Какво е определението на персонализирам?
Да персонализирате означава да приложите индивидуални изисквания. В контекста на клиентското обслужване персонализация се отнася до индивидуализация на клиентското изживяване. Терминът се отнася до нещо индивидуално, отличително и уникално. Със сигурност персонализираното изживяване е резултат от уникално внимание.
Общо и техническо значение
В управлението на клиентското изживяване и във всекидневния език “персонализирам” и “индивидуализирам” се използват взаимозаменяемо. В дигиталните технологии обаче зад тях стоят различни процеси с различна сложност.
Терминът персонализация, от техническа гледна точка, се отнася до скрит процес, използващ сложна автоматизация чрез алгоритми, който събира данни на заден план и анализира онлайн поведението с дългосрочната цел да стане по-добър в прогнозите си. Анонимно събрани данни за поведението на потребителите могат да се използват за персонализация чрез прогнози.
Максимална персонализация
Алгоритмите обаче са само набор от добре дефинирани инструкции. Вместо тях, можете да използвате набор от инструкции за максимална персонализация, за да постигнете по-прецизен ефект, адаптиран към нуждите ви. Адаптивната персонализация е форма на персонализация на продукт или услуга за клиента ви. Значението на положителното клиентско изживяване е изключително голямо в нашата ера на персонализация.
В свръх наситен пазар, конкуренцията за вниманието на клиентите е ожесточена. Затова единственият начин да изпъкнете е да осигурите ултра персонализирано обслужване. Това може да се направи ефективно чрез софтуер за клиентско обслужване.
Персонализация в клиентското обслужване
Екипът ви за клиентско обслужване естествено се състои от хора, които са различни по своите умения и мотивация. За да им дадете възможност да се представят максимално добре и да се наслаждават на работата си, трябва да имате идея как се представя екипът за клиентско обслужване и да им възлагате задачи на база на това. По този начин си гарантирате, че клиентите ви ще получат внимание от мотивиран и информиран член на екипа. Представителите обслужване на клиенти получават инструкции и инструменти, чрез които да предоставят клиентското обслужване, което се очаква от тях. Това също е персонализация в действие, с положителен ефект на много нива.
В клиентското обслужване, персонализираното взаимодействие с клиентите несъмнено има значение, защото поведението на клиентите се влияе положително от доброто обслужване. Клиентите оценяват когато времето им е ценено и когато на въпросите им се обръща внимание бързо и компетентно. Както и екипите за клиентско обслужване оценяват когато работата им е ценена и могат да се фокусират върху това, което правят най-добре.
Improve the quality of your customer service with personalization
Save the time and effort of your customer support.
Frequently Asked Questions
За какво се използва персонализацията?
За подобряване клиентското изживяване. За спестяване на време и усилия на клиента и на сътруднидника обслужване на клиенти като направите пътеката на клиента по-безпроблемна и удовлетворяваща.
Какви са предимствата на персонализираната оферта?
По-прецизното таргетиране е по-вероятно да доведе до положителен изход. Клиентът се чувства оценен и спестявате време и усилия от клиентско обслужване.
След като сте научили как да персонализирате клиентското обслужване, може да разгледате чат етикета при обслужване на клиенти. Това ще ви помогне да разберете защо е важен добрият етикет и как да поддържате позитивно отношение в онлайн чатове.
Ако искате да подобрите комуникацията си в социалните медии, може да видите нашите общи шаблони за отговор. Те ще ви дадат идеи как да отговаряте на често задавани въпроси и да създадете последователност в комуникацията си.
Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson? Разгледайте LiveAgent, която предлага набор от инструменти за по-висока клиентска удовлетвореност и ефективност. Това ще ви помогне да спестите време и пари, като същевременно подобрите работните процеси.
Персонализирани отговори по имейл
Персонализирани отговори по имейл от LiveAgent подобряват клиентския опит, като ви позволяват да променяте имейл адресите според нуждите си и да използвате своето име вместо името на компанията. Тази функция повишава доверието на клиентите и прави комуникацията по-приятелска. Опитайте безплатно и вижте как персонализирането може да подобри вашата комуникация с клиентите!
Персонализираният статус в LiveAgent е ключов инструмент за управление на клиентски тикети, като позволява ясна проследимост и улеснява обработката на заявки. Открийте как да създадете и редактирате специални статуси, за да подобрите обслужването си. Регистрирайте се безплатно и изпитайте възможностите на LiveAgent без ангажименти!