Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Поддръжка чрез чат

Какво е поддръжка чрез чат?

Поискайте помощ със запитванията си като чатите онлайн с екипа за клиентско обслужване. Сътрудниците лесно и в реално време ще отговорят на въпросите ви. Онлайн чатът е бърз начин да решите проблемите си.

Често задавани въпроси

Какво е поддръжка чрез чат?

Поддръжката чрез чат е форма на синхронни съобщения. Сътрудникът и клиентът трябва да присъстват по едно и също време. Обикновено, този канал за комуникация е наличен в сайтовете под формата на изскачащ диалогов прозорец. Благодарение на него, сътрудникът може бързо да предостави информация по въпрос, който притеснява клиента.

Можем ли да предожим поддръжка чрез чат, използвайки LiveAgent?

Разбира се, LiveAgent предлага възможността за използването на чат като средство за комуникация с клиенти. В момента това е един от най-предпочитаните канали за комуникация между клиента и марката.

Кои са основните правила на поддръжката чрез чат?

Има няколко правила, които трябва да имате предвид като основни правила за чат. Първото е да използвате грамачески и правописно правилен език. Грешките правят екипа за клиентска поддръжка некомпетентен в очите на клиента. Друго правило е да се отговаря възможно най-бързо, затова е важно сътрудниците да пишат бързо по време на разговорите. Друго важно правило е да не се ползват съкращения и абревиатури. Изполването на такива форми не е професионално. Това е подобно на използването на кратки отговори с "да" или "не". Винаги се опитвайте да използвате пълни изречения. Шаблонните отговори подпомагат работата на сътрудниците, но не ги изполвайте необмислено. Сътрудниците винаги трябва да персонализират отговора. Хубаво е да се обръщаме към клиента по име. Тогава клиентът има усещането, че обслужващият екип се обръща лично към него, а не към един от многото.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо