Лайв чат софтуер

Постигнете нови нива на клиентската
ангажираност с LiveAgent

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Лайв чат софтуер за незабавна връзка

Осигурете отлично клиентско обслужване с платформата за лайв чат от LiveAgent. Вземете достъп до бърз прозорец за чат и разширени функции, с които общувате с клиентите с лекота. Превърнете посетителите на сайта си в клиенти и отговорете на въпросите им с обслужване в реално време. Подобрете клиентската ангажираност с едно-единсвено приложение за чат. Спестете време и се фокусирайте върху важните неща с платформата за клиентско обслужване LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Чат софтуер

Какво представлява лайв чат софтуерът?

  • Софтуерът за лайв чат е част от софтуер за клиентско обслужване, който дава възможност на служителите да осигурят обслужване в реално време на клиентите. Прозорецът за лайв чат се слага лесно на уебсайта ви. Подобрете клиентското изживяване и повишете процента на задържане на клиентите онлайн. Вземете достъп до едно от най-мощните решение за чат и осигурете отлично клиентско изживяване.
  • Повишено задържане на клиентите и клиентска ангажираност
  • Възможности за персонализация с брандиране и мощна автоматизация.
LiveAgent chat capabilities - mockup

Възможности за чат

Какъв тип софтуер за лайв чат
предлага LiveAgent?

LiveAgent префлага инструмент за чат от най-ново поколение. Включва първокласни функции, които да помогнат на екипа ви за клиентско обслужване да предостави отлично чат изживяване. Ключовите функции включват интелигентно разределяне на чатове, проактивни покани за чат, проследяване на посетителите и други. Многоезичният прозорец за чат на LiveAgent е един от най-бързите на пазара.

Ползи от софтуера за лайв чат

  • Надежден и бърз чат с разнообразие от функции
  • Достъп до неограничена история на чатове и запитвания
  • Възможности за анализи на чата и функции за проследяване
  • Проактивни покани за чат с възможности за персонализиран дизайн

Подарете на екипа си за клиентско обслужване правилния софтуер за лайв чат

Отлично потребителско изживяване за всеки чат оператор и висококачествено обслужване в разговорите с клиенти. Нашите разширени функции могат да помогнат на сътрудниците обслужване на клиенти да отговорят на стотици разговори всеки ден. Разгледайте какво получават служителите във вашия хелп деск в една-единствена платформа.

Подобрете продуктивността на служители си с:

  • Специализирано, надеждно чат решение
  • Ключови функции, които подпомагат работата ви
  • Десетки интеграции
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent е повече от обикновен лайв чат софтуер

LiveAgent е много повече от обикновен доставчик на лайв чат. Разгледайте нашата платформа за клиентско обслужване, която може да се справи с всеки важен канал за комуникация. Научете повече за основните функции и вижте как работят.

Автоматични съобщения

Привлечете вниманието на клиентите с проактивни съобщения, които канят посетителите на уебсайта да чатят със сътрудник обслужване на клиенти. Персонализирайте съобщенията, за да създадете лично изживяване, перфектно отговарящо на целта на уебсайта ви. Проактивните покани за чат са мощна функция, която може да превърне посетителите на уебсайта ви в клиенти.

  • Поканете клиентите си да чатят с автоматични съобщения
  • Превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти чрез чат

Научете повече за проактивните покани за чат

LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Проследяване на посетителите

Проследявайте посетителите на уебсайта си, за да видите къде прекарват времето си. Прегледът на чата може да ви покаже броя посетители на уебсайта, активни служители и всеки от текущите чатове. Използвайте наблюдението на уебсайта, за да определите любилите URL адреси. Изпращайте чат съобщения на потенциалните клиенти ако искате да им помогнете по време на посещението им.

  • Проследявайте всички посетителите на уебсайта и текущи чатове
  • Определете любимите страници и взаимодействайте с клиентите

Научете повече за проследяването на посетителите на сайта

Преглед на съобщенията

Подгответе отговорите си преди клиентът да е изпратил съобщение. Прегледът на написаното в реално време може да ви покаже какво пише клиентът преди да е натиснал “изпрати”. Използвайте тази мощна функция, за да подготвите отговорите си по-бързо или за бързо проучване на темите и клиентите. Обслужвайте клиентите си с ненадмината скорост.

  • Преглеждайте съобщенията на клиентите преди да бъдат изпратени
  • Подготвайте отговорите си по-бързо и намалете времето за отговор
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Опции за език

LiveAgent говори вашия език и езика на вашите клиенти. Изберете сред над 40 езика, за да предоставите обслужване в различни държави. Персонализирайте прозорците си за чат и изберете основния им език. Можете да изберете различни езикови настройки за всеки прозорец за чат, ако предлагате обслужване в множество райони.

  • Изберете от над 40 езикови опции за чат прозорците
  • Създавайте прозорци за чат на различни езици за различни цели

Научете повече за многоезичния прозорец за чат

Ползите от софтуера за лайв чат и как да започнете

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Гъвкав чат

Интегрирайте чат функциите ни с лекота

Лайв чат софтуерът за уебсайт включва прозорец за лайв чат, който можете да персонализирате и да поставите на уебсайта си с няколко реда предварително генериран код. Настройките за персонализация на прозореца за чат ви позволяват да променяте външния му вид, да добавяте персонализирано брандиране или да създавате въпросник преди започване на чат, за да съберете данни за контакти. Клиентите могат да кликнат върху прозореца докато разглеждат уебсайта и да се свържат със сътрудниците обслужване на клиенти. Чат сътрудниците могат да отговарят и чрез мобилно приложение, налично за Android и iOS. 

Как може лайв чат софтуерът да помогне на
бизнеса ви?

Чат разговорите могат да помогнат на контактния ви център да подобри процесите по продажби и да осигури нови възможности на онлайн бизнесите ви

Спестете повече

Най-бързият прозорец за лайв чат от LiveAgent може да ви помогне да решавате проблемите надеждно и бързо. Спестете от цените на обслужване на потребител на месец и разрешете по-голям обем чатове за по-кратко време.

  • Спестете от цените на потребител на месец с правилния ценови план
  • Обслужвайте клиентите с по-бърз прозорец за чат
Chart

17 – 30%

По-ниски разходи

Употребата на лайв чат като платформа за комуникация е по-евтина от обаждания и по-бърза от имейли. Намалете разходите си с LiveAgent.

Печелете повече

Помогнете на клиентите си да вземат решение за покупка и предложете по-добри продукти. Превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти. Подобрте конверсиите си само чрез добавянето на прозорец за чат на уебсайта си.

  • Дайте повече възможности на екипа си за продажби с онлайн чат и повишете продажбите
  • Помогнете на клиентите за вземането на решения за покупка и осигурете незабавни отговори
Chart

20%

По-висок процент конверсии

Подобрете процента на конверсиите си и спечелете повече чрез използването на добра чат стратегия. Нашето приложение на чат може да ви помогне да превърнете посетителите в клиенти и да повиши възвръщаемостта на инвестициите.

Удовлетворете клиентите

Подобрете клиентската лоялност и използвайте най-бързия прозорец за чат, за да обслужвате клиентите си. Намалете изоставените пазарски колични с помощта на полезни функции и бъдете на разположение за посетителите на уебсайта си по всяко време.

  • Подобрете цялостната удовлетвореност на клиентите
  • Намалете изоставените пазарски колички и превърнете посетителите в клиенти
Chart

73%

По-високи нива на удовлетвореност

Осигурете персонализирани разговори на клиентите си. Нашият лайв чат с пълен набор от функции може да ви помогне за клиентското удовлетворение и за доброто преживяване на служителите

Спестете повече от лайв чат услугата

Изберете отличен софтуер с възможности за лайв чат на правилната цена. Спестете пари с нашия калкулатор за цени и вземете най-доброто съотношение цена-качество за лайв чат.

Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което предлагаме, с 30-дневен безплатен тестов период

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Отзиви

Вземете лайв чат софтуер от LiveAgent
и се присъединете към 7000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Най-добра цена

Достъпни цени

LiveAgent предлага най-доброто съотношение цена-качество за лайв чат поддръжка в света на софтуера

14 или дни тестов период
14 дни безплатен тестов период с безплатен имейл или 30 дни с фирмен имейл
Не се изисква кредитна карта
и много други
$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Пълно ръководство за най-добрия лайв чат софтуер

След като вече имате представа какво би било полезно за компанията ви в един лайв чат софтуер, нека разгледаме по-подробно, за да разберете как можете да се възползвате от силата на този невероятен инструмент

Какво представлява лайв чат софтуера?

Това е онлайн чат софтуер, който ви позволява да се свързвате с клиентите си в реално време от всякъде. Лайв чат софтуерът не само дава възможност на клиентите ви да се свързват с вас бързо и без усилия, но ви дава и конкуретно предимство и ви позволява да оставяте дълготрайно впечатление у клиентите си.

Видове лайв чат софтуер

Най-популярният и най-широко използван е лайв чат софтуерът само с текстови съобщения. Този тип клиентски чат на живо осигурява непринудено чат изживяване, наподобяващо приложения от рода на Facebook Messenger.

Други типове лайв чат софтуер включват такива с видео и гласови съобщения. Те обикновено не са най-предпочитаният от клиентите начин да се свържат с бизнеса ви, но могат да бъдат полезни когато сте изправени пред по-сложни проблеми, кооито изискват задълбочено обяснение или видео демонстрации.

Важно е да се отбележи също, че много приложения за текстов чат дават възможност на клиентите да изпращат и гласови или видео съобщения.

Функции на лайв чат софтуера

Кои са някои от основните функции и функционалности на чат приложението? Нека разгледаме накратно някои от основните функции, които могат да ви бъдат полезни.

  • Проактивно съобщение – Това е малкият изскачащ прозорец, който започва разговор с посетителите на уебсайта ви. Той е мощен инструмент за създаване на ангажиращо клиентско изживяване от самото начало.
  • Шаблони за отговор – Изпращане на предефинирани шаблони за отговор спестява време както на чат сътрудниците, така и на клиента.
  • Проследяване на посетителите – Тази чат функционалност ви дава възможност да разгледате по-подробно поведението на клиентите по пътя им към покупката.
  • Пренасочване на чатове – Онлайн чатовете могат да бъдат насочени към сътрудник на линия при започването им или могат да бъдат разпределени на база на отдел, умения и т.н. Това гарантира, че екипът ви за клиентско обслужване няма да е претоварен дори и в най-натоварените дни.
  • Преглед на написаното в реално време – Да можете да надникнете какво пише клиента преди да го изпрати ви дава възможност да подобрите точността и скоростта на отговорите.
  • Въпросник преди чат – Създайте персонализиран формуляр, чрез който да събирате информация за посетителите предварително.
  • Оптимизация за мобилни устройства – В днешно време мобилните устройства са изключително актуални и възможността да осигурите бързо и достъпно обслужване повишава клиентската лоялност.
  • Възможности за персонализация – Можете да променяте прозореца за лайв чат според дизайна на сайта си, за да представя по-добре бранда ви.
  • Отчети и анализи – Можете да разгледате голямо количество данни като история на чатове, представяне на служителите, данни за посетителите, средно време, прекарано в чат, и други.
  • Чатботове – Това е тип софтуер, който симулира взаимодействие с човек и отговаря на прости въпроси от клиенти. Можете дори да използвате чатбот с изкуствен интелект, който може да помага на клиентите ви по-добре, използвайки обработка на естествен език.

Предимства на софтуера за лайв чат

Използването на приложение за лайв чат може значително да подобри представянето на бизнеса ви, като същевременно държи клиентите ви доволни и ангажирани.

Нека да разгледаме някои от най-забележимите ползи, които може да ви донесе обслужването чрез лайв чат.

1. Клиентско изживяване – Посетителите на сайта ви могат да получат изключително персонализирано изживяване докато разменят съобщения със сътрудник обслужване на клиенти. Компаниите изглеждат по-отворени и достъпни когато разговарят с клиентите си в реално време чрез система за лайв чат.

2. Клиентско обслужване 24/7 – Посетителите на сайта могат да изпратят съобщение в чата дори и ако няма служители на линия. Можете да конфигурирате лайв чата си да ги пренасочва към база знания или самообслужване.

3. Повече уеб конверсии – Търговският ви екип може да предлага продуктите и услугите ви на потенциалните клиенти на момента, като същевременно води спокоен, но професионален разговор в реално време.

4. Достъпен и грабващ вниманието – Не се налага клиентите ви да отделят време, за да търсят информацията ви за контакти. Могат просто да напишат въпросите си в лайв чат и да получат съдейстие веднага. Освен това, може да имате многоезични прозорци за чат, което дава възможност на клиентите ви да общуват на родния си език.

5. Изгражда взаимоотношения – Служителите могат да наблюдават тона на гласа на клиентите, за да се адаптират към ситуацията. Те могат да покажат повече от личностните си качества и да изградят доверие и полезни връзки.

6. Подобрява продуктивността – Един служител може да обслужва само едно телефонно обаждане наведнъж, но същевременно лесно може да чати с няколко посетители на уебсайта. В комбинация с разширени функции като шаблони за отговори или чат автоматизация, можете допълнително да подобрите работния процес в контактния си център.

7. Повече запитвания, затворени при първи контакт – Представителят обслужване на клиенти може бързо да отговори на въпросите както на нови, така и на съществуващи потребители. Няма нужда от дълги имейл разговори когато клиентите ви могат да получат отговор на въпросите си веднага.

8. Събиране на данни – Събирането на огромен обем данни ви дава възможност да вземате по-информирани решения за продуктите и услугите си, както и за маркетинговите си стратегии.

9. Ниска цена – Въвеждането на надеждна лайв чат услуга е по-икономично от създаването на телефонна централа.

10. Любим на клиентите – Над 81% от клиентите са доволни от лайв чата.

Цена на лайв чат софтуер за уебсайт

Трудно е да се определи средната цена на лайв чат софтуера по принцип. Зависи от множество фактори, например дали услугата е с абонамент, ценовият модел на това контретно решение, колко функции обхваща и т.н. Но може да се обобщи, че, като цяло, вероятно ще плащате нещо в рамките на $16 – $150 на месец на потребител.

Ценови модели на лайв чат

Ето някои примери за различните ценови модели, които могат да се приложат към софтуера за лайв чат

  • На запитване – плащате за всеки контакт (запитване), който се генерира когато клиент се свърже с вас чрез лайв чат
  • На лиценз – този модел таксува абоната за всеки потребител на софтуера
  • На устройство – плащате според съврзаните устройства
  • На потребител – плащате за всеки потребител, който използва услугата, напр. плащане на месец на потребител
  • На модул – ще бъдете таксувани на база на конкретния модул, който използвате

Как да изберете най-добрия софтуер за лайв чат

На първо място, опишете за какво искате да използвате лайв чат софтуера. Той ли ще бъде основният начин да комуникирате с клиентите си? Ще бъде ли движещата сила за сключване на бизнес сделки? Уверете се, че е кристално ясно какъв ще е основният сценарий за употреба на софтуера за лайв чат, който ще изберете. След това трябва да решите кой вариант пасва най-добре на размера на бизнеса ви и дали може да бъде интегриран с други бизнес приложения. Освен това, не забравяйте да проверите всяко ограничение или функция, която лайв чатът не поддържа.

Ето някои от стратегиите, които ще ви помогнат да решите кой вариант за онлайн чат отговаря най-добре на нуждите ви.

Поддръжка

Появява се един често задаван въпрос. Ще можете ли да поискате помощ когато имате нужда от нея? Наличието на надежден канал за обслужване е изключително важно, за да бъде лайв чат изживяването ви положително. С технологиите нещата могат да се объркат много бързо и е важно да получите бърз отговор и съдействие по всяко време, когато имате нужда от тях.

Възможност за промяна на обема

Когато бизнесът ви расте, обемът от чатове несъмнено ще расте с него. Трябва да въведете софтуерно решение за лайв чат, което може да променя обема на база на нуждите на контактния ви център.

Ограничения на софтуера

Някои софтуери не предлагат много възможности за персонализация, а други не ви дават възможност за разширени функции като неограничена история на чата, етикети за чатове или споделяне на файлове. От вас зависи да решите дали сте готови да приемете някои неудобства.

Възможности за съвместна работа

Доколко е възможно за екипа ви да работи съвместно? Могат ли да прехвърлят онлайн чатове помежду си, да споделят файлове, да добавят етикети, видими за колегите им, и да комуникират безпроблемно помежду си? Това са важни въпроси, които да си зададете когато избирате лайв чат софтуер за вас и за екипа си.

Интеграции

Бихме искали отново да подчертаем колко е важно софтуерът, който изберете, да има достатъчно количество интеграции. Това не само максимизира стойността на покупката ви, но и гарантира, че клиентите ви ще получат унифицирано изживяване в множество платформи.

Топ 15 доставчици на софтуер за лайв чат

1. LiveAgent

LiveAgent Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за малки и средни по размер бизнеси в сферата на електронната търговия, SaaS и т.н. които вземат централната роля на клиента сериозно.

LiveAgent iе уеб базирано решение, което осигурява бърз и надежден лайв чат прозорец с множество разширени функции. Освен това, можете да го персонализирате така, че да пасне перфектно на брандирането ви. Това решение ви позволява лесно да превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти и да им осигурите отлично клиентско обслужване.

Ключови функции:

  • Проактивен чат
  • Разпределяне на чатове
  • Неограничена история
  • Прозорец за чат с възможност за персонализация
  • Възможности за автоматизация
  • Преглед на написаното реално време
  • Отчети и анализи
  • Портал за самообслужване и база знания

Предимства:

  • Интуитивна настройка и употреба
  • Бърз и надежден прозорец за чат
  • Над 150 интеграции

Недостатъци:

  • Не можете да се впишете в два браузъра с един профил едновременно
  • Техническата поддръжка е налична 24/7, но се намира в ЕС
  • Големият обем функции означава, че отнема повече време да изучите системата

Клиентите на LiveAgent

Някои от най-добре познатите клиенти на този софтуер включват гиганти в отрасъла си като Forbes, Airbus, Nascar, eSky и Slido.

Цени

LiveAgent е един от малкото софтуери, които предлагат изцяло безплатна версия. Ако обаче искате да се възползвате от пълния му потенциал и от допълнителни функции, включително лайв чат, можете да избирате между следните варианти за цени: $15, $29 и $49 на потребител на месец.

Можете обаче да пробвате 14-дневният тест период преди да се обвържете с един от плановете, за да придобиете представа какво получавате.

Подробно сравнение на LiveAgent с други софтуери за лайв чат

2. Front

Front Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за растящи бизнеси с фокус върху тези, които искат да изградят силни взаимоотношения с клиентите си.

Front е отличен вариант за бизнеси, които искат да подобрят бизнес комуникацията си. Front предлага лайв чат за уебсайт, който може да се управлява директно през входящата ви кутия. Освен това, екипът ви може да държи ежедневните си задачи под контрол с функцията за екипен чат на Front за безпроблемна съвместна работа.

Ключови функции:

  • Екипен чат за съвместна работа
  • Видео чат
  • Шаблони за отговор
  • Портал за самообслужване
  • Разпределяне на чатове
  • Споделяне на файлове

Предимства:

  • Централизирана комуникация
  • Мобилно чат приложение с пълен набор от функции
  • Възможности за автоматизация

Недостатъци:

  • Липсва подробна база знания
  • Ограничен избор на езици
  • По-бавен интерфейс

Клиентите на Front

Някои от добре познатите клиенти, които изполват софтуера Front, включват Fundraise Up, Hootsuite и Bubble.

Цени

Front предлага на клиентите си три варианта на цени. Те включват цени от $19, $49 и $99. Плащат се месечно на база на броя потребители, които работят с него. Предлага се и 7-дневен тест период, за да научите повече за този мощен софтуер преди да решите да се абонирате за един от платените планове.

Алтернативни варианти за софтуер

Оценете алтернативите на Front.

3. Podium

Podium Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат за местни бизнеси, които имат както онлайн присъствие, така и физически магазини.

Podium предлага мощното решение Podium Webchat, което може да ви помогне да привлечете до 11 пъти повече потенциални клиенти. Можете да събирате информация за потенциалните си клиенти дори преди да започнете да чатите с тях, за да може екипът ви да предложи възможно най-доброто клиентско изживяване.

Ключови функции:

  • Разпределяне на чатове
  • Споделяне на файлове
  • Отчети и статистика
  • Подробно табло

Предимства:

  • Многоканална комуникация
  • Лесен за използване
  • Лесно и удобно приложение за телефон

Недостатъци:

  • Трудно е да се свържете с клиентско обслужване
  • Сравнително скъп
  • Няма възможност за изпращане на масови съобщения

Клиентите на Podium

Някои от клиентите на Podium включват Lunchbox, America’s Car-Mart и Bruce Titus Auto Group.

Цени

Podium предлага три вариант за цени, между които да избирате. Първият започва от $289, вторият струва $449 и последният е $649. Можете да пробвате Podium, за да го видите от първа ръка, с 14-дневния тест период.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за по-малки и средни бизнеси с визия за растеж.

Zendesk осигурява възможност за лайв чат, който не само очарова клиентите, но и подобрява работния процес на служителите ви и повишава ангажираността им. Zendesk предлага инструмент за лайв чат, който може значително да подобри удовлетвореността на клиентите ви.

Ключови функции:

  • Проактивен чат
  • Разпределяне на чатове
  • Офлайн формуляр
  • Персонализация спрямо брандирането
  • Шаблони за отговор
  • Показатели за представяне

Предимства:

  • Лесен за настройка и употреба
  • Над 100 интеграции със софтуери на трети страни
  • Отлична база знания и възможности за самообслужване

Недостатъци:

  • Няма много възможности за съвместна работи
  • Трудна комуникация с клиентското обслужване
  • От време на време се появяват проблеми с качването и свалянето на данни

Клиентите на Zendesk

Сред клиентите, които използват хелп деск софтуерните решения на Zendesk, можете да откриете бизнеси като BaubleBar, 99designs и Modsy.

Цени

Можете да започнете с опцията Support, която струва $19 на оператор на месец. Ако искате достъп до повече функции, включително лайв чат софтуер, можете да се абонирате за план Suite, който започва от $49. Ако искате да тествате Zendesk сами, можете да се регистрирате за 30-дневният им безплатен тест период.

Алтернативни варианти за софтуер

Разгледайте алтернативите на Zendesk.

5. Zoho Desk

Zoho Desk Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за по-големи компании с фокус върху клиента с висок обем клиентски интеракции.

Няма нищо по-лесно за клиентите ви от това да се свържат с вас чрез вградените прозорци за чат на Zoho Desk.

Ключови функции:

  • Чатбот
  • Проактивен чат
  • Разпределяне на чатове
  • Възможности за автоматизация
  • Рейтинг на чат
  • Шаблони за отговор

Предимства:

  • Персонализирано табло
  • Проста интеграция със CRM система
  • Лесен за настройка и персонализация

Недостатъци:

  • Сложна промяна на обема
  • Потребителският интерфейс е малко объркващ на моменти
  • Няма известия при прехвърляне на запитвания между служители

Клиентите на Zoho Desk

Някои от доволните клиенти, които използват Zoho Desk, включват Daimler, Lycamobile и McAfee.

Цени

Zoho Desk включва безплатна опция в ценовите си планове. За по-разширени функции можете да изберете между три нива, струващи $14, $23 и $40 на потребител на месец. Функцията лайв чат е налична в пакета от $40.

Можете също така да се абонирате за безплатен 15-дневен тест период, за да го пробвате сами.

Алтернативни варианти за софтуер

Разгледайте алтернативите на Zoho Desk.

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за бизнеси с всякакви размери, които се стремят да предоставят отлично преживяване на клиенттие си.

Freshdesk Messaging (познат преди като Freshchat) прави комуникацията с клиентите ви по-лесна чрез автоматизация и ботове с изкуствен интелект. Софтуерът Freshdesk е забележителен бизнес инструмент, на който се доверяват над 50 000 клиенти.

Ключови функции:

  • Една удобна входяща кутия
  • Различни приложения за обмен на съобщения (Facebook messenger, iMessage и т.н.)
  • Споделяне на файлове
  • Разпределяне на чатове
  • Портал за самообслужване

Предимства:

  • Възможности за автоматизация
  • Надеждно клиентско обслужване 24/7
  • Лесен за навигиране клиентски интерфейс

Недостатъци:

  • Запитванията могат да се изгубят при прехвърляне между екипите
  • Липсват функции в универсалната входяща кутия
  • Правилата за автоматизация са трудни за конфигурация

Клиентите на Freshdesk

Сред бизнесите, които използват софтуера Freshdesk, можете да откриете Blue Nile, Travix и Klarna.

Цени

Можете да използвате основните функции на Freshdesk с техния базов безплатен план. За да получите цялостното изживяване от този мощен софтуер, можете да се абонирате за $15, $39 или $49 на потребител на месец. Преди да решите да се обвържете с една от платените опции, можете да пробвате Freshdesk по време на безплатния 21-дневен тестов период.

Алтернативни варианти за софтуер

Вижте алтернативите на Freshdesk.

7. Tidio

Tidio Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за по-малки бизнеси, които искат да държат цялата си комуникация на едно място.

Tidio предлага лайв чат и чатботове в един удобен инструмент. Можете да свържете различни уебсайтове със специализирани плъгини без да се налага да пишете код.

Ключови функции:

  • Чатбот
  • Изкуствен интелект/машинно самообучение
  • Проактивен чат
  • Офлайн формуляр
  • Интеграции с трети страни
  • Автоматично разпределяне

Предимства:

  • Надеждно клиентско обслужване
  • Лесен за употреба интерфейс
  • Персонализирано брандиране

Недостатъци:

  • Ограничени възможности за експорт на данни
  • Бавни известия за нови разговори
  • Ограничени възможности за език за обслужване

Клиентите на Tidio

Tidio се използва от много разнообразни компании, включително Reputation, L’Occitane en Provence и LoginRadius.

Цени

Tidio дава възможност на клиентите си да използват базовите функции, включително лайв чат, напълно безплатно. За тези, които искат да получат повече от софтуера, има на разположение ценови планове от €32,50, €65,83 или €332,50, при заплащане за година. Можете да използвате и 7-дневен тестов период, за да придобиете представа какво може да донесе на бизнеса ви този лайв чат софтуер.

Алтернативни варианти за софтуер

Оценете алтернативите на Tidio.

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за растящи бизнеси, които се опитват да изградят общност и да осигурят отлично клиентско обслужване.

HubSpot live chat е софтуер за лайв чат, който улеснява разговорите ви в чат, използвайки Входяща кутия, където можете да планирате последващите си контакти, да насрочвате срещи и обаждания и т.н.

Ключови функции:

  • Интеграция HubSpot CRM
  • Хронология на чатовете
  • Многоканални съобщения
  • Разпределяне на чатове
  • Чатботове
  • Отлична база знания

Предимства:

  • Лесен за употреба
  • Автоматизация на запитванията и възможности за разпределяне
  • Отлични възможности за отчети

Недостатъци:

  • Безплатният план няма достъп до техническа поддръжка
  • Ограничена функционалност за запитвания
  • Сравнително скъп

Клиентите на HubSpot Service Hub

Сред клиентите, които използват продуктите на HubSpot Service Hub, можете да откриете бизнеси като GoFundMe, Frontify и SoundCloud.

Цени

Да за изпробвате малка част от лайв чат софтуера на HubSpot, можете да се регистрирате безлатно. За платения софтуер можете да се абонирате срещу $45, $450 или $1200 на месец. Ако искате да го пробвате без да се обвързвате с платен премиум план, можете да използвате 14-дневният тестов период.

Алтернативни варианти за софтуер

Разгледайте алтернативите на HubSpot.

9. tawk.to

tawk to Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат сoфтуер за бизнеси, които искат да осигурят достъпни инструменти за комуникация на клиентите си.

Преведен на над 45 езика, tawk.to е отлична възможност за всички, които искат да очароват клиентите си по целия свят. С това софтуерно решение за лайв чат, клиентите ви ще могат да се свързват с вас от настолните си компютри, както и от мобилните си устройства.

Ключови характеристики:

  • Офлайн формуляри
  • Проактивен чат
  • Споделяне на екрани
  • Геотаргетиране
  • Разпределяне на чатове
  • Шаблони за отговор

Предимства:

  • Персонализирано брандиране
  • Удобен за начинаещи и лесна настройка
  • Безплатен

Недостатъци:

  • Известията за входящи чатове може да се забавят
  • Няма възможност за директно свързване на имейли
  • Няма много интеграции

Клиентите на tawk.to

Сред клиентската база на tawk.to можете да откриете компании като Adidas, Domino’s и Chevrolet.

Цени

tawk.to е напълно безплатен. Без ограничение на броя сътрудници или обема чатове, можете използвате този софтуер напълно безплатно. В случай, че ви трябва професионална помощ, можете да се свържете с човек, който говори родния ви език и ще ви консултира за всичко, от което имате нужда, срещу $1 на час.

Алтернативни варианти за софтуер

Разгледайте алтернативите на Tawk.

10. LiveChat

LiveChat Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за стартъпи и средни по размер компании във всички отрасли.

Софтуерът LiveChat е лесен за свързване с други приложения благодарение на над 200 интеграции. Осигурете бързо и лесно чат обслужване чрез едно приложение за обслужване в множество канали.

Ключови функции:

  • Проследяване на посетителите на уебсайта
  • Офлайн формуляр
  • Шаблони за отговор
  • Геотаргетиране
  • Портал за самообслужване
  • Разпределяне на чатове

Предимства:

  • Лесен за употреба
  • Достъпен
  • Отлични отчети и анализи

Недостатъци:

  • Понякога системата за известия не работи много добре
  • Няма възможност за персонализиране на прозореца за чат
  • Бавно зареждане

Клиентите на LiveChat

Сред бизнесите, които разчитат на софтуера LiveChat, можете да откриете Atlassian, 1Password и Adobe.

Цени

LiveChat предлага ценови планове, които започват от $16 на операторско място на месец при годишно таксуване или $19 при таксуване месец за месец. Следващият вариант е $33 на операторско място на месец при годишно таксуване или $39 при таксуване месец за месец. Последният вариант е $50 на операторско място при годишно таксуване или $59 при таксуване месец за месец. LiveChat предлага и план Enterprise, за който можете да научите повече по време на демонстрация. Има и възможност да опитате софтуера LiveChat безплатно по време на 14-дневният тестов период.

Alternative software options

Разгледайте алтернативите на LiveChat.

11. Acquire

Acquire Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за всяка компания, която иска да повиши продажбите си и да осигури страхотно клиентско обслужване

Лайв чат софтуерът Acquire ви улеснява в използването на уебхукове, събирането на данни и трансфера на входящи чатове между операторите, като същевременно осигурява удобно цялостно решение за клиентското ви обслужване.

Ключови функции:

  • Шаблони за отговор
  • Офлайн формуляр
  • Споделяне на екран
  • Портал за самообслужване
  • Прехвърляне на чатове
  • Персонализирано брандиране

Предимства:

  • Лесен за настройка и употреба
  • Надеждно клиентско обслужване
  • Възможност за преминаване към видео обаждане директно от лайв чат съобщения

Недостатъци:

  • Сложно табло
  • Няма приложение за лайв чат
  • Няма безплатен тестов период

Клиентите на Acquire

Този лайв чат софтуер се използва от компании като Audi, Paysafe и Samsung

Цени

Цените в този случай са индивидуални. Можете да поискате ценово предложение, специално подготвено за вашите цели. Acquire не предлага безплатен тестов период.

12. Intercom

Intercom Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за по-големи компании, които поставят клиентите в центъра на работата си.

Този чудесен лайв чат софтуер предлага много възможности за персонализация, чатботове, съобщение в приложение и други.

Ключови функции:

  • Автоматични отговори
  • Многоканална комуникация
  • Предварително конфигуриран бот
  • Автоматично разпределяне
  • Изкуствен интелент/машинно самообучение
  • Шаблони за отговор

Предимства:

  • Много налични ръководства и видеа
  • Множестно възможности за автоматизация
  • Всеки разговор в чат се запазва

Недостатъци:

  • Понякога потребителският интерфейс може да бъде объркващ
  • Отговорът на запитвания за поддръжка отнема време
  • Негъвкав ценови модел

Клиентите на Intercom

Intercom има много добре познати клиенти, като New Relic, Airtable и Sotheby’s.

Цени

Започвайки от $38/месец, можете да използвате основните функции на Intercom. Ако имате нужда от повече, има и опция за $75/месец. Освен това, Intercom таксува допълнително за препоръчителни добавки: персонализирани ботове от $99/месец, бот за отговори от $99/месец, продуктови обиколки от $119/месец и статии в помощен център от $49/месец.

Алтернативни варианти за софтуер

Сравнете алтернативите на Intercom.

13. Birdeye

Birdeye Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за компании с всякакви размери, които искат да подобрят клиентското преживяване за всичките си клиенти.

Този софтуер за клиентско изживяване с всичко в едно обслужва над 80 000 клиенти по целия свят. Освен това Robin, чатботът на Birdeye, спестява време на служителите ви, като дава отговори на въпросите на клиентите.

Ключови функции:

  • Чатбот
  • Таргетиране на аудитория
  • Шаблони за отговор
  • Проактивен чат
  • Многоезичност
  • Прогностичен анализ

Предимства:

  • Известия за отзиви
  • Автоматично генериране на отзиви
  • Лесно за употреба табло

Недостатъци:

  • Ненадежден потребителски интерфейс
  • Липсва възможност за събиране на данни за конкретен профил
  • Ограничени интеграции

Клиентите на Birdeye

Много компании разчитат на софтуерните решения на Birdeye, включително DriveTime, Eldorado Resorts и Alliance.

Цени

Трябва да поискате ценово предложение, създадено според нуждите ви. Можете да пробвате Birdseye безплатно като се регистрирате за 30-дневен безплатен тестов период.

Алтернативни варианти за софтуер

Оценете алтернативите на Birdeye.

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за малки и средни бизнеси, които искат да подобрят взаимоотношенията с клиентите си.

ActiveCampaign може да предложи автоматизация на всеки бизнес, който не се страхува да достигне пълния си потенциал. Conversations от ActiveCampaign може да е новата стъпка на компанията ви към бъдещето.

Ключови функции:

  • Чатботове
  • Автоматични работни процеси с чатбот
  • Автоматични отговори
  • Универсална входяща кутия
  • Автоматични действия на база на събития
  • Проследяване на посетителите на уебсайта

Предимства:

  • Над 500 вградени автоматизации
  • Над 300 интеграции
  • Автоматизациите са лесни за настройка и употреба

Недостатъци:

  • По-бавна платформа
  • Доста труден за усвояване
  • Потребителският интерфейс понякога може да е объркващ

Клиентите на ActiveCampaign 

Сред бизнесите, които се възползват от софтуерните решения на ActiveCampaign, са Artivive, McCrindle и Bumper Leads.

Цени

Можете да изберете да плащате $9, $49 или $149 на месец с годишно таксуване или може да поискате персонализиран ценови план. ActiveCampaign предлага 14-дневен тестов период, за да се запознаете с функциите му.

15. Drift

Drift Live Chat software homepage

Най-добрият лайв чат софтуер за стартъпи и бизнеси, които искат да изградят силни връзки с клиентите си.

С Drift фокусът е върху започването на разговор. С множество софтуерни решения, включително лайв чат софтуер, над 50 000 компании използват Drift, за да предложат отлично преживяване на клиентите си.

Ключови функции:

  • Чатбот
  • Офлайн формуляр
  • Проактивен чат
  • Споделяне на екран
  • Геотаргетиране
  • Вътрешни бележки

Предимства:

  • Лесен за употреба
  • Надеждно клиентско обслужване
  • Достъпни опции за автоматизирана комуникация

 Недостатъци:

  • Мобилно чат приложение с недостатъчно функции
  • Не поддържа SMS, WhatsApp, Facebook messenger и т. н.
  • Бъгове в уеб и мобилното приложение

Клиентите на Drift

Някои от клиентите, които използват Drift, включват бизнеси като Tenable, Smartling и Zenefits.

Цени

За да получите информация за цената на софтуера Drift, трябва да поискате ценово предложение. Drift обаче предлага безплатен тестов период, така че можете да го пробвате преди да направите покупка.

Алтернативни софтуери

Разгледайте алтернативите на Drift.

Кой е най-добрият лайв чат софтуер?

Както виждате, имате много възможности, между които да избирате, когато търсите лайв чат софтуер за контактния си център.

Нека обобщим 5-те най-добри варианта, които вероятно покриват повечето ви нужди.

1. LiveAgent – определено най-доброто съотношение цена-качество. Със забележителният рейтинг от 4,7 в Capterra, знаете, че ще сте в добри ръце. Предлага най-бързия прозорец за лайв чат с възможности за персонализация и автоматизация и определено няма да сбъркате. Превръщането на чатовете в запитвания ще улесни служителите ви да не изтърват нищо, без значение от работното натоварване. Освен това, LiveAgent ще расте заедно с бизнеса ви благодарение на възможностите за промяна на обема.

2. Zoho Desk – отлична платформа за средни към големи компании, които са фокусирани върху клиентите си. Както рейтингът му от 4,5 в Capterra предполага, няма да останете разочаровани от тази опция. Zoho Desk ви предлага възможности за персонализация на лайв чат софтуера, така че да пасне перфектно на брандинга ви. При по-висок обем контакти с клиенти можете да изпозвате чатбот, за да намалите натоварването върху служителите си и да сведете до минимум времето за отговор.

3. HubSpot Service Hub – този софтуер може да се похвали с рейтинг в Capterra от 4,4, което показва колко са доволни клиентите им от услугата. Тъй като е лесен за интеграция с други продукти на HubSpot, HubSpot live chat не отнема никакво време за настройка. Освен това, можете да задълбаете много с него, тъй като предлага множество отчети и ви дава възможност да изучавате анализите в дълбочина.

4. Intercom – никога няма да сбъркате с този утвърден играч в сферата на клиентското обслужване. С чудесния рейтинг от 4,5 в Capterra, разбирате защо имат толкова лоялна клиентска база. С многото си възможности за автоматизация и многоканална платформа, можете да сте сигурни, че нито едно клиентско запитване няма да остане неотговорено.

5. Zendesk – предлага много функции, които ще сметнете за безценни за компанията ви. С рейтинг в Capterra 4,4, можете да сте сигурни, че лайв чат софтуерът ви ще ви помогне да предложите отлично клиентско обслужване. Клиентите ви не само ще се насладят на бързи и персонализирани отговори от операторите, но и ще се почувстват способни да отговорят сами на въпросите си с възможност за самообслужване и отлична база знания.

Сравнение на топ 5 лайв чат софтуери

Лайв чат софтуер LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Рейтинг в Capterra
Общ рейтинг на софтуера от потвърдени потребители в Capterra.
4,7
(прибл. 1 000 отзива)
4,5
(прибл. 1 700 отзива)
4,4
(пробл. 100 отзива)
4,5
(прибл. 800 отзива)
4,4
(прибл. 2 800 отзива)
Уеб базиран
Безплатна версия
LiveAgent предлага безплатна версия.
Zoho Desk предлага безплатна версия.
HubSpot Service Hub предлага безплатна версия.
Intercom не предлага безплатна версия.
Zendesk не предлага безплатна версия.
Безплатен тест период
LiveAgent предлага безплатен тест период.
Zoho Desk предлага безплатен тест период.
HubSpot Service Hub предлага безплатен тест период.
Intercom предлага безплатен тест период.
Zendesk предлага безплатен тест период.
Начална цена
$29/потр/месец Цените на лайв чат софтуера LiveAgent започват от $29 на потребител на месец.
$58,5/потр/месец Цените на лайв чат софтуера Zoho Desk започват от $58,5 на потребител на месец.
€41/потр/месец Цените на лайв чат софтуера HubSpot Service Hub започват от €41 на потребител на месец.
$38/потр/месец Цените на лайв чат софтуера Intercom започват от $38 на потребител на месец.
$69/потр/месец Цените на лайв чат софтуера Zendesk започват от $69 на потребител на месец.

Грешките, които да избегнете, когато купувате лайв чат софтуер

  • Недостатъчно обучен персонал – Когато закупите нова технология, винаги трябва да сте сигурни, че персоналът ви знае как да я използва правилно. В противен случай може да не успявате да се възползвате от много от възможностите ѝ, служителите ви могат да се изнервят и, което е най-важно, клиентите ви може да не получат най-доброто обслужване, което сте в състояние да предложите.
  • Липсващи необходими функции – Много внимателно изучете софтуера и функциите му преди да го закупите. Не искате се окажете с нещо, което не предлага това, от което се нуждае контактният ви център.
  • Не се възползвате напълно от безплатния тестов период – Ако имате възможност да пробвате софтуера безплатно, задължително се възползвайте от това. Пробвайте всяка възможна функция, персонализирайте всяко ъгълче, което можете, и не се страхувайте да скочите в дълбокото, за да можете да вземете най-добре информираните решения.
  • Търсене на отстъпки – Въпреки че пазарлъкът е стар колкото света, не винаги е най-добрият начин да подходите към покупка, която трябва да помогне на бизнеса ви да процъфтява. Вместо да се опитвате да намерите най-добрата сделка, търсете лайв чатг софтуер, на който можете да разчитате във всякакви ситуации.
  • Не мислите за бъдещето – Чудесно е да намерите лайв чат софтуер, който да работи за вас в момента. Не забравяйте обаче да погледнете малко по-напред в бъдещето. Искате ли компанията ви да расте? Трябва да се уверите, че със софтуера, който използвате, можете лесто да промени обема на работата според нуждуте си.

Какво да попитате по време на демонстрация за лайв чат софтуера и за компанията

Ако искате да закупите лайв чат софтуер, ето списък с въпроси, които можете да зададете, за да разберете дали е подходящ за вас.

  • Как мога да инсталирам прозореца за лайв чат на уебсайта си?
  • Колко време ще ми отнеме да настроя лайв чат софтуера?
  • Колко бутони за чат мога да създам?
  • Как мога да разпределям входящи чатове към конкретни екипи?
  • Как мога да персонализирам прозореца за лайв чат, за да пасва на брандинга ми?

Тези прости въпроси могат да ви помогнат да прецените дали софтуерът е правилният избор за бизнеса ви. Основната цел на демонстрациите е да се уверите, че това е инвестицията, която искате да направите. Затова, питайте!

Въвеждане на лайв чат софтуер

Въпреки че различните доставчици може да дадат различни отговори, в общи линии е доста просто. Първо трябва да изберете лайв чат софтуер, който искате да използвате, и да се регистрирате. След това трябва да добавите бутон за лайв чат на сайта си. Това може да е с различно ниво на сложност според доставчика. Например ако погледнем LiveAgent, трябва просто да добавите малко HTML код към тялото на страницата си. Освен ако не искате да персонализирате значително бутона си за лайв чат, цялата настройка на чата на LiveAgent ще ви отнеме само няколко минути.

Колко струва да добавите лайв чат софтуер към уебсайт?

Това много зависи от решението за лайв чат, което изберете. В статията по-горе, можете да откриете 15-те най-добри доставчици на лайв чат, какви функции предлагат и колко струват.

Заключение

  • Най-добрият лайв чат софтуер с всичко в едно

На пазара има много възможности, но трябва да направите добра оценкта на това, което ще работи най-добре за вас. Ако търсите лесна лесна за навигация технология, на кото можете да разчитате на 100%, LiveAgent е за вас.

  • Най-добрият лайв чат софтуер с вградено управление на запитвания, лайв чат, телефонна централа

Лайв чат софтуерът на LiveAgent е чудесно всестранно решение за всеки бизнес, който иска да предоставя отлично обслужване чрез множество канали за комуникация. Без значение дали става въпрос за чат, телефонно обаждане или споменаване в социална медия, или пък известия в друг дигитален канал, можете лесно да намерите всяко взаимодействие, включително чат сесия, благодарение на вградената система за управление на запитвания.

  • Най-добрият лайв чат софтуер, богат на функции

Не само количеството, но и качеството на функциите прави лайв чат софтуера LiveAgent отличен вариант за всички бизнеси с фокус върху клиента.

  • Лайв чат софтуер с най-добро съотношение цена-качество

Ето тук LiveAgent наистина блесва. Предлагайки широк набор от функции и над 150 интеграции, като същевременно е на достъпна цена, никога няма да почувствате, че изтървате нещо. Въпреки че можете да използвате основните му функции безплатно, $15 е ниска цена за всички възможности, които предлага този софтуер.

  • Лайв чат софтуер с най-висок рейтинг

LiveAgent може да се похвали с високи рейтинги на сайтове като Capterra, G2 и TrustRadius. Така е ако цените мнението на общностите с подобни на вашите възгледи и останалите потребители на лайв чат софтуера на LiveAgent, то това вероятно е най-добрият избор за вас.

  • Лайв чат софтуерът, най-лесен за настройка, употреба и интеграция

Това без съмнение е лайв чат софтуерът, предлаган от LiveAgent. С първоначална настройка, отнемаща не повече от 5 минути, няма нужда да можете да пишете код, за да я направите. Персонализацията и употребата на този лайв чат софтуер в ежедневието е лесна работа дори и за тези, които не са на “ти” с технологиите. Освен това, над 150 интеграции ви улесняват при свързването с всяка платформа, от която се нуждаете.

Related Articles to Лайв чат софтуер
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

LiveAgent предлага многоканално софтуерно решение за клиентско обслужване с функции като лайв чат, телефонна централа и база знания. Получавайте последните новини и контакти за демо.

Софтуерът за обаждания от изходящ център на LiveAgent ви позволява да правите изходящи обаждания към потенциални клиенти за продажби, потенциални клиенти или настоящи клиенти. Изпробвайте безплатната пробна версия за 30 дни и повишете бизнеса си на нови нива.

Ефективен софтуер за обаждания от изходящ център

Проактивното обаждане на клиентите може да помогне на бизнеса да предотврати загубата на клиенти, да разшири продажбите и да поднови продукти или услуги. Използването на софтуер за изходящи телефонни обаждания и активно обслужване на клиенти може да подобри връзките с клиентите и да генерира повече възможности за продажби.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър help desk софтуер. Опитайте 14-дневния безплатен тест период на LiveAgent и увеличете лоялността и продажбите с помощта на софтуер за клиентски портал.

Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал

Създайте многоезични бази знания с уникален дизайн, предлагайки ръководства и статии за по-добро разбиране. LiveAgent уебинар 4 предлага функцията "Множество бази знания" за подобряване на удовлетвореността на клиентите. Google Bard AI Chatbot е препоръчителен начин за връзки с клиентите и оптимизиране на текстове.

Многоканалният софтуер за телефонна централа LiveAgent дава на сътрудниците ви възможността да осигурят персонализирано обслужване на клиентите ви. Вижте новостите в клиентското обслужване сега.

Call center software

LiveAgent се характеризира като страхотен инструмент за комуникация с клиентите, който ускорява комуникацията и подобрява обслужването. Той предлага и база знания, както и управление на запитванията.

Приложението за запис на разговори на LiveAgent може да съхранява неограничен брой записи на разговори. Достъпете ги по всяко време за правни цели или за контрол на качеството.

Професионален софтуер за запис на разговори

LiveAgent предлага различни инструменти за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг, онлайн чат и управление на клиентски отношения. Неговите потребители от различни индустрии споделят положителни резултати и увеличаване на удовлетвореността на клиентите.

Разгледайте селекция от най-използваните софтуери за управление на запитвания на пазара. Изберете идеалния инструмент за управление на запитвания и издигнете клиентското си обслужване до най-високо ниво.

Софтуер за управление на запитвания

Шаблоните за отговор намаляват времето за отговор от служителите, увеличавайки профуктивността и фокуса. База знания и клиентски портал предлагат възможности за самообслужване и управление на запитвания. LiveAgent е препоръчителен доставчик на софтуер за управление на запитвания.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x