Какво е поддръжка чрез чат?
Поискайте помощ със запитванията си като чатите онлайн с екипа за клиентско обслужване. Сътрудниците лесно и в реално време ще отговорят на въпросите ви. Онлайн чатът е бърз начин да решите проблемите си.
Frequently asked questions
Какво е поддръжка чрез чат?
Поддръжката чрез чат е форма на синхронни съобщения. Сътрудникът и клиентът трябва да присъстват по едно и също време. Обикновено, този канал за комуникация е наличен в сайтовете под формата на изскачащ диалогов прозорец. Благодарение на него, сътрудникът може бързо да предостави информация по въпрос, който притеснява клиента.
Можем ли да предожим поддръжка чрез чат, използвайки LiveAgent?
Разбира се, LiveAgent предлага възможността за използването на чат като средство за комуникация с клиенти. В момента това е един от най-предпочитаните канали за комуникация между клиента и марката.
Кои са основните правила на поддръжката чрез чат?
Има няколко правила, които трябва да имате предвид като основни правила за чат. Първото е да използвате грамачески и правописно правилен език. Грешките правят екипа за клиентска поддръжка некомпетентен в очите на клиента. Друго правило е да се отговаря възможно най-бързо, затова е важно сътрудниците да пишат бързо по време на разговорите. Друго важно правило е да не се ползват съкращения и абревиатури. Изполването на такива форми не е професионално. Това е подобно на използването на кратки отговори с "да" или "не". Винаги се опитвайте да използвате пълни изречения. Шаблонните отговори подпомагат работата на сътрудниците, но не ги изполвайте необмислено. Сътрудниците винаги трябва да персонализират отговора. Хубаво е да се обръщаме към клиента по име. Тогава клиентът има усещането, че обслужващият екип се обръща лично към него, а не към един от многото.
Expert note
Поддръжката чрез чат е основен канал за комуникация с клиенти и предлага бърза и персонализирана поддръжка. Не използвайте съкращения или шаблонни отговори, за да осигурите професионално обслужване.

Help Desk софтуер с отворен код
Текстът представя няколко софтуерни продукта за Help Desk и споделя мнения на клиенти за LiveAgent. Описват се показатели за производителност като време за свързване, брой използвани системи и скорост на отговор. Help Desk софтуерът с отворен код е базиран единствено на отворен код и предлага система за управление на тикети, както и различни Help Desk функции за бърза комуникация. Най-важните характеристики включват възможности за комуникация чрез различни канали и без ограничения за всички потребители.
Help desk системите могат да помогнат на компаниите да решават проблемите на клиентите си бързо и ефективно. Важни фактори при избора на подходящата система включват функционалност, автоматизация, сигурност и мащабируемост. Поддръжката на клиенти е важна за всяка компания, тъй като тя помага за задържането на клиентите и повишаване на продажбите. Помощта може да се осигури чрез имейли, телефон или live chat, като LiveChat е важна част от софтуера за поддръжка на клиенти.
LiveAgent предлага разширени функции на help desk софтуера, включително интегриране на CRM, безопасност и персонализирани възможности. Те предлагат многоезична поддръжка и собствени мобилни приложения. LiveAgent е оценена като един от най-добрите help desk софтуери за 2021 година. Можете да опитате безплатно софтуера за управление на запитвания на клиенти за 14 дни.