Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Инструмент за чат

Какво е инструмент за чат?

Инструментите за чат често са браузър базирани и позволяват на потребителите да започнат да разговарят с други потребители в реално време. Той също така позволява на потребителите да предават текстови съобщения, изображения, видеоклипове и хипервръзки. Разширените инструменти за чат на уебсайтове позволяват на потребителите да споделят екрани и дори гласови и видео разговори.

Как можете да използвате инструмент за чат?

Много компании използват инструменти за чат на живо на своите уебсайтове, за да станат по-достъпни за клиентите. Чрез добавяне на приспособление за чат към вашия уебсайт, вашата компания ще може да получава обратна връзка и въпроси от посетителите и клиентите на уебсайта.

Инструментът за чат на LiveAgent

Защо трябва да използвате инструмент за чат на живо?

Използването на такъв инструмент е най-рентабилният начин за превръщане на посетителя на уебсайт в клиент. Отговаряйки своевременно на въпросите на потенциалния си клиент, вие значително намалявате шанса те да преминат към конкуренцията. В допълнение към това, това е лесен и ефективен начин за контакт с хора по целия свят. Вашите клиенти могат да бъдат в напълно различна част на света и да се свържат с вас с лекота.

Какви други функции имат инструментите за чат на уебсайтове?

Освен предаването на текстови съобщения, изображения, видеоклипове и връзки, инструментът предоставя на потребителите множество функции. Разширените инструменти за чат на живо, намерени в софтуера за обслужване на клиенти, позволяват на потребителите да използват автоматични формуляри, офлайн формуляри, автоматични покани за чат, и дори да проследява посетителите на уебсайта.

Използването на тези разширени функции позволява на агентите да събират допълнителна информация от посетителите на уебсайта, което помага на агентите да отговарят по-ефективно на техните клиентски запитвания.

Функции на чата на живо на LiveAgent:

  • Текущ URL адрес на посетител на чат на живо
  • Докинг прозорец
  • Максимална дължина на опашката
  • Автоматични покани за чат
  • Вградено в чата проследяване
  • Изглед за писане в реално време
  • Чат разпределение
  • Вътрешен чат
  • История на чата
  • Онлайн посетители
  • Преглед на чата

Как можете да си направите инструмент за чат?

За да добавите инструмента за чат към уебсайта си, ще трябва да използвате софтуер за чат на живо. LiveAgent включва и чат на живо. Просто създайте акаунт и преминете през ръководството за начало. След като се запознаете със софтуера, просто персонализирайте вашия собствен бутон за чат.

Прочетете задълбочено ръководство, за да създадете Бутон за чат на живо в LiveAgent.

Какво е софтуер за live чат?

Софтуерът за чат на живо, като LiveAgent, често е част от по-голямo help desk решение използвано от екипи за обслужване на клиенти. Софтуерът за чат на живо ви позволява да разговаряте с клиенти в реално време и да преобразувате вашите разговори в тикети, които се съхраняват в Универсална пощенска кутия.

Ако искате да научите повече, прочетете Live Agent – Софтуер за чат на живо.

Други съществени функции на LiveAgent:

  • Тикет система
  • Правила и SLA
  • CRM
  • Предварително дефинирани съобщения и отговори
  • Информационна база
  • IVR

Научете повече за всички LiveAgent – Функции.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Често задавани въпроси

Какво е инструмент за чат?

Инструментите за чат са инструменти, които ви позволяват да разговаряте с клиента, да изпращате текстови съобщения, изображения, видеоклипове и хипервръзки. По-усъвършенстваните инструменти за чат позволяват споделяне на екрана, гласови и видео разговори.

Предоставя ли LiveAgent инструмент за чат?

LiveAgent предоставя инструмент за чат. Това е един от най-важните елементи в обслужването на клиентите. Това позволява на екипа за обслужване на клиенти да комуникира лесно и директно с клиентите. В допълнение към изпращането на текстови съобщения, той осигурява много допълнителни елементи, като например възможността за изпращане на изображения и видео или споделяне на екрана, което може да бъде полезно, когато трябва да визуализирате нещо, за да помогнете на клиента.

Какви са най-добрите практики за използване на инструмент за чат?

Благодарение на инструмента за чат можете бързо да общувате с клиента. Ето защо е толкова важно чатът да работи гладко. Благодарение на това имаме по-голям шанс клиентът да избере продукт или услуга на нашата марка. Добре е да използвате функциите, предлагани от чата, когато проблемът е по-сложен. Благодарение на възможността за изпращане на изображение, видео или споделяне на екрана, той може директно да покаже на клиента какво да прави. Също така е важно клиентът да има много лесен достъп до чата, за да може да се свърже с екипа за поддръжка от всяка подстраница. Трябва също така да не забравяме за персонализирането на отговорите и важността на изграждането на взаимоотношения с клиента - а чудесен инструмент за изграждане на взаимоотношения е чатът на живо, който работи в реално време.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо