Какво е онлайн поддръжка?
Онлайн поддръжката е уеб базирана форма на предоставяне на клиентско обслужване. Днес, това е много популярна форма за свързване с компаниите, по-популярна от посещаването на самата компания или обаждането по телефон. Онлайн поддръжката е част от управлението на взаимоотношенията с клиенти.
Най-голямото предимство на онлайн поддръжката е 24-часовото ежедневно обслужване на клиенти. Клиентите или посетителите на уебсайта могат лесно да се свържат с представителите на екипа за обслужване при появата на проблем или когато имат въпроси, касаещи продуктите или услугите на компанията.
Frequently asked questions
Какво е онлайн поддръжка?
Онлайн поддръжката е онлайн форма на осигуряване на обслужване на клиентите и помагане на клиентите в решаването на различни проблеми. Тя може да бъде внедрена, например, чрез имейл, в социалните медии или чата на живо. Тя ви помага да събирате отзиви от клиентите и спомага изграждането на взаимоотношения с тях.
Трябва ли да предлагате онлайн поддръжка?
Ако искате компанията ви да се наложи на пазара, трябва да осигурявате онлайн поддръжка. В момента клиентите са по-склонни да използват канали за онлайн поддръжка вместо да общуват по телефона. За да отговорите на очакванията им, е добре да им осигурите колкото можете повече канали за комуникация, и то онлайн.
Може ли LiveAgent да бъде използван за осигуряването на онлайн поддръжка?
Да, разбира се. LiveAgent е софтуер, който поддържа всички видове обслужване на клиенти. Благодарение на това можете да управлявате всичките си канали за връзка на едно място, например имейл, социални медии, видео чат и чат на живо. Продуктът ви предлага и създаването на база знания. Имате достъп до отчети и история на комуникацията, които ви помагат да предлагате ефективна онлайн поддръжка.
Expert note
Онлайн поддръжката е важна част от бизнеса и клиентите търсят удобни начини да комуникират. LiveAgent предоставя софтуер за всички нужди на клиентите в различните канали за комуникация.

The given text is a repetition of descriptions and explanations of customer service supervisor duties, forecasting, knowledge bases, resolution descriptions, and customer service via email and live chat. It also mentions LiveAgent, a software for customer support with its features, integrations, alternatives, and pricing. The text provides information about the company, awards, reviews, partner programs, and resources to learn more about the product.
Хелп деск софтуерът LiveAgent предлага множество възможности за управление на телефонна централа, включително етикети за обаждания и трансфер на тикети. Изчакващите тикети се маркират като отворени и има база от знания за често задаваните въпроси. Етикетите на обажданията помагат за организацията на запитванията от клиенти и за по-ефективна работа на операторите за успешен бизнес.
Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.