Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Функции
  • Проследяване на посетителите на уебсайта

Проследяване на посетителите на уебсайта

Разберете на какъв URL адрес е клиентът Ви, докато разговаряте с нашата функция за проследяване на посетителите на уебсайта. LiveAgent също така ще ви уведоми, ако клиентът премине към друга страница.

Функцията за проследяване на посетителите на уебсайта е удобна, особено когато насочвате клиентите си към конкретен URL адрес или когато искате да им предоставите възможно най-добрата информация. Например, по отношение на ценообразуването или техническите подробности за Вашия продукт/услуга.

Преди да стартира всяка чат сесия на живо, можете да видите информацията за клиентите и много други подробности, като например началния URL адрес. Стартирайте URL адрес обикновено е мястото, където клиентът или агентът инициира разговор в чат на живо.

Пример:

В нашия пример можете да видите уеб страницата;  https://support.ladesk.com/300428-IVR

Докато чатът продължава, клиентите могат да идват с потенциално все повече и повече въпроси. В нашия пример клиентът се нуждаеше от помощ с IVR , тъй като това беше последната стъпка, която е имала напълно интегриран кол център. Можете да видите как те се преместват чрез няколко различни статии в базата знания.

Освен това, чатът по-късно се присъедини към друг колега след заявка. Не забравяйте, че можете да започнете вътрешния чат по всяко време, и дори имате възможност да оставите офлайн съобщение за вашия колега.

Като знаете текущия URL адрес на посетителя на чата на живо, можете да предоставите най-добрата и най-точна поддръжка на клиентите си, като видите как те се движат между подстраници на вашата уебпаг

Бизнес предимства:

  • Пестите време
  • Лоялни клиенти
  • Ефикасно клиентско обслужване

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Открийте други функции за чат на живо:

Разпространение на чат

Уверете се, че вашата поддръжка на клиенти ефективно се занимава с чат на живо запитвания. Функцията за разпределение на чата ви позволява да зададете конкретен начин за маршрут на всички нови разговори. Можете да избирате от Случайно присвоени на маршрут за максимално използване.

Разпространение на чат

Онлайн посетители

Получете общ преглед на текущия трафик на уебсайта ви чрез LiveAgent. В раздела, наречен Онлайн посетители, можете да видите посетителите на живо на уебсайта си. Тази функция също така позволява на вашите агенти да покани посетителите на живо да чат.

История на разговорите

Винаги се информира за предишния клиент запитвания, когато е необходимо с историята на чата. Тази функция LiveAgent ви дава информация, която може да предотврати неудовлетвореност на клиента. Можете да видите страната на посетителя, името на клиента и агента, и всички минали разговори. В резултат на това вашите представители на клиенти могат да решават билети бързо и ефективно.

Полезна информация:

Искате ли да настроите бутон за чата на живо на уебсайта си?

Следвайте това ръководство за подробна информация как да създадете онлайн бутон

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо