не се изисква кредитна карта
и още много
$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Special offer for Startups

$0

for 6 months

Large plan

$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Frequently asked questions

Търсите отговори на въпросите си? Разгледайте най-често задаваните въпроси относно нашия хелп деск софтуер за стартъпи.

Какво означава хелп деск софтуер за стартъпи?

Хелп деск софтуер за стартъпи е хелп деск, който се стреми да осигури правилните инструменти, функции, услуги и ценови модели за стартиращи бизнеси. Като цяло, хелп деск софтуерът за стартъпи работи по същия начин като обичайните хелп деск софтуери, но може да се различава по наличните функции и цени.

Какви са ползите от употребата на хелп деск софтуер за стартъпите?

Основната полза е, че комуникацията с клиентите ще стане много по-ефективна. Хелп деск софтуерът е известен с функциите си за продуктивност, които ви помагат да комуникирате по-бързо, да автоматизирате много задачи и да водите цялата комуникация от всеки канал на едно място, за да не пропуснете нито едно съобщения от клиент.

Кой е най-добрият хелп деск софтуер за стартъпи?

LiveAgent е достъпен, подходящ за различен обем работа и осигурява всеки важен инструмент за всеки тип бизнес - включително стартъпи. Възможностите му за комуникация в множество канали могат да се справят с имейл комуникация, лайв чат съобщения, телефонна централа и управление на социални медии, както и да ви помогнат да изградите свой собствен клиентски портал с база знания и други функции. Следователно LiveAgent може да предложи всичко необходимо на един стартиращ бизнес, за да управлява клиентското си обслужване без да надхвърля бюджета си.

Стартъпите имат ли нужда от хелп деск софтуер?

Не всеки стартъп би имал полза от хелп деск софтуер. Някои бизнеси могат да се справят без специализиран хелп деск софтуер. Затова е важно да помислите колко често ще комуникирате с клиенти онлайн и по телефона и какъв тип канали за комуникация ще трябва да покриете. Дори бизнеси, които обработват само базова комуникация с клиенти обаче могат да извлекат полза от безплатния план на LiveAgent, който включва основни функции, които ви помагат да управлявате по-ефективно имейлите от клиенти.

Колко струва хелп деск софтуерът за стартъпи?

LiveAgent предлага достъпни ценови планове, които започват от $15 на потребител на месец. Можете да изберете по-разширени планове когато бизнесът ви расте и повишава приходите си. Ако обаче сте в затруднено положение, винаги можете да разчитате на безплатния план на LiveAgent, който предлага основните хелп деск функции. Без скрити такси и няма да ви принудим да надградите към платен план.

Кои са най-важните функции за добрия хелп деск софтуер за стартъпи?

Най-важните функции са интеграция с имейл и система за управление на запитвания, която събира цялата комуникация от имейл кутията ви (или други канали!) и я превръща в запитвания. Запитванията могат да се разпределят между служителите, да бъдат затворени, да получат етикет или да бъдат обработени по друг начин. Няма да откриете тези функции в стандартна входяща кутия.

Доволните клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме услуги за асистирано прехвърляне на информацията от повечето полулярни хелп деск решения на пазара.

LiveAgent's award badges

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Стартъпи
LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019. Големите бизнеси често бързо се възползват от възвращаемостта на инвестицията на Liveagent с характеристиката за преглед на написаното в реално време.

Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси

Присъединете се към глобалния бизнес, като адаптирате уиджетите си, за да приветствате международните клиенти на техния предпочитан език. Рационализирайте комуникацията с мигновени съобщения и предложете консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения, за щастливи клиенти и по-добро обслужване.

Искате да прехвърлите Вашите данни от Extend към друго решение? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете с Вашия безплатен пробен период сега.

Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?

LiveAgent предлага полезни инструменти, над 175 характеристики и над 40 интеграции. Има три платени плана или можете да изберете безплатен план. Интерфейсът е на 43 различни езика, включително за устройства, а спестяванията и възвратността на инвестициите са гарантирани.

Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.

LiveAgent е решение за помощно бюро, което свързва множество канали в един интерфейс. Мигрирайте от Crisp към LiveAgent и започнете да печелите ползи от индустрията.

Преместване от Crisp в LiveAgent?

LiveAgent предлага прехвърляне на контакти, билети и тагове с лекота при миграция от Crisp. Ключови предимства за клиентите включват лесен трансфер на агенти, администратори, крайни потребители и клиенти, както и прехвърляне на прикачени файлове и полета за потребители и билети.

Търсите начин да прехвърлите данните си от Customerly към друг програмен продукт? Разгледайте LiveAgent и се запознайте с предимствата му. Заявете безплатния си пробен период още днес.

Прехвърляте се от Customerly към LiveAgent?

LiveAgent е инструмент с над 175 функции и 40 възможности за интеграция. Предлага три тарифни плана и поддържа 43 езикови версии на продукта. Позволява увеличаване на спестяванията и възвращаемостта на инвестициите.

Търсите пренос на данни от канали към различен софтуер? Считайте LiveAgent за следващия ви софтуер за помощ. Прехвърлете данните си сега.

Прехвърляне данни от Канали към LiveAgent?

LiveAgent предлага мигриране на билети, контакти, тагове и отдели на ползвателите с лекота. Системата осигурява 24/7 поддръжка, повече от 175 функции и над 40 интеграции, а също така и безплатни и платени планове за увеличаване на възвратността на инвестициите. LiveAgent също така поддържа 43 различни превода и приложения, адаптирани към езика на потребителя.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо