Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Онлайн поддръжка

Какво е онлайн поддръжка?

Онлайн поддръжката е уеб базирана форма на предоставяне на клиентско обслужване. Днес, това е много популярна форма за свързване с компаниите, по-популярна от посещаването на самата компания или обаждането по телефон. Онлайн поддръжката е част от управлението на взаимоотношенията с клиенти.

Най-голямото предимство на онлайн поддръжката е 24-часовото ежедневно обслужване на клиенти. Клиентите или посетителите на уебсайта могат лесно да се свържат с представителите на екипа за обслужване при появата на проблем или когато имат въпроси, касаещи продуктите или услугите на компанията.

Често задавани въпроси

Какво е онлайн поддръжка?

Онлайн поддръжката е онлайн форма на осигуряване на обслужване на клиентите и помагане на клиентите в решаването на различни проблеми. Тя може да бъде внедрена, например, чрез имейл, в социалните медии или чата на живо. Тя ви помага да събирате отзиви от клиентите и спомага изграждането на взаимоотношения с тях.

 

Трябва ли да предлагате онлайн поддръжка?

Ако искате компанията ви да се наложи на пазара, трябва да осигурявате онлайн поддръжка. В момента клиентите са по-склонни да използват канали за онлайн поддръжка вместо да общуват по телефона. За да отговорите на очакванията им, е добре да им осигурите колкото можете повече канали за комуникация, и то онлайн.

 

Може ли LiveAgent да бъде използван за осигуряването на онлайн поддръжка?

Да, разбира се. LiveAgent е софтуер, който поддържа всички видове обслужване на клиенти. Благодарение на това можете да управлявате всичките си канали за връзка на едно място, например имейл, социални медии, видео чат и чат на живо. Продуктът ви предлага и създаването на база знания. Имате достъп до отчети и история на комуникацията, които ви помагат да предлагате ефективна онлайн поддръжка.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо