Онлайн поддръжка

Какво е онлайн поддръжка?

Онлайн поддръжката е уеб базирана форма на предоставяне на клиентско обслужване. Днес, това е много популярна форма за свързване с компаниите, по-популярна от посещаването на самата компания или обаждането по телефон. Онлайн поддръжката е част от управлението на взаимоотношенията с клиенти.

Най-голямото предимство на онлайн поддръжката е 24-часовото ежедневно обслужване на клиенти. Клиентите или посетителите на уебсайта могат лесно да се свържат с представителите на екипа за обслужване при появата на проблем или когато имат въпроси, касаещи продуктите или услугите на компанията.

Frequently asked questions

Какво е онлайн поддръжка?

Онлайн поддръжката е онлайн форма на осигуряване на обслужване на клиентите и помагане на клиентите в решаването на различни проблеми. Тя може да бъде внедрена, например, чрез имейл, в социалните медии или чата на живо. Тя ви помага да събирате отзиви от клиентите и спомага изграждането на взаимоотношения с тях.

 

Трябва ли да предлагате онлайн поддръжка?

Ако искате компанията ви да се наложи на пазара, трябва да осигурявате онлайн поддръжка. В момента клиентите са по-склонни да използват канали за онлайн поддръжка вместо да общуват по телефона. За да отговорите на очакванията им, е добре да им осигурите колкото можете повече канали за комуникация, и то онлайн.

 

Може ли LiveAgent да бъде използван за осигуряването на онлайн поддръжка?

Да, разбира се. LiveAgent е софтуер, който поддържа всички видове обслужване на клиенти. Благодарение на това можете да управлявате всичките си канали за връзка на едно място, например имейл, социални медии, видео чат и чат на живо. Продуктът ви предлага и създаването на база знания. Имате достъп до отчети и история на комуникацията, които ви помагат да предлагате ефективна онлайн поддръжка.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Expert note

Онлайн поддръжката е важна част от бизнеса и клиентите търсят удобни начини да комуникират. LiveAgent предоставя софтуер за всички нужди на клиентите в различните канали за комуникация.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Онлайн обслужването на клиенти е онлайн помощ осигурявана от една компания на нейните клиенти, използващи продуктите или услугите, които предлага. Научете повече по темата и подобрете познанията си.

Онлайн обслужване на клиенти

The given text is a repetition of descriptions and explanations of customer service supervisor duties, forecasting, knowledge bases, resolution descriptions, and customer service via email and live chat. It also mentions LiveAgent, a software for customer support with its features, integrations, alternatives, and pricing. The text provides information about the company, awards, reviews, partner programs, and resources to learn more about the product.

Общността е група от хора, които си помагат. Състои се от клиенти и представители на клиентите. Форум може да бъде намерен и в LiveAgent.

Общност

Хелп деск софтуерът LiveAgent предлага множество възможности за управление на телефонна централа, включително етикети за обаждания и трансфер на тикети. Изчакващите тикети се маркират като отворени и има база от знания за често задаваните въпроси. Етикетите на обажданията помагат за организацията на запитванията от клиенти и за по-ефективна работа на операторите за успешен бизнес.

Технически погледнато, тикет нишката и тикета са едно и също. Понякога клиентите наричат ​​нишките тикети и обратно.

Тикет нишка

LiveAgent е система, където може да се проверяват тикет нишките в панела на служителя в раздела Билети. Достъпът до тях имат всички служители, на които са възложени конкретни тикети, сътрудници и администратори.

Хелп дескът или техническо обслужване е информационна и комуникационна система, чийто фокус пада основно върху внедряването на информационната технология. Кликнете за по-подробна информация.

Хелп деск портал

Хелп дескът е информационна и комуникационна система, която служи за обслужващ канал между клиентите и доставчиците на услуга. Вариантите на хелп деск системите включват кол център, онлайн чат, имейл обслужване. Хелп деск порталът е портал, на който клиентите могат да открият отговори на въпросите си за продукти и услуги и да получат помощ без да имат нужда от агенти. LiveAgent предлага безплатен хелп деск портал, който е вграден в системата и може да се персонализира според нуждите на компанията и клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо