Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

История на разговорите

Имали ли сте клиент, който е бил разочарован, защото агентът ви не е бил наясно с предишния разговор?

Това се случва по-често, отколкото си мислиш.

LiveAgent е софтуерно решение за обслужване на клиенти за всяка компания, която се стреми да подобри ежедневните си дейности за обслужване на клиенти. По този начин, тя ви помага да обработвате запитвания на клиенти от няколко канала по ефективен във времето начин. Това е основно всичко под един покрив. Цялата информация, която ви трябва, е в билета / чат разговора.

Какво е историята на чата?

Чат история е една от многото функции на LiveAgent. Тя може да се нарича като чат дневник или разговор история на предишна комуникация с клиенти.

Това е доста очевидно и може да бъде изключително полезно в различни сценарии. Можете да го използвате, за да проверите; предишни запитвания на клиенти, проверка за данни и информация, търсене на предишни решения на проблем. Лимитът е само в творчеството ви. 

За да бъдете конкретни, можете да видите историята на обслужване на клиенти чат и всички текущи чатове на един екран. Освен това, вие сте в състояние да директно достъп и филтриране чат комуникация според вашите предпочитания. Например, можете да филтрирате чатовете си по етикети, отдели, дата, име и т.н.

Как историята на чата може да подобри обслужването на клиентите Ви?

Вероятно всички сме били там. Обясняване на предишния проблем на новия представител на клиента. Помниш ли колко разочароващо беше? Удовлетвореността на клиентите намалява, колкото по-дълго клиентът ви трябва да обясни проблема. Като цяло това създава доста стресиращо и ненужно загряване разговори в чата. За да предотвратите това, LiveAgent създаде клиент разговор история функция, където можете лесно да търсите в чатове.

Какво можете да видите в историята на чата?

  • Име на посетителя
  • Име на агента
  • Име на агента
  • Дата
  • Време
  • Отдел
  • Тагове

Пример за реалния живот:

Да кажем, че Уенди иска да попита агент на живо за проблем, който е преживяла преди месец. Беше решено, но се случи отново. Агентът за чат на живо може да разгледа бързо предишния разговор. В резултат на това вижте какво е решението и защо не е било постоянно. С тази информация на свое разположение агентът може да предложи различен подход. Или пък обяснете какво трябва да се направи по различен начин. Следователно този проблем няма да възникне в бъдеще.

Ползи:

  • Бърза резолюция на билета
  • Повишена удовлетвореност на клиентите
  • По-добър CX
  • Гладко обслужване на клиенти

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

FREE TRIAL

Бонус функции, които ви помагат да подобрите CX:

Текущ URL адрес на чат клиент

Бързо разберете кой уеб сайт проучва клиента. Тази функция ви позволява да сте готови да предоставите подходяща информация и да предотвратявате ненужната неудовлетвореност на клиента.

Текущ URL адрес на посетител на чат на живо

Вътрешен чат

Вътрешен чат е чат за вашите агенти в LiveAgent. Но как е връзката с CX? Е, вътрешният чат е създаден, за да подобри ежедневните си задачи на агентите. Ако те трябва да се свържете с друг агент, те могат просто да го направи чрез LiveAgent без да променя интерфейси. В резултат на това агентът може да осигури необходимата помощ по-бързо. И ако подобрите работния процес на вашите представители на клиенти, толкова по-добре може да бъде вашата услуга.

Вътрешен чат

Изглед на въвеждане в реално време

Тази функция ви позволява да вузиализирате какво пише клиентът в реално време. В резултат на това, междувременно, можете да се опитате да разберете проблема на клиента или да потърсите необходимата информация.

преглед на въвеждане в реално време

Ако искате да научите повече, прочетете  LiveAgent – функции.

Ресурси на базата на знанието

Вече имате агент на живо?

Научете как да създадете бутон за чат.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо