Какво е чат в реално време?
Чатът, познат и като онлайн чат или интернет чат, е начин за комуникация и взаимодействие в реално време по интернет. Комуникацията е базирана на текстови съобщения. Двама или повече души могат да общуват помежду си и да си изпращат снимки, видеа или аудио файлове.
Има различни видове чат – текущ или планиран за определено време. Чатът изисква софтуер или приложение за месинджър. Някои чатове изискват регистрация или вход в системата от потребителите, за да могат да се присъединят към чат групите.

Frequently asked questions
Какво е определението за чат в реално време?
Чатът в реално време е канал за онлайн комуникация, позволяващ ви да провеждате разговори в реално време. Включва предаването на текстови съобщения на живо от изпращача към получателя.
Нуждае ли се компанията ви от чат в реално време?
Ако искате компанията ви да се наложи на пазара и да се издигне в очите на клиентите ви, със сигурност ви трябва чат в реално време. Този вид чат позволява бърза комуникация с клиента с проблем и възможност за получаване на мигновени отговори и решения. Чатът в реално време оказва влияние върху броя на напуснатите пазарски колички, както и върху увеличаването на конверсията.
Осигурява ли LiveAgent чат в реално време?
LiveAgent осигурява чат в реално време. Благодарение на това можете да издигнете обслужването на клиенти на компанията си на ново ниво и да улесните връзката на клиентите с компанията ви.
Expert note
Чат в реално време е канал за онлайн комуникация, позволяващ реално временно общуване между потребители чрез текстови съобщения.

Effective communication with customers is crucial for the success of any company. Tools like ticket management, customer portals, and knowledge base can help improve communication. Staff training on product knowledge, communication skills, and language is also essential. Tracking page views per session is important for analyzing customer interests. LiveAgent offers support portal, data transfer, system status, pricing, and integrations. They also offer a partner program, academy, and popular customer service software like VoIP.
Уеб чатовете на живо могат да бъдат разделени на три вида: информационен, за продажби и за обслужване на клиенти. Информационният има за цел да предоставя информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Чатът за продажби позволява клиентите да получат препоръки за конкретни продукти. Чатът за обслужване на клиенти е предназначен за помощ при решаването на проблеми свързани с покупките или услугите.
LiveAgent предлага безплатен софтуер за управление на услуги, включително онлайн обслужване на клиенти, чат на живо и клиентска база данни, както и система за продажба на тикети. Те предлагат широк набор от инструменти и шаблони за клиентско обслужване, като включват входяща телефонна централа, система за управление на оплаквания и софтуер за клиентски портал. LiveAgent е компания с награди и сертификати, предлага демонстрация, цени, интеграции и алтернативи, а клиентите могат да станат партньори в тяхната партньорска програма.
Текстът обсъжда софтуер за кол център, включващ говорител на марката и други функционалности за поддръжка на клиенти. Важно е да се има маркетингова стратегия, комуникационни умения на екипа и многоканални услуги. Целта е да се подобрят ефективността на обслужване на клиенти, следвайки правилата и принципите на компанията.