Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Поддръжка на чат на живо

Какво е поддръжка на чат на живо?

Чатът на живо е един от инструментите за хелп деск help desk софтуер, който позволява на клиентите да се свържат с Вас чрез уебсайта.

Поддръжка на чат на живо

Избирайки правилното хелп деск решение допълнено с локално приложение за чат на живо, важното в случая е да обмислите скоростта на уиджета за чат на живо, както и функциите. Колкото по- бързо качва уиджет бутона за чат, толкова по- бързо ще превръщате посетителите в плащащи клиенти. За да научите повече за чата на живо, разгледайте този линк.

Как мога да чатя с клиентското обслужване?

Клиентите могат да комуникират с агентите по клиентското обслужване в реално време като използват чат уиджет, който е поставен на уебсайта на бизнеса.

Харесват ли клиентите чата на живо?

Както клиентите, така и бизнесите обожават поддръжката на чата на живо, защото е бърза, ефикасна и рентабилна. С чата на живо, клиентите могат да получат отговори на своите въпроси в рамките на минути. Въпреки това, средното време за отговор за чата на живо варира от самия бизнес и от самата индустрия, общоприето понятие е, че на запитванията трябва да се отговаря значително по- бързо от имейлите и телефонните обаждания.

Ако сте готови да откриете, как може да подобрите Вашата клиентска услуга с чата на живо, пробвайте LiveAgent free 14-day live chat trial.

Често задавани въпроси

Какво означава поддръжка на чат на живо?

Поддръжката на чата на живо е възможността за провеждането на текстови чат между клиента и екипа по поддръжката през Интернет. Като използвате чат на живо, клиентите могат да изпращат техните въпроси за продукти или услуги, които се предлагат от компания и получат много бързо отговор. Чатът на живо автоматизира и ускорява също така работата на екипа по клиентското обслужване.

 

Кои са елементите от поддръжката на чата на живо?

Най- важната част от чата на живо е това, че Ви позволява лесно да комуникирате. В допълнение към това, той позволява взаимодействието с клиентите и боравенето с емотикони, видео споделяне, както и гласови съобщения. Най- важното нещо е че клиентът може да започне разговор по всяко време и да получи почти мигновен отговор.

 

Как LiveAgent предоставя поддръжка на чат на живо?

Чатът на живо е достъпна опция на LiveAgent. Това позволява на екипите по клиентско обслужване да поддържат клиентите в реално време. Включва всички функции от които се нуждаете.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо