Разберете на какъв URL адрес е клиентът Ви, докато разговаряте с нашата функция за проследяване на посетителите на уебсайта. LiveAgent също така ще ви уведоми, ако клиентът премине към друга страница.
Функцията за проследяване на посетителите на уебсайта е удобна, особено когато насочвате клиентите си към конкретен URL адрес или когато искате да им предоставите възможно най-добрата информация. Например, по отношение на ценообразуването или техническите подробности за Вашия продукт/услуга.
Преди да стартира всяка чат сесия на живо, можете да видите информацията за клиентите и много други подробности, като например началния URL адрес. Стартирайте URL адрес обикновено е мястото, където клиентът или агентът инициира разговор в чат на живо.
Пример:
В нашия пример можете да видите уеб страницата; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Докато чатът продължава, клиентите могат да идват с потенциално все повече и повече въпроси. В нашия пример клиентът се нуждаеше от помощ с IVR , тъй като това беше последната стъпка, която е имала напълно интегриран кол център. Можете да видите как те се преместват чрез няколко различни статии в базата знания.
Освен това, чатът по-късно се присъедини към друг колега след заявка. Не забравяйте, че можете да започнете вътрешния чат по всяко време, и дори имате възможност да оставите офлайн съобщение за вашия колега.
Като знаете текущия URL адрес на посетителя на чата на живо, можете да предоставите най-добрата и най-точна поддръжка на клиентите си, като видите как те се движат между подстраници на вашата уебпаг
Бизнес предимства:
- Пестите време
- Лоялни клиенти
- Ефикасно клиентско обслужване
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Открийте други функции за чат на живо:
Разпространение на чат
Уверете се, че вашата поддръжка на клиенти ефективно се занимава с чат на живо запитвания. Функцията за разпределение на чата ви позволява да зададете конкретен начин за маршрут на всички нови разговори. Можете да избирате от Случайно присвоени на маршрут за максимално използване.
Онлайн посетители
Получете общ преглед на текущия трафик на уебсайта ви чрез LiveAgent. В раздела, наречен Онлайн посетители, можете да видите посетителите на живо на уебсайта си. Тази функция също така позволява на вашите агенти да покани посетителите на живо да чат.
История на разговорите
Винаги се информира за предишния клиент запитвания, когато е необходимо с историята на чата. Тази функция LiveAgent ви дава информация, която може да предотврати неудовлетвореност на клиента. Можете да видите страната на посетителя, името на клиента и агента, и всички минали разговори. В резултат на това вашите представители на клиенти могат да решават билети бързо и ефективно.
Полезна информация:
Искате ли да настроите бутон за чата на живо на уебсайта си?
Следвайте това ръководство за подробна информация как да създадете онлайн бутон
Контролен списък за маркетингов одит
Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
Контролен списък за маркетингов одит
Създаването на маркетингова стратегия е важно, защото ви помага да фокусирате усилията си и да разпределите ресурсите по най-ефективен начин, както и да проследите напредъка във времето. Трябва да създадете подробен план за всяка стъпка, да конкретизирате времето за резултатите и да зададете цели. Инструментите, които може да използвате, включват софтуер за управление на клиентски връзки, за оптимизация на търсачки, социални медии и онлайн реклама.