Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Уеб чат онлайн

Какво всъщност означава уеб чат онлайн?

Уеб чатът е средство за онлайн комуникация между хората чрез интернет. Когато хората си пишат и комуникират по между си по чат онлайн, те могат да си изпращат съобщения, видео клипове, снимки и хиперлинкове в реално време. В повечето случай писането в чатове не изисква определен софтуер – всичко, което Ви е необходимо е уен браузър.

Защо фирмите трябва да комуникират по онлайн чат със своите клиенти?

Повечето e-commercе уеб сайтове поставят бутони за чатове на живо, за могат клиентите да общуват с агентите за обслужване в реално време. Извършватето на комуникация с посетителите на Вашия уеб сайт е една от най-ефективните стратегии, що се отнася до превърщане на посетителите Ви във потенциални клиенти. Отлично обслужване, в комбинация с бърза комуникация в онлайн уеб чата е ключът до сърцето на клиентите. При положение, че имате проблем в предоставянето на отлично ниво на обслужване на клиентите, можете да прибегнете до услугите на софтуер за обслужване на клиенти.

За да научите повече за това как чатът на живо мове да Ви помогне да транформирате посетителите си в клиенти, проследете този линк.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Въпрос”, “name”: “Как да инсталирате уеб чат? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “За да инсталирате уеб чат е нужно да имате плъгин към Вашия уеб сайт. Вторият метор е да намерите инсталиран код да го приложите към този на уеб сайта.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е разликата между чат на живо и уеб чат?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Чатът на живо е платформа за обслужване на клиенти, която позволява комунимкация между клиентите и посетителите на сайта в реално време. Уеб чатът, от друга страна също е система, която позволява комуникация в реално време, но не изисква инсталиране на спецални програми. Тя се характерезира с лесен дотъп и отростено изпълнение.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какви са предимствата на уеб чатът? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Предимствата на уеб чата са: по-ниски разходи – уеб чатът е по-евтин от обаждане по телефона; един служител може да обслужва няколко клиента едновременно, по-високи продажби – агентите на живо имат повече разговори, освен това, който са свикнали с тези чатове имат по-голям шанс за покупка; бързо разбиране на проблемите на клиента, благодарение на разговорите в реално време; удобство за клиентите – уеб чатът е бързо и ефективно средство за комуникация; дава отчетност – можете да анализирате и пресявате историята на комуникацията; колко потребители са използвали тази форма на комунимация, каква е ефективността на агентите, предимство пред конкурентите – все още малки фирми използват опции за чат, дали това е шанс да бъдете една крачка пред своите конкуренти.” } }] }

FAQ

Как да инсталирате уеб чат?

За да инсталирате уеб чат е нужно да имате плъгин към Вашия уеб сайт. Вторият метор е да намерите инсталиран код да го приложите към този на уеб сайта.”

Каква е разликата между чат на живо и уеб чат

“Чатът на живо е платформа за обслужване на клиенти, която позволява комунимкация между клиентите и посетителите на сайта в реално време. Уеб чатът, от друга страна също е система, която позволява комуникация в реално време, но не изисква инсталиране на спецални програми. Тя се характерезира с лесен дотъп и отростено изпълнение.”

Какви са предимствата на уеб чатът?

Предимствата на уеб чата са: по-ниски разходи – уеб чатът е по-евтин от обаждане по телефона; един служител може да обслужва няколко клиента едновременно, по-високи продажби – агентите на живо имат повече разговори, освен това, който са свикнали с тези чатове имат по-голям шанс за покупка; бързо разбиране на проблемите на клиента, благодарение на разговорите в реално време; удобство за клиентите – уеб чатът е бързо и ефективно средство за комуникация; дава отчетност – можете да анализирате и пресявате историята на комуникацията; колко потребители са използвали тази форма на комунимация, каква е ефективността на агентите, предимство пред конкурентите – все още малки фирми използват опции за чат, дали това е шанс да бъдете една крачка пред своите конкуренти.”

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо