Какво е онлайн поддръжка?
Онлайн поддръжката е уеб базирана форма на предоставяне на клиентско обслужване. Днес, това е много популярна форма за свързване с компаниите, по-популярна от посещаването на самата компания или обаждането по телефон. Онлайн поддръжката е част от управлението на взаимоотношенията с клиенти.
Най-голямото предимство на онлайн поддръжката е 24-часовото ежедневно обслужване на клиенти. Клиентите или посетителите на уебсайта могат лесно да се свържат с представителите на екипа за обслужване при появата на проблем или когато имат въпроси, касаещи продуктите или услугите на компанията.
Frequently asked questions
Какво е онлайн поддръжка?
Онлайн поддръжката е онлайн форма на осигуряване на обслужване на клиентите и помагане на клиентите в решаването на различни проблеми. Тя може да бъде внедрена, например, чрез имейл, в социалните медии или чата на живо. Тя ви помага да събирате отзиви от клиентите и спомага изграждането на взаимоотношения с тях.
Трябва ли да предлагате онлайн поддръжка?
Ако искате компанията ви да се наложи на пазара, трябва да осигурявате онлайн поддръжка. В момента клиентите са по-склонни да използват канали за онлайн поддръжка вместо да общуват по телефона. За да отговорите на очакванията им, е добре да им осигурите колкото можете повече канали за комуникация, и то онлайн.
Може ли LiveAgent да бъде използван за осигуряването на онлайн поддръжка?
Да, разбира се. LiveAgent е софтуер, който поддържа всички видове обслужване на клиенти. Благодарение на това можете да управлявате всичките си канали за връзка на едно място, например имейл, социални медии, видео чат и чат на живо. Продуктът ви предлага и създаването на база знания. Имате достъп до отчети и история на комуникацията, които ви помагат да предлагате ефективна онлайн поддръжка.
Expert note
<p>Онлайн поддръжката е важна част от бизнеса и клиентите търсят удобни начини да комуникират. LiveAgent предоставя софтуер за всички нужди на клиентите в различните канали за комуникация.</p>

Реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите са от стратегиите за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Verloop със софтуерни решения за обслужване на клиенти, включително онлайн чат и управление на електронна поща. Порталът за поддръжка съхранява статии от информационната база и осигурява поддържка на клиентите.
Обряването на клиентското обслужване в B2B индустрията включва реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Социалните медии не са предпочитани, а безопасността и съвместимостта на кол центровете са важни. Безплатният хелп деск софтуер LiveAgent предлага подобрено преживяване за клиентите с жив чат и CRM управление.