Какво представляват приложенията за чатове?
Приложението за чат Ви позволява да комуникирате с клиентите с чрез чат. Тя Ви позволява да изпращате и получавате съобщения. Приложението за чат прави по-лесно свързване с всички, а също така и е лесно за използване. Има много видове приложения за чат и всяко има свой собствен формат, дизайн и функции.
LiveAgent Ви предлага чудесно приложение – чат на живо. Започнете чат със своите клиенти в реално време!

Frequently asked questions
Какво представляват чатовете за обслужване?
Приложенията за чат Ви позволяват да поддържате на връзка с други хора, които може да използват приложениет дори и в другия край на света. В обслужването на клиенти тези приложения са един от най-важните комуникационни канали.
Как работят приложенията за чатове?
Приложенията обиковено се изпълняват в централизирани мрежи, които се обслужват от сървъри на оператор на оператор на платформа, за разлика от равнопоставените протоколи като XMPP. Това позволява на хората да говорят един с друг в реално време.
Има ли безплатни приложения за чатове?
Разбира се. На пазара имаме много безплатни приложения за чат. Те се използват както за ежедневна употреба, така и за обслужване на клиенти. Пример з такова приложение е Messenger, чиято работа може да бъде синхрониззирана със софтуера.
Expert note
Приложенията за чат са важен комуникационен канал за обслужване на клиенти и поддръжка на взаимоотношения. Възползвайте се от много безплатни решения и удобства за връзка с всички.

LiveAgent е ефективна CRM система, която предоставя възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети, шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. Интегрираният с над 40 външни приложения LiveAgent предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.
Уеб чатовете на живо могат да бъдат разделени на три вида: информационен, за продажби и за обслужване на клиенти. Информационният има за цел да предоставя информация и да отговаря на въпросите на посетителите на сайта. Чатът за продажби позволява клиентите да получат препоръки за конкретни продукти. Чатът за обслужване на клиенти е предназначен за помощ при решаването на проблеми свързани с покупките или услугите.
Key rules for customer service chat include using grammatically correct language, responding quickly, not using abbreviations, and personalizing responses by using the customer's name. Avoiding errors and writing fast are important, while template answers should not be overused. Using proper language and personalizing responses can make the customer feel valued.
Текстът предлага съвети за маркетинг, включително как да се надграждат продажбите чрез упселинг и кръстосани продажби. Избягването на непрофесионални форми на затваряне на бизнес имейли е от съществено значение. Инвестирането в обучение на служителите може да доведе до повече продажби и увеличена репутация на компанията. Персонализация в маркетинга и използването на шаблони за имейли и бюлетини могат да подобрят взаимодействието с клиентите.