Какво е определението на персонализирам?
Да персонализирате означава да приложите индивидуални изисквания. В контекста на клиентското обслужване персонализация се отнася до индивидуализация на клиентското изживяване. Терминът се отнася до нещо индивидуално, отличително и уникално. Със сигурност персонализираното изживяване е резултат от уникално внимание.
Общо и техническо значение
В управлението на клиентското изживяване и във всекидневния език “персонализирам” и “индивидуализирам” се използват взаимозаменяемо. В дигиталните технологии обаче зад тях стоят различни процеси с различна сложност.
Терминът персонализация, от техническа гледна точка, се отнася до скрит процес, използващ сложна автоматизация чрез алгоритми, който събира данни на заден план и анализира онлайн поведението с дългосрочната цел да стане по-добър в прогнозите си. Анонимно събрани данни за поведението на потребителите могат да се използват за персонализация чрез прогнози.
Максимална персонализация
Алгоритмите обаче са само набор от добре дефинирани инструкции. Вместо тях, можете да използвате набор от инструкции за максимална персонализация, за да постигнете по-прецизен ефект, адаптиран към нуждите ви. Адаптивната персонализация е форма на персонализация на продукт или услуга за клиента ви. Значението на положителното клиентско изживяване е изключително голямо в нашата ера на персонализация.

В свръх наситен пазар, конкуренцията за вниманието на клиентите е ожесточена. Затова единственият начин да изпъкнете е да осигурите ултра персонализирано обслужване. Това може да се направи ефективно чрез софтуер за клиентско обслужване.
Персонализация в клиентското обслужване
Екипът ви за клиентско обслужване естествено се състои от хора, които са различни по своите умения и мотивация. За да им дадете възможност да се представят максимално добре и да се наслаждават на работата си, трябва да имате идея как се представя екипът за клиентско обслужване и да им възлагате задачи на база на това. По този начин си гарантирате, че клиентите ви ще получат внимание от мотивиран и информиран член на екипа. Представителите обслужване на клиенти получават инструкции и инструменти, чрез които да предоставят клиентското обслужване, което се очаква от тях. Това също е персонализация в действие, с положителен ефект на много нива.

В клиентското обслужване, персонализираното взаимодействие с клиентите несъмнено има значение, защото поведението на клиентите се влияе положително от доброто обслужване. Клиентите оценяват когато времето им е ценено и когато на въпросите им се обръща внимание бързо и компетентно. Както и екипите за клиентско обслужване оценяват когато работата им е ценена и могат да се фокусират върху това, което правят най-добре.
Improve the quality of your customer service with personalization
Save the time and effort of your customer support.
Frequently asked questions
За какво се използва персонализацията?
За подобряване клиентското изживяване. За спестяване на време и усилия на клиента и на сътруднидника обслужване на клиенти като направите пътеката на клиента по-безпроблемна и удовлетворяваща.
Какви са предимствата на персонализираната оферта?
По-прецизното таргетиране е по-вероятно да доведе до положителен изход. Клиентът се чувства оценен и спестявате време и усилия от клиентско обслужване.
Expert note
Персонализираната комуникация е ключ за повишаване на клиентската удовлетвореност и постигането на по-добри резултати в бизнеса.

Мениджърът на кол център се занимава с оптимизиране на нивото на обслужване и удовлетвореността на клиентите, както и с решаване на проблеми и оплаквания. За да бъде ефективен, трябва да притежава високо ниво на емоционална интелигентност и да бъде изключителен лидер. Управлението на екипите в кол центровете изисква уверен и добър лидер.
Системата за управление на тикети от LiveAgent е подходящ инструмент за обработка на заявки за обслужване на клиенти, който позволява ефективност при работа с тикети, проследяване на спазване на SLA и анализ на реални данни. Входящият кол център е също важна част от обслужване на клиенти, като ключовите показатели за успеха му включват решаване на проблема при първо позвъняване, време на обаждането и производителността на служителите. В тази връзка, софтуерът за входящ кол център е необходим инструмент за успешно обслужване на клиентите.
LiveAgent's ticket management system offers efficient handling and tracking, SLA compliance reporting, data analysis, and service quality improvement, with features such as a universal mailbox, hybrid ticket streams, and unique identifiers. Meanwhile, email management software can improve response times and customer satisfaction, and should offer task dispatching, automation rules, CRM and personalized fields, and SLA tracking features at a reasonable price.
LiveAgent предлага ресурси за подобряване на клиентското обслужване чрез въвеждане в реално време и универсална пощенска кутия. Те могат да се настроят според нуждите на компанията и да автоматизират процеса на приемане на заявки. Функции като чат бутонът и проактивните покани могат да увеличат клиентската удовлетвореност. LiveAgent предлага и автоматично разпределяне на чатове за по-ефективна работа на агентите.