Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат в реално време

Какво е чат в реално време?

Чатът е инструмент за незабавна комуникация с посетителите на Вашия уебсайт. Той може да осигури бързи отговори на клиентите, като същевременно добави значителни предимства за персонала и в крайна сметка за Вашата компания. Чат изгражда доверието на клиентите при пазаруване и подобрява цялостното им изживяване.

Знаете ли, че: ” 63% от клиентите са по-склонни да посетят отново уебсайт, който предлага онлайн чат? ” 

Добавянето на човешкия фактор като включите чат в реално време в уебсайта си, може да бъде решаващо.

Онлайн-чат-в-реално-време-LiveAgent

Бизнес предимства от чата:

  • Достъпен
  • Връзка в реално време с посетителите
  • Увеличена удовлетвореност на клиентите
  • Конкурентно предимство
  • Средно 23% повече продажби
  • Подобрено клиентско изживяване
  • По-малко разходи за обслужване по телефона
  • Потребителски-ориентиран

Функции на чата в реално време:

Чат покана за служител

Докато провеждате активна чат сесия с посетител, можете да поканите колегата си да ви помогне. Например има проблем и не сте сигурни как да го разрешите. В чата можете да поканите толкова служители, колкото са Ви необходими. Те могат директно да изпращат съобщения в чата или да пишат бележки, видими само за друг служител.

Пишете едновременно с няколко клиенти

Лесно превключвайте между разделите в софтуера за обслужване на клиенти и ефективно се справяйте с запитванията.

Мобилен чат

Друга чудесна характеристика на онлайн чата на LiveAgent е, че можете лесно да предоставите обслужване в движение. LiveAgent има мобилно приложение, както за Android, така и за iOS. Винаги бъдете на разположение чрез мобилния чат на LiveAgent и спечелете предимство пред конкурентите.

Бележки в чата

Можете лесно да добавите бележка към Вашия чат (бележката е видима само за Вас и други служители).

Изпращайте файлове през чата

Позволете на клиентите лесно да изпращат файлове , докато чатят с Вашите представители. Направете целия процес по-лесен и по-бърз.

Обратна връзка от чата

Избягвайте да предоставяте лошо обслужване и позволете на Вашите клиенти да оценяват отговорите, получени от Вашите специалисти обслужване. Наградете най-добрите си служители и подкрепете тези, които не се справят добре в момента. Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване на клиенти и действайте по правилния начин.

Чат в реално време

Автоматични чат покани

Заинтригувайте посетителите на уебсайта си, като ги поканите на чат в реално време с Ваш служител. Настройвате покани на специализирани URL адреси на Вашия уебсайт (напр. вашата страница с цени) ).

Ако искате да научите повече, прочетете за Активните покани за чат.

Лесно свързване

Простата система улеснява създаването на персонализирани чат бутони които лесно се интегрират във Вашия уебсайт. Просто копирайте и поставете кратък HTML код.

Предварително създадени чат бутони

LiveAgent предлага различни предварително направени и персонализируеми бутони за чат. Не сте намерили правилния стил за Вашия бутон за онлайн чат? Не се притеснявайте, можете да създадете персонализиран, като качите изображение или като напишете своя HTML код.

Вижте всички персонализирани бутони на LiveAgent в – Валерия чат бутони.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Опции за дизайн и настройка на чата:

Дизайн на чат прозореца

Можете да избирате от 4 предварително създадени стила на чат прозореца:

  • Класически чат
  • Квадратен чат
  • Musho чат
  • Чат в балонче
Редактирайте чат бутона

Определете размера, позицията и цвета на прозореца Ви за чат.

Дизайн-на-чат-прозорец-в-LiveAgent

Възможни промени по дизайна на прозореца:

  • Заглавие
  • Съобщение за добре дошли
  • Позиция
  • Включване на изскачащ прозорец
  • Размер
  • Цвят на рамката
  • Цвят на бутона
  • Цвят на статуса
  • Цвят на съобщението от служителя
  • Цвят на съобщението от посетителя

Освен това можете да зададете Вашия персонализиран CSS код, за да прецизирате Външния вид на всеки прозорец за контакт.

Настройка и насочване на чата

За да осигури бърза и точна комуникация, LiveAgent възлага чатове на служителите , които са имали предишна комуникация с клиенти.

Освен произволно възлагане, има още 3 други опции за маршрутизиране на чата.

Произволно възлагане

Новите чатове ще бъдат разпределени на случаен принцип на един от наличните оператори. Тази стратегия Ви помага да възлагате един и същ брой чатове на всеки служители.

Средно натоварване

Новите чатове ще бъдат възложени на служителя с най-малък брой активни такива, за да се запази същото натоварване за всички налични оператори. Тази стратегия ви помага да дадете балансиран брой едновременни чатове на всички налични служители.

Максимално натоварване

Новите чатове ще бъдат възложени на служителя с най-голям брой работещи чатове. След като той вече няма свободни слотове за чат, новата заявка ще бъде насочена към следващия наличен служител. Тази стратегия Ви помага да увеличите максимално натоварването на операторите в чата и да позволите на другите да работят върху офлайн запитвания

Позвъни на всички

Заявките за нови чатове ще уведомяват всички, докато някой от тях не ги поеме.

Колко струва да се добави чат бутон към моя уебсайт?

LiveAgent предлага няколко абонаментни плана, от които да изберете. Ако не сте сигурни кой от тях е подходящ за Вас, имаме 14-дневна безплатна пробна версия.

Разходите за чат варират според това колко служителя има в компанията. LiveAgent е цялостно решение, т.е. предлага много повече от чат. ВИжте повече за цените за чат на LiveAgent тук.

Разходите за чат са посочени по-долу:

Полезна информация: 

Искате ли да внедрите чат на Вашия уебсайт?

Това е ръководство стъпка по стъпка как да включите чат бутон към Вашия уебсайт. 

Искате ли да научите повече?

Прочетете 10 причини защо да включите бутон за чат.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо