Какво всъщност означава уеб чат онлайн?
Уеб чатът е средство за онлайн комуникация между хората чрез интернет. Когато хората си пишат и комуникират по между си по чат онлайн, те могат да си изпращат съобщения, видео клипове, снимки и хиперлинкове в реално време. В повечето случай писането в чатове не изисква определен софтуер – всичко, което Ви е необходимо е уен браузър.
Защо фирмите трябва да комуникират по онлайн чат със своите клиенти?
Повечето e-commercе уеб сайтове поставят бутони за чатове на живо, за могат клиентите да общуват с агентите за обслужване в реално време. Извършватето на комуникация с посетителите на Вашия уеб сайт е една от най-ефективните стратегии, що се отнася до превърщане на посетителите Ви във потенциални клиенти. Отлично обслужване, в комбинация с бърза комуникация в онлайн уеб чата е ключът до сърцето на клиентите. При положение, че имате проблем в предоставянето на отлично ниво на обслужване на клиентите, можете да прибегнете до услугите на софтуер за обслужване на клиенти.
За да научите повече за това как чатът на живо мове да Ви помогне да транформирате посетителите си в клиенти, проследете този линк.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Въпрос”, “name”: “Как да инсталирате уеб чат? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “За да инсталирате уеб чат е нужно да имате плъгин към Вашия уеб сайт. Вторият метор е да намерите инсталиран код да го приложите към този на уеб сайта.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е разликата между чат на живо и уеб чат?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Чатът на живо е платформа за обслужване на клиенти, която позволява комунимкация между клиентите и посетителите на сайта в реално време. Уеб чатът, от друга страна също е система, която позволява комуникация в реално време, но не изисква инсталиране на спецални програми. Тя се характерезира с лесен дотъп и отростено изпълнение.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: “Какви са предимствата на уеб чатът? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: “Предимствата на уеб чата са: по-ниски разходи – уеб чатът е по-евтин от обаждане по телефона; един служител може да обслужва няколко клиента едновременно, по-високи продажби – агентите на живо имат повече разговори, освен това, който са свикнали с тези чатове имат по-голям шанс за покупка; бързо разбиране на проблемите на клиента, благодарение на разговорите в реално време; удобство за клиентите – уеб чатът е бързо и ефективно средство за комуникация; дава отчетност – можете да анализирате и пресявате историята на комуникацията; колко потребители са използвали тази форма на комунимация, каква е ефективността на агентите, предимство пред конкурентите – все още малки фирми използват опции за чат, дали това е шанс да бъдете една крачка пред своите конкуренти.” } }] }FAQ
Как да инсталирате уеб чат?
За да инсталирате уеб чат е нужно да имате плъгин към Вашия уеб сайт. Вторият метор е да намерите инсталиран код да го приложите към този на уеб сайта.”
Каква е разликата между чат на живо и уеб чат
“Чатът на живо е платформа за обслужване на клиенти, която позволява комунимкация между клиентите и посетителите на сайта в реално време. Уеб чатът, от друга страна също е система, която позволява комуникация в реално време, но не изисква инсталиране на спецални програми. Тя се характерезира с лесен дотъп и отростено изпълнение.”
Какви са предимствата на уеб чатът?
Предимствата на уеб чата са: по-ниски разходи – уеб чатът е по-евтин от обаждане по телефона; един служител може да обслужва няколко клиента едновременно, по-високи продажби – агентите на живо имат повече разговори, освен това, който са свикнали с тези чатове имат по-голям шанс за покупка; бързо разбиране на проблемите на клиента, благодарение на разговорите в реално време; удобство за клиентите – уеб чатът е бързо и ефективно средство за комуникация; дава отчетност – можете да анализирате и пресявате историята на комуникацията; колко потребители са използвали тази форма на комунимация, каква е ефективността на агентите, предимство пред конкурентите – все още малки фирми използват опции за чат, дали това е шанс да бъдете една крачка пред своите конкуренти.”
Expert note
Уеб чатът е бързо и ефективно средство за комуникация, което може да донесе значителни предимства за бизнеса ви.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е ефективна CRM система, която предоставя възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети, шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. Интегрираният с над 40 външни приложения LiveAgent предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага много функции и интеграции с други системи. Платформата включва софтуер за самообслужване, система за управление на оплаквания и софтуер за входяща телефонна централа. LiveAgent има добра поддръжка и портал за поддръжка, а цените са разумни. Потребителите могат да персонализират бутоните за чат с анимация.