Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Чат обслужване

Какво представлява чатът за обслужване?

Чатът за услуга, известен също като чат за обслужване на клиенти, позволява на потребителите, посетителите на уебсайта и клиентите да разговарят в реално време с представители на клиентите. Чатът за услуги се поддрържа от приложение за незабавни съобщения, вградено в уебсайта на огранизацията. Намалява разходите и е чудесна форма на социално взаймодействие. Всяко взаймодействие между клиенти и организация се съхранява в софтуера за справка.

Сервизният чат е част от управлението на взаймоотношението на клиентите. Чрез сервизен чат представителите на клиентите могат бързо да доставят услуга на клиентите.

FAQ

“Какво представлява чат обслужването?”

Услугата за чат е онлайн технология или услуга, която позволява да се превеждат текстови съобщения между участниците в реално време. В обслужването на клиенти. често изпозлвано като чат на живо – свързва агента с клиента и позволява разговор в реално врем

“Можете ли да предложите чат услуга през LiveAgent?”

“LiveAgent предлага услуги за незабавни съобщения. Това Ви позволява да осъществявате повиквания в реално време. Тази функция Ви позволява да спестите много време и да се съсредочите върху изграждането на взаймоотношенията с клиентите си.”

Кои са на-добрите практики на чат обслужването?

“Има няколко добри практики, които трябва да имате предвид, когато създавате и пишете в чата. Добре е да поставите поле за чат на всяка страница от уебсайта в десния ъгъл. Това позволява на клиента да знае къде пише бързо в обслужването на клиентите. Използвайте чат-ботове, базирани на Al, за да предоставие бързи отговори на повтарящи се въпроси. Трябва също да се има предвид персонализираната коминикация на клиента и факта, че трябва да се изграждат взаймоотношенията. Бързото време за реакция е важно за клиентите, така че отговорите трябва да се предоставят възможно най-бързо. За удобство на работата на работата на Вашия екип си струва да интегрирате чата на живо с CRM.”.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо