Искате ли да прегледате данните за реализациите в Google Анализ от чата ви на живо?
Е, това е възможно и лесно да се направи с LiveAgent.
Чатът на живо в LiveAgent има солидна сума от функции. Вграденото проследяване на чата позволява на вашата компания да проследява реализациите от чата наживо, което може да Ви помогне да анализирате цялостното въздействие на онлайн бутона.
За какво се използва проследяването на чата?
Използва се за проследяване на събития от чат сесии на живо в Google Анализ. Благодарение на данните можете да оцените въздействието на чата наживо върху реализациите върху уебсайта си. Освен това, можете да видите влиянието на вашите агенти върху продажбите.
Какви са опциите, които можете да следите?
- Стартиране на чат
- Край на чата
- Всяко съобщение на агента
- Всяко съобщение на клиента
Как работи чатът за проследяване?
В LiveAgent, можете просто да навигирате до плъгини и да активирате Live Chat Tracking. След това следвайте лесните инструкции и веднага прегледайте чат анализите.
Но за да бъдат конкретни, събития генерира javascript, който командва директно в уеб страницата ви, където започна чат. Може да се използва приставка;
- сигнализиране на събития в чата на вашето уеб приложение
- стартиране на специфични javascript функции
- да променяте съдържанието на уеб страницата си въз основа на протичащата сесия за чат
За подробна информация навигирайте до Google Analytics интеграция – LiveAgent.
Ползи:
- Конкурентно предимство
- По-добро разбиране на пазара/клиентите
- Всички данни на едно място
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Други функции за чат в LiveAgent:
История на разговорите
Получете бърз преглед на проблема с клиента в историята на чата и предотвратявайте разочарованието на клиентите. Освен това, можете да анализирате проблема по-бързо и да знаете кой е отговорен за всеки билет.
Максимален брой на чакащите
Създайте ефективен работен поток за обслужване на клиенти, като настроите максималната дължина на опашката във вашия чат на живо. По този начин, вашето обслужване на клиенти може ефективно да се справи с запитвания на клиенти и те няма да бъдат претоварени. Това също така предотвратява лоши клиенти. Като позволи това, чатът на живо ще бъде показан само на определен брой хора, а останалите ще получат опция да се свържете чрез предварително чат форма.
Текущ URL адрес на посетител на чат на живо
Осигурете най-доброто обслужване на клиентите с текущия URL адрес на функцията за чат на живо. Тази функция в LiveAgent ви показва уеб сайта, който посетителят сърфира в момента. По този начин, давате повече информация на вашите агенти за това, което клиентите търсят и търсят. Той също така ви показва, ако посетителят е преминал към друг URL адрес.
Вижте всички LiveAgent – Функции за повече информация.
Полезна информация:
Готови ли сте да внедрите приставка за проследяване на чата на живо?
Научете повече за прoследяването на събитията в Google Analytics.
Нямате ли чат бутон?
Не се притеснявайте, тук е статия как стъпка по стъпка за да създадете чат бутон в LiveAgent.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.